پرداخت در بروکر FP Markets

پرداخت بروکر FP Markets – شارژ حساب بروکر FP Markets

زمان مطالعه 14 دقیقه

کارگزار FP Markets یکی از بهترین ارائه دهنده معاملات فارکس و CFD می باشد که در ادامه به بررسی آن پرداخته ایم. همچنین می توانید پرداخت در بروکر FP Markets را از اول پرداخت انجام دهید.

با تحقیقات ما در مورد بررسی بازارهای FP، متوجه شدیم که First Prudential Markets (FP Markets) یک کارگزار فارکس CFD و خرده فروشی است که دفتر مرکزی آن در سیدنی قرار دارد. این شرکت در سال 2005 توسط متیو مورفی تاسیس شد.

کارگزار پس از دریافت مجوز خدمات مالی استرالیا از ASIC (کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا) شروع به کار کرد. آنها سابقه طولانی در بررسی های عالی از کارشناسان صنعت و مشتریان به طور یکسان دارند.

در 12 مه 2020، FP Markets به عنوان ارائه دهنده فارکس  و  CFD  با «بهترین کیفیت اجرای تجارت در سال 2019» اعلام شد.

این اعلامیه در گزارش بین المللی به رسمیت شناخته شده سرمایه گذاری روند تجارت استرالیا 2019 اعلام شد.

FP Markets مجوز خود را از کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس در سال 2018 دریافت کرد و به آنها اجازه داد پایگاه مشتریان خود را به کشورهای بیشتری گسترش دهند. در همان سال، آنها یک قرارداد حمایت مالی با یک آکادمی گلف در آفریقای جنوبی، ASM امضا کردند.

در سال 2019، FP Markets جایزه بهترین کارگزار ارزش جهانی فارکس را در رویداد جایزه جهانی فارکس در لیماسول، قبرس دریافت کرد.

کافی است بگوییم که بررسی FP Markets ما شواهدی مبنی بر سابقه پاک و شهرت عالی به عنوان بهترین کارگزار فارکس پیدا کرد. تجارت با بازارهای FP برای معامله گرانی که می‌توانند برای حساب درخواست دهند بسیار ایمن است.

خلاصه سریع FP Markets Review 2023

  • کارمزد فارکس آنها کم است
  • روش های واریز و برداشت سریعتر از بسیاری از رقبا است
  • اهرم FP Markets با قیمت گذاری ECN به 1:500 می‌رسد
  • آنها با بهترین سیاست هایی که توسط ASIC، CySEC و Saint Vincent و گرنادرین (کشورهای غیر اروپایی) اجرا می‌شوند، مطابقت دارند.
  • آنها پشتیبانی چند زبانه را 24 ساعت شبانه روز و پنج روز هفته ارائه می‌دهند
  • آنچه بازارهای FP می‌توانند بهبود بخشند
  • CFD های سهام آنها کمی بالاست و می‌تواند کمی پایین تر باشد
  • سبد اقلام قابل معامله برای کارگزاری با این اندازه کمی محدود است

مقررات بازارهای FP

برای تأمین منافع و حقوق معامله گران، FP Markets توسط سازمان های نظارتی درجه یک تنظیم می‌شود. کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا فعالیت های FP Markets را در استرالیا و کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس را در مکان های دیگر تنظیم می‌کند.

مزایای مقررات این است که اطمینان حاصل شود که با معامله گران رفتار ناعادلانه نمی‌شود و هر کاری که کارگزار انجام می‌دهد، قانونی است.

FP Markets به الزامات سختگیرانه پایبند است تا اطمینان حاصل کند که می‌تواند پرداخت های مشتری را برآورده کند و اطمینان حاصل کند که مدیریت ریسک، گزارش های مالی، کارکنان و ممیزی های خارجی همگی انجام می‌شوند. علاوه بر این، وجوه مشتریان در حساب های جداگانه نگهداری می‌شود.

هیچ‌کدام از پول های مشتری برای پرداخت هزینه های شرکت استفاده نمی‌شود، این اطمینان حاصل می‌شود که اگر بخواهید برداشتی انجام دهید، پول شما وجود دارد.

به دلیل مجوز، FP Markets می‌تواند با مؤسسات مالی که نقدینگی سطح بالایی ارائه می‌کنند شریک شود. آنها شامل HSBC، Goldman Sachs، JP Morgan و Barclays و غیره هستند. با این مؤسسات، FP Markets می‌تواند نقدینگی چند دارایی را به معامله گران ارائه دهد.

این شرکا اطمینان حاصل می‌کنند که نقدینگی بین بانکی نیز در دسترس مشتریان است. به همین دلیل است که FP Markets قیمت گذاری ECN و دسترسی مستقیم به بازار را ارائه می‌دهد.

رتبه اعتماد برای FP Markets به دلیل شهرت محکم آنها بالا است.

پاداش برای سپرده ها و تبلیغات

در طول بررسی FP Markets، شرایط و ضوابط پاداش های FP Markets را بررسی کردیم. چند جزئیات کلیدی وجود دارد که باید درباره پاداش خوشامدگویی که مستقیماً از FP Markets از طریق تبلیغات آنلاین، ایمیل یا تلفن اعلام می‌شود، بدانید.

شرایط واجد شرایط بودن نشان می‌دهد که معامله‌گران جدید واجد شرایط دریافت آن هستند و افرادی که شرایط انطباق و افتتاح حساب را پشت سر گذاشته‌اند نیز می‌توانند آن را دریافت کنند.

به طور معمول، مبلغ 30 دلار (ایالات متحده) یا معادل آن در ارز پایه شما ثابت است. قبل از اینکه روی هر چیزی کلیک کنید، همیشه بررسی کنید که پیشنهاد پاداش FP Markets مستقیماً از طرف کارگزار باشد.

تحقیقات بازبینی FP Markets ما نشان می‌دهد که آنها VPS رایگان را ارائه می‌کنند. برای درخواست VPS رایگان، باید حداقل 500 دلار واریز کنید یا بیش از ده لات در یک حساب استاندارد یا 20 لات در حساب خام معامله کنید. VPS به سرور اختصاصی کارگزار دسترسی دارد.

کارمزدهای معاملاتی FP Markets

هیچ روش واضحی وجود ندارد که بتواند کارمزدها را با هم مقایسه کند تا تصویر واضحی از میزان بالا یا پایین بودن کارمزدهای معاملاتی FP Markets به شما ارائه دهد. با این حال، می‌توانیم به سناریوهایی نگاه کنیم که به ما امکان می‌دهند پیشنهادات رایج CFD و 70+ جفت فارکس را بررسی کنیم.

به این ترتیب، می‌توانید بدانید که آیا هزینه ها برای شما مطلوب است یا خیر. برای این، ما به CFD های شاخص، CFD های سهام و هزینه های فارکس نگاه خواهیم کرد.

سناریو در اینجا این است که شما یک موقعیت اهرمی را خریداری می‌کنید، آن را برای یک هفته نگه می‌دارید و سپس می‌فروشید. فرض کنید شما یک موقعیت 2000 دلاری در SPX یا EUSTX50 و CFD های سهام دارید. سپس شما یک موقعیت 20000 دلاری برای تجارت جفت فارکس بگیرید.

اهرمی که ما در اینجا استفاده خواهیم کرد 1:20 برای CFD های شاخص سهام، 1:5 برای CFD های سهام و سقف بازار اروپا 1:30 برای معاملات فارکس است.

ما این کار را به این طریق انجام می‌دهیم زیرا می‌توانیم کمیسیون ها، هزینه ها و هزینه های تأمین مالی را در نظر بگیریم. ما معتقدیم که آنها برای مشتریان احتمالی بسیار مهم هستند.

*** FP Markets هزینه های برداشت بانکی را پوشش می دهد.

هزینه های CFD:

کارمزد CFD برای اقلام غیر شاخص مانند اپل و وودافون بیشتر از کارگزارانی مانند XTB و XM است. XTB برای همین سناریو 17.9 دلار برای اپل و 20.9 دلار برای Vodafone هزینه خواهد داشت. از سوی دیگر، XM برای اپل و وودافون به ترتیب 3.4 و 5.6 دلار هزینه خواهد داشت.

هزینه های CFD سهام:

توجه: هنگام معامله CFD های سهام در بازارهای FP، باید کمیسیون پرداخت کنید.

هزینه های فارکس:

FP Markets ممکن است برای CFD ها کارمزد بالایی دریافت کند (نه CFD سهام)، اما کارمزد فارکس آنها معقول است. برای مشتریانی که در حساب خام ECN Markets FP هستند، اسپرد کمتر است و شما فقط 3 دلار به ازای هر لات به عنوان کمیسیون پرداخت می‌کنید. از سوی دیگر، مشتریان در حساب استاندارد FP Markets دارای اسپرد بالاتری خواهند بود اما مجبور نیستند کمیسیون پرداخت کنند.

بیایید ببینیم که موقعیت 20000 دلاری روی اهرم 1:30 چه بازدهی دارد:

در مقایسه با کارگزاران در همان سطح، مانند XM یا XTB، FP Markets به طرز تحسین برانگیزی عمل می‌کند، برای همان جفت ها، در XTB، شما باید پرداخت کنید. به ترتیب 15 دلار، 11.1 دلار، 10.0 دلار و 6.6 دلار. در XM، به ترتیب 17.1 دلار، 13.8 دلار، 13.9 دلار و 9.1 دلار قیمت خواهد داشت.

توجه: این ارقام استفاده شده تخمین هایی هستند که برای مقایسه با سایر کارگزاران در بررسی FP Markets استفاده می‌شوند. تجربه شما ممکن است کمی متفاوت باشد، زیرا بازارها تمایل به تغییر و نوسان دارند.

در صورت تمایل می‌توانید سهام واقعی را در FP Markets  معامله کنید. با این حال، تنها سهام موجود برای معامله از بورس اوراق بهادار استرالیا است. برای هر یک از حساب هایی که دریافت می‌کنید، هزینه ها متفاوت است.

هیچ هزینه ای برای عدم فعالیت وجود ندارد، به جز مواردی که در پلتفرم IRESS Trader هستند. اگر از این پلتفرم استفاده می‌کنید، باید 55 دلار در ماه به عنوان کمیسیون بپردازید، مگر اینکه بتوانید حداقل 150 دلار در ماه به عنوان کمیسیون معاملاتی تولید کنید یا حساب پریمیر را انتخاب کنید.

هزینه های برداشت فقط توسط سرویس هایی که استفاده می‌کنید و نه FP Markets دریافت می‌شوند.

گزینه های برداشت FP Markets

ما برای بررسی FP Markets خود مستقیماً به سراغ منبع رفتیم و گزینه های برداشت موجود ارائه شده توسط کارگزار را بررسی کردیم. به طور متوسط، زمان برداشت FP Markets یک روز کاری است. در حواله های بانکی نیز پس از دریافت مدارک دقیق، همان بازه زمانی است.

شما می‌توانید با استفاده از:

  • ویزا یا مسترکارت، با ارزهای پایه زیر در MT4 و MT5 (CAD، CHF، EUR، GBP، HKD، JPY، NZD، SGD و USD)
  • ویزا یا مسترکارت با ارزهای پایه زیر در Iress (CAD، CHF، EUR، GBP، HKD، JPY، NZD، SGD، و USD)
  • سیم بانک داخلی به AUD
  • سیم بانک بین المللی (نه به AUD)، دارای کارمزد برداشت 10 AUD است.
  • Neteller، با ارزهای پایه (AUD، CAD، CHF، EUR، GBP، JPY، PLN، SGD، و USD)
  • Skrill، با ارزهای پایه (EUR، GBP، و USD)
  • Fasapay، با ارزهای پایه (USD و IDR)
  • PayPal، با ارزهای پایه (AUD، CAD، EUR، GBP، HKD، JPY، SGD و USD)

پرداخت آنلاین انجام بدهید

CZK، PLN، AED در Visa/Mastercard – سیم بانک بین المللی – بدون کارمزد، INR، BRL در Neteller، DragonPay، SticPay، PayTrust88، PerfectMoney، VirtualPay، روپیه، Xpay، LuqaPay، Rapid، Pagsmile، LetKnowraxPay، Ftail

برای بررسی هزینه های برداشت که برای هر روش مربوطه اعمال می‌شود، جزئیات را بررسی کنید.

گزینه های سپرده FP Markets

گزینه های سپرده تقریباً مشابه گزینه های برداشتی است که دریافت می‌کنید. کانال ها یکی هستند و ارزهای پایه تغییر چندانی نمی‌کنند. با استفاده از موارد زیر می‌توانید سپرده گذاری FP Markets خود را انجام دهید:

  • ویزا یا مستر کارت
  • سیستم بانکی
  • Bpay
  • PayPal
  • Neteller
  • Skrill
  • PayTrust
  • و…

با تمام روش های موجود، می‌توانید از روشی استفاده کنید که بهترین کاربرد را برای شما دارد. تعهد FP Markets به وضوح نمایان است.

افتتاح حساب FP Markets

فرآیند باز کردن حساب FP Markets آسان و کاملا دیجیتالی است. آنها در صورت نیاز به یک حساب نمایشی FP Markets دسترسی دارید. کارگزار حساب آزمایشی را توصیه می‌کند زیرا این یک راه عالی برای معامله گران جدید است تا تمرین کنند و بدانند چه چیزی را می‌توانند بهبود بخشند.

ابتدا باید جزئیات شخصی و اطلاعات بیشتر در مورد تجربه تجارت خود را ارائه دهید. سپس از شما خواسته می‌شود که حساب خود را پیکربندی کرده و سپس اظهارنامه را پر کنید.

کل فرآیند کمتر از 5 دقیقه طول می‌کشد. پس از آن فقط منتظر تایید باشید.

از شما خواسته می‌شود که هویت و آدرس خود را تأیید کنید. برای بارگذاری اسنادی که هر دو را ثابت می‌کند آماده باشید. برای هویت، گذرنامه، شناسنامه صادر شده توسط دولت یا شناسنامه صادر شده دولتی، کافی خواهد بود. در مورد آدرس، به صورت حساب های اخیر آب و برق، صورت حساب بانکی یا اسناد رسمی نیاز دارید که محل زندگی شما را ثابت کند.

انواع حساب FP Markets

دو نوع حساب عمده در FP Markets وجود دارد که می‌توانید هنگام استفاده از MetaTrader یکی از آنها را انتخاب کنید. استاندارد و خام. در پلتفرم Iress، می‌توانید استاندارد، پلاتینیوم و پریمیر داشته باشید. وقتی مالکیت را در نظر می‌گیرید، دسته بندی بیشتری وجود دارد. انواع حساب های FP Markets عبارتند از:

  • Personal
  • Communal
  • interprise
  • Trust

برای درک کامل آنها، ما به جزئیات مرتبطی که باید قبل از انتخاب یکی از آنها بدانید، اشاره خواهیم کرد.

  • حساب های متاتریدر FP MARKETS:
  • استاندارد (برای MT4 و MT5)
  • اسپردهای FP Markets از 1.0 پیپ شروع می‌شود.
  • کمیسیون (ASX) 0 است
  • حداقل سپرده FP Markets ۱۰۰ دلار استرالیا یا معادل آن در ارز پایه ترجیحی شما است.
  • حداکثر اهرم 1:500 است
  • حساب خام (برای MT4 و MT5)
  • اسپردهای FP Markets از 0.0 پیپ شروع می‌شود.
  • کمیسیون 3.5 دلار (USD) است
  • حداقل سپرده FP Markets ۱۰۰ دلار استرالیا یا معادل آن در ارز پایه ترجیحی شما است.
  • حداکثر اهرم 1:500 است

FP MARKETS حساب های IRESS:

  • حساب استاندارد (FP Markets Iress)
  • AUD 10 دقیقه، سپس 0.1٪ کمیسیون برای هر لات
  • حداقل سپرده FP Markets 1000 AUD
  • نرخ حاشیه CFD سهام از 3٪ شروع می‌شود
  • نرخ پایه FP Markets ۴ درصد است
  • حساب پلاتینیوم (FP Markets Iress)
  • AUD ۹ دقیقه، سپس 0.09٪ کمیسیون در هر لات
  • حداقل سپرده FP Markets ۲۵۰۰۰ دلار استرالیا
  • نرخ حاشیه CFD سهام از 3٪ شروع می‌شود
  • نرخ پایه FP Markets +3.5٪ است
  • حساب برتر (FP Markets Iress)
  • بدون حداقل، سپس 0.08٪ کمیسیون در هر لات
  • حداقل سپرده FP Markets ۵۰۰۰۰ دلار است
  • نرخ حاشیه CFD سهام از 3٪ شروع می‌شود
  • نرخ پایه FP Markets +3.0٪ است

با این جزئیات اولیه، می‌دانید که کدام یک از این نوع حساب های FP Market ارائه شده برای شما مناسب‌تر است. بهترین چیزی که باید در نظر بگیرید، سبک تجارت، استراتژی، میزان پولی که می‌خواهید ریسک کنید و سطح تخصص شما است.

پلتفرم های FP Markets

FP Markets دارای آخرین فناوری در نرم افزار معاملاتی است. به عنوان یک معامله گر، شما می‌خواهید تنوع داشته باشید تا بتوانید استراتژی های خود را به درستی اجرا کنید. از MetaTrader محبوب گرفته تا پلتفرم کمتر شناخته شده اما به همان اندازه باورنکردنی Iress،  FP Marketsهمه اینها را دارد.

می‌توانید از میان گزینه های زیر انتخاب کنید:

  • MetaTrader 4 (MT4)
  • MetaTrader 5 (MT5)
  • Web Trader
  • Iress

می‌توانید از دسترسی به Traders Edge Tools، Affiliate Portal، IB Portal، Advanced Client پورتال و حساب های MAM/PAMM لذت ببرید. همه اینها اینجا هستند تا بتوانید مناسب ترین مورد را برای خود انتخاب کنید. اگر ترجیح می دهید خودتان تجارت کنید، مقرراتی برای آن وجود دارد.

اگر می‌خواهید پول خود را با معامله گران خبره سرمایه گذاری کنید، FP Markets اطمینان می‌دهد که می‌توانید. بیایید به برخی از جزئیات مربوط به این پلتفرم ها و آنچه که آنها به شما ارائه می‌دهند نگاه کنیم.

MetaTrader 4

پلتفرم MetaTrader 4 به کاربران رابطی می‌دهد که می‌توانند متناسب با سبک خود آن را سفارشی کنند. علاوه بر آن، دارای تجارت با یک کلیک است، قیمت ها به صورت زنده پخش می‌شود، در صورت تمایل می‌توانید به حساب نمایشی FP Markets دسترسی داشته باشید و MarketWatch در دسترس است.

این حساب ها دارای رمزگذاری 128 بیتی برای اطمینان از امنیت معامله گران هستند. نمودارهای زیادی وجود دارد که می‌توان برای هر سبک تحلیل از آنها استفاده کرد.

این پلتفرم برای استفاده در همه دستگاه ها در دسترس است. کاربران تلفن همراه می‌توانند گزینه های دانلود FP Markets را برای iOS یا Android دریافت کنند، کسانی که در حال تجارت هستند می‌توانند از مرورگرهای خود به‌عنوان WebTrader به آن دسترسی داشته باشند، و اگر ترجیح می‌دهید در ترمینال باشید، می‌توانید آن را دانلود کرده و در رایانه شخصی خود نصب کنید.

MT4 و MT5 اساسا یکسان هستند، با تفاوت های کلیدی در ویژگی ها. نسخه MT5 متاتریدر دارای عملکردهای جدیدی است که در MT4 نخواهید یافت.

به عنوان مثال، در MT5، 61نوع سفارش معلق، عمق بازار، معاملات خودکار با استفاده از مشاوران متخصص و ابزارهای انجمن MQL5 به شما داده می‌شود. اینها همه چیزهایی هستند که هنگام استفاده از MT4 نمی‌توانید به دست آورید.

هر نسخه ای را که انتخاب کنید، مجموعه کاملی از ابزارهای معاملاتی، معاملات با یک کلیک، چندین نوع سفارش، حالت های مختلف اجرا، قیمت ها در زمان واقعی، همگام سازی داده ها، و پشتیبانی چند زبانه آنلاین (در دسترس 24 ساعته) در اختیار شما قرار می‌گیرد.

هدف اصلی در اینجا این است که نسخه ای را انتخاب کنید که با آن راحت هستید و کاملاً با آن آشنا هستید. اگر از چیزی استفاده می‌کنید که شما را گیج می‌کند، می‌تواند بر نحوه تجارت و سودآوری شما تأثیر بگذارد.

متاتریدر وب تریدر

همانطور که قبلاً در این بررسی FP Markets ذکر شد، نسخه مرورگر همان ویژگی هایی را دارد که هنگام استفاده از نسخه های دسک‌تاپ دریافت می‌کنید. بدون نصب نرم افزار بر روی دستگاه خود به قیمت گذاری ECN و تمام ابزارها دسترسی خواهید داشت.

IRESS

Iress ViewPoint نقطه برجسته این پلتفرم است. مجموعه کامل Iress شامل Iress ViewPoint، Iress Trader، و Iress Investor است (برای زمانی که می‌خواهید معاملات دسترسی مستقیم به بازار را انجام دهید). با این پلتفرم، بسیاری از ویژگی های متاتریدر را دریافت خواهید کرد.

به عنوان مثال، می‌توانید بدون نصب یا دانلود نرم‌افزار مستقیماً از مرورگر خود معامله کنید و آن را در دستگاه خود نصب کنید.

قیمت های ارائه شده در صرافی ها واقعی هستند و در عین حال دسترسی به عمق بازار را برای شما فراهم می‌کنند. 59 شاخص تجاری فنی برای کمک به تجزیه و تحلیل وجود دارد، با بیش از 50 ابزار فقط برای بهبود بیشتر تجزیه و تحلیل.

بزرگترین نقطه فروش Iress این است که برای بیش از 10000 ابزار مالی قابل معامله در زمان واقعی به شما مظنه می‌دهد. این عدد بسیار بالاتر از هر یک از دلالان در بازار است.

پلتفرم های معاملاتی FP Markets در موبایل

کاربران می‌توانند با استفاده از MT4 و MT5 در دستگاه های iOS و Android خود، به راحتی به معاملات تلفن همراه دسترسی داشته باشند. از وبسایت، کاربران می‌توانند به راحتی بر روی لینک های ارائه شده کلیک کنند تا برنامه ها را مستقیماً در دستگاه های تلفن همراه خود دانلود کنند.

با برنامه های تلفن همراه، یک معامله گر می‌تواند همان ویژگی های معاملات دستی و ابزارهای تجزیه و تحلیل فنی را در دسکتاپ و WebTrader دریافت کند.

Iress یک برنامه معاملاتی تلفن همراه نیز دارد. هم برای iOS و هم برای اندروید در دسترس است. عملکرد همان چیزی است که در نسخه های دسکتاپ و مرورگر وجود دارد. شما می‌توانید همان قیمت های پویا، اخبار مالی بلادرنگ را دریافت کنید، سفارشات خود را مدیریت کنید و موارد دیگر.

ویژگی های اضافی FP Markets برتر

FP Markets ویژگی های منحصر به فرد بسیاری را برای بهبود تجارت ارائه می‌دهد.

منطقه مشتری FP Markets امن

در میان بسیاری از چیزهایی که در حین تحقیق درباره این بررسی FP Markets یافتیم، منطقه امن مشتری بود. این به عنوان یک پورتال کار می‌کند که به شما امکان می.دهد به طور ایمن وارد شوید و همه کارهایی را که انجام می‌دهید ردیابی کنید. شما در مورد تمام معاملاتی که انجام می‌دهید به روز خواهید بود.

شما ویژگی هایی را خواهید یافت که به شما امکان می‌دهد با ایجاد مشاوران متخصص خود معاملات را خودکار کنید و بتوانید بازارها را به طور مداوم نظارت کنید.

جعبه ابزار معامله گران

این باید یکی از مهم ترین ویژگی هایی باشد که این کارگزار ارائه می‌دهد. جعبه ابزار به شما این امکان را می‌دهد که بیشترین بهره را از پلتفرم متاتریدر خود ببرید. این شامل 12 ابزار است که همگی برای افزایش تجربه تجارت شما از طریق ارائه بینش بازار هستند.

آنها عبارتند از:

  • آکادمی بازارهای FP
  • تقویم اقتصادی
  • نمودارها
  • معامله گر احساسات
  • ماتریس همبستگی
  • معامله گر همبستگی
  • مدیر بازار
  • Excel RTD
  • سفارشات مخفیانه
  • ترمینال تجاری
  • نقشه جلسه
  • مینی ترمینال

حساب های MAM/PAMM

بهترین بخش در مورد دریافت حساب MAM/PAMM در FP Markets این است که به دلیل شرایط لغزش ایده‌آلشان، عالی هستند. هنگامی که با یک کارگزار ECN یا STP سر و کار دارید، همیشه بهتر است از هر یک از این حساب ها استفاده کنید.

شما می‌توانید مشاوران متخصص خود را استخدام کنید، از اجرای سفارشات قوی لذت ببرید و سفارش های بزرگ را بدون نگرانی در مورد لغزش معامله کنید.

تجارت اجتماعی

FP Markets با MyFXbook برای مشتریانی که می‌خواهند تجارت اجتماعی انجام دهند، ادغام می‌شود. نکته ای که در مورد تجارت اجتماعی وجود دارد این است که به شما امکان می‌دهد خیلی سریعتر به پتانسیل کامل برسید. شما می‌توانید از معامله گران با تجربه بیشتر یاد بگیرید.

علاوه بر همه اینها، شما همچنین ویژگی های دیگری مانند:

  • افزونه Autochartist
  • خدمات VPS
  • FP Markets بیشتر از ویژگی های معمولی را ارائه می‌دهد.

کمیسیون ها و اسپردهای بازارهای FP

هنگام انتخاب کارگزار، هزینه همیشه یک مسئله مهم است. بسیاری از چیزهایی که ما در نظر می‌گیریم مهم نیستند مگر اینکه بتوانید با یک کارگزار معامله کنید و سودآور بمانید. خرج کردن بیش از حد برای هزینه های معاملاتی می‌تواند شما را به عقب براند.

با این حال، FP Markets گسترش می‌یابد، و کمیسیون ها غیرمنطقی یا بالاتر از حد معمول نیستند. برای دریافت جزئیات کامل، کمیسیون FP Markets آنها را بخوانید و اطلاعات را پخش کنید.

اما قبل از انجام این کار، اجازه دهید به برخی از هزینه های اساسی که می‌توانید هنگام معامله با این کارگزار انتظار داشته باشید، نگاهی بیندازیم.

در حساب های استاندارد MT4 و MT5، شما بدون کارمزد وارد معامله خواهید شد.

در حساب های Raw MT4 و MT5، شما در معاملات مبتنی بر کمیسیون شرکت خواهید کرد. مجموع هزینه چرخش 7 دلار استرالیا است.

هر دو این حساب ها اجرای قیمت گذاری FP Markets ECN را ارائه می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که همیشه بهترین قیمت ها را دریافت می‌کنید. علاوه بر آن، هر دو اسپرد متفاوتی ارائه می‌دهند و نرخ‌های مبادله (در صورت وجود) را می‌توان در وب‌سایت FP Markets یافت.

بسته به حسابی که باز می‌کنید، هزینه ها می‌تواند متفاوت باشد. در پلتفرم Iress، ممکن است مجبور باشید ماهانه هزینه معاملاتی بپردازید. با این حال، اگر فعالیت های تجاری شما بیش از 150 دلار کمیسیون در هر ماه برای FP Markets ایجاد کند، این هزینه لغو می‌شود.

هزینه فید داده زنده ASX نیز وجود دارد که بر اساس میزان معامله در یک ماه معاف می‌شود.

حساب استاندارد Iress نرخ کارگزاری 10 دلار را در حداقل و 0.1٪ پس از آن شارژ می‌کند.

آموزش و تحقیقات بازارهای FP

پس از گذراندن بیش از ده سال در صحنه بازار فارکس و به دست آوردن شهرت قوی، FP Markets به یک کارگزار کامل تبدیل شده است که برای هر چیزی که ممکن است نیاز داشته باشید، تدارکات لازم را دارد. در آموزش راه های مختلفی برای یادگیری وجود دارد.

آموزش FP Markets به شکل زیر ارائه می شود:

  • مقالات
  • کتاب های الکترونیکی
  • آموزش های تصویری

بیشتر مطالب را می‌توانید در وبلاگ Traders Hub، که توسط FP Markets اداره می‌شود، پیدا کنید. به عنوان یک معامله گر، می‌توانید به ویدیوها، دوره ها و موضوعات دسترسی داشته باشید تا از دانش کامل حداکثر بهره را ببرید.

به همین جا ختم نمی‌شود زیرا آنها یک کانال YouTube پر از آموزش دارند که به شما نشان می‌دهد چگونه در پلتفرم های ارائه شده حرکت کنید.

داشتن ابزار آموزشی عالی است. با این حال، اگر ابزارهای تحقیقاتی برای اطمینان از اینکه تجارت تا حد امکان روان پیش می‌رود، کافی نیستند. از صفحه Traders Hub می‌توانید تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی ارائه شده توسط کارشناسان را مطالعه کنید.

بیشتر تجزیه و تحلیل ها همه طبقات دارایی را پوشش می‌دهند تا اطمینان حاصل شود که هر چیزی که معامله می‌کنید، منجر به ضرر نمی‌شود.

اگر ارائه بصری را بهتر از کلمات در صفحه درک می‌کنید، مانند آموزش آنها، تجزیه و تحلیل ویدیویی وجود دارد. در مقایسه با سایر کارگزاران موجود در بازار، این سطح از تجزیه و تحلیل چیزی کم از چشمگیر نیست.

هم مبتدیان و هم معامله گران پیشرفته اطلاعات را به راحتی درک می‌کنند و در تصمیم گیری های تجاری بسیار مفید خواهند بود.

تجربه خدمات مشتری FP Markets

پشتیبانی مشتری در FP Markets ۲۴ ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در دسترس است. می‌توانید از طریق تلفن، ایمیل یا چت زنده به آنها دسترسی داشته باشید. چت زنده سریعترین راه برای دریافت پاسخ است. آنها به زبان های انگلیسی، چینی، تایلندی، آلمانی، پرتغالی، ایتالیایی، فرانسوی و سایر زبان ها پشتیبانی می‌کنند.

یک بخش پرسش های متداول جامع وجود دارد که به احتمال زیاد پاسخ سوالات خود را دریافت خواهید کرد. کمتر از 5 ثانیه طول می‌کشد، پس از ورود به چت زنده FP Markets، به یک نماینده متصل شوید. پاسخ ها نیز به سرعت می‌رسند.

می‌توانید از طریق رسانه های اجتماعی در Facebook، Twitter، LinkedIn و YouTube به بازارهای FP دسترسی پیدا کنید.

تجربه عمومی

FP Markets سعی می‌کند هر آنچه را که نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد. بررسی FP Markets ما نشان می‌دهد که همه چیز در اینجا وجود دارد.

از دسترسی به بازار ECN/STP، حساب های MAM/PAMM، پلتفرم های عالی، تیم پشتیبانی باورنکردنی، ویژگی های منحصر به فرد، و انواع حساب های متنوع، FP Markets متمایز است و ثابت می‌کند که چرا جزو بهترین ها هستند.

همه موارد ضروری اینجا هستند، به این معنی که شما می‌توانید از تجارت با این بروکر لذت ببرید، بدون اینکه هیچ یک از چیزهای مهمی که هر معامله گر می‌تواند بخواهد نداشته باشید.

در نتیجه

ما فکر می‌کنیم که پس از بررسی FP Markets، تصمیم گیری درباره بهترین کارگزار فارکس آسان خواهد بود. آیا آنها آنچه را که در چک لیست خود دارید ارائه می‌کنند؟ اگر این کار را می‌کنند، پس به دنبال آن بروید. قیمت آنها منصفانه است، خدمات آنها عالی است، ارزش پول خرج شده واضح است.

از مقررات عالی گرفته تا پلتفرم های به همان اندازه عالی، FP Markets می‌خواهد کارگزاری مورد استفاده برای معامله گران مبتدی و پیشرفته باشد.

آنها راه های متعددی برای شما دارند که می‌توانید حسابتان را تأمین مالی کنید و برای راحتی آن برداشت کنید. با حداقل سپرده FP Markets ۱۰۰ دلار استرالیا، برای هر معامله گری آسان است که حسابی داشته باشد و معامله را شروع کند.

ما می‌خواهیم فکر کنیم که همه چیز به چیزی بستگی دارد که شما دوست دارید کارگزارتان در پایان روز به شما ارائه دهد. آیا بازارهای FP این انتظار را برآورده می‌کنند؟ به چیز متفاوتی نیاز داشتید؟ آیا چیزی وجود دارد که دوست داشتید آن را از دست بدهید؟

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT