پایین ترین قیمت پی پال

پایین ترین قیمت پی پال | خرید پی پال ارزان | شارژ ارزان پی پال

زمان مطالعه 2 دقیقه

پی پال در سال 1998 در آمریکا شروع به کار کرد. این سیستم جایگزین مناسبی برای سیستم قدیمی حواله و انتقال پول میباشد.  البته در ابتدا اعتماد چندانی به این سیستم مالی وجود نداشت. اما پس از اینکه شرکت خرید و فروش اینترنتی ebay این شرکت را خرید و روی آن سرمایه گذاری کرد به سرعت جایگزین سیستم قدیمی حوالجات بانکی شد. امروزه بسیاری از شرکت های دنیا و خدمات اینترنتی از سیستم انتقال وجه پی پال استفاده میکنند و بسیار همه گیر شده است. اول پرداخت با پایین ترین قیمت پی پال در کنار شماست :

خرید ارزان پی پال

پایین ترین قیمت پی پال

پایین ترین قیمت پی پال

پایین ترین قیمت پی پال

مجموعه اول پرداخت نسبت به خرید و فروش دلار با بهترین نرخ اقدام می کند. نرخ خرید هر دلار؛ یورو و پوند پی پال بصورت لحظه در اکانت کاربری شما در حال بروز رسانی می باشد.

خرید پی پال ارزان

شما می توانید بدون نیاز به ساخت و افتتاح حساب پی پال؛ نسبت به ارسال پول از طریق پی پال؛ خرید در سایت های خارجی دارای درگاه پی پال؛ پرداخت فاکتور های پی پال در سایت های بین المللی اقدام نمایید.

خرید با پی پل

برای این کار کافی است در سایت اول پرداخت ثبت نام نمایید. پس از تکمیل مدارک هویتی خود که در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام می شود؛ نسبت به ثبت سفارش اقدام فرمایید.

از دیگر مزایای خرید با پی پال از طریق مجموعه اول پرداخت می توان به پشتیبانی کامل پس از خرید اشاره کرد که در صورت بروز مشکل؛ همکاری لازم و کامل از سمت کارشناسان با شما انجام خواهد شد. ساعات کاری مجموعه نیز همه روزه از ساعت ۸:۰۰ الی ۲۳:۳۰ می باشد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT