بازی wargaming

پرداخت در بازی wargaming | آشنایی با بازی wargaming | خرید سکه

زمان مطالعه 12 دقیقه

با نصب، کپی کردن، یا در هر صورت استفاده از بازی های یا سرویس های  پلتفرم Wargaming.net به هر نحوی،شما موافقت می کنید که به شرایط این قوانین پایبند باشید. در این مقاله به بررسی شرایط و شیوه پرداخت در بازی wargaming می پردازیم.

بازی wargaming

اگر با قوانین پلتفرم  Wargaming.net موافق نیستید، لطفاً مراحل ثبت نام را ادامه ندهید و فوراً سایت های مرتبط را ترک کنید و به وب سایت های، بازی ها، یا خدمات ها پلتفرم  Wargaming.net دسترسی نداشته باشید یا از آن استفاده نکنید.

خرید از بازی wargaming

شیوه بازی wargaming

بازی wargaming

بازی wargaming

1.01. برای ثبت نام، بازیکنان باید هجده (18) سال یا بیشتر سن داشته باشند. همه بازیکنان به تنهایی مسئول رفتار خود در چت عمومی و نبرد هستند. بازیکنان مسئول محافظت از حساب های خود در برابر دسترسی دیگران هستند و مستقیما تشویق می شوند که رمز عبوری را انتخاب کنند که حدس زدن آن سخت است و از آن رمز عبور در سایت های دیگری که ممکن است توسط صاحبان یا مدیران آن سایت خوانده شود، استفاده مجدد نکنند. در صورت گم شدن یا هک شدن حساب کاربری، لطفاً سریعاً از طریق وب سایت، پشتیبانی فنی را مطلع کنید.

اگر کمتر از 18 سال سن دارید یا حداقل سن قانونی دیگر که طبق شرایط قانونی محلی متفاوت است، لطفاً از والدین یا قیم خود بخواهید که EULA پلتفرم  Wargaming.net را از طرف شما بررسی و تأیید کنند. اگر کمتر از سن فوق الذکر هستید، نباید بدون نظارت والدین یا قیم قانونی از بازی استفاده کنید یا به بازی دسترسی پیدا کنید.

1.02. توسعه دهندگان (Wargaming.net) این نرم افزار مسئولیتی در قبال رفتار هیچ بازیکنی و همچنین محتوای پیام های او در تمامی چت ها و کانال های بازی ندارند. بازیکنان تنها مسئول رفتار و محتوای پیام های خود در تمامی چت ها و کانال های بازی هستند.

1.03. Wargaming.net این حق را برای خود محفوظ می دارد که هر حادثه را به صورت موردی ارزیابی کند. اقدامی که ممکن است انجام شود ممکن است ملایم‌تر یا شدیدتر از اقدامات ذکر شده در هر دسته باشد.

1.04. Wargaming.net ممکن است در هر زمانی حساب ها را مطابق با EULA تعلیق، خاتمه دهد، تغییر دهد یا حذف کند. حساب‌هایی که توسط Wargaming.net به دلیل هر نوع سوءاستفاده، از جمله نقض قوانین یا EULA، فسخ شده‌اند، به هیچ دلیلی دوباره فعال نمی‌شوند. به منظور توضیح و نه محدودیت، بیشتر تعلیق‌ها، فسخ و یا حذف‌های حساب نتیجه نقض این قوانین، توافقنامه مجوز کاربر نهایی (EULA) یا سایر خط‌مشی‌های Wargaming.net است. بازیکنان می توانند هر حساب کاربری ثبت شده مربوط به خودشان را در هر زمان با پیروی از دستورالعمل های وب سایت لغو کنند. Wargaming.net ممکن است در هر زمانی ارائه یا پشتیبانی از هر سرویسی را متوقف کند.

1.05. بازیکنانی که تصمیم می‌گیرند در این بازی شرکت کنند، این قوانین و سایر قوانین مربوطه را تأیید و موافقت می‌کنند و بدون در نظر گرفتن شرایط، از آنها تبعیت می‌کنند. علاوه بر این، بازیکنان همچنین موافقت می کنند که این قوانین برای هر کسی که مجاز به استفاده از حساب Wargaming.net یا شناسه کاربری خود باشد، اعمال می شود. با اجازه دادن به کاربر دیگری برای استفاده از حساب، مالک حساب شخصاً مسئول تمام عواقبی است (از جمله فسخ حساب مذکور) که ممکن است در صورت نقض هر یک از قوانین ذکر شده توسط شخص مورد بحث در بالا در هر زمانی ایجاد شود. صاحب حساب حق درخواست بازپرداخت هیچ ارز یا هر نوع اعتباری را نخواهد داشت.

1.06. اداره هیچ مسئولیتی در قبال روابط بین قبیله ای ندارد. این تنها به صلاحدید رهبران قبیله، معاونان و افسران آنها است که اعضای قبیله را با دقت انتخاب کنند (به ویژه در هنگام انتساب اعضای قبیله به دفاتر مهم مانند خزانه داری قبیله). با انتساب یکی از اعضای قبیله به یک رهبر قبیله دفتر مربوطه، اعتماد وی به عضو تایید می شود. افراد خصوصی از طرف خود تأیید می کنند که قوانین و مقررات قبیله را با ورود به قبیله مربوطه می پذیرند. توجه داشته باشید که در صورت تضاد در یک قبیله، اطلاعاتی مانند سیاهه های مربوط به خزانه (و موارد مشابه) در صورت درخواست از سمت Wargaming.net ارائه نخواهد شد.

پرداخت در بازی wargaming

شرایط بازی wargaming

بازی wargaming

بازی wargaming

شما موافقت می کنید که هنگام استفاده از بازی یا هر کانال یا چت بازی Wargaming.net هیچ یک از موارد زیر را انجام ندهید:

2.01. توهین بیش از حد و زبان نامناسب مورد استقبال قرار نمی گیرد. پیشنهاد می شود از روشن بودن فیلتر سانسور اطمینان حاصل کنید. فیلتر سانسور بهانه ای برای زیر پا گذاشتن قوانین موجود بازی و چت نیست و فحاشی بیش از حد همچنان تحریم خواهد شد.

2.02. تایپ به گونه ای برای دور زدن فیلتر سانسور ،ممنوع است.

2.03. توهین، حملات شخصی، آزار و اذیت در هیچ سطحی قابل تحمل نیست.

2.04. نظرات توهین آمیز بر اساس نژاد، ملیت، مذهب، فرهنگ، جنسیت یا ترجیحات جنسی ممنوع است.

2.05. کنایه از برتری نژادی یا ملی و نیز تبلیغات تبعیض آمیز در هر سطحی ممنوع است.

2.06. ارسال هرزنامه یا ارسال پیام های بی معنی در چت های بازی و نبرد ممنوع است. این همچنین شامل استفاده بیش از حد از مقام ها، و همچنین ارسال بیش از حد نتایج نبرد است.

2.07. التماس یا درخواست به هر شکلی در تمامی چت ها و کانال های بازی ممنوع است. گدایی یا درخواست شامل، که البته تنها محدود به این موارد نیست: درخواست از کاربران برای انتقال پول واقعی به کیف پول مجازی، درخواست اعتبار اضافی، و درخواست برای انتقال طلای بازی می باشد.

2.08. همه انواع تبلیغات برای فروش، مبادله یا سایر گزینه‌ها برای انتقال حساب‌ها از یک کاربر به کاربر دیگر ناقض قوانین EULA است و در همه چت‌ها و کانال‌های بازی ممنوع است.

2.09. توزیع اطلاعات شخصی کاربران بدون رضایت آنها ممنوع است.

2.10. تهمت زدن به کاربران یا ارسال اطلاعات نادرست در مورد کاربران در تمامی چت ها و کانال های بازی ممنوع است.

2.11. تلاش برای اخاذی اطلاعات از کاربران، از جمله اطلاعات لازم برای استفاده از حساب کاربری آنها ممنوع است.

2.12. بحث یا ارتباط با فعالیت های غیرقانونی، مانند مواد مخدر غیرقانونی، ممنوع است. این مورد شامل ارسال لینک یا بحث در مورد وب‌سایت‌هایی است که به موارد مبتذل، نژادپرستانه، توهین‌آمیز، غیرقانونی یا هر محتوای دیگری که توسط قوانین EULA ممنوع شده است، یا لینک دادن به منابعی که حاوی چنین آگهی‌ها یا محتواهایی هستند اختصاص داده شده است.

2.13. بحث یا پیوند دادن به محتوای منتشر نشده، تقلب ها، هک ها یا برنامه های مخرب ممنوع است. اگر مشکوک به وجود تقلب یا هک هستید یا هر مشکل یا نگرانی دیگری در مورد این موضوعات دارید، اطلاعات لازم را در اختیار پشتیبانی فنی قرار دهید.

2.14. بحث، تبلیغ یا پیوند دادن به وب‌سایت‌های در رابطه با فروش طلا، اعتبار، کدهای تبلیغاتی، خدمات سطح‌سازی یا حساب‌های بازی ممنوع است.

2.15. تهدید به نابودی وسایل نقلیه بازیکنان متحد و همچنین تهدید به افشای موقعیت متحدان برای دشمنان، صرف نظر از اینکه تهدید انجام شده باشد یا خیر، ممنوع است.

2.16. تهدید به مرگ و سایر تهدیدهای خشونت آمیز در زندگی واقعی، علیه کاربران، مدیران و مدیران پروژه، ممنوع است.

2.17. انواع پیام های تبلیغاتی در چت های عمومی و رزمی ممنوع است. با این تفاوت که تبلیغات مربوط به WOT مانند تشکیل پلاتو، استخدام شرکت، جذب طایفه با محدودیت های زیر مجاز است. در صورتیکه بیش از سه خط در یک پنجره چت استاندارد نباشد و بیش از هر 15 دقیقه یک بار در چت های گروه ها یا یک بار در هر بازی در نبرد پست شود.

2.18. ذکر و بحث در مورد بازی های دیگر مجاز است، اما در صورتی که شخصیت بحث در تبلیغ مستقیم پروژه بازی دیگری تبدیل شود، باید متوقف شود.

2.19. بحث در مورد موضوعات اجتماعی، مذهبی، سیاسی، غیرقانونی و یا سایر موضوعات بحث برانگیز که ممکن است باعث توهین شود ممنوع است. این شامل تصویر منفی از شخصیت‌های مذهبی و سیاسی می‌شود، که البته تنها محدود به آن ها نمی‌شود.

2.20. بحث در مورد تصمیمات یا تحریم های اتخاذ شده توسط مدیران یا مدیریت در تمامی چت ها و کانال های بازی ممنوع است.

2.21. هر نوع تحریک سایر بازیکنان برای نقض EULA و همچنین اضافه کردن موارد دروغین به آن اکیدا ممنوع است.

2.22. هر گونه بیانیه یا اقدام دیگری که ناقض قوانین یا مقررات قابل اجرا باشد اکیداً ممنوع بوده و به شدت از سمت Wargaming.net سرکوب خواهد شد.

2.23. هرگونه تلاش برای ایجاد نام مستعار، گروه‌ها یا جوامع سازمان‌یافته از بازیکنان مرتبط به هر شکلی با سازمان‌هایی که هر گونه قوانین یا مقررات قابل اجرا را نقض می‌کنند، ممنوع است. این شامل : ارجاع مستقیم یا غیرمستقیم به نمادهای نازی، اختصارات و رهبران شناخته شده است.

2.24. استفاده از مطالب یا اطلاعات دارای حق چاپ، علامت تجاری، ثبت اختراع، موارد طبقه بندی شده یا محدود شده و نقض حقوق هر یک از طرفین، از جمله حقوق حریم خصوصی یا تبلیغات ممنوع است.

خرید سکه از wargaming

نام ها (بازیکنان، تیم ها و قبیله ها)، آواتارها، تصاویر و ویدئوها، امضاها و آرم های قبیله

بازی wargaming

بازی wargaming

لطفاً توجه داشته باشید که در بازی‌های خاصی قبیله‌ها در پلتفرم Wargaming.net در دسترس نیستند.

محتوای گفته شده شامل موارد خاصی برای نام‌ها، آواتارها، تصاویرو ویدئوها، امضاها و آرم‌های قبیله می باشد که به دلیل ماهیت بسیار توهین‌آمیز، آزاردهنده یا نامناسب، جایی در انجمن‌ها یا درون بازی ندارند. لیست زیر تنها یک خلاصه است، اما ایده ای از نام ها، تصاویر، امضاها، آواتارها و لوگوهای قبیله ای که در محیط بازی Wargaming.net پذیرفته نمی شوند را ارائه می دهد:

نام ها، آواتارها، تصاویر و فیلم ها، امضاها و آرم های قبیله …

3.01 که حاوی توهین، از جمله شکل اختصاری آن است.

3.02 که حاوی توهین، حملات شخصی، سوء استفاده یا آزار و اذیت است.

3.03 که حاوی کلمات یا اختصارات غیرقابل چاپ یا غیرجذاب و ناخوانا هستند.

3.04 که به طور کامل یا جزئی حاوی عناصر علامت تجاری دارای حق چاپ یا ثبت شده است.

3.05 که دارای (به هر طریق) پیامدهای نژادپرستانه یا ملی گرایانه است که ممکن است به یک ملت، قوم، گروه مذهبی یا نژادی خاص توهین کند.

3.06 که حاوی کنایه از برتری نژادی یا ملی و همچنین تبلیغات تبعیض آمیز در هر سطحی است.

3.07 که حاوی توهین یا نظرات تحقیرآمیز بر اساس نژاد، ملیت، مذهب، فرهنگ، قد روانی، جنسیت یا ترجیحات جنسی است.

3.08 که با تمایلات جنسی، پدوفیلی، سوء استفاده جنسی ارتباط دارد. یا ارتباطی توهین آمیز با بدن انسان یا عملکردهای بدن دارند.

3.09 که حاوی برهنگی، مطالب صریح جنسی یا محتوایی است که به صورت نامناسب تلقی می شود.

3.10 که حاوی لعنت یا خشونت بیش از حد است، یا زشت و مبتذل است.

3.11 که به مواد اعتیاد آور یا غیرقانونی یا استفاده از آنها یا هر فعالیت غیرقانونی دیگری اشاره می کند.

3.12 که حاوی آرم‌ها، نمادها، نشان‌ها یا شکل‌هایی است که به هر طریقی با سازمان‌هایی مرتبط هستند که قوانین و مقررات موجود را نقض می‌کنند یا نقض می‌کنند. یعنی هر چیزی که ممکن است واکنش انجمنی را به صورت  شدیدا منفی برانگیزد یا نفرت ملی ، قومی ، مذهبی را ترویج کند. (به عنوان مثال، استفاده از انواع مختلف نمادهای نازی، خلاصه ها و علائم [88، 14، 420، SS]، یا سبک سازی مشابه [مانند، 55] و همچنین اعتبار، نام و نام خانوادگی رهبران نازی.)

3.13 که حاوی ارجاع به ادیان رایج فعلی است که ممکن است باعث توهین شود، به عنوان مثال نام هایی مانند خدا، عیسی، الله و غیره.

3.14 که با شخصیت های منفی تاریخی یا سیاسی مرتبط هستند، اول از همه کسانی که توسط دادگاه های بین المللی به دلیل جنایت علیه بشریت مورد قضاوت قرار می گیرند، کسانی که عموماً احساسات رنج یا انزجار را در اکثریت مردم برمی انگیزند و همچنین اعضای سازمان های تروریستی موجود در حال حاضر.

3.15 که به طور منفی کارکنان یا مدیریت پروژه را به تصویر می کشد.

3.16 که به هر طریق دیگری توافقنامه مجوز کاربر نهایی یا قوانین محلی را نقض می کند، تلویحا یا صریحا (این همچنین حاوی پیوندهایی به وب سایت های حاوی موارد فوق نیز می باشد).

اگر نام‌ها (بازیکن یا قبیله)، آواتارها، امضاها، تصاویر و ویدئوها، آرم‌های قبیله در انجمن یا درون بازی این قوانین را نقض کنند، حساب متخلف ممکن است تغییر کند و یا حساب‌ های مذکور تحریم یا تعلیق شوند. علاوه بر این، مدیریت پلتفرم Wargaming.net این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که نام‌ها (بازیکن، تیم‌ها یا قبیله‌ها) و آواتارها، تصاویر یا تصاویر قبیله‌ای که در انجمن‌ها یا در محیط بازی نامناسب تلقی می‌شوند را حذف، به‌روزرسانی یا اصلاح کند.

رفتار نامناسب در بازی و اصول بازی منصفانه در پلتفرم Wargaming.net

اقدامات زیر در بازی ممنوع است:

4.01. آسیب رساندن عمدی به وسایل نقلیه، ماژول های وسایل نقلیه یا اعضای خدمه که متعلق به یک بازیکن در همان تیم (آسیب تیمی) در جایی که از نظر فنی امکان پذیر باشد.

4.02. تخریب عمدی وسایل نقلیه متعلق به یک بازیکن در همان تیم (کشتن تیمی) در جایی که از نظر فنی امکان پذیر باشد.

4.03. مسدود کردن عمدی (مسدود کردن از جلو و عقب) وسایل نقلیه متعلق به یک بازیکن در همان تیم.

4.04. نگه داشتن عمدی (مسدود کردن از یک طرف، جایی که طرف دیگر وسیله نقلیه کاربر با یک مانع غیرقابل تخریب ثابت برخورد می کند و از حرکت آزاد جلوگیری می کند.) در شرایطی که وسایل نقلیه متعلق به یک بازیکن در همان تیم باشد.

4.05. آگاه کردن عمدی شرکت کنندگان تیم مقابل از طریق نبرد یا چت صوتی، مکان وسایل نقلیه متعلق به بازیکنان هم تیمی.

4.06. بهره برداری عمدی از سیستم فیزیک برای آسیب رساندن به تانک، هواپیما، کشتی یا اقدامات مشابه. این شامل هل دادن تانک متحدین به خط آتش، هل دادن تانک های متحدین از صخره ها، پل ها، داخل آب و غیره است، که البته تنها محدود به این موارد نیست.

4.07. استفاده از ربات‌ها، کلیک‌کننده‌ها، ماکروها، ضبط‌کننده‌های صفحه‌کلید و ماوس یا هر روش مشابه دیگری برای جمع‌آوری امتیاز و تجربه بدون مشارکت یا با مشارکت غیرفعال بازیکن در نبرد (بازی غیرفعال بیش از حد و تکراری).

4.08. هر رفتاری که توسط کارکنان Wargaming به عنوان مخل تجربه بازی دیگران در نظر گرفته شود، می تواند مطابق با قانون 1.04 تحریم شود. این رفتار شامل موارد زیر می باشد: آزار و اذیت مخرب و عمدی درون بازی، بهره برداری عمدی از مکانیک های درون بازی یا هر اقدامی که عمداً بر خلاف یا سوء استفاده از طراحی بازی باشد. اعمال محدودیت های بازی همیشه برای محافظت از یک محیط بازی مثبت و سرگرم کننده انجام می شود و پس از بررسی دقیق و بررسی داخلی اعمال خواهد شد.

اجرای قوانین در پلتفرم Wargaming.net

بازی wargaming

بازی wargaming

خرید سکه از wargaming

“سیستم گزارش خودکار Anti-TD/TK” سیستمی است که به طور فعال سیاهه های بازی را اسکن می کند و بازیکنانی را که به طور گسترده به وسایل نقلیه تیم خود آسیب می رسانند (آسیب تیمی) یا عمداً وسایل نقلیه هم تیمی های خود را نابود می کنند (قتل تیمی) جستجو می کند.

لطفاً توجه داشته باشید که سیستم گزارش خودکار Anti-TD/TK در برخی بازی‌ها، به عنوان مثال، World of Tanks Blitz در دسترس نیست. این به این دلیل است که آسیب رساندن به وسایل نقلیه تیم خود یا از بین بردن وسیله نقلیه اعضای تیم شما به طور کلی غیرفعال است.

5.01. بر اساس گزارش‌های مبارزه برای یک دوره زمانی خاص، معمولاً چندین روز، سیستم خودکار بازیکنانی را پیدا می‌کند که در جنگ دوستانه و حوادث کشتار تیمی شرکت دارند. محاسبات کاملاً پیچیده است و عامل اصلی که در نظر گرفته می شود خسارت وارد شده به متحدان بازیکن به نسبت خسارت کل است.

5.02. اگر نسبت فوق برای یک کاربر خاص از یک مقدار ثابت تجاوز کند، سیستم کاربر را به عنوان متخلف شناسایی می کند، زیرا هدف اصلی او آسیب رساندن به وسایل نقلیه متحد خود بوده است.

5.03. اگر نسبت خسارت برای چنین کاربری از ضریب تأییدی که به منظور ایجاد تمایز بین قاتلان گروهی عمدی و تصادفی معرفی شده است بیشتر باشد، چنین کاربری به عنوان متخلف شناخته می شود و وارد لیست تعلیق می شود.

5.04. در هنگام محاسبه خسارت به متحدان به نسبت خسارت کل، فقط نبردهای شامل حوادث کشتن یا آسیب تیمی در نظر گرفته می شود.

5.05. در ارتباط با معرفی سیستم گزارش دهی خودکار Anti-TK، اقدامات یکسانی که می توان علیه متخلفان انجام داد در زیر لیست شده است:

اولین تشخیص یک کاربر به عنوان یک قاتل تیمی و آسیب زننده ی تیمی منجر به 1 ساعت تعلیق حساب کاربری در بازی می شود.

شناسایی دوم کاربر به عنوان قاتل تیمی و آسیب زننده ی تیمی (تکرار جرم) منجر به تعلیق حساب کاربری در بازی به صورت یک روزه می شود.

شناسایی چندگانه یک کاربر به عنوان یک قاتل تیمی و آسیب‌رسان تیمی (تکرار مجدد) به تعلیق فزاینده‌ای متوسل می‌شود که منجر به تعلیق دائمی حساب بازی می‌شود.

“سیستم گزارش خودکار ضد ربات” سیستمی است که به طور فعال گزارش های بازی های پلتفرم Wargaming را اسکن می کند و بازیکنانی را که از ربات های خودکار، کلیک کننده ها، ماکروها، ضبط کننده های صفحه کلید و ماوس یا هر روش دیگری برای جمع آوری امتیاز و تجربه بدون مشارکت یا با استفاده از آنها استفاده می کنند، اسکن می کند. که در واقع تحت عنوان مشارکت غیر فعال بازیکن شناخته می شود.

5.06. در صورت شناسایی علائم تک یا کوتاه مدت استفاده از اسکریپت های خودکار (نرم افزار ربات) در گزارش های کاربر، حساب کاربری توسط مدیریت کنترل کامل می شود. صاحب حساب می تواند از طریق اعلان های ویژه ارسال شده به ایمیل ثبت شده ، از نتیجه مطلع شود.

5.07. در صورت مشاهده علائم استفاده گسترده یا آشکار از اسکریپت‌های خودکار یا نرم‌افزارهای ربات‌کننده در گزارش‌های کاربر، حساب کاربر به‌طور دائم به حالت تعلیق در می‌آید، با احتمال لغو تعلیق در آینده، پس از اینکه پلتفرم اقدام به بازگرداندن کامل وسایل نقلیه، دستاوردها کرد که شامل وجوه (اعتبارات) و تحقیقات به جز مخازن ممتاز، مواد مصرفی ممتاز، پوسته های ممتاز و طلا می شود.

5.08. سیستم گزارش خودکار ضد ربات جایگزین سرویس پشتیبانی فنی نیست، هدف این سیستم آسان‌تر کردن کار آنهاست. بدین ترتیب سخت ترین موارد به صورت جداگانه از طریق خدمات پشتیبانی فنی حل می شود.

گزارش تخلفات در بازی

در بازی‌های خاصی می‌توانید از سیستم گزارش خودکار Anti-TK استفاده کنید. در این صورت سامانه خودکار ردیابی تخلفات (خسارت تیمی، کشته شدن تیمی) فعال خواهد شد و مدیریت پلتفرم Wargaming توجه شما را به اطلاعات زیر جلب می کند : با معرفی این سامانه به شکایات کاربران در خصوص تخلفات فوق رسیدگی نخواهد شد. از این پس تمامی مجازات‌ها برای آسیب‌های تیمی و حوادث کشتار تیمی به‌طور خودکار و بدون دخالت کارکنان خدمات پشتیبانی اجرا می‌شوند. این سیستم سفارشی شده است، چندین بار تست شده و در حال حاضر به درستی کار می کند. همچنین توجه شما را به این نکته جلب می کنیم که انبوهی از همه شرایط احتمالی همراه با تخلفات مختلف (از جمله موارد تخفیف دهنده و تشدید کننده) در نظر گرفته شده است. کلیه درخواست های مربوط به لغو ممنوعیت یا به حداقل رساندن مدت مجازات که توسط سیستم ارائه شده است نادیده گرفته خواهد شد.

زبان رسمی

7.01. چت عمومی: زبان رسمی چت عمومی درون بازی (و همه چت های دیگر که مختص زبان نیستند) انگلیسی است. از بازیکنانی که مایل به برقراری ارتباط به زبان مادری خود هستند، خواسته می‌شود این کار را در کانال‌هایی که مخصوص زبان آنها ایجاد شده است، انجام دهند.

7.02. چت نبرد درون بازی: زبان ترجیحی پلتفرم Wargaming انگلیسی است، اما زبان های غیرانگلیسی نیز مجاز است. لطفاً در برخورد با بازیکنانی که زبان اصلی آنها ممکن است زبان شما نباشد صبور باشید.

لطفاً توجه داشته باشید که برخی کانال‌های چت خاص در برخی بازی‌ها در دسترس نیستند.

مهم و متفرقه

8.01. نقض مکرر هر منطقه از این قوانین پلتفرم Wargaming یا EULA، از جمله مورادی که در بالا توضیح داده شد، اغلب منجر به تعلیق دائمی از بازی و یا انجمن می شود.

8.02. این سیاست محدود کننده به زبان نیست. زبانی که تحت این خط‌مشی قرار می‌گیرد همیشه در معرض عواقب ذکر شده خواهد بود، خواه در انگلیسی یا هر زبان دیگری الفاظ به صورت نامناسب باشند.

8.03. بازیکنان می توانند بازخورد خود را ارائه دهند یا هر گونه نگرانی را به پشتیبانی بازی کنندگان در پلتفرم Wargaming  برای رسیدگی ، ارجاع دهند.

 

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT