سایت Contabo

پرداخت در سایت CONTABO | خرید از contabo | معرفی سایت CONTABO

زمان مطالعه 3 دقیقه

سایت Contabo (کنتابو) یک ارائه دهنده میزبانی وب است. این شرکت بر خدمات VPS، خدمات میزبانی اختصاصی و برآورده کردن انتظارات مشتری با کیفیت بالا و پشتیبانی عالی تمرکز دارد. در سال ۲۰۰۳ مایکل هرپریک و مایکل بولکه یک شرکت میزبان وب آلمانی مستقر در آلمان با نام Giga International تأسیس کردند. از آن زمان این شرکت به دو مرکز داده یکی در مونیخ و دیگری در نورنبرگ تقسیم شده است و تحت عنوان Contabo شناخته می‌شود. Contabo با یک مرکز داده دوم، میزبانی colocation را نیز فراهم می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مقاله با اول پراداخت همراه باشید.

سایت Contabo

Contabo چندین سرویس مختلف ارائه می‌دهد که برای پاسخگویی به نیاز وب سایت‌های کوچک و بزرگ طراحی شده است. برخی از برنامه‌ها محدود به ویژگی‌های خاصی مانند پشتیبانی از CGI یا SSL هستند. همچنین خدمات Webspace از استفاده از گواهینامه‌های SSL ، PHP، گزینه‌های CMS وردپرس، جوملا، typo3 و Magento پشتیبانی می‌کند و از حملات DDoS نیز محافظت خواهد کرد.

خرید سرورهای اختصاصی CONTABO

Contabo شش گزینه سرور اختصاصی را ارائه می‌دهد. سرورهای اختصاصی را می‌توان قبل از سفارش با مشخصات اصلی ذکرشده در صفحه سفارش، سفارشی‌سازی کرد. سیستم عامل‌های لینوکس و ویندوز هردو با حافظه RAID به صورت استاندارد در دسترس هستند و همه کاربران از دسترسی root بهره‌مند می‌شوند.
برنامه‌های سرور همچنین از محافظت در برابر حملات DDoS برخوردار است و دسترسی به ابزارهای مدیریت GUI علاوه بر ابزارهای خط فرمان را فراهم می‌کند.

سایت Contabo

سایت Contabo

میزبانی VPS در Contabo

دو نوع میزبانی VPS وجود دارد. نوع اول، دیسک سخت سنتی را با تقویت SSD ارائه می‌دهد. در حالی که دیگری درایوهای SSD را به صورت دقیق ارائه می‌کند. گزینه رایج دیسک سخت، فضای مناسب شما را با قیمت مناسب برای بودجه به شما می‌دهد. اما تقویت SSD باعث می‌شود سرعت خواندن و نوشتن سریع‌تر شود.

شما همچنین می‌توانید برنامه خاص خود را انتخاب کنید. گزینه‌ای که برای شما مناسب است بستگی به تعداد هسته CPU ، RAM، فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند مورد نیاز سایت شما دارد.

صرف نظر از این که گزینه ذخیره‌سازی دیسک را انتخاب کنید، می‌توانید Linux یا Windows را در محیط VPS خود اجرا کنید.

تمام برنامه‌ها با یک آدرس IP اختصاصی، قابلیت راه‌اندازی مجدد رابط وب، دسترسی به نصب و مدیریت سیستم عامل، دسترسی به VNC، مدیریت DNS و تعداد نامحدود دامنه ارائه می‌شوند.

سایت Contabo

سایت Contabo

ویژگی‌های CONTABO

علاوه بر میزبانی وب، Contabo خدمات زیر را نیز ارائه می‌دهد.

• نام دامنه

Contabo دارای یک قسمت ویژه ثبت نام دامنه است. بنابراین می‌توانید نام دامنه را ثبت کنید یا یک نام دامنه موجود را به شرکت خود اختصاص دهید. اگرچه برای استفاده از خدمات نام دامنه شرکت باید یک مشتری Contabo باشید. در حال حاضر Contabo بیش از ۳۰۰ پسوند دامنه را ارائه می‌دهد.
کلیه دامنه‌های ثبت‌شده در کنتابو دارای یک صفحه کنترل مشتری هستند که ایجاد و به روزرسانی رکوردهای DNS مختلف شما را با سهولت انجام می‌دهد.

سایت Contabo

سایت Contabo

• سرورهای بازی

Contabo برنامه‌های مختلف سرور بازی لینوکس را برای بازی‌های چندنفره خاص از جمله گزینه سرور بازی Minecraft ارائه می‌دهد. ارتباط صوتی را نیز می‌توان به عنوان یک گزینه اضافه کرد. همه سرورهای بازی در دیتاسنتر مونیخ واقع شده‌اند.

 

ویژگی امنیتی سایت کنتابو Contabo

برای حفظ امنیت سایت شما Contabo ویژگی‌های امنیتی بک‌آپ‌گیری را به شما ارائه می‌دهد. Contabo یک بک آپ تهیه می‌کند که به کاربران امکان ذخیره نسخه پشتیبان از طریق FTP را می‌دهد. همچنین یک سرویس دیگر بک آپ‌گیری ۱۰۰٪ خودکار نیز وجود دارد که از پشتیبان‌گیری خودکار و منظم استفاده می‌کند. با استفاده از این خدمات، تهیه نسخه پشتیبان به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه انجام می‌شود. برای بازیابی نسخه پشتیبان، مشتریان برای درخواست پرونده‌ها باید با پشتیبانی تماس بگیرند.

خرید و پرداخت هزینه در سایت CONTABO

شما می‌توانید برای خرید و پرداخت هزینه در CONTABO از خدمات ارزی پی پال در مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

خرید از سایت CONTABO

امتیاز 3.4/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT