پرداخت در سایت frase

پرداخت در سایت frase | خرید اکانت از سایت frase

زمان مطالعه 2 دقیقه

frase یکی از ابزارهای نوشتن محتوا با هوش مصنوعی است که می تواند در هر مرحله از فرآیند تولید محتوا به شما کمک کند. می ‌توانید از Frase برای کمک به تحقیق کلمات کلیدی، نوشتن محتوای خود و اطمینان از بهینه ‌سازی سئو آن استفاده کنید. فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی کل فرآیند را بسیار سریع و ساده می کند و آن را به انتخاب خوب برای مبتدیان تبدیل می کند. در این مقاله به بررسی سایت frase و همچنین پرداخت در سایت frase می پردازیم.

خرید اکانت از سایت frase

پرداخت در سایت frase

با Frase، می توانید خلاصه مطالب بهینه شده را تنها با چند کلیک ایجاد کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک عبارت جستجوی هدف را انتخاب کرده و یک خلاصه بر اساس نتایج برتر برای پرس و جو انتخابی شما طراحی می کند. سپس اطلاعاتی مانند کلمات کلیدی اصلی برای هدف، توزیع سرفصل و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند و با سرعت و به راحتی محتوای بسیار بهینه سازی شده، ایجاد نمایید.

پرداخت در سایت frase

پرداخت در سایت frase

وقتی صحبت از نوشتن به میان می آید، Frase همچنین مجموعه ای از ابزارها دارد که می تواند روند را سرعت بخشد. می‌ توانید از ویژگی Write For Me استفاده کنید که جملات شما را کامل کرده و متن ‌های جدیدی را بر اساس نثر و داده ‌های شما که از صفحات رتبه ‌بندی بالا گرفته شده است، تولید نماید.

خرید اکانت از سایت frase

ویژگی های سایت Frase

همچنین می توانید از ابزار بازنویسی خودکار برای بهبود کیفیت کار خود استفاده کنید. Frase همچنین چندین ویژگی را ارائه می دهد که می تواند به شما در بهینه سازی، تجزیه و تحلیل محتوا کمک کند و آن را به یک گزینه همه کاره عالی تبدیل نماید.

پرداخت در سایت frase

پرداخت در سایت frase

ویژگی ها مهم  این سایت :
استفاده از همه ابزارها آسان است
برنامه ریزی و ایجاد محتوا را ساده می کند
ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی تولید محتوا را آسان می کند
تجزیه و تحلیل قدرتمندی که دارد، داده های کنسول جستجوی گوگل را به بینش های عملی تبدیل می کند

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT