پرداخت در سایت scrum

پرداخت در سایت scrum | گرفتن مدارک اسکرام مستر

زمان مطالعه 2 دقیقه

متخصصین حرفه ای اسکرام دانش، درک و توانایی های لازم در اسکرام را برای استفاده از آن در موقعیت های واقعی کسب نموده اند. ارزش  مدرک حرفه ای اسکرام، با تسلط بر دانش مورد نیاز برای دستیابی به آن ارتباط تنگاتنگی دارد. ارزیابی مدارک حرفه ای اسکرام، همیشه در حال بازبینی و ممیزی توسط موسسه scrum.org می باشد. دلیل این موضوع نیز اهمیت به حفظ ارزش و اعتبار این مدرک در سطح بین المللی است. در این مقاله به پرداخت در سایت scrum می پردازیم.

خرید از سایت scrum.org در صورت وجود اطلاعات ایران :

پرداخت در سایت scrum

خرید از سایت scrum.org در صورت عدم وجود اطلاعات ایران :

پرداخت در سایت scrum

پرداخت در سایت scrum

براساس  قوانین سایت scrum.org، ثبت نام در امتحان و اخذ مدارک و گواهینامه های اسکرام نیاز به حضور در دوره های آموزشی اسکرام ندارد و داوطلبانی که احساس می کنند دانش لازم در زمینه اسکرام را دارا می باشند می توانند در یکی از آزمون های اسکرام  جهت اخذ مدارک بین المللی اسکرام شرکت کنند و در صورت قبولی در امتحان، مدرک اسکرام مورد نظر را دریافت نمایند.

"<yoastmark

واضح است که بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط موسسه scrum.org، امتحانات اسکرام به نوعی طراحی شده است که، تنها افرادی در این امتحانات موفق به کسب نمره قبولی خواهند شد که تسلط لازم بر مباحث اسکرام در سطح مدرک مورد نظر را داشته باشند.

مدارک scrum

"<yoastmark

بر اساس دسته بندی صورت گرفته توسط موسسه Scrum.org مدارک اسکرام در سه سطح پایه ای تا پیشرفته با نامهای PSM I ،PSM II ،PSM III طراحی شده است. که در ادامه به معرفی این مدارک می پردازیم.

افرادی که موفق به اخذ مدرک PSM I شده اند، با کسب این گواهینامه، دارای سطح پایه ای از تسلط به Scrum می باشند. دارندگان گواهینامه PSM I ثابت می کنند که Scrum را مطابق راهنمای Scrum و نحوه اعمال Scrum در تیم های اسکرام درک کرده اند. دارندگان مدرک PSM I با اصطلاحات اسکرام مطابق راهنمای اسکرام آشنا می شوند و دارای رویکرد یکسانی در محیط های اسکرام و  همکاری با تیم های اسکرام هستند.
امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT