پرداخت سایت Quillbot

پرداخت سایت Quillbot | خرید اکانت پریمیوم Quillbot

زمان مطالعه 7 دقیقه

نوشتن آکادمیک مهارتی حیاتی است که دانش‌آموزان و دانش‌پژوهان به طور یکسان باید برای انتقال مؤثر ایده‌های خود، انجام تحقیقات و مشارکت در زمینه‌های مربوطه به آن مسلط شوند. با این حال، بسیاری از افراد به دلیل چالش‌های مختلف، از جمله وضوح، انسجام و مسائل مربوط به استناد، با این نوع نوشتار سخت دست و پنجه نرم می‌کنند. برای بهبود نوشتن این نوع مطالب، می توانید از سایت Quillbot استفاده کنید. برای پرداخت سایت Quillbot می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید از سایت Quillbot

پرداخت سایت Quillbot

تولید محتوای قانع‌کننده و بدون خطا می‌تواند یک کار چالش برانگیز باشد، به‌ویژه زمانی که با محدودیت‌های زمانی یا فقدان تخصص در نوشتن مواجه می‌شوید. اینجاست که Quillbot، یک دستیار نوشتن با هوش مصنوعی، به کمک می آید.

پرداخت سایت Quillbot

پرداخت سایت Quillbot

این یک ابزار نوشتن پیشرفته است که از هوش مصنوعی برای کمک به کاربران در بهبود مهارت های نوشتاری خود استفاده می کند. Quillbot با رابط بصری و الگوریتم های قدرتمند خود به کاربران کمک می کند تا وضوح، انسجام و دقت گرامری را در محتوای نوشتاری خود افزایش دهند.

چه دانشجو، حرفه ای، محقق یا نویسنده خلاق باشید، سایتQuillbot می تواند همراه ارزشمندی در سفر نویسندگی شما باشد. ویژگی های کلیدی Quillbot عبارتند از:

• ترجمه کننده

• جستجوگر گرامر

• جستجوگر سرقت ادبی

• نویسنده مشترک

• خلاصه کننده

• مولد استناد

تفسیر کننده

چشمگیرترین ویژگی سایت Quillbot توانایی آن در بازنویسی جملات یا کل پاراگراف ها است. این به ویژه زمانی مفید است که می خواهید اطلاعات را با حفظ معنای اصلی بازنویسی کنید. این برنامه حالت‌های مختلفی از بازنویسی از جمله استاندارد، روان، خلاقانه و کوتاه را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد سطح مورد نظر بازنویسی را انتخاب کنید.

حالت های نوشتن در Quillbot

پرداخت سایت Quillbot

هفت حالت مختلف تفسیرگر به شرح زیر است:

• استاندارد

• روانی

• رسمی

• ساده

• خلاق

• کوتاه کردن

• بسط دادن

حالت استاندارد
حالت پیش فرض Quillbot حالت استاندارد است. هدف اصلی این حالت بازنویسی اطلاعات با حفظ ساختار جمله منسجم است. حتی بهتر از آن، می توانید از نوار مترادف یکپارچه برای جایگزینی یک عبارت متناسب با سبک نوشتاری خود استفاده کنید.

کلمات اصلاح شده توسط سایت Quillbot با رنگ نارنجی برجسته شده اند. طولانی ترین کلمات بدون تغییر با رنگ آبی مشخص می شوند. برای بهترین نتایج، به ندرت از ویژگی مترادف استفاده کنید.

حالت روان
اشتباهات گرامری برای محتوای بازنویسی شده توسط حالت روانی رفع می شود. علاوه بر این، این اطمینان را ایجاد می کند که ساختار جمله وقتی با صدای بلند صحبت می شود “آدمی به نظر می رسد”. این حالت تغییرات زیادی ایجاد نمی کند، اما با استفاده از مترادف های کمتر، مطمئن می شود که عبارات شما معنای خود را حفظ می کنند.

طرح رایگان سایت Quillbot فقط حالت های روان و استاندارد را ارائه می دهد. تنها راه دسترسی به حالت‌های دیگر، اشتراک ممتاز است. علاوه بر این، می توانید تا 125 کلمه را در حالت عادی بازنویسی کنید. این محدودیت کاراکتر را می توان با ارتقاء به نسخه پریمیوم باز کرد.

حالت ساده
هدف حالت ساده این است که نوشته شما را “ساده” کند تا همانطور که از نامش پیداست، خواندن آن آسان تر و قابل درک تر شود. برای مقاله نویسانی که مایل به ترجمه مقاله هستند، این حالت عالی است. در این حالت نوار مترادف غیر فعال است.

حالت خلاقانه
این حالت سایت Quillbot مقاله را کاملاً بازنویسی می کند و نحوه خواندن و صدای آن را تغییر می دهد. حالت خلاقانه می‌تواند معنای اصلی را تغییر دهد، برخلاف سایر حالت‌هایی که با حفظ معنای اصلی، مطالب را بازنویسی می‌کنند. لحن و ساختار جمله نیز در این حالت تغییر می کند.

اگر می‌خواهید اطلاعاتی که بازنویسی می‌کنید کاملاً متفاوت از اطلاعات اصلی باشد، حالت خلاقانه ایده‌آل است. به خاطر داشته باشید که این حالت به تعامل گسترده انسانی نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که حواس از نظر گرامری صحیح و بدون خطا هستند.

حالت رسمی
با استفاده از حالت رسمی سایت Quillbot می توانید متن را برای ایجاد یک لمس حرفه ای تغییر دهید. مجدداً، اگر می خواهید مطمئن شوید که مقالات شما مطابق با استانداردهای نوشتاری دانشگاهی هستند، از این حالت استفاده کنید.

گسترش حالت
با این حالت می توانید متن خود را طولانی تر کنید. اگر می خواهید تعداد کلمات محتوای قبلاً نوشته شده را افزایش دهید مفید است.

حالت کوتاه کردن
حالت گسترش برعکس این حالت است. می توانید جملات را بدون تغییر معنای اصلی آنها کوتاه کنید. وقتی می خواهید کلمات را کاهش دهید، حالت عالی است.

گرامر چک
الگوریتم ‌های هوش مصنوعی سایت Quillbot همچنین به بررسی گرامر و املا کمک می‌کنند. این می تواند خطاهای دستوری رایج، مانند توافق فاعل و فعل، قوام زمان، و مسائل نقطه گذاری را شناسایی کند. همچنین می توان از این ویژگی برای یافتن هر نقل قولی که گم شده است استفاده کرد.

جستجوگر سرقت ادبی
جستجوگر سرقت ادبی دارای ویژگی منحصر به فردی است که به آن امکان اسکن PDF و مقالات قدیمی را می دهد. به عنوان یک نکته جانبی، این عملکرد در هر نوشتاری عمل می کند. 5000 کلمه یا 20 صفحه در اشتراک ماهانه شما گنجانده شده است.

اگر به محدودیت کاراکتر خود برسید، همیشه می توانید صفحات بیشتری خریداری کنید. اسکن‌های گذشته از جستجوگر سرقت ادبی بایگانی شده و با کلیک کردن روی یک دکمه در دسترس هستند.

نویسنده
یک ویژگی مبتنی بر یادگیری ماشین در سایت Quillbot به نام The Co-writer هم به عنوان ابزار نوشتن و هم به عنوان ابزار تحقیق عمل می کند. می توان از آن برای تحقیق، یادداشت برداری و تکمیل جمله استفاده کرد. این ویژگی که فقط برای کاربران ممتاز در دسترس است، با هدف تسهیل نوشتن و تکمیل سریع مقالات تحقیقاتی است.

نویسنده مشترک بر اساس ورودی هایی که شما ارائه می دهید محتوا ایجاد می کند. با استفاده از بازنویس و هم‌نویس، می‌توانید سریع و کارآمد بنویسید.

خلاصه کننده
ایده های پیچیده اغلب می توانند برای برقراری ارتباط موثر چالش برانگیز باشند. سایت Quillbot یک ویژگی ساده سازی ارائه می دهد که جملات پیچیده را به جملات ساده تر تقسیم می کند و درک آنها را آسان تر می کند. علاوه بر این، Quillbot می تواند متون طولانی تر را خلاصه کند و آنها را در پاراگراف های مختصر و منسجم تراکم کند.

با ابزار خلاصه‌نویس می‌توانید کلمات را از اسناد، مقالات و مقالات خود حذف کنید. کلمه یا عبارتی که باید بدون تغییر معنی از متن خود حذف کنید با استفاده از یادگیری ماشینی و پردازش زبان طبیعی شناسایی می شود. ویژگی خلاصه‌کننده Quillbot به شما امکان می‌دهد کارهای زیر را انجام دهید:
جملات کلیدی
می‌توانید با استفاده از حالت جملات کلیدی، خلاصه‌های مناسب از نکات اصلی متن خود ایجاد کنید. برای انتخاب تعداد آنها در خلاصه خود، از اسلاید طول خلاصه داخلی در سایت Quillbot استفاده کنید. با استفاده از حالت پاراگراف می توانید متن را خلاصه کنید. یک بار دیگر، می توانید از طول خلاصه برای تخمین طول پاراگراف های خود استفاده کنید.

مولد استناد
شما می توانید از این ابزار برای ذکر منابع در نوشته خود استفاده کنید. این به ایجاد نقل قول هایی کمک می کند که عنوان کتاب یا پیوندی ساده تر برای دانش آموزان، نویسندگان و دانشگاهیان در خود داشته باشد. به سادگی یک پیوند اضافه کنید، و این ابزار نوشتن تمام اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد استناد خود را جمع آوری می کند، از جمله عنوان، تاریخ انتشار و نام نویسنده.

قبل از اینکه سایت Quillbot بتواند آن را در قالب دلخواه شما تولید کند، باید نقل قول را ذخیره کنید. این ابزار از سبک های نوشتاری مختلف دانشگاهی از جمله APA، Chicago و MLA پشتیبانی می کند. علاوه بر این، چند نقل قول ایجاد می کنید و نتایج را تکرار می کنید. حتی بهتر از آن، می‌توانید هر مرجع را صادر کنید و آن را به عنوان یک سند MS Word دانلود کنید.

یک چیز دیگر این است که دسترسی به تولید کننده استناد نیازی به یک حساب پرمیوم Quillbot ندارد. آزادانه در دسترس است.

ویژگی های مهم Quillbot

پرداخت سایت Quillbot

ویژگی‌های ممتاز سایت Quillbot زیر قابل توجه است:

کلمات فریز نامحدود
می توانید از این روش برای ثابت کردن کلماتی مانند نقل قول ها و اسم هایی که نمی خواهید آنها را بازنویسی کنید استفاده کنید. Freeze Words بیشتر یک نسخه پولی است. با این حال، نسخه رایگان فقط یک کلمه ثابت را ارائه می دهد.

در رابط کاربری Quillbot، Freeze Words در زیر نماد دانه برف قابل دسترسی است. به سادگی جمله ای را که می خواهید ثابت کنید وارد نموده و برای استفاده از آن دکمه enter را فشار دهید. البته، ابتدا باید روی نماد برف کلیک کنید تا این ویژگی فعال شود.

برنامه های افزودنی Quillbot

سایتQuillbot از تعدادی افزونه پشتیبانی می کند، از جمله آنهایی که برای Google Docs، Chrome و Microsoft Word هستند. برای استفاده از آنها باید این افزونه ها را نصب کنید. افزونه Quillbot Chrome برای دانلود از طریق وب سایت Quillbot یا فروشگاه وب Chrome در دسترس است.

برای نصب افزونه Google Docs، به وب سایت Quillbot بروید، به تب Extension رفته و به دنبال نماد Google Docs بگردید و enter را فشار دهید. پس از آن، Quillbot را با کلیک بر روی Add-ons در Google Docs پیدا کنید، سپس روی Launch کلیک کنید.

پرداخت پریمیوم Quillbot

برنامه های رایگان و پریمیوم برای Quillbot به شرح زیر تقسیم می شوند:

طرح رایگان:
مزایای نسخه رایگان Quillbot به شرح زیر است:

• ابزاری برای خلاصه کردن تا 1200 کلمه

• جستجوگر گرامر

• حداکثر سه مترادف

• دسترسی به ابزار تولید استناد

• حالت های نوشتن برای بازنویسی

• توانایی پردازش دو کلمه به طور همزمان

• امکان ثابت کردن یک کلمه یا عبارت

• ابزار ترجمه با محدودیت 125 کلمه

Google Docs و افزونه های Google Chrome در دسترس هستند. با وجود این واقعیت که این برنامه دارای عملکرد خوبی است، محدودیت های متعددی در مورد طرح رایگان وجود دارد.

خرید اکانت پریمیوم Quillbot

طرح پولی سایت Quillbot

پرداخت سایت Quillbot

مزایای طرح پولی سایت Quillbot به شرح زیر است:

• هفت حالت نوشتن ترجمه

• بازنویسی گرامر پیشرفته

• چهار مترادف مختلف

• عبارات حالت ها را مقایسه می کنند

• عبارات و کلمات رایگان نامحدود

• قابلیت خلاصه سازی تا 6000 کلمه

• سرعت پردازش بیشتر

• کلمات نامحدود با ابزار ترجمه

• دسترسی به تمام برنامه های افزودنی، از جمله Microsoft Word

نسخه پریمیوم سایت Quillbot دارای ویژگی های زیادی با قیمت مناسب است. اگر می‌خواهید همه چیزهایی را که ارائه می‌کند کشف کنید، توصیه می‌شود به Quillbot Premium بپیوندید.

قیمت طرح پولی در ماه:
• صورتحساب ماهانه 9.95 دلار آمریکا

• صورتحساب شش ماهه 6.66 دلار آمریکا

• صورتحساب سالانه: 4.17 دلار آمریکا

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT