پرداخت هزینه ی SEVIS Fee

پرداخت هزینه ی SEVIS Fee توسط مجموعه اول پرداخت

زمان مطالعه 3 دقیقه

آیا در مورد هزینه ی SEVIS یا SEVIS Fee چیزی می‌دانید؟ افرادی که متقاضی سفر به ایالات متحده هستند و هدف آن‌ها از این سفر، ادامه تحصیل می‌باشد، احتمالا با اصطلاح SEVIS Fee آشنا هستند. یکی از الزامات کار برای ادامه تحصیل در آمریکا این است که آن‌ها باید ویزای مربوطه را تهیه کنند و هزینه‌ای را برای SEVIS نیز بپردازند. در این مقاله تا پایان با اول پرداخت همراه شوید تا مطالبی را در مورد هزینه ی SEVIS و پرداخت هزینه ی  SEVIS Fee برای شما عزیزان بیان کنیم.

به طور کلی افرادی که برای ویزای دانشجویی F و M درخواست می‌دهند و دانشجویانی که برای فرصت مطالعاتی J قصد دارند به ایالات متحده سفر کنند، باید هزینه‌ای را بپردازند به نام هزینه ی SEVIS Fee که در ادامه در مورد آن مطالب بیشتری خواهیم گفت. همچنان با ما همراه باشید.

هزینه ی SEVIS Fee چیست؟

سازمان امنیت ملی ایالات متحده، جهت نگهداری اطلاعات دانشجویان که قصد دارند از طریق ویزای M1 و ویزای F1 برای ادامه‌ی تحصیل به این کشور سفر کنند یا از طریق ویزای J1 به ایالات متحده با هدف فرصت مطالعاتی وارد شوند، از سیستم تحت وبی به نام SEVIS استفاده می‌کند.

افراد متقاضی برای دریافت هر کدام از این سه نوع ویزا باید هزینه‌ای را بپردازند تحت عنوان هزینه ی SEVIS یا همان SEVIS Fee و هنگامی که برای مصاحبه به سفارت آمریکا مراجه می‌کنند، باید این فیش را همراه خود داشته باشند.

داوطلبان عزیز باید این را بدانند که افرادی که از طریق سایر ویزاها از جمله ویزای B1، ویزای B2 و همچنین ویزای افراد خانواده قصد دارند به ایالات متحده وارد شوند، نیازی به پرداخت SEVIS Fee ندارند.      

چه زمان باید هزینه ی SEVIS Fee پرداخت شود؟

ممکن است این سوال برای بسیاری از داوطلبان پیش بیاید که چه زمان باید SEVIS Fee را پرداخت کنیم؟

متقاضیان ادامه تحصیل در ایالات متحده و فرصت مطالعاتی در این کشور لازم است که حداقل 4 روز قبل از مراجعه به سفارت جهت انجام مصاحبه پرداخت شده باشد.

پرداخت هزینه ی SEVIS Fee
پرداخت هزینه ی SEVIS Fee

قوانین مربوط به پرداخت SEVIS Fee

در این بخش از مقاله به چند نکته اشاره خواهیم کرد که خوب است داوطلبان عزیز از آن‌ها اطلاع داشته باشند.

  • در صورتی که پرونده‌ی شما پذیرفته نشود و تقاضای شما رد شود، هزینه ی SEVIS Fee به شما مسترد نخواهد گشت و این هزینه غیرقابل بازگشت (Non-Refundable) است.
  • در صورتی که با درخواست شما موافقت شود و موفق به دریافت ویزای مربوطه شوید، در صورت نیاز، امکان انتقال آن از یک دانشگاه به دانشگاه دیگر وجود دارد. به این معنا که در صورتی که دانشجو از یک دانشگاه به دانشگاه دیگر منتقل شود، این هزینه قابل انتقال است.
  • هزینه ی SEVIS Fee از یک شخص به شخص دیگر قابل انتقال نمی‌باشد.
  • مدت اعتبار رسید هزینه ی SEVIS Fee  تا یک سال پس از تاریخ پرداخت هزینه است و امکان پرداخت آن از طریق وب سایت رسمی آن وجود دارد.

دوستان عزیز توجه داشته باشید که این وب سایت از طریق آی پی کشور ایران باز نخواهد شد و برای مشاهده سایت می‌توانید IP خود را تغییر را دهید.

پرداخت هزینه ی  SEVIS Fee توسط اول پرداخت  

داوطلبانی که قصد دارند SEVIS Fee را پرداخت کنند اما به هر دلیل با مشکل مواجه شده‌اند، به طور مثال کارت اعتباری در اختیار ندارند، می‌توانند با خیال راحت این کار را به ما بسپارند. کافیست برای این منظور به وب سایت اول پرداخت به آدرس https://avalpardakht.com/  مراجعه کنند و پس از ساخت حساب کاربری و احراز هویت، درخواست پرداخت هزینه را برای ما ارسال نمایند. ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهیم داد.


امتیاز 4.5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT