پرداخت هزینه eShipGlobal

پرداخت هزینه eShipGlobal | پرداخت UEMS

زمان مطالعه 3 دقیقه

متقاضیان تحصیل در دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا برای تحویل مدارک تحصیلی، نامه پذیرش، مدارک ویزا و غیره به دانشگاه، گاهی نیاز به ارسال مدارک فیزیکی دارند. در چنین مواقعی پست‌های بین‌المللی، گزینه‌های بسیار مهمی برای دریافت و ارسال مدارک تحصیلی به‌شمار می‌روند. برای پرداخت هزینه eShipGlobal از لینک زیر می توانید ثبت سفارش نمایید:

پرداخت UEMS

پرداخت هزینه eShipGlobal

پست UEMS مخفف University Express Mailing System، پل ارتباطی میان دانشگاه‌های آمریکا و متقاضیان تحصیل در دانشگاه‌های این کشور است. پست UEMS با دیگر شرکت‌های پست بین‌المللی مانند DHL ،FedEx و UPS همکاری می‌کند و مدارک دانشگاهی، مدارک مربوط به سفارت و اسناد هویتی را میان دانشگاه و دانشجویان مبادله می‌کند.

مدارک I-۲۰ و DS-۲۰۱۹ و همچنین نامه رسمی پذیرش دانشگاه (Admission Letter) مدارکی هستند که به صورت کاغذی، برای کسانی که از دانشگاه‌ها یا موسسات پژوهشی و آموزشی در ایالات متحده آمریکا پذیرش گرفته‌اند، ارسال می‌شود. متقاضی با استفاده از اطلاعات روی این فرم‌ها مثل SEVIS Number می‌تواند برای گرفتن وقت از سفارت آمریکا اقدام کرده و مصاحبه سفارت را انجام دهد. همچنین لازم است اصل این مدارک هنگام مراجعه به سفارت آمریکا برای مصاحبه، همراه متقاضی باشد. اینجاست که به خدمات بین‌المللی پست UEMS نیاز می‌شود.

هزینه پست UEMS – eShipGlobal

گفتیم که موسسه UEMS (سرویس پست فوری دانشگاه) کارهای مربوط به ارسال و دریافت فرم‌هایی نظیر I۲۰ و DS-۲۰۱۹ را از دانشگاه‌های ایالات متحده برای دانشجویان و بالعکس انجام می‌دهد. هزینه استفاده از خدمات پست UEMS کاملا متنوع است و مقدار آن به آدرس دانشجو، آدرس دانشگاه پذیرش‌دهنده، کشور مبدا و مقصد، شرکت پستی انتخابی (DHL ،FedEx و UPS) و نوع خدمات پستی بستگی دارد. پست UEMS معمولاً هزینه‌ای بین ۲۰ تا ۱۸۰دلار آمریکا را برای ارسال مدارک دریافت می‌کند. لازم به ذکر است که اگر پیش از ارسال مرسوله شما توسط پست به دانشگاه، محل دریافت مدارک خود را تغییر دهید، باید ۱۵ دلار هزینه تغییر آدرس بپردازید.

نحوه استفاده از خدمات پست UEMS – eShipGlobal

برای استفاده از خدمات پست UEMS ابتدا لازم است در وبسایت UEMS حساب کاربری بسازید. پس از ساخت اکانت مراحل زیر را دنبال کنید:

  • دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی Continue کلیک کنید.
  • دپارتمان را انتخاب کرده و روی Continue کلیک کنید.
  • نوع سرویس درخواستی را از میان گزینه‌های موجود انتخاب کنید و روی Continue کلیک کنید.
  • روش پرداختی موردنظر را برگزینید تا به صفحه پرداخت هدایت شوید.
  • پس از تایید پرداخت به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که خلاصه سفارشتان در آن درج شده است. در این مرحله به شما یک کد پیگیری داده می‌شود تا در صورت لزوم از طریق کد پیگیری، از وضعیت سفارش خود آگاه شوید.
  • در نهایت به دانشگاه اطلاع داده می‌شود تا به درخواست شما رسیدگی کند. فراموش نکنید کد پیگیری را جایی یادداشت کنید تا بتوانید وضعیت مرسوله خود را بررسی کنید.

نکات استفاده از خدمات پستی UEMS – eShipGlobal

در حال حاضر خدمات پستی eShipGlobal، در ایران فعالیت نمی‌کند و چنانچه قصد داشته باشید مدارکی را برای این موسسه ارسال کنید یا از طریق پست UEMS مدارک مشخصی را از دانشگاه آمریکایی دریافت کنید، لازم است آدرس یکی از اعضای خانواده، دوست یا آشنای خود در خارج از کشور را برای انجام سفارش در وبسایت UEMS ثبت کنید.
دانشگاه پس از اینکه درخواست شما مبنی بر دریافت برگه I-۲۰/DS-۲۰۱۹ را از وبسایت eShipGlobal دریافت می‌کند، ۱ تا ۳ روز کاری زمان لازم دارد تا مدارک را به پست UEMS ارائه دهد.
به محض این‌که دانشگاه سفارش شما را پردازش و تحویل مدارک را برنامه‌ریزی کند، بسته به خدمات درخواستی و مقصد، زمان حمل و نقل مدارک ممکن است ۳ تا ۵ روز کاری طول بکشد.
چنانچه بخواهید ارسال مدارک را از طریق پست UEMS لغو کنید، می‌توانید در بخش Shipment History این وبسایت و در قسمت Details of the order، روی Cancel Shipment کلیک کرده و علت لغو ارسال مدارک را درج کنید. در این مرحله اگر درخواست ارسال مدارک از پست UEMS به دانشگاه مربوطه ارسال نشده باشد، درخواست شما لغو خواهد شد. اما اگر درخواست شما در مرحله پردازش توسط دانشگاه بوده ولی مدارک ارسال نشده باشد، درخواست لغو سفارشتان به دانشگاه منتقل خواهد شد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT