پرداخت Flywire

پرداخت Flywire | پرداخت در درگاه فلای وایر Flywire

زمان مطالعه 3 دقیقه

فلای وایر Flywire شامل ارائه درگاه پرداخت بین المللی است که هم اکنون در سه حوزه بهداشت و سلامت، مسافرت و پرداخت های دانشگاهی به کاربران سرویس می دهد. بر اساس اطلاعات وبسایت فلای وایر، این سرویس هم اکنون بیش از 2200 دانشگاه و موسسه طرف قرارداد در سطح 240 کشور یا منطقه دارد که از طریق 140 نوع ارز، انواع پرداخت های بین المللی را انجام می دهد. فلای وایر عمدتا در کشورهایی مثل کانادا، استرالیا، امریکا و انگلیس استفاده می شود و از طریق آن، پرداخت و جابجایی هزینه های مسافرتی، درمانی و دانشگاهی با راحتی بیشتر انجام می گیرد. چرا که پرداخت هزینه بر اساس ارز مورد نظر کاربر و بسیار سریع انجام می گیرد و همچنین با ارائه لینک پیگیری (Payment ID)، امکان بررسی و مشاهده انجام مراحل پرداخت از ابتدای پرداخت تا واریز وجه به حساب مورد نظر نیز وجود دارد. در این مقاله به آموزش پرداخت Flywire می پردازیم.

پرداخت Flywire

پرداخت Flywire

بیشترین مراکز و موسساتی که با درگاه فلای وایر همکاری دارند موسسات علمی ودانشگاهی است که برای انواع پرداخت های دانشجویی و دانشگاهی، مثل اپلیکیشین فی، ادمیشن فی ( دیپازیت فی)، شهریه ترم، هزینه خوابگاه و … می توان از آن استفاده کرد. نحوه استفاده نیز به این ترتیب است که دانشگاه هزینه مرتبط با آن را به صورت فاکتور و لینک پرداخت به دانشجو ارائه می دهد و کاربر از طریق کارتها ارزی بین المللی پرداخت را انجام می دهد.

نحوه پرداخت در درگاه فلای وایر Flywire

در حالت عمومی پرداخت های دانشگاهی عمدتا به این شکل است که متقاضی بعد از اینکه در سایت دانشگاه اکانت ایجاد می کند، هزینه های مرتبط با اپلیکیشن، شهریه، دیپازیت و … در داخل اکانت به وی اعلام می شود. در ادامه مجمع هزینه ها نمایش داده شده و فاکتور (Invoice) مرتبط با آن نمایش داده می شود و کاربر با انتخاب روش پرداخت موجود بر روی وبسایت، روش پیمنت را انتخاب می کند. در سالهای گذشته روش پرداخت هزینه های دانشگاهی انتقال وجه از طریق حساب بانکی و یا پرداخت با کارت های ارزی ویزاکارت و مسترکارت بوده است ولی در اخیراً، روش های پرداخت از طریق اکانتهای اینترنتی مثل پی پال، کیف الکترونیک و درگاه های واسط مثل فلای وایر نیز اضافه شده است. بنابراین در صورتی که دانشگاه یا کالج، درگاه پرداخت متصل با کارت نقدی و اعتباری، اکانت پی پل یا درگاه واسط فلای وایر را معرفی کرد می توانید از طریق خدمات پرداخت تهران کردیت کارت استفاده نمایید. توجه نمایید که  درگاه فلای وایر امکان پرداخت با روشهای مختلف را دارد.

نکته مهم دیگری که در زمینه پرداخت های ارزی وجود دارد این است که با توجه به امکان پرداخت با سایر ارزها، هزینه ای با عنوان هزینه نرخ تبدیل ارز (Change rate fee) به هزینه نهایی اضافه می شود که به رقم نهایی فاکتور اضافه می شود و این هزینه بایستی توسط کاربر یا دانشجو پرداخت شود.

مراحل پرداخت فلای وایر

همانطور که در تصویر ( نمونه رسید پرداخت فلای وایر) نیز نمایش داده شده است، مراحل پرداخت در درگاه Flywire به ترتیب زیر است:

1- اطلاعات پرداخت ( مبلغ پرداخت، نوع ارز، …)
2- انتخاب روش پرداخت ( ویزاکارت، مسترکارت، چک بانکی، انتقال به حساب، …)
3- اطلاعات پرداخت کننده ( دانشجو، کاربر، …)
4- اطلاعات دریافت کننده ( کالج، دانشگاه، موسسه توریستی، …)
5- مرور و تأیید اطلاعات تکمیل شده
6- انجام و دریافت رسید پرداخت

پیگیری پرداخت در فلای وایر

بعد از انجام پرداخت لینک تأییدیه روی اکانت و ایمیل پرداخت کننده ارسال می شود و کاربر می تواند اطلاعات و جزییات پرداخت را مشاهده کند. همچنین با جلو رفتن پرداخت در هر مرحله، آپدیت مرتبط برای کاربر ارائه می شود و نهایتا تأیید تحویل پرداخت به دانشگاه یا موسسه قابل مشاهده است.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT