بازی های موبایل

پر درآمدترین بازی های موبایل و آشنایی با سازوکار آنها

زمان مطالعه 3 دقیقه

آیا از درآمدی که در حال حاضر دارید، راضی هستید؟ اگر نه، آیا به فکر یافتن راه بهتری برای کسب درآمد بیشتر هستید؟ نظرتان در مورد بازی‌های موبایل چیست؟ آیا می‌دانید از طریق نصب بازی بر روی تلفن همراه هوشمند خود می‌توانید به درآمد مکفی برسید؟ آیا پر درآمدترین بازی های موبایل را می‌شناسید؟ در این مقاله اول پرداخت را تا پایان همراهی کنید تا پر درآمدترین بازی های موبایل را به شما معرفی کنیم.

معرفی پر درآمدترین بازی های موبایل

در این بخش از مقاله پردرآمدترین بازی های موبایل را که به صورت آنلاین می‌باشد، برای شما معرفی خواهیم کرد.

Swagbucks

Swagbucks یک وب سایت است که در آن مجموعه‌ای از برنامه‌ها و بازی‌ها وجود دارد و شما علاوه بر انجام بازی و انجام کارهای آنلاین در این سایت می‌توانید به درآمد خوبی برسید. به علاوه می‌توانید در نظرسنجی‌های این سایت شرکت کنید و از این طریق و از طریق ارجاع دوستانتان به این سایت، درآمد کسب کنید.

برای دریافت درآمد خود از طریق این وب سایت می‌توانید درخواست خود را برای ما ارسال کنید و آن مبلغ را در حساب پی پال خود دریافت کنید.

Exodus3000

این بازی یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های موبایل چند نفره است که در آن می‌توانید پول واقعی به دست آورید. در این بازی شما در زمینی زندگی خواهید کرد که 1000 سال جلوتر از زمان فعلی است و دیگر جای مناسبی برای زندگی نخواهد بود و شما ناچارید دلار مریخ استخراج کنید یا مواد معدنی. برای این منظور باید در ویرانه‌ها و آتشفشان‌ها جستجو کنید یا به دیگر بازی‌کنان حمله کنید تا بتوانید دلار به دست آورید. شما پس از ثبت نام برای شروع این بازی 5000 دلار رایگان دریافت خواهید کرد.

Rummy

این بازی نیز یکی از پردرآمدترین بازی های موبایل است که از طرفداران زیادی هم برخوردار است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی آن است که دارای امنیت بسیار بالا است و پرداخت درآمدی که کسب می‌کنید نیز بسیار راحت و آسان برای شما انجام می‌شود. همچنین دارای پشتیبانی 24 ساعته می‌باشد.

Clash of clans

پر درآمدترین بازی های موبایل کلش

نام این بازی را به احتمال زیاد بسیار شنیده‌اید. این بازی از محبوب‌ترین و پردرآمدترین بازی های موبایل است. در این بازی شما بای برای خود یک شهر بسازید و با دیگر قبیله‌ها مبارزه کنید و اکسیر به دست آورید. بازیکن‌های حرفه‌ای دیوارهای قوی تری ایجاد می‌کنند. در این بازی حتی امکان خرید شهرهای نیمه کاره از دیگر افراد وجود دارد که کار را از صفر شروع نکنند.

Second life

این وب سایت یکی از بزرگ‌ترین وب سایت‌های پردرآمدترین بازی های آنلاین است که خرید و فروش املاک نیز در آن انجام می‌شود. همچنین امکان فعالیت در دیگر زمینه‌ها و کسب درآمد از آن نیز وجود دارد. به عنوان مثال از طریق تولید محتوا، هماهنگی برگزاری و شرکت در کنسرت و … نیز می‌توانید در وب سایت Second life فعالیت کرده و درآمد کسب کنید.

FIFA

بازی فیفا یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های آنلاین است که از طرفداران زیادی برخوردار است به خصوص در میان آقایان و شما در ازای شرکت در این بازی و کسب موفقیت می‌توانید سکه دریافت کنید که این سکه‌ها به ارزش اکانت شما می‌افزاید و شما می‌توانید حتی اکانت فیفا خود را به قیمت بسیار عالی به فروش برسانید.

این بازی یک بازی چند نفره‌ی فوق العاده است که بازیکنان از انجام آن بسیار لذت می‌برند و در حین بازی لحظات بسیار خوش و هیجانی را در کنار یکدیگر تجربه خواهند کرد.

استفاده از بازی‌های معرفی شده در Twitch 

این پلتفرم یکی دیگر از انواع پلتفرم‌های بازی است که امکان کسب درآمد از آن وجود دارد البته نه از طریق بازی به صورت آنلاین، بلکه از طریق پخش ویدئوهای ضبط شد از انجام بازی توسط گیمرها به آن‌ها پول داده می‌شود. در حقیقت اگر شما جز گیمرهای حرفه‌ای هستید، می‌توانید از بازی‌های آنلاین ویدئو تهیه کنید و با پخش آن در سایت توئیچ درآمد کسب کنید. در صورت فعالیت در این سایت برای نقد درآمد ارزی می‌توانید از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT