پلتفرم برتر PPC

19 پلتفرم برتر PPC که باید در سال 2024 در نظر بگیرید

زمان مطالعه 17 دقیقه

راهنمای جامع پلتفرم های PPC. کدام یک را باید استفاده کنید، چگونه بهترین را انتخاب کنید، انواع کمپین های تبلیغاتی را که باید اجرا کنید و موارد دیگر. پلتفرم برتر PPC را بیشتر بشناسید.

آیا می دانستید که تقریباً 5 میلیارد نفر در اینترنت هستند – و کسب و کارها بیش از 600 میلیارد دلار در سال 2022 برای تبلیغ محصولات خود برای همه این افراد هزینه کردند؟

اعداد بزرگ، مطمئنا – اما اصلا تکان دهنده نیست. شبکه های PPC روشی واضح و قابل اندازه گیری را برای دستیابی به مخاطبان جدید و نمایش محصولات و خدمات خود به آنها ارائه می دهند.

بنابراین منطقی است که سازمان های بیشتری بخواهند از قطار پرداخت به ازای کلیک استفاده کنند و از تمام مزایای آن بهره مند شوند.

برخی از بهترین و محبوب ترین پلتفرم های PPC موجود در بازار کدامند؟

غذای آماده

. تبلیغات گوگل ممکن است محبوب ترین پلتفرم PPC در جهان باشد، اما تنها یکی نیست – و در بسیاری از شرایط، مقرون به صرفه ترین گزینه نیز نیست.

. سایر پلتفرم‌های محبوبی که باید در نظر بگیرید عبارتند از (اما نه محدود به) تبلیغات فیس‌بوک و اینستاگرام، تبلیغات Pinterest، Taboola، تبلیغات توییتر، تبلیغات Reddit و Outbrain.

. برای انتخاب پلتفرم PPC مناسب، باید عواملی مانند نوع کمپین، مخاطبان خود (که احتمالاً در کدام شبکه تبلیغاتی PPC حضور دارند) و نام تجاری خود را در نظر بگیرید.

پلتفرم PPC چیست؟

پلتفرم PPC یک کانال دیجیتال مارکتینگ است که برای ایجاد، مدیریت و اندازه گیری کمپین های تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک استفاده می شود. این نوع کمپین به شما این امکان را می دهد که مخاطبان خاصی را با تبلیغات متناسب با علایق و ترجیحات آنها هدف قرار دهید.

پلتفرم‌های PPC ابزارهای قدرتمندی برای تحقیق کلمات کلیدی، ایجاد تبلیغات، مدیریت و بهینه‌سازی بودجه، تجزیه و تحلیل کمپین و گزارش ارائه می‌کنند. آنها راه کارآمدی را برای مشاغل در هر اندازه ارائه می دهند تا پیام های خود را توزیع کنند، آگاهی از برندها/محصولات خود را افزایش دهند، ترافیک بیشتری دریافت کنند و نرخ تبدیل خود را افزایش دهند.

انواع پلتفرم های PPC

پلتفرم های مختلف PPC در دسترس هستند که هر کدام مزایا و ویژگی های خود را دارند. متداول ترین دسته های پلت فرم های تبلیغاتی PPC، کمپین های جستجو، نمایش و رسانه های اجتماعی را ارائه می دهند.

جستجو کردن

از پلتفرم‌های جستجوی PPC برای ایجاد کمپین‌هایی استفاده می‌شود که مشتریانی را هدف قرار می‌دهند که کلمات یا عبارات کلیدی مرتبط را در موتور جستجو جستجو می‌کنند. این پلتفرم‌ها به شما امکان می‌دهند شرایط مربوطه را شناسایی کرده و بر اساس آن پیشنهاد بدهید، و همچنین عملکرد هر کلمه/عبارت کلیدی را ردیابی کنید.

این نوع پلتفرم برای کسب و کارهایی که می خواهند ترافیک واجد شرایط بیشتری را به سایت های خود هدایت کنند و تبدیل ها را افزایش دهند ایده آل است. برای مثال، کمپین‌های جستجوی Google به شما این امکان را می‌دهند که مشتریانی را که در جستجوی عبارات خاصی هستند، مانند «کفش‌های ورزشی» یا «کالاهای ورزشی» هدف قرار دهید.

نمایش دادن

کمپین‌های نمایشی شامل تبلیغاتی است که در وب‌سایت‌های مختلف موجود در شبکه ناشر پلت‌فرم‌ها نشان داده می‌شوند. این شکل از تبلیغات برای افزایش آگاهی از برند و تعامل با هدف قرار دادن مشتریانی که ممکن است نیاز به جستجوی فعال محصولات یا خدمات شما داشته باشند، طراحی شده است.

کمپین های نمایش برای مشاغلی ایده آل هستند که می خواهند به مخاطبان بیشتری دست یابند یا ترافیک بیشتری را به سایت خود هدایت کنند.

به عنوان مثال، Google Display Network (GDN) به شما امکان می دهد تبلیغاتی ایجاد کنید که به مشتریانی که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند و افرادی که متناسب با یک گروه جمعیتی یا علاقه مندی خاص هستند نشان داده شود.

رسانه های اجتماعی

پلتفرم های اجتماعی برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام استفاده می شود. از کمپین های اجتماعی PPC می توان برای افزایش آگاهی از برند، ایجاد مخاطب و تعامل با مشتریان بالقوه استفاده کرد. این کمپین ها را می توان برای هدف قرار دادن یک مخاطب خاص بر اساس علایق، جمعیت شناسی، موقعیت مکانی و غیره طراحی کرد.

به عنوان مثال، تبلیغات فیس بوک به شما اجازه می دهد تا کمپین های بسیار هدفمند را بر اساس عوامل مختلفی مانند سن، جنسیت، علایق و مکان ایجاد کنید. همچنین می توانید از ابزار بینش مخاطبان این پلتفرم برای به دست آوردن بینش ارزشمند در مورد بازار هدف خود استفاده کنید.

(پاداش) ویدئو

تبلیغات ویدیویی به خودی خود یک نوع پلتفرم PPC نیستند، زیرا می توانند در پلتفرم های خاصی (مثلاً YouTube یا TikTok)، در تبلیغات نمایشی یا در کمپین های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی ظاهر شوند.

با این حال، مارکتینگ ویدیویی یک کانال مهم است، زیرا تبلیغات ویدیویی می‌تواند جذاب ‌تر از تبلیغات ثابت باشد (87٪ از بازاریابان می‌گویند که ویدیو به آنها کمک کرده تا ترافیک را افزایش دهند).

مزایای استفاده از پلتفرم های PPC

در سال 2021، شرکت ها بیش از 244 میلیارد دلار برای تبلیغات نمایشی (از جمله ویدئو و رسانه های اجتماعی) و نزدیک به 153 میلیارد دلار برای تبلیغات جستجو هزینه کردند. این اعداد خیره کننده نشان می دهد که بازاریابان به PPC اعتقاد دارند (و آماده سرمایه گذاری در آن هستند). در اینجا برخی از مزایای استفاده از پلتفرم های PPC در استراتژی شما آورده شده است.

1. PPC قابل اندازه گیری و ردیابی است

پلتفرم های PPC دارای ابزارهای تحلیلی هستند که به شما امکان می دهد عملکرد کمپین های خود را ردیابی و اندازه گیری کنید تا بتوانید تصمیمات آگاهانه تری بگیرید.

شما می توانید به صورت مجازی کاربران را از لحظه کلیک بر روی تبلیغ شما تا زمانی که خرید انجام می دهند ردیابی کنید – بنابراین، می توانید آنچه را که برای کسب و کار شما بهترین است را دو برابر کنید.

2. گزینه های هدف گیری پیشرفته

پلتفرم‌های PPC به شما امکان می‌دهند تا کاربران را به روش‌های مختلفی مورد هدف قرار دهید، مانند انتخاب معیارهای هدف‌گیری بر اساس جمعیت‌شناسی کاربر، علایق، موقعیت مکانی و موارد دیگر. این بدان معناست که می توانید تبلیغات خود را در زمان مناسب به افراد مناسب نشان دهید.

3. هدف گذاری مجدد مشتریان فعلی

پلتفرم های PPC می توانند به شما کمک کنند تا با مشتریان قبلی و کاربرانی که قبلاً با برند شما تعامل داشته اند ارتباط برقرار کنید. این یک راه عالی برای نگهداشتن مشتریان بالقوه در جریان محصولات، خدمات یا تبلیغات جدید است، بدون اینکه هر بار از ابتدا شروع کنید.

4. می توانید در هر زمان شروع کنید و متوقف کنید.

کمپین‌های PPC دارای یک دکمه روشن/خاموش هستند که به شما امکان می‌دهد هر زمان که نیاز بود شروع کنید و متوقف کنید. این به شما انعطاف پذیری می دهد تا بودجه و استراتژی های خود را در صورت نیاز تنظیم کنید. اگر قرارداد شما دو ماهه است، نمی توانید از کسی بخواهید که بیلبورد شما را از روی ساختمان بردارد، اما می توانید یک کمپین PPC را متوقف کنید، حتی اگر در ابتدا قصد داشتید آن را برای دو ماه اجرا کنید.

5. به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید.

پلتفرم‌های PPC به شما امکان دسترسی به مخاطبان جدیدی را می‌دهند که دسترسی به آنها در غیر این صورت دشوار است. این امر به ویژه برای شرکت هایی مفید است که به دنبال گسترش پایگاه مشتریان خود و افزایش سهم بازار خود هستند.

مثل این است که شما یک نقشه جادویی داشتید که به جایی که همه هستند اشاره می‌کرد – نمی‌توانید کل نقشه را ببینید، اما اگر از “طلسم” درست استفاده کنید (یعنی هدف‌گیری)، می‌توانید مخاطبان هدف ایده‌آل جدیدی را به صورت آنلاین کشف کنید و محصول خود را به آنها نشان دهید. .

پلتفرم های برتر PPC که باید در نظر بگیرید

خوب، اکنون که اصول اولیه را پوشش دادیم، بیایید به برخی از محبوب ترین پلتفرم های PPC که باید در نظر بگیرید نگاهی بیاندازیم.

پلتفرم برتر PPC با Google Ads

گوگل ادز (که قبلا با نام گوگل ادوردز شناخته می شد) بزرگترین پلتفرم PPC در جهان است که سهم بازار آن 28 درصد است.

آنها دارای بزرگترین شبکه جستجو در جهان و یک شبکه نمایشی بیش از چشمگیر هستند که به راحتی برای تبلیغ کنندگان می توانند مخاطبان جدید را پیدا کنند و آنها را به درستی هدف قرار دهند.

جایگذاری ها

تبلیغات گوگل عمدتاً می تواند در جستجو (به عنوان مثال، جستجوهای جستجوی خاص در Google)، در وب سایت های Google AdSense، و در YouTube (و همچنین سایر شبکه های شریک جستجو) ظاهر شود.

موبایل

Google Ads همچنین کمپین های مخصوص موبایل را ارائه می دهد تا بتوانید کاربران را در تلفن های هوشمند و تبلت های آنها هدف قرار دهید.

فرمت های تبلیغاتی

Google Ads به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که قالب‌های تبلیغاتی مختلفی را برای کمپین‌های خود انتخاب کنند. طیف گسترده ای از انواع تبلیغات مانند تبلیغات جستجوی متنی برای کلمات کلیدی مرتبط، تصاویر، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات نصب برنامه و موارد دیگر را ارائه می دهد.

قیمت گذاری

قیمت گذاری Google Ads به عوامل زیادی بستگی دارد، مانند صنعت شما، نوع تبلیغاتی که اجرا می کنید، و ملاحظات دیگر. میانگین CPC برای تبلیغات جستجو بین 2 تا 4 دلار است، در حالی که میانگین CPC برای تبلیغات در شبکه نمایش به طور متوسط ​​1 دلار است.

پلتفرم برتر PPC با Microsoft Ads

تبلیغات مایکروسافت (تبلیغات بینگ) همچنان یکی از محبوب ترین پلتفرم ها است، به خصوص در برخی از بخش های بازار. به عنوان مثال، افراد بالای 50 سال بیشتر از Bing برای جستجو در وب استفاده می کنند، و این پلتفرم را به گزینه ای جالب برای دستیابی به آن دسته از جمعیت های خاص تبدیل می کند.

جایگذاری ها

تبلیغات مایکروسافت در پلتفرم بینگ، یاهو (که زمانی یک پلتفرم آگهی‌دهنده جداگانه بود) و شبکه شریک جستجوی آن ظاهر می‌شوند.

موبایل

تبلیغات مایکروسافت همچنین کمپین های مخصوص موبایل را ارائه می دهد تا بتوانید کاربران را در تلفن های هوشمند و تبلت های آنها هدف قرار دهید.

فرمت های تبلیغاتی

مانند مورد گوگل ادوردز، تبلیغات مایکروسافت به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا از بین قالب‌های مختلف، مانند تبلیغات جستجوی پویا، تبلیغات تصویری و ویدیویی، تبلیغات برنامه‌ها و غیره انتخاب کنند.

قیمت گذاری

تبلیغات بینگ با CPC 1.54 دلار در تمام صنایع ارائه می شود. برخی از صنایع معمولاً ارزان‌تر از این هستند (مانند مشاغل و استخدام یا پوشاک و لوازم جانبی)، در حالی که برخی دیگر کمی گران‌تر هستند. صنایع با بالاترین CPC در تبلیغات Bing عبارتند از آموزش، املاک و مستغلات، و بهسازی و تعمیر خانه).

پلتفرم برتر PPC با Facebook Ads

از آنجایی که پلتفرم PPC محبوب ترین سایت رسانه های اجتماعی جهان را تقویت می کند، تبلیغات فیس بوک همچنان یک انتخاب عالی برای بازاریابان است. در سال 2021، آنها مجموع درآمد تبلیغاتی نزدیک به 115 میلیارد دلار را به ثبت رساندند که نشان می دهد هنوز در بین تبلیغ کنندگان محبوب هستند.

جایگذاری ها

تبلیغات فیس بوک به شما امکان می دهد تبلیغات را در فید خبری فیس بوک، در بازار فیس بوک و حتی در گروه های فیس بوک یا در صندوق ورودی مسنجر قرار دهید. مکان های موجود به هدف شما برای کمپین تبلیغاتی فیس بوک شما بستگی دارد.

موبایل

فیس بوک همچنین شما را قادر می سازد تا دستگاه های خاصی (مانند دستگاه های تلفن همراه) را هدف قرار دهید. می توانید این کار را از تنظیمات تبلیغات (در زیر گزینه “هدف گذاری دقیق”) انجام دهید.

فرمت های تبلیغاتی

تبلیغات فیس بوک در قالب های مختلفی مانند تبلیغات چرخ و فلک، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات تصویری، تبلیغات سرب، تبلیغات تجربه فوری و موارد دیگر ارائه می شود.

قیمت گذاری

هزینه متوسط ​​هر کلیک بر روی تبلیغات فیس بوک 0.94 دلار است که باعث می شود تبلیغات در فیس بوک نسبت به تبلیغات در سایر شبکه های اجتماعی (مثلاً لینکدین، اینستاگرام یا یوتیوب) ارزان تر باشد.

پلتفرم برتر PPC با Instagram Ads

تبلیغات اینستاگرام راهی عالی برای دستیابی و تعامل با مخاطبان جدید، ایجاد آگاهی از برند و افزایش فروش است. مطالعات تخمین می‌زنند که 1.44 میلیارد نفر از اینستاگرام استفاده می‌کنند و آن را به یک پلتفرم ضروری برای بسیاری از بازاریابان، به‌ویژه آنهایی که در جایگاه‌های خاص (مانند مد، تناسب اندام یا سبک زندگی) هستند، تبدیل می‌کند، اما نه به طور انحصاری.

جایگذاری ها

تبلیغات اینستاگرام عمدتاً در فید خبری اینستاگرام (به عنوان پست های حمایت شده) و در استوری قرار می گیرند. همچنین می توانید از تبلیغات برای تبلیغ محتوا در IGTV استفاده کنید.

موبایل

مانند تبلیغات فیس بوک، تبلیغات اینستاگرام را می توان برای هدف قرار دادن دستگاه های خاص مانند تلفن های همراه یا تبلت پیکربندی کرد.

فرمت های تبلیغاتی

تبلیغات اینستاگرام در قالب های مختلفی از جمله تبلیغات عکس، ویدیو، چرخ فلک و استوری ارائه می شود.

قیمت گذاری

طبق داده های اخیر، تبلیغات اینستاگرام به طور متوسط ​​0.40 تا 0.90 دلار در هر تعامل (کلیک، نظرات یا لایک) است. علاوه بر این، میانگین CPC در تبلیغات اینستاگرام بین 0.5 تا 0.95 دلار است.

YouTube Ads

تبلیغات یوتیوب یک کانال تبلیغاتی قوی است که هر بازاریاب باید در نظر بگیرد، زیرا آنها مخاطبان زیادی دارند که می توانید از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال، بیش از 368.7 میلیون فرد 18 تا 24 ساله به طور منظم از YouTube استفاده می کنند.

جایگذاری ها

تبلیغات YouTube دارای گزینه‌های قرارگیری زیادی هستند: در جریان (قابل رد شدن یا غیرقابل رد شدن)، در فید، بامپر، خارج از جریان، و سرصفحه.

موبایل

تبلیغات یوتیوب برای موبایل مناسب هستند و می‌توانید کاربران را در گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌هایشان هدف قرار دهید.

فرمت های تبلیغاتی

می‌توانید از انواع مختلفی از تبلیغات YouTube، مانند تبلیغات کشف ویدیو، تبلیغات بامپر، و حتی تبلیغات همپوشانی (که در بالای ویدیوهای YouTube ظاهر می‌شوند) استفاده کنید.

قیمت گذاری

میانگین هزینه هر بازدید در تبلیغات YouTube 0.010 تا 0.030 دلار است و معمولاً حدود 2000 دلار برای رسیدن به 100000 بیننده هزینه دارد.

پلتفرم برتر PPC با Pinterest Ads

اگرچه تبلیغات پینترست نسبت به سایر پلتفرم‌ها محبوبیت کمتری دارند، اما اگر در جایگاه مناسبی قرار دارید، می‌توانند انتخاب خوبی باشند. این پلتفرم حدود 431 میلیون کاربر فعال دارد که بیشتر آنها زن هستند.

جایگذاری ها

تبلیغات Pinterest به شما امکان می دهد تبلیغات خود را در نتایج جستجوی ارگانیک / به عنوان پین های مرتبط یا هنگامی که مردم در Pinterest مرور می کنند قرار دهید.

موبایل

تبلیغات Pinterest سازگار با موبایل هستند و می توانید افراد را در تلفن های هوشمند یا تبلت های آنها هدف قرار دهید.

فرمت های تبلیغاتی

Pinterest طیف گسترده ای از قالب های تبلیغاتی مانند تبلیغات استاندارد، چرخ فلک، ویدئو، خرید یا نصب برنامه را ارائه می دهد.

قیمت گذاری

قیمت تبلیغات پینترست تا حد زیادی به هدف شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر می خواهید تعامل را افزایش دهید، باید انتظار داشته باشید که برای هر کلیک 0.10 تا 1.50 دلار خرج کنید. برای آگاهی از برند، باید انتظار داشته باشید که ۲ تا ۵ دلار برای هر هزار نمایش خرج کنید. و برای ترافیک با کیفیت به سایت خود، باید 0.10-1.50 دلار به ازای کلیک پرداخت کنید.

Twitter Ads

اگر می خواهید به سرعت و به طور مستقیم به مخاطبان هدف خود برسید، تبلیغات توییتر انتخاب خوبی هستند. توییتر دارای 450 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان است که آن را به یک انتخاب عالی به خصوص برای برخی از صنایع (مانند B2B، فناوری یا رسانه) تبدیل می کند.

جایگذاری ها

تبلیغات توییتر در فیدها ظاهر می‌شوند، اما می‌توانید از آن‌ها در بخش «چه کسی دنبال کنیم» یا نتایج جستجو، حساب‌های تبلیغ‌شده استفاده کنید.

موبایل

توییتر به شما این امکان را می دهد که تبلیغات مخصوص موبایل ایجاد کنید و افراد را در گوشی های هوشمند یا تبلت هایشان هدف قرار دهید.

فرمت های تبلیغاتی

تبلیغات توییتر در قالب‌های مختلفی مانند تبلیغات متنی، تصویری، ویدیویی، چرخ فلکی، تبلیغاتی زنده یا «لحظه‌ای» ارائه می‌شوند (که به شما امکان می‌دهد مجموعه‌ای از توییت‌هایی را که می‌خواهید تبلیغ کنید نشان دهید).

قیمت گذاری

میانگین هزینه هر کلیک (CPC) در تبلیغات توییتر حدود 0.33 دلار است، اما بسته به صنعت شما، نوع تبلیغی که ایجاد می کنید و مخاطبان شما نیز می تواند متفاوت باشد.

پلتفرم برتر PPC با LinkedIn Ads

تبلیغات لینکدین یک راه عالی برای دستیابی به متخصصان و تصمیم گیرندگان است. تخمین زده می شود که این پلتفرم در مجموع حدود 875 میلیون کاربر دارد که لینکدین را به گزینه ای عالی به خصوص برای تبلیغات آنلاین B2B تبدیل می کند.

جایگذاری ها

تبلیغات لینکدین در فیدهای اصلی افرادی که با کمپین های خود هدف قرار می دهید ظاهر می شود.

موبایل

تبلیغات لینکدین را می توان در اکثر دستگاه های تلفن همراه نشان داد.

فرمت های تبلیغاتی

این پلتفرم فرمت های تبلیغاتی متنوعی از جمله تبلیغات پیام تک تصویری، چرخ فلکی، ویدئویی، متنی، پویا و حتی تبلیغات پیام حمایت شده را ارائه می دهد.

قیمت گذاری

LinkedIn یک گزینه تبلیغات دیجیتال گران‌تر است، زیرا میانگین CPC در این پلتفرم حدود 5.39 دلار است. با این حال، اگر می خواهید به تصمیم گیرندگان و متخصصان سطح بالا برسید ارزشش را دارد.

پلتفرم برتر PPC با Amazon Ads

تبلیغات آمازون در چند سال گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده است، زیرا مسلماً یکی از بهترین گزینه ها برای هدف قرار دادن خریداران تجارت الکترونیک در آمازون است.

جایگذاری ها

تبلیغات آمازون را می توان در صفحه اصلی آمازون، در جستجو، در صفحات جزئیات محصول، در Twitch، یا در وب سایت ها و برنامه های شخص ثالث از بازارهای منتخب قرار داد.

موبایل

اگر هدف شما دستیابی به کاربران تلفن همراه است، تبلیغات آمازون می تواند یک انتخاب عالی باشد.

فرمت های تبلیغاتی

تبلیغات آمازون در قالب های مختلفی مانند تبلیغات نمایش محصول، تبلیغات محصول حمایت شده، تبلیغات ویدیویی و غیره ارائه می شوند.

قیمت گذاری

میانگین CPC برای تبلیغات آمازون در ایالات متحده 0.89 دلار است (طبق داده های سال 2022).

TikTok for Business

TikTok یکی از سریع‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در حال رشد است که بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال در بیش از ۱۵۰ کشور جهان دارد. همچنین دارای نرخ تعامل چشمگیر است که آن را به گزینه ای عالی برای تبلیغ کنندگان تبدیل می کند.

جایگذاری ها

تبلیغات TikTok را می‌توان زمانی که افراد در صفحه «برای شما» یا صفحه نمایه برند شما حرکت می‌کنند، قرار داد.

موبایل

از آنجایی که TikTok پلتفرمی است که عمدتاً برای تلفن های همراه ساخته شده است، اگر به دنبال دسترسی به کاربران گوشی های هوشمند و تبلت هستید، انتخاب خوبی است.

فرمت های تبلیغاتی

تبلیغات TikTok در قالب های مختلفی مانند تبلیغات ویدیویی درون فید، لنزهای مارک دار، فیلترها و چالش های هشتگ ارائه می شوند.

قیمت گذاری

از آنجایی که TikTok یک شرکت‌کننده نسبتاً جدید در فضای تبلیغات جهانی است، داده‌های مربوط به هزینه تبلیغات TikTok هنوز متفاوت است. با این حال، طبق اکثر منابع، میانگین CPC در TikTok بین 0.19 تا 1 دلار به ازای هر کلیک متغیر است.

پلتفرم برتر PPC با Snapchat for Business

اسنپ ​​چت ممکن است دیگر در دوران اوج خود نباشد، اما همچنان یک انتخاب عالی برای تبلیغ کنندگانی است که به دنبال دستیابی به جمعیت جوان تر هستند.

جایگذاری ها

تبلیغات اسنپ چت را می توان در بخش Discover و همچنین در Stories و Snaps افراد قرار داد.

موبایل

از آنجایی که اسنپ چت اساساً برای دستگاه های تلفن همراه ساخته شده است، به شما امکان می دهد تا کاربران گوشی های هوشمند و تبلت ها را هدف قرار دهید.

فرمت های تبلیغاتی

تبلیغات اسنپ چت در قالب های مختلفی مانند تبلیغات ویدئویی، لنزهای حمایت شده، فیلترها و فیلترهای جغرافیایی مارک دار ارائه می شوند.

قیمت گذاری

تبلیغات اسنپ چت به طور متوسط ​​حدود 2.95 دلار در هر هزار نمایش هزینه دارد، اما مانند سایر تبلیغات، قیمت واقعی آنها به محتوا، هدف و مخاطب شما بستگی دارد. بهتر است با یک بازاریاب اسنپ چت صحبت کنید تا یک استراتژی برنده برای تبلیغات خود تنظیم کنید.

Reddit Ads

Reddit یک پلتفرم عالی برای دستیابی به مخاطبان بسیار درگیر است و تخمین زده می‌شود که این شبکه اجتماعی در طول سال 2022 بین 1.5 تا 1.6 میلیارد بازدیدکننده داشته است.

جایگذاری ها

تبلیغات Reddit در SubReddits ظاهر می شوند (که مانند موضوعات فرعی باریک در یک انجمن آنلاین سنتی هستند).

موبایل

بله، می توانید تبلیغات Reddit را به مخاطبان تلفن همراه نشان دهید.

فرمت های تبلیغاتی

این پلتفرم سه نوع اصلی تبلیغات را ارائه می دهد: پست های تبلیغ شده، ویدیوها و چرخ فلک ها،

قیمت گذاری

Reddit CPC کمتری نسبت به سایر پلتفرم‌ها با میانگین 0.44 دلار در هر کلیک ارائه می‌کند.

پلتفرم برتر PPC با Twitch Ads

توییچ یک پلتفرم ویدئوی پخش زنده است که متعلق به آمازون است و حدود 140 میلیون کاربر دارد. این یک فرصت عالی برای گیمرها، شرکت های بازی و هر برندی است که به دنبال هدف قرار دادن مخاطبان جوان با محصولات و خدمات مرتبط است.

جایگذاری ها

تبلیغات Twitch می‌توانند در صفحه اصلی، در جریان‌ها و همچنین در کانال‌ها و ویدیوها ظاهر شوند. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که تبلیغات Twitch پخش کننده ها یا محتوای آنها را قطع نمی کند.

موبایل

Twitch به شما امکان می دهد برای کاربرانی که از برنامه Twitch در یک دستگاه تلفن همراه استفاده می کنند، تبلیغات ایجاد کرده و هدف قرار دهید.

فرمت های تبلیغاتی

برخی از انواع اصلی تبلیغات موجود در Twitch عبارتند از تبلیغات چرخ و فلک، تبلیغات تصویری و تبلیغات ویدیویی.

قیمت گذاری

هیچ داده قطعی در مورد میانگین هزینه اجرای تبلیغات در Twitch وجود ندارد. با این حال، مانند سایر پلتفرم‌ها، تبلیغات Twitch به نوع کمپین و هدف و مخاطب شما بستگی دارد.

Taboola

Taboola یک پلتفرم PPC است که به شما کمک می کند تا به مخاطبان در سراسر وب دسترسی پیدا کنید. به گفته این شرکت، آنها می توانند به شما کمک کنند روزانه به بیش از 500 میلیون کاربر دسترسی پیدا کنید.

جایگذاری ها

تبلیغات Taboola در وبلاگ ها یا وب سایت ها با ویجت توصیه محتوای Taboola بر روی آنها نصب می شود. تبلیغات یا در پست وبلاگ یا در بالا، پایین یا کنار صفحه وبلاگ ظاهر می شوند.

موبایل

Taboola به بازاریابان PPC اجازه می دهد تا تبلیغات خود را در دستگاه های تلفن همراه با استفاده از سیستم تبلیغاتی بومی خود هدف قرار دهند.

فرمت های تبلیغاتی

Taboola بر روی تبلیغات تصویری در قالب‌های مختلف (مثلاً بنر) متمرکز است.

قیمت گذاری

قیمتی که برای یک کلیک روی Taboola می پردازید به عوامل زیادی بستگی دارد، اما برخی منابع می گویند که میانگین CPC می تواند بین 0.02 تا 0.05 دلار باشد.

پلتفرم برتر PPC با Outbrain

Outbrain یک پلتفرم توصیه محتوای بصری است که به شما کمک می کند تا از طریق تبلیغات بومی به مخاطبان گسترده تری دسترسی پیدا کنید.

جایگذاری ها

تبلیغات Outbrain در وب سایت ها و وبلاگ هایی که ویجت توصیه محتوای Outbrain را نصب کرده اند قرار می گیرد.

موبایل

تبلیغات Outbrain را می توان با استفاده از سیستم Outbrain Native Ads برای دستگاه های تلفن همراه هدف قرار داد.

فرمت های تبلیغاتی

Outbrain از انواع فرمت های تبلیغاتی از جمله بنرها و تبلیغات بومی استفاده می کند.

قیمت گذاری

Outbrain CPC به صنعت و هدف تبلیغات شما بستگی دارد، اما به طور متوسط ​​باید انتظار داشته باشید که برای هر کلیک بین 0.10 تا 1.5 دلار بپردازید.

AdRoll

AdRoll یکی دیگر از پلتفرم های تبلیغات دیجیتال است که به شما امکان می دهد تبلیغات ایجاد کرده و آنها را در وب سایت های بخشی از شبکه خود نمایش دهید.

جایگذاری ها

تبلیغات AdRoll در وب سایت ها و وبلاگ هایی که ویجت توصیه محتوای AdRoll را نصب کرده اند و همچنین در برنامه ها، فیس بوک، اینستاگرام و از طریق ایمیل قرار می گیرند.

موبایل

مانند سایر پلتفرم‌های مشابه PPC، AdRoll به شما امکان می‌دهد تا تبلیغات را در دستگاه‌های تلفن همراه هدف‌گیری کنید.

فرمت های تبلیغاتی

تبلیغات AdRoll در قالب های مختلف، به عنوان مثال بنرهای بومی و پویا در دسترس هستند.

قیمت گذاری

AdRoll بسته به اهداف کاربران خود محدوده بودجه تبلیغاتی خاصی را توصیه می کند. به عنوان مثال، اگر می خواهید بین 10000 تا 25000 بازدیدکننده به وب سایت خود جذب کنید، باید بودجه روزانه 55-110 دلاری داشته باشید.

پلتفرم برتر PPC با RevContent

RevContent یک پلتفرم تبلیغاتی برنامه‌ریزی شده است که به شما کمک می‌کند با استفاده از تبلیغات شخصی‌شده، به کاربران هدف در سراسر وب دسترسی پیدا کنید.

جایگذاری ها

RevAds وعده داده است که از یک الگوریتم هوش مصنوعی/ یادگیری ماشین برای یافتن مکان مناسب و زمان بندی مناسب برای تبلیغات شما استفاده کند (برای اینکه احتمال نمایش آگهی شما در زمانی که مشتریان آماده خرید هستند بیشتر شود)

موبایل

RevContent همچنین به شما اجازه می دهد تا کاربران موبایل و دسکتاپ را از طریق پلتفرم هدف گیری مخاطبان آنها هدف قرار دهید.

فرمت های تبلیغاتی

تبلیغات RevContent معمولاً به عنوان تبلیغات بومی نمایش داده می شوند که با محتوای وب سایت ترکیب می شوند.

قیمت گذاری

قیمت RevContent بسته به هدف و مخاطب شما متفاوت است.

Apple Search Ads

Apple Search Ads پلتفرم اپل برای تبلیغ کنندگان PPC است که می خواهند به کاربران هدف در فروشگاه App خود دسترسی پیدا کنند.

جایگذاری ها

تبلیغات جستجوی اپل در اپ استور قرار می گیرد.

موبایل

اگر می خواهید از این پلتفرم PPC برای دسترسی به کاربران تلفن همراه استفاده کنید، می توانید این کار را انجام دهید.

فرمت های تبلیغاتی

تبلیغات جستجوی اپل به صورت تبلیغات متنی و تصویری در فروشگاه App ظاهر می شود.

قیمت گذاری

میانگین هزینه هر ضربه (CPT) برای تبلیغات جستجوی اپل 0.84 دلار است.

پلتفرم برتر PPC با Spotify Ads

پلتفرم برتر PPC

پلتفرم برتر PPC

Spotify Ads یک پلتفرم تبلیغات صوتی است که به شما کمک می کند تا به میلیون ها کاربر Spotify دسترسی پیدا کنید.

جایگذاری ها

تبلیغات Spotify در Spotify برای اعضایی که اشتراک پولی Spotify ندارند پخش می شود.

جایگذاری ها

می‌توانید تبلیغات Spotify را در بین آهنگ‌ها، در حین پادکست یا حتی در یک آهنگ قرار دهید.

موبایل

می توانید از Spotify Ads برای دسترسی به کاربران موبایل و دسکتاپ به طور یکسان استفاده کنید.

فرمت های تبلیغاتی

چند فرمت تبلیغاتی وجود دارد که می توانید در Spotify یکی از آنها را انتخاب کنید: صوتی، تصویری، پادکست یا تجربه های سفارشی.

قیمت گذاری

به طور کلی، میانگین قیمتی که برای 1000 نمایش در تبلیغات Spotify پرداخت می کنید بین 10 تا 25 دلار است.

پلتفرم برتر PPC : خلاصه

پلتفرم های مختلف PPC وجود دارد که می توانید برای کمپین های تبلیغاتی خود از آنها استفاده کنید. هر یک از آنها مزایای منحصر به فردی را ارائه می دهند، و در نهایت یکی از مواردی که باید انتخاب کنید بستگی به برند، محصول شما و جایی که مخاطبان شما بیشتر از همه در آن حضور دارند، دارد.

علاقه مندان به تناسب اندام و شیک پوشان ممکن است در اینستاگرام عملکرد خوبی داشته باشند، در حالی که گیمرها و علاقه مندان به فناوری باید به Google Ads، Apple Search Ads و Twitch نگاه کنند. بلاگرها و اینفلوئنسرها می توانند از استفاده از Outbrain و RevContent سود ببرند، در حالی که تبلیغات Bing ممکن است برای مخاطبان مسن تر بهتر باشد.

هنگامی که پلتفرم های مختلف را آزمایش کردید و دیدید که چه چیزی می توانند ارائه دهند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که برندگان خود را دو برابر کنید و به آزمایش ادامه دهید تا زمانی که ترکیب کاملی از پلتفرم تبلیغاتی و مخاطب را پیدا کنید.

آیا به دنبال مشاور PPC یا آژانس PPC هستید تا به شما کمک کند؟ نگران نباش، ما تو را گرفتیم. ما بیش از 600 بازاریاب با تجربه بررسی شده داریم که می توانند به راه اندازی کمپین های PPC شما کمک کنند. امروز شروع کنید!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT