پنج ارز دیجیتالی

پنج ارز دیجیتالی که ارزش سرمایه گذاری را دارند

زمان مطالعه 3 دقیقه

سال ۲۰۱۷ را می‌توان دوران شکوفایی ارزهای دیجیتالی دانست. در این سال بود که توجهات زیادی متوجه فضای کریپتو و به‌ویژه سرمایه‌گذاری‌ها در این حوزه شد. اما چند ماه از آن زمان می‌گذرد و رفته‌رفته از رونق بازار ارزهای دیجیتالی کاسته شده است. با این حال فرصت‌های بی‌نظیری برای سرمایه گذاران به وجود آمده که تنها لازم است تا کمی صبر خود را افزایش دهند تا به سود برسند. در این مقاله با پنج ارز دیجیتالی که ارزش سرمایه گذاری را دارند، آشنا خواهیم شد.

بیت کوین

اگر تا به حال اسم بیت کوین به گوشتان نخورده، پس اینجا چه‌کار می‌کنید؟ به جرات می‌توان گفت که از زمان قیمت بیست هزار دلاری بیت کوین تا به اینجا، از اصل قضیه تغییر چندانی به وجود نیامده است. این یعنی شانس اینکه دوباره بیت کوین به دوران بیست هزارتایی یا بالاتر از آن برسد، اصلاً بعید نیست. سرمایه‌گذاران با کمی اعتماد و صبر می‌توانند سود خوبی به جیب بزنند.

پنج ارز دیجیتالی
پنج ارز دیجیتالی

لایت کوین

یکی دیگر مهره‌های برجسته دنیای ارزهای دیجیتال را می‌توان لایت کوین دانست که در چند مدت اخیر دچار سختی‌های فراوانی شده است. لایت کوین به تازگی توانسته از بحران‌هایی که گریبانش را گرفته با سربلندی بیرون آید و تغییرات مثبت دیگری نیز در راه است تا لایت کوین را به یکی از نام‌های بزرگ در دنیای کریپتو و حتی اقتصاد جهانی بدل کند.

پنج ارز دیجیتالی
پنج ارز دیجیتالی

اتریوم

قراردادهای هوشمند اتریوم نکته کلیدی در موفقیت آن است. برخلاف بسیاری از ارزهای دیگر، اتریوم کاربران را قادر می‌سازد تا با استفاده از قراردادهای هوشمند بتوانند، طی رسیدن به شرایط تعیین‌شده، دارایی‌های خود را جابجا نمایند. تلفیق چنین قابلیتی به همراه سوددهی در زمینه‌های مالی می‌تواند آینده‌ای روشن‌تر را در پیش روی اتریوم قرار دهد.

پنج ارز دیجیتالی
پنج ارز دیجیتالی

ریپل

با توجه به جلب نگاه‌های بسیار توسط این ارز و اعلام «کوین بیس» مبنی بر به رسمیت شناختن آن در معاملات خود، ریپل به یکی از قابل تبادل‌ترین ارزهای حال حاضر دنیا بدل شده است. با باز شدن بازارهای جدید و استفاده آنها از ریپل، به نظر می‌رسد که باید منتظر همه گیرتر شدن این ارز در آینده‌ای نزدیک باشیم.

پنج ارز دیجیتالی
پنج ارز دیجیتالی

استلار

استلار از پروتکلی درست به مانند ریپل استفاده می‌کنند و تمرکزش بر روی تراکنش‌های کوچک‌تر یا ریز تراکنش‌هاست. این بدان معناست که استلار برای تبادلات روزانه مالی بسیار مناسب است. استلار می‌تواند به ارز شماره یک در کاربردهای مالی روزمره بدل شود. 

پنج ارز دیجیتالی
پنج ارز دیجیتالی

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

 

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT