پیش بینی توکن های هوش مصنوعی

پیش بینی توکن های هوش مصنوعی

زمان مطالعه < 1 دقیقه

گزارش سه ماهه اخیر شرکت انویدیا (Nvidia) از افزایش ۷۶۹ درصدی درآمد خالص این شرکت خبر می‌دهد. این جهش بسیار فراتر از پیش‌بینی‌ها بوده است. در این پست به پیش بینی توکن های هوش مصنوعی می پردازیم.

پیش بینی توکن های هوش مصنوعی

در نتیجه، ارزش سهام انویدیا بلافاصله حدود ۱۰ درصد افزایش یافت. سود تعدیل شده هر سهم انویدیا به ۵.۱۶ دلار رسیده که از ۴.۶۴ دلار پیش‌بینی شده فراتر بود.

علاوه بر این، درآمد این شرکت به ۲۲.۱۰ میلیارد دلار رسید که بیشتر از رقم پیش‌بینی شده ۲۰.۶۲ میلیارد دلاری بود. گفتنی است، درآمد شرکت نسبت به سال قبل ۲۶۵ درصد افزایش یافته است. این پیشرفت مالی، اهمیت حوزه هوش مصنوعی را برای شرکت انویدیا برجسته می‌کند.

پردازنده‌های گرافیکی پیشرفته این شرکت برای توسعه مدل‌های هوش مصنوعی، اهمیت زیادی دارند. جنسن هوانگ (Jensen Huang)، مدیرعامل انویدیا، با توجه به گسترش حوزه هوش مصنوعی و نیاز روزافزون به پردازنده‌های این شرکت، نسبت به رشد پایدار آن خوشبین است.

بازار توکن‌های هوش مصنوعی به اعلام داده‌های مالی انویدیا واکنش مثبتی داشته است. به عنوان مثال، قیمت رندر (RNDR) در ۲۴ ساعت گذشته، افزایش ۱۹.۶ درصدی را تجربه کرد.

به طور مشابه، قیمت گراف (GRT) بیش از ۱۹ درصد افزایش یافت. علاوه بر این، فچ.ای‌آی (FET) و سینگولاریتی (AGIX) نیز رشد قیمت قابل توجهی داشته‌اند و به ترتیب ۱۲.۶ و ۳۵.۲ درصد رشد کرده‌اند.

رشد قیمت این ارزهای دیجیتال منعکس‌کننده تأثیر مستقیم انویدیا بر بازار توکن‌های هوش مصنوعی و همچنین، نشان‌دهنده اعتقاد بازار به پتانسیل تحول‌آفرین هوش مصنوعی در صنایع مختلف است.

تمجید اخیر ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، از برنامه‌های هوش مصنوعی، به ویژه اهمیت آن‌ها در افزایش امنیت و کارایی بلاکچین نیز، هم‌افزایی رو به رشد بین حوزه هوش مصنوعی و فناوری‌ بلاکچین را نشان می‌دهد.

beincrypto

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT