پیش بینی سقوط بیت کوین به ۴۵ هزار دلار

پیش بینی سقوط بیت کوین به ۴۵ هزار دلار قبل از هاوینگ

زمان مطالعه 3 دقیقه

بیت کوین به شدت در حال کپی برداری از بازارهای صعودی قبلی است، اما هاوینگ ماه آوریل مستلزم یک دوره تثبیت افزایش اخیر قیمت بیت کوین است. در این پست به پیش بینی سقوط بیت کوین به ۴۵ هزار دلار قبل از هاوینگ می پردازیم.

پیش بینی سقوط بیت کوین به ۴۵ هزار دلار 

قیمت بیت کوین با نزدیک شدن به نصف شدن پاداش بلاک بعدی خود در حال کاهش است و تاریخ دقیق هاوینگ همچنان نامشخص می باشد.

معامله گر و تحلیلگر محبوب Rekt Capital، در جدیدترین ویدیوی یوتیوب خود در 20 فوریه، پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین از روند صعودی 2016 و 2020 کپی برداری می کند.

بیت کوین بیش از یک هفته است که در یک کانال باریک نوسان دارد و 52000 دلار به عنوان منطقه مقاومت عمل می کند.

در حالی که این امر تأثیر خود را بر احساسات کسانی که اقدام به سرمایه گذاری در بیت کوین کرده اند و همچنین عملکرد قیمت سایر ارزهای دیجیتال گذاشته است – ناظران باتجربه بازار همچنان خوشبین هستند.

Rekt Capital با تجزیه و تحلیل دوره های قبلی به بالاترین سطح تاریخ، مراحل کلیدی مشترک در هر دو چرخه صعودی را شناسایی کرد.

او توضیح داد: در گذشته، شکست روند نزولی طولانی مدت همیشه قبل از هاوینگ رخ داده است.

پس از آن، ما یک دوره اصلاح قیمت قبل از هاوینگ، سپس یک دوره انباشت مجدد پس از هاوینگ و سپس شروع رالی صعودی قیمت به سمت بالاترین رکورد های جدید خواهیم داشت.

نمودار همراه نشان می دهد که بیت کوین در حال شکستن خط روند نزولی طولانی مدت خود است، اما در سطح مقاومتی که قبلا توسط آن شکل گرفته است، نوسان دارد. شکستن و سپس تست مجدد به عنوان سطح حمایت چیزی است که تا کنون در سال 2024 اتفاق نیفتاده است.

Rekt Capital ادامه داد: “در این چرخه هم چنین چیزی تکرار می شود.“

داده‌های TradingView تأیید می‌ کنند که منطقه مورد علاقه زمانی که به عقب‌ نشینی قبل از هاوینگ می‌رسد، حدود 45000 دلار است.

پیش بینی سقوط بیت کوین به ۴۵ هزار دلار

پیش بینی سقوط بیت کوین به ۴۵ هزار دلار

او می‌پرسد:

سؤال این است که آیا ما این مقاومت را در این ماه، یعنی قبل از هاوینگ دوباره تست می‌ کنیم؟

پیش از این، Rekt Capital به این نتیجه رسید که BTC/USD به طور کامل وارد دوره قبل از هاوینگ شده است و اکنون اضافه می کند که رویدادهای کلیدی قیمت در این چرخه سریعتر از قبل رخ می دهند.

واکنش قیمت بیت کوین به سطح 50 هزار دلار

در همین حال، با اظهار نظر در مورد عملکرد فعلی قیمت، دیگران دلیل کمی برای کاهش قیمت در بازار در میان نوسانات رنج مشاهده کردند.

کالب فرانزن، بنیانگذار پلتفرم تحقیقاتی Cubic Analytics، در تاریخ 22 فوریه به مشترکان X در 22 فوریه گفت: بیت کوین دقیقاً با همان قیمتی که 7 روز پیش بود معامله می شود.

در 7 روز گذشته بیت کوین بین 50.6 هزار دلار و 53 هزار دلار نوسان دارد، اما کمترین بسته شدن روزانه 51.6 هزار دلار بوده است. من واقعاً وحشت سرمایه گذاران را درک نمی کنم.

در پاسخ، متیو هایلند، تحلیلگر، به طور کلی با این موضوع موافق بود و به اهمیت سطح اصلاح فیبوناچی 0.618 از بالاترین سطح تاریخ درست بالای 48000 دلار اشاره کرد.

او هشدار داد: “اگر بیت کوین 49 هزار دلار تا شود، شرایط تغییر می کند، اما پس از یک دوره تثبیت، روند صعودی ادامه دارد.”

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT