پیش بینی قیمت بانک (BONK) در ۲۰۲۴ توسط هوش مصنوعی

پیش بینی قیمت بانک (BONK) در ۲۰۲۴ توسط هوش مصنوعی

زمان مطالعه 3 دقیقه

میم کوین بانک (BONK) در اواخر سال 2023 در سفری عجیب و غریب بوده است و چندین انفجار قیمت واقعی را تجربه کرده است که در 52 هفته گذشته تا 10000 درصد رشد را برای سرمایه گذاران خود به ارمغان آورده است. در این پست به پیش بینی قیمت بانک (BONK) در ۲۰۲۴ توسط هوش مصنوعی می پردازیم.

پیش بینی قیمت بانک (BONK) در ۲۰۲۴ توسط هوش مصنوعی

این در حالی است که حتی برای مدت کوتاهی از دوج کوین (DOGE) به عنوان پرمعامله‌ ترین سکه پس از فهرست شدن در بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال، پیشی گرفت اما همچنان در بین ارزهای رمزنگاری شده ضعیف باقی می‌ماند.

از طرفی به عنوان یک میم کوین که بر روی بلاک چین سولانا (SOL) راه اندازی شده است، از پیشرفت هایی که شاهد افزایش بیش از 800 درصدی خود SOL در یک سال بود نیز بهره مند شد. علاوه بر این، افزایش اخیر در فروش گوشی هوشمند Solana Saga و ایردراپ های BONK مرتبط، منجر به افزایش اخیر تقاضا برای این میم کوین شده است.

با توجه به نوسانات قابل توجه، افزایش چشمگیر قیمت و در عین حال کوتاه، سایت فینبولد تصمیم گرفت تا با الگوریتم‌ های هوش مصنوعی، جایگاه Bonk را در زمان فرا رسیدن سال نو پیش بینی کند.

با توجه به داده‌های موجود در 27 دسامبر، الگوریتم‌ های پیش‌ بینی CoinCodex تخمین می‌ زنند که Bonk، علیرغم نوسانات بالا، عمدتاً قیمت ثابتی را در هفته‌های اول سال 2024 حفظ خواهد کرد.

تخمین زده می شود که در اول ژانویه، Bonk به میزان 3.53 درصد کاهش می یابد و ارزش 0.00001619 دلار خواهد داشت. این الگوریتم همچنین به این نتیجه می‌ رسد که میم کوین تا ماه آینده به روشی مشابه به نوسان خود ادامه خواهد داد و در 30 روز به 0.00001647 دلار خواهد رسید.

پیش بینی قیمت بانک (BONK) در ۲۰۲۴ توسط هوش مصنوعی

پیش بینی قیمت بانک (BONK) در ۲۰۲۴ توسط هوش مصنوعی

نوسان قابل توجه Bonk همچنین با این واقعیت برجسته می شود که 16 کندل سبز در چارت روزانه طی 30 روز گذشته به ثبت رسانده است. در نهایت، تثبیت روند صعودی کلی میم کوین در سال 2023، افزایش گسترده قیمت ارزهای دیجیتال و “شاخص ترس و طمع” – شاخصی که احساسات سرمایه گذاران را ردیابی می کند – Bonk را در ناحیه “طمع” نشان می دهد.

در سال 2023، سرمایه گذاران با ایجاد فشار خرید Bonk یک رالی صعودی غافلگیر کننده ای را ایجاد کردند. پس از یک صعود خفیف و اصلاح متعاقب آن در همان ابتدای سال، BONK ماه‌ها در یک روند بدون حرکت نوسان داشت تا اینکه در اواخر اکتبر دوباره شروع به افزایش کرد.

پیش بینی قیمت بانک (BONK) در ۲۰۲۴ توسط هوش مصنوعی

پیش بینی قیمت بانک (BONK) در ۲۰۲۴ توسط هوش مصنوعی

از آن زمان به بعد، با یک رالی خیره کننده که شاهد افزایش 13000 درصدی آن در مقایسه با قیمت 52 هفته قبل و سطوح بالای نوسان بود، ظاهر شد.
عملکرد کوتاه مدت آن بیانگر ضعیف شدن رالی صعودی است. به طور کلی، ارز دیجیتال BONK در 30 روز گذشته، 305.04 درصد افزایش یافته است. از سوی دیگر، در هفته گذشته، میم کوین 28 درصد سقوط قیمت را تجربه کرده است و در 24 ساعت گذشته 16.69 درصد کاهش داشته و قیمت آن در زمان انتشار 0.00001535 دلار است.

در نهایت، هم به دلیل ماهیت آن به عنوان یک میم کوین و هم به دلیل ارتباطش با SOL، اگر سولانا به رشد خود ادامه دهد، توکن Bonk ممکن است دوباره به طور چشمگیری به سمت یک رالی صعودی حرکت کند.

finbold

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT