پیش بینی قیمت بیت کوین

پیش بینی قیمت بیت کوین تاریخ 16 اردیبهشت 1398

زمان مطالعه 2 دقیقه

بازار ارزهای مجازی پس از افول طولانی مدت روزهای خوبی را سپری می کند. همین امر باعث افزایش کشش به بازار ارزهای مجازی شده است. در این مقاله به بررسی و پیش بینی قیمت بیت کوین و ارزهای برتر مارکت ارزهای مجازی می پردازیم.

مارکت در سه هفته ی گذشته روند صعودی داشت تجربه نشان داده است که در این شرایط تریدر ها باید منتظر اصلاح قیمت ها باشند. در واقع ارزهای مجازی پس از هر حرکت رو به بالا کمی عقب نشینی می کنند تا جای پای خود را برای حرکت های بعدی محکم تر کنند.
شاید در نگاه اول این نزول باعث شود که مقداری از سرمایه ای را که به دست آورده اید از دست بدهید. اما با نگاه موشکافانه تر می توانیم این نزول را یک فرصت طلایی برای خرید در طولانی مدت بدانیم. در این مقاله همراه ما باشید تا دید جامع تری نسبت به تحلیل ارزهای مجازی با هم داشته باشیم.

یک نظر سنجی نشان داده است که 68 درصد از سرمایه گذاران تا پایان سال 2022 در بازار ارزهای مجازی سرمایه گذاری خواهند کرد. این امر را میتوان این چنین تحلیل کرد که با توجه به در دسترس بودن ارزهای مجازی در سراسر دنیا کشش بازار سرمایه به سمت ارزهای مجازی پیش خواهد رفت.

اول پرداخت، انتخاب اول در پرداخت های بین المللی با افتخار در زمینه ی ارزهای مجازی در کنار شما خواهد.

پیش بینی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین طی هفت روز گذشته به شدت افزایش یافت. Robert Sluymer تحلیل گر ارزهای مجازی معتقد است که این امر نشان دهنده ی شروع سیر صعودی جدید برای بیت کوین است. وی معتقد است که قیمت ها در نیمه ی دوم سال میلادی به بیش از 6000 دلار افزایش خواهد یافت.
میزان سرمایه ی موجود در بیت کوین از 50 درصد به 55 درصد افزایش یافته است. این نشان می دهد که سرمایه ها در بازار ارزهای مجازی به سمت بیت کوین پیش می رود. نظر سنجی های جدید نشان می دهد که آگاهی های مردم از بیت کوین در حال افزایش می باشد و حدود 11 درصد از مردم آمریکا در بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند و بیت کوین را به آلت کوین ها ترجیح می دهند.
شرکت Grayscale Investments اعلام کرده که بیت کوین می تواند به عنوان جانشین طلا شناخته شود.

پیش بینی قیمت بیت کوین

پیش بینی قیمت بیت کوین در این شرایط کار نسبتا دشواری می باشد. با این حال متخصصان حوزه بلاکچین امیدواری زیادی نسبت به شروع سیر صعودی دارند.
BTC/USD به مقاومت بالاسری خود در 5900 دلار رسیده است. این سطح یک سطح بحرانی مهم برای بیت کوین می باشد زیرا سیر نزولی از این سطح آغاز شد. به همین دلیل اگر این سطح از مقاومت شکسته شود می توانیم انتظار قیمت 6480.54 دلار راداشته باشیم البته نباید انتظار داشته باشیم تا قیمت به سرعت به این حد برسد.
اگر بازار به سمت نزولی پیش برود یک خط مقاومت قوی در قیمت 4914.11 را شاهد خواهیم بود.

خرید بیت کوین از اول پرداخت

اول پرداخت با افتخار و با سابقه ای طولانی در زمینه ی پرداخت های بین المللی در کنار شما همراهان عزیز می باشد. کافی است با مراجعه به قسمت ارزهای مجازی نسبت به پرداخت هزینه ی ریالی ارز دیجیتالی خود اقدام نمایید. تا در اسرع وقت خرید شما انجام شود.

امتیاز 5/5 - از 13 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT