پی پال ورود با رمز عبور را برای اندروید

پی پال ورود با رمز عبور را برای اندروید در ایالات متحده راه اندازی کرد

زمان مطالعه 2 دقیقه

پی پال در حال گسترش دسترسی به ورود با کلید عبور برای کاربران اندروید در ایالات متحده است، تا زمانی که آنها به وب سایت در مرورگر کروم دسترسی داشته باشند. پی پال ورود با رمز عبور را برای اندروید را راه انداری کرده است.

این پردازنده پرداخت برای اولین بار در اکتبر سال گذشته رمز عبور را برای رایانه ها و تبلت های اپل با سیستم عامل macOS Ventura و iPadOS16 معرفی کرد. گوگل در آن زمان هنوز پشتیبانی از رمز عبور پایدار برای اندروید و کروم را منتشر نکرده بود، اما پی پال قول داد که جایگزین رمز عبور را در آینده در دسترس سایر پلتفرم ها و کشورها قرار دهد.

تا دسامبر سال گذشته، کلیدهای عبور برای Chrome پایدار عرضه شد. اکنون پی پال با برخی محدودیت ها به وعده خود عمل می کند. گزینه ورود به سیستم هنوز برای برنامه اندروید پردازنده پرداخت در دسترس نیست و کاربران تنها در صورتی می توانند آن را فعال کنند که از کروم در دستگاهی با اندروید 9 استفاده کنند.

فناوری جدید احراز هویت به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به تایپ نام کاربری و رمز عبور به وب سایت ها و خدماتی که از آن پشتیبانی می کنند دسترسی داشته باشند. در حالی که می‌تواند از احراز هویت بیومتریک برای تأیید هویت کاربر استفاده کند، اما کاملاً مشابه فناوری ورود به سیستم فعلی نیست که جعبه‌های ورود را با استفاده از تشخیص چهره یا اثر انگشت پر می‌کند. این فناوری یک جفت کلید رمزنگاری – یکی عمومی و دیگری خصوصی – ایجاد می کند که با حساب کاربر مرتبط می شود. برنامه‌ها و سرویس‌هایی که از کلیدهای عبور پشتیبانی می‌کنند، از کلید عمومی برای تأیید هویت شخص با تطبیق آن با کلید خصوصی که در دستگاه کاربر نگهداری می‌شود، استفاده می‌کنند. همانطور که The Verge اشاره می کند، برخی از مدیران رمز عبور اکنون می توانند کلیدهای عبور را بین دستگاه ها همگام کنند.

برای فعال کردن کلیدهای عبور برای PayPal در Android، کاربران واجد شرایط باید ابتدا به روش سنتی در مرورگر Chrome وارد شوند. سپس گزینه “ایجاد رمز عبور” ظاهر می شود و از آنها خواسته می شود هویت خود را با استفاده از بیومتریک یا رمز عبور تلفن خود تأیید کنند. پس از اتمام راه‌اندازی، متوجه می‌شوند که دیگر نیازی به تایپ کردن چیزی برای بررسی سریع خرید با PayPal در Chrome ندارند. کلیدهای عبور همچنین امنیت قوی تری را فراهم می کنند، زیرا در برابر فیشینگ مقاوم هستند. و از آنجایی که یکی از جفت‌های کلید در دستگاه کاربر نگهداری می‌شود، اطلاعات ورود افراد در صورت نقض داده‌های برنامه یا سرویس به خطر نمی‌افتد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT