چند سالگی می توان حساب پی پال داشت

در چند سالگی می توان حساب پی پال داشت؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

پی پال یکی از محبوب ترین سرویس های پرداخت آنلاین در جهان است. با این وجود افراد ممکن است با کلاهبرداری ها و مشکلاتی نیز مواجه شوند. در چند سالگی می توان حساب پی پال داشت؟

برای استفاده از پی پال باید ساکن ایالات متحده یا یکی از مناطق آن باشید و حداقل 18 سال سن داشته باشید. اگر 18 سال دارید و قصد دارید از پی پال برای انتقال بین المللی استفاده کنید صبر کنید!

خرید با پی پال

Wise انتقال بین‌المللی پول را با نرخ متوسط و کارمزد کمتر ارائه می‌دهد بنابراین هزینه های شما کمتر خواهد شد.

چرا پی پال محدودیت سنی دارد؟

محدودیت سنی مربوط به قراردادی است که هنگام راه اندازی حساب کاربری آن را امضا می کنید. برای انعقاد یک قرارداد قانونی در ایالات متحده باید 18 سال سن داشته باشید.

آیا والدین می توانند یک حساب پی پال برای فرزند خود ایجاد کنند؟

خیر، والدین دیگر نمی توانند برای فرزندان خود حساب باز کنند. پی پال قبلاً یک حساب دانش آموزی ارائه میداد، اما این سرویس را در سال 2016 متوقف کرد.

اگر یک حساب پی پال زیر 18 سال ایجاد کنید چه اتفاقی می افتد؟

از نظر فنی اگر زیر 18 سال هستید و می خواهید یک حساب پی پال ایجاد کنید، کسی نمیتواند جلوی شما را بگیرد. اما توصیه نمی شود، زیرا ممکن است در آینده با مشکل قانونی مواجه شوید، حساب شما مسدود شود و دیگر به پول خود دسترسی نداشته باشید.

فرض کنید چند ماه قبل از تولد 18 سالگی خود یک حساب کاربری ایجاد کنید و سال ها به استفاده از این حساب ادامه دهید و هزاران دلار را ارسال و دریافت کنید.

جایگزین های پی پال برای افراد زیر 18 سال

اگر زیر 18 سال هستید و به حسابی نیاز دارید که به شما امکان نگهداری و ارسال و دریافت پول را بدهد، گزینه های زیادی وجود دارد.

یک حساب دانش آموزی باز کنید

حساب‌های بانکی دانش آموزی زیر همگی حساب‌های جاری و پس‌انداز را ارائه می دهند. در صورت تمایل می توانید یک حساب مشترک باز کنید.

دانش آموزان بین المللی می توانند کارت اعتباری دانش آموزی بین المللی از سیتی بانک را نیز بررسی کنند.

استفاده از Google Pay

Google Pay یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای افراد زیر 18 سال است. این سرویس به افرادی که 16 سال دارند امکان راه اندازی حساب را میدهد و فقط به اجازه سرپرست قانونی نیاز است. با Google Pay به Google Wallet دسترسی دارید که به شما امکان می دهد پول را برای تراکنش ها نگه دارید و به صورت بین المللی ارسال کنید. Samsung Pay جایگزین دیگری برای کاربران اندروید است.

محدودیت سنی پی پال در سایر کشورها چقدر است؟

برای حساب‌های PayPal Global باید حداقل 18 سال یا بیشتر یا سن اکثریت کشور خود را داشته باشید.

چند سالگی می توان حساب پی پال داشت: نتیجه

پی پال یک سرویس محبوب برای پرداخت و ارسال پول در سطح جهانی است. اما ما توصیه نمی کنیم تا قبل از 18 سالگی در آن حساب باز کنید. اما اگر 18 سال یا بیشتر دارید و به دنبال یک گزینه عالی برای نگهداری و انتقال پول هستید، Wise را توصیه میکنیم. در Wise می توانید بیش از 50 ارز را در یک حساب رایگان نگه دارید و پول را با نرخ متوسط انتقال دهید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT