هزینه های تبدیل ارز پی پال

چگونه از هزینه های تبدیل ارز پی پال جلوگیری کنیم؟

زمان مطالعه 5 دقیقه

ارسال پول با پی پال می‌تواند کارمزدهای مختلفی داشته باشد و بسته به نوع انتقال و ارز میتواند بین 3 تا 4 درصد باشد. شاید از خود بپرسید که چگونه می توان از این هزینه ها و نرخ های تبدیل ارز جلوگیری کرد؟ در این مقاله ما نحوه محاسبه هزینه های پی پال و کاهش آن را توضیح میدهیم.

شارژ حساب پی پال

نرخ تبدیل ارز پی پال را در کجا می توان مشاهده کرد؟

این مقاله از شرایط و ضوابط و ساختار هزینه‌های دارندگان حساب‌های پی پال مستقر در ایالات متحده استفاده میکند. اگرچه روش کار پی پال در بازارهای مختلف نسبتاً یکسان است. شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که آیا پی پال ارز را تبدیل می کند؟

پاسخ مثبت است. هر زمان که برای یک محصول یا خدمات خارجی پول می‌پردازید یا برای دوستان و خانواده‌تان در کشور دیگری پول می‌فرستید، پی پال به طور خودکار ارز شما را به ارز محلی تبدیل می‌کند.

در ادامه به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید نرخ ارز پی پال را محاسبه کنید. ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. سپس مراحل زیر را انجام دهید.

  • روی دکمه “Details” کلیک کنید، که در سمت چپ صفحه اطلاعات موجودی حساب یا account balance information قرار دارد.
  • با این کار خلاصه ای از موجودی حساب شما نمایش داده می شود. روی Manage currencies به معنی مدیریت ارزها کلیک کنید.
  • در اینجا می‌توانید نوع انتقالی را که می‌خواهید انجام دهید و ارزی که می‌خواهید تبدیل کنید را وارد کنید.
  • سپس ماشین حساب تبدیل ارز نرخ ارز اعمال شده را نمایش می دهد.
  • اگر روی Continue و Confirm کلیک کنید، انتقال انجام خواهد شد.

هنگامی که کارمزد تبدیل ارز نمایش داده شد می توانید آن را با نرخ متوسط بازار که به آن نرخ روز یا بین بانکی نیز میگویند مقایسه کنید.

هزینه های تبدیل ارز پی پال

هزینه های تبدیل ارز پی پال

چگونه میتوان از هزینه های تبدیل ارز پی پال جلوگیری کرد؟

بانک ها و سرویس های انتقال پول اغلب برای کسب سود بیشتر نرخ تبدیل بالایی را ارائه میدهند. اما چگونه میتوان از این هزینه ها جلوگیری کرد؟

یک حساب Wise به صورت رایگان باز کنید و نیازی به پرداخت هزینه های تبدیل ارز یا سایر هزینه ها هنگام ارسال پول ندارید. در نتیجه میتوانید پول زیادی را پس انداز کنید. فناوری جدید هوشمند Wise با اتصال حساب‌های بانکی در سراسر جهان از هزینه‌های سنگین انتقال بین‌المللی جلوگیری میکند.

هزینه های تبدیل ارز پی پال

هزینه های تبدیل ارز پی پال

پی پال چگونه نرخ ارز را محاسبه می کند؟

هنگام تبدیل ارز هزینه ای برای تبدیل ارز اعمال میشود و به شما نشان داده میشود. این نرخی است که پی پال هنگام تبدیل ارز از شخص ثالث دریافت می کنند. اگر نرخ متوسط ​​بازار را بررسی کرده باشید، دریافت کننده کمتر از آنچه انتظار دارید دریافت می کند. نرخ پی پال برای تبدیل ارز بسته به نوع تراکنش شامل موارد زیر است.

نرخ تبدیل ارز 4 درصد :

  • خرید کالا یا خدمات از فروشنده، پرداخت به ارزی که در حساب پی پال خود ندارید.
  • ارسال پول به یکی از دوستان یا اعضای خانواده با ارزی که در زمان پرداخت در اختیار ندارید.
  • ارسال پول با استفاده از PayPal’s Payout به ارزی که در حساب پی پال خود ندارید.

نرخ تبدیل ارز 3 درصد :

  • دریافت پول از یک خریدار، دوست یا یکی از اعضای خانواده به ارزی که حساب پی پال شما برای پذیرش آن تنظیم نشده است.
  • تبدیل موجودی پی پال خود از یک ارز به ارز دیگر.
  • برداشت وجه از موجودی پی پال شما که به ارزی غیر از دلار آمریکا نگهداری می شود به حساب بانکی مرتبط با حساب پی پال شما.
  • اگر چیزی را فروختید و میخواهید بازپرداخت انجام دهید و در زمان بازپرداخت یا بازگشت پول ارز مورد نظر در حساب شما وجود ندارد.

تفاوت بین پرداخت با پی پال و انتقال موجودی

هنگام مبادله ارز خود با پی پال چند گزینه مختلف برای تبدیل دارید. که شامل موارد زیر است:

هزینه های انتقال با پی پال

وقتی از پی پال به عنوان سرویسی برای انتقال پول استفاده می کنید، پول نقد مستقیماً از طریق حساب پی پال شما عبور می کند بدون اینکه در آن نگهداری شود. در نتیجه هیچ موجودی در حساب پی پال باقی نمی‌ماند. در اینجا هزینه های انتقال اعمال میشود.

انتقال موجودی با پی پال

انتقال موجودی وقتی است که شما پولی را که قبلاً در حساب پی پال شما نگهداری می شود به ارز دیگری در حساب خود تبدیل می کنید. ممکن است موجودی پی پال داشته باشید زیرا افراد پول به شما منتقل کرده‌اند و هنوز در حساب پی پال شما نگهداری می‌شود یا از حساب بانکی خود به حساب پی پال پول انتقال داده‌اید.

دانستن این نکته مفید است که پی پال از نرخ ارز متفاوتی برای انتقال موجودی و پرداخت استفاده می کند. اگر پول را به عنوان انتقال موجودی در حساب پی پال خود تبدیل کنید، نرخ تبدیل ارز کمتر است.

هزینه های تبدیل ارز پی پال

هزینه های تبدیل ارز پی پال

سایر هزینه های پی پال

هزینه های دیگری نیز برای پرداخت بین المللی با پی پال وجود دارد. این هزینه ها به نوع انتقال بستگی دارد. هنگام انجام یک انتقال شخصی پی پال سه نوع انتقال بین المللی دارد که شامل پرداخت با حساب پی پال یا با استفاده از حواله بانکی، پرداخت با کارت یا استفاده از حساب Amex Send باشد.

به خاطر داشته باشید که این کارمزدها به بالای کارمزدهای انتقالات داخلی و تبدیل ارز اضافه می شود. به طور خلاصه هزینه های تراکنش بین المللی پی پال شامل موارد زیر است.

  • کارت ها : 5% (حداقل: 0.99 دلار، حداکثر: 4.99 دلار)
  • پی پال یا حساب بانکی : 5% (حداقل: 0.99 دلار، حداکثر: 4.99 دلار)
  • حساب Amex Send : 5% (حداقل: 0.99 دلار، حداکثر: 4.99 دلار)

نرخ تبدیل ارز پی پال و کارت های اعتباری

اگر این گزینه را دارید که تراکنش های خود را با استفاده از پی پال یا کارت اعتباری انجام دهید، دانستن نرخ ارز ارائه شده بسیار مهم است. از آنجایی که این نرخ ها دائماً تغییر می‌کنند، باید به‌روزترین نرخ ارز را برای ارزی که می‌خواهید تبدیل کنید بدانید.

فراموش نکنید که بسیاری از کارت های اعتباری و دبیت کارت هزینه ثابتی را برای خرج کردن یا استفاده از دستگاه خودپرداز در خارج از کشور دریافت می کنند. ماشین‌حساب‌های مسترکارت یا ویزا به شما امکان می‌دهند این درصد کارمزد را وارد کنید و رقم واقعی هزینه‌های تراکنش را دریافت می‌کنید. هنگامی که نرخ تبدیل ارز فعلی را برای کارت اعتباری یا دبیت کارت خود دریافت کردید، باید به حساب پی پال خود وارد شوید تا نرخ ارز مورد استفاده در آنجا را نیز بررسی کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT