گرفتن کارت هایا (Hayya Card)

گرفتن کارت هایا (Hayya Card) : مجوز جام جهانی 2022 قطر

زمان مطالعه 4 دقیقه

از آنجایی که طرفداران فوتبال در سراسر جهان خود را برای برگزاری رویداد بزرگ، جام جهانی 2022، آماده می کنند، یک مجوز همه جانبه برای هوادارانی که در این مسابقه شرکت می کنند به نام کارت هایا اعلام شده است. در این مقاله به بررسی شرایط لازم برای گرفتن کارت هایا (Hayya Card) می پردازیم.

خرید بلیط هواپیما برای جام جهانی ۲۰۲۲

در اینجا همه چیزهایی که تاکنون در مورد کارت هایا، کاربردهای آن و نحوه درخواست آن می دانیم، آورده شده است.

گرفتن کارت هایا (Hayya Card)

گرفتن کارت هایا (Hayya Card)

لطفا توجه داشته باشید: مقامات قطری تعلیق ورود بازدیدکنندگان به این کشور را از 1 نوامبر تا 23 دسامبر 2022 اعلام کرده اند. فقط دارندگان کارت هایا کارت، شرکت کنندگان در سیاست Haya With Me، شهروندان قطری، ساکنان و شهروندان شورای همکاری خلیج فارس دارای کارت شناسایی قطری هستند. ، دارندگان ویزای شخصی، مجوزهای ورود به کار و موارد تایید شده بشردوستانه در این مدت مجاز به ورود خواهند بود.

گرفتن کارت هایا (Hayya Card) برای شرکت در جام جهانی قطر

هایا کارت یک کارت دیجیتالی است که به عنوان یک مجوز همه جانبه برای شرکت کنندگان در جام جهانی فوتبال قطر 2022 عمل می کند. پس از خرید بلیت های جام جهانی فوتبال قطر 2022، هواداران باید برای دریافت هایا کارت اقدام کنند که برای حضور در مسابقات اجباری خواهد بود. چندین مزیت از جمله حمل و نقل عمومی رایگان برای دارندگان بلیط در روزهای مسابقه فراهم می کند. بنابراین هوادارانی که به دنبال تضمین بسته های مسافرتی جام جهانی خود هستند، باید درخواست دهند و کارت هایا را دریافت کنند.

کارت هایا چگونه استفاده خواهد شد؟

در طول مدت جام جهانی، کارت هایا به عنوان ویزای ورود برای هر کسی که قصد ورود به قطر را دارد، عمل می کند. به عبارت دیگر ورود به قطر برای هیچ فردی بدون هایا کارت امکان پذیر نخواهد بود. همچنین ورود به ورزشگاه ها برای هیچ کس غیر از دارندگان کارت هایا امکان پذیر نخواهد بود.

به طور خلاصه، هایا کارت موارد زیر را در اختیار دارندگان قرار می دهد:

  • ورود به استادیوم (با بلیط معتبر مسابقه)
  • ورود به قطر (برای هواداران بین المللی)
  • دسترسی به وسایل نقلیه عمومی در روزهای مسابقه
  • برنامه ریزی هوشمند سفر (از طریق اپلیکیشن Haya)

طبق اعلام کمیته عالی تحویل و میراث، در هفته‌های آتی، یک ویژگی جدید که به دارندگان هایا کارت اجازه می‌دهد تا حداکثر سه مهمان بدون بلیت (دوستان یا اقوام) را برای ورود به قطر در طول مدت مسابقات دعوت کنند.

قوانین Haya With Me (1+3)

در حالی که ورود افراد بدون بلیت به قطر در طول مدت جام جهانی به طور کلی ممنوع است، بر اساس خط مشی Haya With Me (1+3)، هوادارانی که بلیط حداقل برای یک مسابقه فوتبال در دست دارند، مجاز به دعوت حداکثر سه نفر بدون بلیت هستند. دوستان یا خانواده برای پیوستن به آنها در قطر.

فرد دعوت شده ممکن است از هر سنی باشد مشروط بر اینکه پاسپورت خود را داشته باشد و هزینه درخواست برای هر نفر 504 درهم تعیین شده باشد. از کودکان زیر 12 سال هزینه ای دریافت نمی شود و همه افراد زیر 18 سال ممکن است به عنوان افراد وابسته به کارت هایای موجود اضافه شوند.

چگونه برای کارت هایا اقدام کنیم؟

قبل از درخواست برای هایا کارت، لطفاً توجه داشته باشید که فقط دارندگان بلیط مسابقات در حال حاضر می توانند از هایا کارت استفاده کنند. شما می توانید بدون رزرو محل اقامت، درخواست Haya Card خود را شروع کنید. اگر از طرفداران بین المللی هستید، درخواست شما تنها زمانی تکمیل می شود که محل اقامت شما از طریق پورتال هایا تایید شود.

گرفتن کارت هایا (Hayya Card)

گرفتن کارت هایا (Hayya Card)

برای دریافت کارت هایا خود:

  • خرید بلیط خود را در qatar2022.qa تکمیل کنید
  • محل اقامت خود را تایید کنید
  •  برای Hayya Card از طریق hayya.qatar2022.qa یا برنامه تلفن همراه (در iOS و Android موجود است) اقدام کنید.
  • کارت هایا بلافاصله پس از تایید از طریق اپلیکیشن هایا در دسترس خواهد بود.

رزرو هتل برای جام جهانی فوتبال قطر

در صورتی که شرکت کننده بین المللی رویداد هستید، برای تکمیل درخواست هایا کارت خود، داشتن رزرو اقامتگاه تایید شده ضروری است. گزینه‌های زیادی در پورتال اقامتی وجود خواهد داشت، از جمله اتاق‌های هتل ۲ ستاره، اتاق‌های هتل ۵ ستاره، آپارتمان‌ها، ویلاها، کشتی‌های تفریحی لوکس و کمپ‌های بیابانی. کشتی‌های مسافربری و هتل‌های شناور در بندر دوحه مستقر خواهند شد و در مجموع ظرفیت 4000 کابین خواهند داشت که منظره‌ای تماشایی از منظره شهر خلیج غربی را ارائه می‌دهند.

رزرو هتل برای جام جهانی فوتبال قطر

برای راحتی شما، ما تمام هتل های مقرون به صرفه در دوحه و مناطق اطراف آن را با بهترین امکانات و مکان های استراتژیک برای انتخاب محل اقامت شما در طول فصل جام جهانی 2022 گردآوری کرده ایم.

از طرف دیگر، می‌توانید از وب‌سایت آژانس رسمی اسکان برای جستجو در میان گزینه‌های اقامتی در داخل و اطراف استادیوم‌ها استفاده کنید.

بازدیدکنندگان همچنین می توانند در کنار خانواده و دوستان اقامت کنند. میزبان باید جزئیات اقامتگاه را در پورتال هایا ثبت کند. در حال حاضر، حداکثر 10 نفر می توانند توسط یک میزبان در طول مسابقات به عنوان مهمان دعوت شوند.

همچنین می توانید برای هرگونه سوال در مورد گزینه های اقامت با [email protected] تماس بگیرید.

هوادارانی که خارج از قطر می مانند

طرفداران سفرهای یک روزه که در کشورهای اطراف اقامت دارند می توانند کارت هایا خود را بدون رزرو هتل دریافت کنند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که جزئیات سفر یک روزه خود را ارائه دهند که معمولاً شامل رزرو پرواز شاتل از طریق پورتال هایا یا برنامه هایا ذکر شده در بالا است.

کسانی که نمی توانند محل اقامت خود را در قطر ایمن کنند ممکن است علاقه مند باشند در مقاله اختصاصی ما در زیر درباره پایگاه های جایگزین برای سفر جام جهانی خود بیشتر بیاموزند.

هزینه هایا کارت چقدر است؟

در حالی که هزینه خدمات اضافی برای هایا کارت پرداخت نمی شود، برای دریافت هایا کارت خود باید بلیط مسابقه و رزرو اقامتگاه معتبر داشته باشید، همانطور که در بالا ذکر شد.

در صورتی که هنگام ثبت نام کارت هایا با مشکلی مواجه شدید، می توانید با شماره های 0097444412022 (طرفداران بین المللی) و 8002022 (ساکنان قطر) تماس بگیرید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT