چگونه پرداخت هزینه WES را انجام دهیم

چگونه پرداخت هزینه WES را انجام دهیم؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

زمانی که افراد، به ویژه دانشجویان، به دنبال اپلای برای آمریکا یا کانادا هستند، اغلب با چالش تأیید ارزشیابی مدارک تحصیلی مواجه می‌شوند. این تأییدیه یکی از الزامات اصلی است و باید همراه با سایر مدارک ارائه شود. در ادامه به پاسخ به این سوال می پردازیم که چگونه پرداخت هزینه WES را انجام دهیم ؟

پرداخت هزینه های دانشجویی

چگونه پرداخت هزینه WES را انجام دهیم

در این راستا، موسسه WES یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. این موسسه به متقاضیان کمک می‌کند تا مدارک خود را ارزیابی کنند و با توجه به سیستم امتیازدهی خود، به نمرات و دانشنامه‌ها امتیاز می‌دهد. توجه داشته باشید که در WES، نمرات از مقیاس ۲۰ به ۴ تغییر می‌کند. همچنین برای پرداخت هزینه WES می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی اول پرداخت بهره‌مند شوید.

برای انجام پرداخت WES، نیاز به یک کارت اعتباری بین‌المللی مانند ویزا یا مستر کارت دارید. از آنجا که تهیه این کارت‌ها ممکن است هزینه‌بر باشد، بسیاری ترجیح می‌دهند از صرافی‌های معتبر مانند اول پرداخت برای پرداخت هزینه آزمون WES استفاده کنند. با خدمات اول پرداخت، می‌توانید هزینه ارزیابی مدارک تحصیلی WES را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت کنید.

چگونه پرداخت هزینه WES را انجام دهیم

چگونه پرداخت هزینه WES را انجام دهیم

بسیاری از دانشگاه‌ها به متقاضیان، علاوه بر سایر مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی، تأییدیه ارزیابی مدارک تحصیلی را نیز درخواست می‌کنند. موسسه WES به عنوان یک نهاد معتبر در دانشگاه‌های آمریکا و کانادا شناخته می‌شود و مدارک تحصیلی متقاضیان را بر اساس سیستم امتیازدهی جهانی خود ارزیابی کرده و معادل آن نمره GPA را به مدارک اختصاص می‌دهد که به این تأییدیه، WES گفته می‌شود.

ارزیابی مدارک WES برای دریافت اقامت دائمی کانادا (PR) از طریق اکسپرس اینتری نیز الزامی است. اگر برای کار و مهاجرت به ارزیابی WES نیاز دارید، رتبه‌بندی مدارک شما به صورت Document By Document انجام می‌شود و نیازی به وارد کردن نمرات به صورت جداگانه نیست.

روش ارزشیابی مدرک تحصیلی WES کانادا

مراحل ارزشیابی و ارسال مدارک به WES به شرح زیر است:

  1. ایجاد حساب کاربری: متقاضی ابتدا باید در وب‌سایت رسمی موسسه WES به آدرس مشخص شده، یک حساب کاربری بسازد.
  2. مرور مدارک: تمام مدارک مورد نیاز را بررسی کنید. لازم است که هر یک از این مدارک توسط یک دفتر اسناد رسمی به زبان انگلیسی یا فرانسوی ترجمه و تأیید شود.
  3. آپلود مدارک و پرداخت هزینه: مدارک را آپلود کنید و هزینه مربوط به WES را پرداخت نمایید.
  4. یادداشت شناسه: شماره‌ای که بر روی صفحه ظاهر می‌شود (Reference Number) را یادداشت کنید. این شناسه باید در تمام اسناد، پاکت‌ها و مکاتبات شما برای درخواست نهایی ویزا و ثبت‌نام در دانشگاه مورد نظر درج شود.
امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT