کامیونیتی هوش مصنوعی

12 هاب ها، بازارها و کامیونیتی هوش مصنوعی

زمان مطالعه 7 دقیقه

به دنبال کمک برای نوشتن اعلان های موثر برای ابزارهای هوش مصنوعی هستید؟ این هاب ها، بازارها و جوامع به شما امکان می دهند راه حل ها را بیاموزید یا خریداری کنید. کامیونیتی هوش مصنوعی را در ادامه معرفی کرده ایم.

مهندسی سریع بیش از آنچه مردم تصور می کنند نیاز به کار دارد. حتی متخصصان باتجربه هوش مصنوعی هفته‌ها را صرف تکمیل اعلان‌های طولانی می‌کنند، به‌خصوص اگر این موارد شامل مراحل متعدد برای تکمیل یک کار باشد. متأسفانه، یک شبه در نوشتن اعلان‌های مؤثر مسلط نخواهید شد.

اگرچه چالش برانگیز است، اما یک گروه حمایتی به کاهش منحنی یادگیری کمک می کند. با چنین گروه هایی می توانید با افراد همفکر خود در ارتباط باشید. در اینجا بهترین انجمن‌های آنلاین وجود دارد که می‌توانید درخواست‌های هوش مصنوعی را مطالعه، تجزیه و تحلیل، کپی، خرید و فروش کنید.

کامیونیتی هوش مصنوعی GitHub

GitHub در میان پرکاربردترین پلتفرم های میزبانی کد قرار می گیرد. این به برنامه نویسان اجازه می دهد پروژه های منبع باز را مدیریت کنند، در وظایف با یکدیگر همکاری کنند و منابع کد مانند درخواست های هوش مصنوعی را به اشتراک بگذارند. فقط از طریق مخازن غربال کنید. هزاران کاربر GitHub در میان سایر مدل‌های هوش مصنوعی، درخواست‌های ChatGPT، Midjourney و Bard را به اشتراک می‌گذارند.

می توانید از GitHub به صورت رایگان استفاده کنید. طرح اولیه دارای دسترسی نامحدود به مخازن عمومی و خصوصی، به علاوه 2000 دقیقه سی دی و CI در ماه است. اما باید برای فضاهای کد و ذخیره سازی فایل های بزرگتر هزینه کنید.

Reddit

جوامع متمرکز بر هوش مصنوعی در Reddit شامل موضوعات تخصصی و فنی هستند. آن‌ها به زیرمجموعه‌های خاصی از هوش مصنوعی مانند مدل‌های زبان، یادگیری ماشینی و آموزش مجموعه داده می‌پردازند. از طرف دیگر، گروه‌ها در دیگر شبکه‌های اجتماعی اصلی، مسائل سطحی را پوشش می‌دهند.

ده ها Subreddit AI وجود دارد. اما اگر می‌خواهید در مورد درخواست‌های هوش مصنوعی تحقیق کنید، با این گروه‌ها شروع کنید:

r/StableDiffusion: کاربران Stable Diffusion گردش کار، درخواست‌ها و خروجی خود را در این subreddit به اشتراک می‌گذارند. آنها همچنین قطعاتی را از سایر مدل های متن به تصویر مقایسه می کنند.

r/OpenAI: این بزرگترین زیرمجموعه اختصاص داده شده به OpenAI است. ببینید کاربران چگونه ابزارها و مدل‌های زبانی آن را در برنامه‌های مربوطه خود ادغام می‌کنند.

r/PromptDesign: مهندسی سریع را در پلتفرم‌ها مطالعه کنید. در اینجا، کاربران می توانند درخواست های مربوط به زبان های مختلف و مدل های متن به تصویر را به اشتراک بگذارند.

کامیونیتی هوش مصنوعی PromptBase

PromptBase در حال حاضر بزرگترین بازار سریع است. چه بخواهید ChatGPT را جیلبریک کنید یا هنر AI سه بعدی ایجاد کنید، اعلان های مناسب را خواهید یافت. فقط فهرست های مختلف را مرور کنید:

  • GPT
  • DALL-E
  • Midjourney
  • Stable Diffusion

می توانید به صورت رایگان به PromptBase بپیوندید. هنگامی که یک حساب کاربری دارید، می توانید بلافاصله شروع به خرید و فروش اعلان های هوش مصنوعی کنید. به عنوان مرجع، اکثر بسته‌ها کمتر از 5 دلار قیمت دارند. با این حال، مطمئن شوید که خریدها را دوباره بررسی کنید زیرا فروشندگان به ندرت بازپرداخت را انجام می دهند.

ArtHub

همانطور که از نام سایت پیداست، ArtHub بر روی هنر هوش مصنوعی تمرکز دارد. این دارای یک کتابخانه عظیم از پیام های متن به تصویر است که می توانید آنها را بر اساس دسته بندی فیلتر کنید. هر بخشی را که علاقه شما را برانگیزد انتخاب کنید. همه اعلان‌ها با خروجی و مدل‌های هوش مصنوعی مربوطه ارائه می‌شوند. شما از قبل نتایج را خواهید دید

اگر به دنبال چیز خاصی نیستید، از Community Art دیدن کنید. بررسی کنید که سایر هنرمندان هوش مصنوعی چه چیزهایی را آپلود می کنند. می‌توانید از آثار هنری آن‌ها الهام بگیرید، خروجی آن‌ها را دانلود کنید، یا درخواست‌ها را سفارشی کنید.

AIPRM

AIPRM یک افزونه قوی مرورگر ChatGPT است. این دارای یک کتابخانه سریع و پویا است که می توانید مستقیماً از ChatGPT به آن دسترسی داشته باشید. فقط افزونه را دانلود کنید، و شما آماده هستید.

برای به حداکثر رساندن AIPRM، دسته بندی های سریع مرتبط با حرفه خود را بررسی کنید. فرض کنید سئو کار می کنید. اگر بخش SEO را انتخاب کنید، چندین درخواست برای تحقیق کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل SERP، تولید عنوان و یکپارچه سازی کلمات کلیدی پیدا خواهید کرد.

کامیونیتی هوش مصنوعی SnackPrompt

اگرچه به اندازه سایر هاب های اعلان محبوب نیست، اما همچنان باید SnackPrompt را کاوش کنید. این پلتفرم رایگان و همه کاره است. این دارای یک رابط کاربری منحصر به فرد است که در آن می توانید برچسب ها را ویرایش کنید و درخواست های وب سایت را سفارشی کنید. دکمه Copy Prompt و Open ChatGPT نیز راحت است.

بیش از ده موضوع را خواهید دید. فقط انتظارات خود را مدیریت کنید—بیشتر بخش ها درخواست های کمتری نسبت به بخش های پرطرفدار دارند.

ChatX

ChatX دارای یک بازار مقرون به صرفه و به سرعت در حال گسترش است. لیست ها در اینجا بسیار ارزان تر از PromptBase هستند، به علاوه دارای یک کتابخانه رایگان عظیم است. اعلان‌هایی برای وظایف مختلف، مدل‌های زبان و تولیدکننده‌های متن به تصویر پیدا خواهید کرد.

علاوه بر اشتراک‌گذاری خروجی، این سایت به کاربران مهارت‌های مهندسی سریع و سخت را می‌آموزد. الگوهای از پیش ساخته شده نتایج محدودی به دست می دهند. اگر خودتان فرمول‌ها و دستورالعمل‌ها را بنویسید، با هوش مصنوعی کارهای بیشتری انجام خواهید داد.

کامیونیتی هوش مصنوعی Lexica

تازه‌کاران هنر هوش مصنوعی Lexica را راحت خواهند یافت. این ترکیبات و فرمول های سریع را بر اساس تصاویری که می خواهید ایجاد کنید پیشنهاد می کند. فرض کنید به یک عکس واقعی از یک سگ نیاز دارید. به جای اینکه خودتان درخواست های مختلف را آزمایش کنید، از هزاران تصویر مشابه در Lexica الهام بگیرید.

البته، همه نمونه ها با مفهوم شما مطابقت ندارند. می‌توانید عبارت‌ها، صفت‌ها و توصیف‌کننده‌های درخواست‌های آنها را تا زمانی که به نتیجه دلخواه خود برسید، تنظیم کنید.

Etsy

متخصصان هوش مصنوعی از زمانی که Etsy شروع به انطباق با محصولات دیجیتال کرده است، درخواست‌هایی را در Etsy می‌فروشند. عبارت جستجوی “اعلان های هوش مصنوعی” در حال حاضر بیش از 6000 نتیجه در بازار دارد. راهنماهایی در مورد مدل های مختلف پیدا خواهید کرد، اگرچه اکثر فروشندگان بر ChatGPT و Midjourney تمرکز می کنند.

به همین ترتیب، می توانید درخواست ها را در Etsy بفروشید. اگرچه این سایت به طور انحصاری به کاربران هوش مصنوعی پاسخ نمی دهد، اما ترافیک بیشتری نسبت به سایر بازارها و هاب های سریع ایجاد می کند.

PromptSea

PromptSea ترکیبی از OpenSea و PromptBase است. این به شما امکان می‌دهد NFT‌هایی را از طریق درخواست‌های خود ایجاد کنید، که می‌توانید آن‌ها را ضرب کرده و سپس بفروشید – تعداد بسیار کمی از پلتفرم‌های هوش مصنوعی این ویژگی را ارائه می‌کنند. در حالی که سایر سایت‌ها قبلاً از رمزنگاری استفاده می‌کنند، آنها همچنان محصولات شما را به‌عنوان اعلان می‌فروشند، نه NFT.

برای کاوش در PromptSea احساس راحتی کنید. فقط توجه داشته باشید که استخراج NFT و دستورهای فروش فرآیندهای جداگانه ای هستند – قبل از سرمایه گذاری، خطرات و مزایای آنها را درک کنید.

PromptHero

PromptHero میزبان یک کتابخانه سریع متنوع است. دستورالعمل‌های گردش کار برای پروژه‌های مختلف، از اجرای هک‌های ChatGPT گرفته تا ایجاد پرتره از شخصیت‌های انیمه را خواهید یافت. این سایت دارای کانال دیسکورد نیز می باشد. کاربران فعال هستند، اما اغلب بحث های سطحی در مورد وظایف اساسی برگزار می کنند.

کامیونیتی هوش مصنوعی FlowGPT

FlowGPT به عنوان یک راهنمای جهانی برای مهندسی سریع عمل می کند. این امکان را به شما می دهد تا اعلان های هوش مصنوعی و مکالمات چت بات در مورد موضوعات مختلف را مطالعه کنید. فقط وظایف را در نوار جستجو وارد کنید. سایت حتی هر خروجی یا ابزار مرتبط با تحقیق شما را پیشنهاد خواهد کرد.

همچنین می توانید با سایر کاربران ارتباط برقرار کنید. بحث‌ها را در کانال‌های اجتماعی شروع کنید، از مهندسین باتجربه مشاوره بگیرید و سفر هوش مصنوعی خود را با دیگر تازه‌کاران به اشتراک بگذارید.

جوامع آنلاین می توانند به شما در نوشتن درخواست های بهتر کمک کنند

مهندسی سریع موانع کمی برای ورود دارد. هر کسی می تواند برای کارهای ساده دستور بنویسد، اما اجرای پروژه های پیچیده و چند مرحله ای به مهارت های ارتباطی و برنامه نویسی عالی نیاز دارد. با این حال، لازم نیست به تنهایی به دستورات هوش مصنوعی تسلط داشته باشید.

پیوستن به انجمن‌های آنلاین حامی به شما کمک می‌کند مؤثرترین روش‌های مکالمه با مدل‌های زبانی را درک کنید. همچنین ابزارهایی وجود دارد که می توانید به صورت آنلاین از آنها برای بهبود مهارت های نوشتن سریع خود استفاده کنید، اگر ترجیح می دهید همه چیز را به دست خود بگیرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT