کدام بروکرها بونوس دارند؟

کدام بروکرها بونوس دارند؟ راهنمای جامع بونوس فارکس 2024

زمان مطالعه 5 دقیقه

بونوس در بروکرها انگیزه یا پاداشی است که یک کارگزاری به معامله‌گران در هنگام واریز پول به حساب معاملاتی آن‌ها واریز می‌کند. با توجه به سیاست کارگزاری‌ها، این پاداش می‌تواند درصدی از مبلغ واریز شده یا مبلغی ثابت باشد. به‌عنوان مثال، یک کارگزاری ممکن است 50٪ پاداش برای سپرده ارائه دهد، به این معنی که اگر یک معامله‌گر 1000 دلار سپرده‌گذاری کند، کارگزار 500 دلار اضافی به حساب او اضافه می‌کند، بنابراین معامله‌گر در نهایت با 1500 دلار معامله می‌کند. با این‌حال، این بونوس‌ها اغلب با شرایط مختلفی همراه هستند. بونوس اهمیت زیادی برای معامله‌گران دارد، زیرا توسط آن می‌توانند با حجم بیش‌تری از سرمایه وارد معامله شوند. هر معامله‌گری باید بداند که کدام بروکرها بونوس دارند. شما نیز به‌عنوان یک معامله‌گر، کدام بروکرها را می‌شناسید که بونوس ارائه می‌دهند؟

انواع بونوس

حال که فهمیدیم بونوس چیست، باید بگوییم که انواع مختلفی از بونوس‌ها وجود دارند که کارگزاری‌ها ارائه می‌دهند، مانند بونوس بدون سپرده، بونوس خوش‌آمدگویی، بونوس سپرده و بونوس وفاداری. برخی از این بونوس‌ها قابلیت برداشت را دارند و برخی دیگر فقط قابل معامله هستند.

مراحل دریافت بونوس چیست؟

برای دریافت بونوس از یک کارگزاری، باید مراحل کلی زیر را انجام دهید.

انتخاب کارگزاری

قبل از ثبت‌نام در کارگزاری، باید بدانید که کدام بروکرها بونوس دارند. بعد از آن باید بروکری را انتخاب کنید که متناسب با اهداف و ترجیحات معاملاتی شما بونوس ارائه می‌دهد.

ایجاد حساب کاربری

یک حساب کاربری در کارگزاری مورد نظر خود ثبت کنید و هویت و آدرس خود را تأیید کنید.

واریز اولیه

با توجه به نوع بونوس، ممکن است نیاز به واریز با استفاده از روش‌های پرداخت پذیرفته شده داشته‌باشید.

دریافت بونوس

بونوس خود را مطالبه کنید و معاملات خود را در بازار شروع کنید. ممکن است لازم باشد تعداد معینی از لات در فارکس را معامله کنید یا به سطح سود مشخصی برسید تا بتوانید بونوس و درآمد خود را برداشت کنید.

کدام بروکرها بونوس ارائه می‌دهند؟

کارگزاری‌های زیادی وجود دارند که برای افتتاح حساب، سپرده‌گذاری یا معامله دارایی‌های خاص، بونوس ارائه می‌دهند. نوع و میزان بونوس با توجه به کارگزاری‌ها و شرایط و ضوابط پیشنهادی آن‌ها متفاوت است. در این‌جا می‌خواهیم بدانیم که کدام بروکرها بونوس دارند و شرایط دریافت آن چگونه است.

بروکر Errante

به‌عنوان یک هدیه از طرف آرانته، شما می‌توانید از بونوس ۳۰ درصدی بهره‌مند شوید. این بونوس بر اساس قوانین این بروکر به شما تعلق می‌گیرد. مقدار بونوس این کارگزاری تا ۳۰ درصد مبلغ سپرده تا سقف ۲۰۰۰ دلار است. حداقل مبلغ سپرده برای دریافت بونوس ۵۰ دلار تعیین شده است. این بونوس به حساب معاملاتی شما واریز می‌شود و می‌توانید از آن در معاملات خود استفاده کنید.

شرایط و ضوابط بونوس بروکر Errante

شاید در هنگام انجام معاملات این سوال برایتان مطرح شود که کدام بروکرها بونوس دارند و قوانین دریافت و استفاده از آن چگونه است. برای پی بردن به این سوال، باید این موضوع را در نظر بگیرید که از بونوس بروکر Errante می‌توانید در معاملات خود استفاده کنید و ضررهای شما را نیز پوشش می‌دهد، اما نمی‌توانید بونوس این بروکر را برداشت کنید. البته سود حاصل از آن به شما تعلق می‌گیرد.

بروکر Forex Chief

شما به‌عنوان یک معامله‌گر ویژه از طرف فارکس چیف، می‌توانید از بونوس‌های متنوعی در این کارگزاری بهره‌مند شوید. البته باید مقدار مشخصی سپرده‌گذاری انجام دهید. این بروکر انواع مختلفی از بونوس‌ها را ارائه می‌دهد و استفاده از آن شرایط خاصی را می‌طلبد.

انواع بونوس‌‌های بروکر فارکس چیف

اگر دوست دارید بدانید که کدام بروکرها بونوس دارند، توجه شما را به بروکر فارکس چیف جلب می‌کنیم. این بروکر انواع مختلفی از بونوس‌ها را ارائه می‌دهد. استفاده از این بونوس‌ها، شرایط خاصی را می‌طلبد. در ادامه با انواع مختلف آن آشنا می‌شوید.

  • اعتبارات معاملاتی تا ۷۰ درصد از هر سپرده‌گذاری.
  • بونوس وی‌آی‌پی برابر با ۳۰ درصد از هر سپرده‌گذاری.
  • بونوس ۵۰۰ دلاری برابر با ۱۰۰ درصد از اولین سپرده‌گذاری شما.
  • بونوس‌های این بروکر قابل معامله و غیرقابل برداشت است. همچنین ضررهای معاملاتی شما را پشتیبانی نمی‌کند.

بروکر Fx choice

به‌عنوان یک مشتری با انتخاب Fx choice، می‌توانید از بونوس‌هایی برخوردار شوید که قابل برداشت و بدون خطر هستند. البته بونوس‌های بروکر Fxchoice ضررها را پوشش نمی‌دهند و فقط برای افزایش قدرت خرید شما است. این بدان معناست که اگر معاملات شما به ضرر برسند، فقط موجودی اصلی شما یا همان بالانس در فارکس کاهش می‌یابد و بر مبلغ بونوس تاثیری نمی‌گذارد. بونوس‌های بروکر Fxchoice شامل بونوس 50 درصدی سپرده و بونوس 65 درصدی سپرده رمزارز هستند.

شرایط و ضوابط برداشت بونوس بروکر Fx choice

برای دریافت بونوس‌های بروکر Fxchoice، شما باید چند شرط را رعایت کنید. اول این‌که باید حساب خود را با ارائه مدارک اثبات هویت تأیید کنید. دوم این‌که باید حداقل 100 دلار به حساب خود واریز کنید. در مرحله سوم باید حجم معاملاتی را که با بونوس انجام می‌دهید، ثبت کنید. برای هر 100 دلار بونوس، شما باید 25 لات معامله داشته‌باشید. در مرحله چهارم شما باید بونوس خود را طی 90 روز از تاریخ دریافت، تبدیل به موجودی کنید، در غیر این‌صورت، بونوس از حساب شما کسر خواهد شد. در مرحله آخر نیز باید تنها از روش‌های واریز و برداشتی که بروکر تایید کرده است، استفاده کنید و از قوانین و مقررات بروکر پیروی کنید.

بروکر Opofinance

فرض کنید شما یک معامله‌گری هستید که می‌خواهید بدانید کدام بروکرها بونوس دارند و چگونه می‌توانید از بونوس آن‌ها نهایت بهره را ببرید. برای درک این موضوع بهتر است بدانید که بروکر اپوفایننس شرایط سرمایه‌گذاری و دریافت بونوس عالی را ارائه می‌دهد. این کارگزاری به شما کمک می‌کند تا از بونوس‌هایی که دریافت می‌کنید، بتوانید معاملات سودمندی داشته‌باشید. اگر در مورد این کارگزاری معتبر تحقیق کنید، متوجه می‌شوید که 50٪ بونوس سپرده را تا سقف 5 هزار دلار به معامله‌گران جدید ارائه می‌دهد. برای بهره‌مندی از بونوس‌های این کارگزاری پس از انجام ثبت نام بروکر اوپو فایننس، باید 100 دلار به حساب خود واریز کنید و 50 دلار پاداش یا همان بونوس سپرده را دریافت کنید. شما از این بونوس می‌توانید در معاملات خود استفاده کنید. شما مطمئناً از بونوس بروکر اپوفایننس راضی هستید. این بونوس حکم پول اضافی را برای شما دارد. البته برداشت و استفاده از آن، تابع قوانین و مقررات خاصی است که باید رعایت کنید.

شرایط و ضوابط استفاده از بونوس بروکر اپوفایننس

با مطالعه قوانین و مقررات بروکر اپوفایننس متوجه می‌شوید که 90 روز فرصت دارید تا با بونوس قابل برداشت خود معامله کنید. اگر در این مدت از آن استفاده نکنید، آن‌را از دست می‌دهید. با دریافت این بونوس فقط می‌توانید با ارزهای خاصی معامله کنید که Opofinance اجازه می‌دهد. نمی‌توانید از بونوس خود برای معامله با ارزهای دیگر که توسط این کارگزاری پشتیبانی نمی‌شود، استفاده کنید. با مطالعه شرایط این بروکر، یاد می‌گیرید که باید حداقل 2 دقیقه برای هر معامله با بونوس سپرده خود صبر کنید. شما نمی‌توانید معاملات خود را خیلی سریع ببندید. باید حداقل 3 پیپ بین قیمت خریدوفروش برای هر معامله با بونوس سپرده خود فاصله داشته‌باشید. البته اگر بونوسی که دریافت می‌کنید قابل برداشت نباشد، هیچ محدودیت و الزامی در استفاده از آن وجود ندارد. باید این موضوع را در نظر بگیرید که تمام قوانین تعیین شده از طرف بروکر اپوفایننس برای جلوگیری از سوءاستفاده معامله‌گران از بونوس و اطمینان از این‌که آن‌ها با ریسک و مهارت معامله می‌کنند، طراحی شده‌اند.

بطور خلاصه

دریافت بونوس مزایای زیادی دارد، به‌همین جهت بیش‌تر معامله‌گران به دنبال این هستند تا بدانند که کدام بروکرها بونوس دارند. کارگزاری‌های مختلفی بونوس ارائه می‌دهند، ولی از بین آن‌ها بروکر opofinance بهترین شرایط دریافت بونوس را دارد. بروکر اپوفایننس نیمی از آن‌چه که در حساب خود قرار داده‌اید را به‌عنوان بونوس به شما می‌دهد. مثلاً اگر شما 200 دلار به حساب خود واریز کنید، معادل 50 درصد آن، یعنی 100 دلار بونوس دریافت می‌کنید.

 

این مطلب جنبه تبلیغاتی داشته و اول پرداخت هیچگونه مسئولیتی را در رابطه با ندارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT