سرویس استریمینگ مستند

7 بهترین سرویس استریمینگ مستند

زمان مطالعه 6 دقیقه

در حالی که سرویس‌های استریمینگ اغلب به دلیل انتخاب فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی تخیلی مورد تحسین قرار می‌گیرند، اگر فیلم‌های مستند را ترجیح می‌دهید، تنها نیستید. و اگر گزینه‌های موجود در سرویس پخش فعلی‌تان تمام گردیده، ممکن است بخواهید یک پلتفرم پخش مستند اختصاصی را امتحان نمایید.

بنابراین، کدام پلتفرم های پخش مستند بهترین هستند و کدام را باید انتخاب کنید؟

1.Magellan TV

قیمت: 6.99 دلار در ماه | 17.97 دلار در هر سه ماه | 59.88 دلار در سال

در دسترس بودن: جهانی

آزمایشی رایگان: 7 روز

اگر اهل تاریخ، علم یا تئوری‌های توطئه هستید، تلویزیون ماژلان بستر مناسبی برای شماست. چه بخواهید درباره فضا، تاریخ باستان، طبیعت، سفر، هنر یا حتی مسائل اجتماعی بیاموزید، می‌توانید مستندها و مستندهای عالی را مطابق با نیازهای خود در تلویزیون ماژلان بیابید.

استفاده از رابط تلویزیون ماژلان بسیار ساده می باشد. تمام صفحات اصلی مورد نیاز شما در نوار منوی بالایی فهرست شده است. همچنین می‌توانید از آیکون جستجو در سمت راست بالای صفحه برای جستجوی دسته‌های خاص استفاده نمایید و می‌توانید از طریق آیکون آواتار در کنار آیکون جستجو به تنظیمات اکانت خود دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر این، تلویزیون ماژلان یک صفحه مقاله دارد که اگر می خواهید کمی از تصاویر متحرک فاصله بگیرید، می توانید از آن برای مطالعه طیف گسترده ای از موضوعات جالب استفاده کنید.

2. Curiosity Stream

قیمت: 2.99 دلار در ماه برای HD | 9.99 دلار در ماه برای K | 4 19.99 دلار در سال برای HD | 69.99 دلار در سال برای K4

در دسترس بودن: جهانی

آزمایشی رایگان: N/A

Curiosity Stream یکی دیگر از گزینه های عالی برای دوستداران مستند است.که میزبان طیف وسیعی از محتوای واقعی و آموزشی هست و به شما امکان می دهد در مورد امپراتوران روم باستان، روانشناسی، هوش مصنوعی، بلایای طبیعی و موارد دیگر بیاموزید. با هزاران عنوان پیشنهادی، مطمئناً با این پلتفرم کم انتخاب نخواهید بود.

پیمایش رابط دسکتاپ Curiosity Stream آسان است و به شما امکان می دهد عناوین خاص را جستجو نمایید، ژانرها را مرور کنید و در میان دسته ها پیمایش کنید. همچنین می‌توانید برای دسترسی راحت ‌تر در خانه یا در حال حرکت، اپلیکیشن موبایل را دانلود فرمایید. اگر اطلاعات شما کم است یا در منطقه ای با اینترنت ضعیف هستید، می توانید عناوین را نیز برای تماشای آفلاین دانلود کنید.

3. History Hit

قیمت: 15.49 دلار در ماه | 99 دلار در سال

در دسترس بودن: ایالات متحده، انگلستان

آزمایشی رایگان: 14 روز

History Hit به عنوان یک سرویس فقط در بریتانیا شروع شد اما اکنون از آوریل 2023 در ایالات متحده در دسترس است. اگر از علاقه مندان به تاریخ هستید، این سرویس برای شما عالی هست. نمایش‌های History Hit اغلب توسط مورخان باتجربه مانند دن اسنو، النور جانگا و لوسی ورسلی میزبانی می‌شوند.

با اشتراک History Hit، می‌توانید دوره زمانی مورد نظر خود را انتخاب نمایید، عناوین خاصی را جستجو کنید یا بین ویدیوها، کتاب‌های صوتی و پادکست جابه‌جا شوید.

گزینه‌های صوتی این سرویس برای زمانی که می‌خواهید هنگام تمرین، مرتب کردن لباس‌ها یا تمیز کردن، چیزی را در پس‌زمینه روشن کنید، عالی هستند.

اگر به History Hit علاقه دارید اما نمی‌خواهید برای سرویس استریم دیگری هزینه کنید، کانال History Hit YouTube را بررسی نمایید تا محتوای رایگان فوق‌العاده‌ای را کشف کنید. همچنین می توانید از برنامه History Hit در موبایل یا تبلت خود برای تماشای محتوا در حال حرکت استفاده کنید.

4. PBS America

قیمت: رایگان

در دسترس بودن: جهانی

آزمایشی رایگان: N/A

ممکن است از قبل با کانال تلویزیونی PBS America آشنایی داشته باشید، اما آیا می دانستید که یک برنامه PBS برای تلویزیون دسکتاپ یا هوشمند شما نیز وجود دارد؟ علاوه بر این، استفاده از برنامه PBS کاملا رایگان است.

PBS America مستندهایی در مورد تمام جنبه های غیر داستانی از جمله تاریخ، جنگ، علم و طبیعت ارائه می دهد. می‌توانید بر اساس دسته‌بندی و عنوان مرور کنید و فهرستی از سریال‌ها یا فیلم‌هایی را که می‌خواهید در آینده تماشا کنید، نگه دارید.

اگر علاقه مند به استفاده از برنامه PBS در تلویزیون هوشمند خود هستید، برنامه را در فروشگاه برنامه اصلی تلویزیون هوشمند خود جستجو کنید تا ببینید آیا در دسترس است یا خیر.

به خاطر داشته باشید که از آنجایی که PBS America رایگان است، به اندازه بسیاری از دیگر سرویس‌های پخش ممتاز فهرست شده در اینجا کاتالوگ محتوا ندارد. این سرویس برای عاشق مستندهای غیررسمی که هر هفته محتوای زیادی مصرف نمی کنند بهتر می باشد.

اگر به دنبال گزینه های بدون هزینه دیگری هستید، لیست بهترین وب سایت های ما را برای پخش رایگان مستندها بررسی کنید.

5. NatGeo (via Disney+)

قیمت: 7.99 دلار در ماه برای Basic | 13.99 دلار در ماه برای Premium

در دسترس بودن: جهانی (به استثنای کره شمالی، یمن، اوکراین، ایران، روسیه، سوریه، چین، بلاروس)

آزمایشی رایگان: N/A

اگر اشتراک Disney+ دارید، به فهرستی از فیلم‌ها و سریال‌های مستند فوق‌العاده دسترسی دارید. این به این دلیل است که اشتراک Disney+ شما به شما امکان دسترسی به محتوای National Geographic را بدون هزینه اضافی می دهد. چه بخواهید درباره مصر باستان بیاموزید، دانش طبیعت خود را افزایش دهید، یا از یکی از سریال های تلویزیونی واقعیت بدنام NatGeo لذت ببرید، می توانید با Disney+ همراه باشید.

همراه با NatGeo، به تمام محتوای دیگر Disney+ از جمله سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سری‌های جنگ ستارگان و مارول نیز دسترسی خواهید داشت.

رابط Disney+ شبیه به Netflix است، اما توجه داشته باشید که شما به طور خاص از بخش NatGeo سرویس پخش استفاده خواهید کرد، بنابراین با کلیک بر روی یکی از گزینه های منوی Disney+، مانند نسخه اصلی یا سریال آن، تمام محتوای پیشنهادی به شما نشان داده می شود. نه فقط NatGeo. اگر این ناامید کننده به نظر می رسد، ممکن است با یک پلتفرم فقط مستند بهتر باشید.

6. DocPlay

قیمت: 7.99 دلار در ماه | 79.99 دلار در سال

در دسترس بودن: استرالیا و نیوزلند

آزمایشی رایگان: 14 روز

DocPlay یک سرویس مستند کمتر شناخته شده است، اما اگر در استرالیا یا نیوزلند زندگی می کنید، آن را هنوز ننویسید. این پلتفرم دارای طیف گسترده ای از عناوین مستند عالی هست که موضوعاتی مانند سیاست، جنگ و تاریخ را در بر می گیرد. شما حتی می توانید در مورد نحوه ساخت نوشیدنی ها یاد بگیرید یا حتی نگاهی به دنیای شگفت انگیز سوشی بیندازید. اگر می‌خواهید خود را در مورد چیزی کمی غیرمعمول‌تر آموزش دهید، چند مستند فوق‌العاده در این پلتفرم در کنار محتوای رایج‌تر وجود دارد.

7. History Vault

قیمت: 4.99 دلار در ماه

در دسترس بودن: ایالات متحده

آزمایشی رایگان: 7 روز

اگر از طرفداران کانال History هستید، سرویس پخش History Vault ممکن است برای شما مناسب باشد. با استفاده از History Vault، می‌توانید تمام محتوای نشان داده شده در کانال History را به راحتی پخش کنید.

چه بخواهید درباره تاریخ آمریکا، جنگ و سیاست، یا تمدن های باستانی بیاموزید، History Vault شما را پوشش می دهد. اگر به دنبال یک ساعت مرموز تر هستید، حتی می توانید در مورد تئوری های بشقاب پرنده، جاسوسی و غارهای مرموز اطلاعات کسب کنید.

چه از علاقه مندان به تاریخ، علاقه مندان به علم یا طبیعت گردی باشید، سرویس های پخش جریانی بالا یکی از بهترین مکان ها برای یافتن محتوای آموزشی هستند، چه به صورت رایگان و چه با هزینه ممتاز. هیچ وقت برای شروع یادگیری دنیای اطرافتان دیر نیست!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT