کسب درآمد از سرور Discord

کسب درآمد از سرور Discord

زمان مطالعه 6 دقیقه

ایجاد یک جامعه اختلاف مستلزم تلاش مستمر است و مدیریت مخاطبان زیادی با رشد آن نیازمند منابع مالی و انسانی است. با افزایش هزینه ها، منطقی است که از سرور Discord خود کسب درآمد کنید.

در حالی که درآمد حاصل از کسب درآمد می تواند به شما کمک کند تا جامعه خود را کارآمدتر اداره کنید، منابع مالی کافی به شما امکان می دهد بدون نگرانی در مورد پول، ارزش بیشتری را به جامعه خود ارائه دهید. در نهایت، این یک موقعیت برد-برد برای شما و اعضای سرور شما است.

اگر شما نیز علاقه مند به کسب درآمد از سرور Discord خود هستید، در اینجا چند راه رسمی برای کسب درآمد از مخاطبان ارائه شده است.

1. از برنامه اشتراک سرور Discord استفاده کنید

با برنامه اشتراک سرور Discord، سازندگان می توانند با ارائه خدمات انحصاری فقط به مشترکین پولی، از سرورهای خود کسب درآمد کنند. کسانی که مشترک یک سرور هستند می‌توانند مزایای بیشتری مانند دسترسی به کانال‌های ممتاز، توانایی صحبت با سرپرست سرور، گزینه اضافه کردن ایموجی‌های بیشتر به سرور Discord، دسترسی به محتوای انحصاری و موارد دیگر دریافت کنند.

از آنجایی که این یک سرویس اشتراک است، اعضا باید هر ماه هزینه ای بپردازند تا همچنان از دسترسی به مزایا لذت ببرند. این به صاحبان سرور بستگی دارد که تصمیم بگیرند چه مقدار شارژ کنند، و آنها می توانند چندین سطح اشتراک را برای پاسخگویی به مخاطبان مختلف ارائه دهند. از زمان نوشتن این مقاله، Discord تنها 10٪ از کل درآمد را می گیرد و مابقی را به صاحبان سرور می دهد.

برای کسب درآمد از سرور خود با استفاده از برنامه اشتراک سرور، باید 18 سال یا بیشتر داشته باشید، هیچ تخلف جدی در سابقه خود نداشته باشید، آدرس ایمیل و شماره تلفن تایید شده و احراز هویت دو مرحله ای را فعال کنید. علاوه بر این، شما باید به مخاطبان خود چیزی با ارزش ارائه دهید که آنها قدردانی می کنند و حاضرند برای شما پول بپردازند.

نحوه تنظیم اشتراک سرور Discord

برای فعال کردن اشتراک سرور Discord، باید سرور خود را به یک انجمن تبدیل کنید. اگر مطمئن نیستید که آیا این تبدیل قبلاً انجام شده است یا خیر، روی نام سرور در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید و تنظیمات سرور را انتخاب کنید.

اگر تب هایی مانند نمای کلی، ورود به سیستم و اطلاعات سرور را می بینید، در بخش انجمن، سرور شما از قبل یک انجمن است.

اگر آن را نمی‌بینید، یک تب فعال کردن انجمن را خواهید دید که نشان می‌دهد انجمن هنوز فعال نشده است.

در این صورت، به تب Enable Community بروید و روی Get Started کلیک کنید تا فرآیند تبدیل شروع شود.

پس از آن، Discord از شما می خواهد که سه مرحله را طی کنید: بررسی های ایمنی، تنظیم اصول اولیه و کارهای نهایی. دستورالعمل های روی صفحه را برای تکمیل هر مرحله دنبال کنید. در نهایت، روی Finish Setup کلیک کنید تا سرور شما به یک انجمن تبدیل شود.

هنگامی که این کار را انجام دادید، به تب اشتراک‌های سرور بروید، Discord شما را در فرآیند تکمیل الزامات اولیه، افزودن اعضا برای ایجاد تیم، تنظیم گزینه‌های پرداخت و موارد دیگر راهنمایی می‌کند.

پس از آن، می‌توانید گزینه‌های کسب درآمد را تنظیم کنید، لایه‌های اشتراک را پیکربندی کنید، و ایموجی‌های سفارشی را برای مشترکین پولی اضافه کنید. همچنین می توانید با راه اندازی یک صفحه تبلیغاتی، ردیف های اشتراک خود را در فهرست سرور تبلیغ کنید.

از تمام ابزارهایی که Discord ارائه می دهد برای استفاده حداکثری از برنامه اشتراک سرور استفاده کنید.

2. نکات یا کمک های مالی را از جامعه دریافت کنید

در حالی که برخی از طرفداران سرسخت ممکن است برای دسترسی انحصاری به کانال‌ها و منابع ممتاز در سرور شما مشترک شوند، ممکن است برای همه جذاب نباشد.

بنابراین، برای کاربرانی که می‌خواهند هر از گاهی به کاری که برای جامعه انجام می‌دهید پاداش دهند، باید راهی برای انجام این کار برای آنها فراهم کنید. راه درست این است که به کاربران این امکان را بدهیم تا هر زمان که بخواهند نکات یا کمک های مالی کوچک را برای شما ارسال کنند.

در عوض، می‌توانید به اهداکنندگان خود نقش ویژه، دسترسی به چند کانال ممتاز، نشان‌های سفارشی Discord یا امتیازات مشابه را در ازای حمایت آنها ارائه دهید. امیدواریم این امر باعث تشویق دیگران نیز به حمایت از تلاش های شما شود.

برای دریافت کمک های مالی از مخاطبان خود، باید ربات Donate را ادغام و راه اندازی کنید، که فرآیند پذیرش کمک های مالی را خودکار می کند و کل روند را برای اهداکنندگان و صاحبان سرور آسان می کند. در صورت تمایل، می‌توانید یک جعبه انعام برای دریافت نکات از جامعه خود نیز راه‌اندازی کنید.

نحوه راه اندازی یک ربات اهدایی در Discord

برای پیکربندی ربات Donate در سرور Discord خود، مراحل زیر را دنبال کنید:

1.به وب سایت رسمی Donate Bot بروید.

2.روی Get Started Now کلیک کنید.

3. Discord از شما می خواهد که وارد شوید اگر قبلاً وارد نشده اید.

4.پس از ورود به سیستم، یک پنجره بازشو خواهید دید که درخواست مجوز برای دسترسی به اکانت Discord خود می کند. اطلاعاتی را که ربات به آنها دسترسی پیدا می کند بخوانید و در صورت صلاحدید روی دکمه Authorize کلیک کنید.

5. در صفحه بعدی روی Add Donate Bot به “نام سرور شما” کلیک کنید.

6. سپس سروری را که می خواهید ربات را با آن ادغام کنید انتخاب کنید. شما باید اجازه این کار را داشته باشید.

7.پس از انتخاب سرور، روی دکمه Continue کلیک کنید.

8. به مجوزهای مختلفی که ربات Discord درخواست می کند نگاه کنید، تیک مجوزهایی را که از دادن آنها ناراحت نیستید بردارید و روی تأیید کلیک کنید.

9. Discord یک بررسی تأیید انسانی را به عنوان آخرین مرحله در فرآیند راه اندازی انجام می دهد.

10.در نهایت آدرس ایمیل PayPal خود را در تب تنظیمات وارد کنید.

هنگامی که ایمیل PayPal را اضافه کردید، فروشگاه شما فعال می شود و می توانید شروع به دریافت کمک های مالی کنید. برای پذیرش کمک های مالی، پیوند پرداخت عمومی را در سرور خود کپی و پین کنید یا /donate را تایپ کنید، که از اعضا می خواهد لینک را دنبال کرده و از سرور شما پشتیبانی کنند.

کمک مالی پیش‌فرض با ربات Donate 5 دلار است که می‌تواند تا 1005 دلار در یک اهدا افزایش یابد. کسانی که مایل به اهدای بیشتر هستند باید دو بار اهدا کنند.

اگر می‌خواهید جامعه شما با راهنمایی‌ها به جای کمک‌های مالی از شما حمایت کند، می‌توانید یک ربات Tip Jar درست مانند ربات Donate راه‌اندازی کنید. همچنین می توانید ربات را به صورت دستی به سرور Discord خود اضافه کنید.

راه درست برای کسب درآمد از سرور Discord

کسب درآمد از سرور Discord خود راهی عالی برای به دست آوردن پاداش تلاش سخت شما در ایجاد یک جامعه وفادار است. امیدواریم اکنون روش های رسمی کسب درآمد از سرور خود را بهتر درک کنید.

هر دو گزینه را در دسترس اعضای سرور خود قرار دهید تا بتوانند به صورت ماهانه یا گهگاه به دلخواه خود مشارکت کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT