کسب درآمد از طریق تایپ

کسب درآمد از طریق تایپ آنلاین: لیست 5 وبسایت برای این کار

زمان مطالعه 4 دقیقه

اگر به دنبال شغل جانبی هستید که نیاز به کار مغزی کمتری داشته باشد، مطمئناً می‌توانید با تایپ آنلاین درآمد کسب کنید. کسب درآمد از طریق تایپ را در ادامه بررسی کرده ایم.

تایپ کردن اساسی ترین مهارتی است که هر شخصی که کامپیوتر دارد می‌تواند بیاموزد. این ساده ترین منحنی یادگیری را دارد زیرا هر چه بیشتر تمرین کنید، مهارت شما بهتر می‌شود.

این فقط یک موضوع سازگاری است. بنابراین اگر فکر می‌کنید در تایپ کردن مهارت دارید و از انجام آن لذت می‌برید، این راهنما به شما کمک می‌کند تا از این طریق امرار معاش کنید.

اگر در مورد سرعت تایپ خود مطمئن نیستید، می‌توانید با شرکت در آزمون تایپ آنلاین آن را بررسی کنید. چنین کارهایی معمولاً شامل پر کردن فرم ها، تایپ برخی اسناد و تبدیل صداهای ضبط شده به متن است.

بدون نرم افزار پیچیده، سخت افزار قوی یا هر چیز تخصصی دیگر. تنها چیزی که لازم است دانش زبانی و سرعت عمل است.

5 وبسایت برای یافتن مشاغل تایپ آنلاین

در اینجا 5 وبسایت وجود دارد که می‌توانید برای مهارت های تایپ خود پول دریافت کنید:

1.سایت Freelancer

Freelancer.com یک پورتال فریلنسری با بیش از 900 دسته شغلی برای انتخاب است. این پلتفرم آنلاین بیش از 30 میلیون کاربر دارد.

نحوه کار اینگونه است: یک مشتری یک شغل با مشخصات ایجاد می‌کند و آن را در پلتفرم ارسال می‌کند. فریلنسرها برای کار پیشنهاد می‌دهند و مشتری فریلنسری را که می‌خواهد کار را به او واگذار کند انتخاب می‌کند. پس از انجام کار، مشتری کار را بررسی می‌کند و به شما پول می‌دهد.

خوشبختانه برای شما، هزاران شغل تایپ آنلاین در Freelancer.com موجود است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که حساب مستقل خود را ایجاد کنید و شروع به درخواست برای آن مشاغل کنید. در اینجا چند شغل تایپ آزاد وجود دارد که ممکن است بخواهید برای آنها درخواست دهید.

جزئیات پرداخت

Freelancer به کارکنان خود از طریق درگاه های پرداخت متعدد از جمله PayPal، Express withdrawal، Skrill، Payoneer، و International wire پرداخت می‌کند.

2.کسب درآمد از طریق تایپ سایت 2Captcha

2Captcha به کاربران این امکان را می‌دهد که به آسان ترین شکل ممکن درآمد آنلاین داشته باشند. این شرکت برای حل CAPTCHA به کاربران خود پول پرداخت می‌کند. مشاغل حل CAPTCHA ساده ترین کارهایی هستند که می‌توانید با تایپ کردن روبرو شوید. تنها نقطه ضعف شما این است که حقوق کمتری نسبت به سایر مشاغل دریافت می‌کنید.

مقدار پولی که به دست می آورید بستگی به این دارد که چه تعداد CAPTCHA می‌توانید حل کنید. کار حل CAPTCHAدستمزد پایینی دارد و کاربران معمولاً حدود 20 تا 80 سنت در ساعت درآمد دارند. زیاد نیست، اما پول تو جیبی خوبی است.

کار در این وبسایت بسیار آسان است. فقط کافی است حساب کاربری خود را بسازید و آن را تأیید کنید. پس از انجام این کار، روی Start work کلیک کنید و سیستم شروع به نمایش چندین تصویر با متن به شما می‌کند. کاربران به سادگی باید متن را در فرم های ارائه شده تایپ کنند. به همین راحتی است!

بهترین بخش در مورد این شغل این است که لازم نیست زمان خاصی برای کار داشته باشید. مشاغل 24/7 در دسترس هستند، بنابراین کاربران می‌توانند برنامه ای انعطاف پذیر داشته باشند و هر زمان که بخواهند کار کنند. بهتر از این نمی‌شود!

جزئیات پرداخت

2CAPTCHA از طریق بیت کوین، Payza، WebMoney، PerfectMoney و AdvCash به کاربران خود پرداخت می‌کند. به محض اینکه درآمدتان به 0.5 دلار رسید، می‌توانید مبلغ خود را برداشت کنید.

۳.سایت TranscribeMe

TranscribeMe یک ارائه دهنده خدمات رونویسی آنلاین است که فایل های صوتی/تصویری را به متن تبدیل می‌کند. کاربران با تایپ فایل های صوتی به متن درآمد کسب می‌کنند. بنابراین اگر به دنبال کار پاره وقت هستید، TranscribeMe فرصت خوبی برای کسب درآمد برای شما فراهم می‌کند.

برای شروع، باید یک پروفایل ایجاد کنید. برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید. قبل از شروع، شما باید یک امتحان را بگذرانید تا مطمئن شوید که کار را می‌دانید. پس از انجام این کار، می‌توانید برای کارهای رونویسی در دسته های مختلف درخواست دهید. به یاد داشته باشید، برای درخواست در اینجا باید به زبان انگلیسی مسلط باشید.

جزئیات پرداخت

TranscribeMe از طریق PayPal به کارکنان خود پرداخت می‌کند. نرخ پرداخت به طور متوسط ​​20 دلار در ساعت است.

۴.کسب درآمد از طریق تایپ سایت Upwork

Upwork یکی از بهترین پورتال ها برای فریلنسرها و کارفرمایان در سراسر جهان است. به کارفرمایان این امکان را می‌دهد تا با جویندگان کار آزاد ارتباط برقرار کنند تا کارهای خود را انجام دهند و پس از اتمام موفقیت آمیز کار، مبلغ ثابت یا ساعتی را بپردازند. Upwork به کاربران اجازه می‌دهد تا طیف گسترده ای از مشاغل آنلاین از جمله تایپ کردن را جستجو کنند.

چندین نوع کار وجود دارد که یکی از آنها تایپ کردن است. تایپ کپی مهارتی است که کاربران را ملزم می‌کند تا متن را از هر منبعی که می‌خوانند سریع تایپ کنند. Upwork فرصت های شغلی متعددی برای چنین کاری دارد.

کارفرمایان پروژه های تایپ کپی خود را در Upwork پست می‌کنند و فریلنسرها می‌توانند با ارائه قیمت برای آن پروژه ها درخواست دهند. بنابراین اگر تایپیست سریع هستید، این بهترین نقطه برای شروع است.

جزئیات پرداخت

Upwork از طریق PayPal، Payoneer و Bank Transfer به فریلنسرهای خود پرداخت می‌کند.

۵.کسب درآمد از طریق تایپ سایت Rev

Rev یک شرکت رونویسی است که خدماتی را برای رونویسی، زیرنویس و زیرنویس خارجی ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند با تایپ زیرنویس برای ویدیوهای یوتیوب، رونویسی فایل های صوتی و موارد دیگر درآمد کسب کنند! بنابراین اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید و یک تایپیست سریع هستید، کار با Rev بهترین راه برای پیشرفت است.

بهترین بخش کار برای Rev این است که همیشه فرصت های کاری در آنجا وجود دارد. به معنای واقعی کلمه روزانه صدها پروژه آپلود می شود. بنابراین، حتی اگر رونویسی برای شما مهم نباشد، همیشه می‌توانید زیرنویس ویدیوهای کوچک را انتخاب کنید. خبر خوب این است که هیچ برنامه‌ای وجود ندارد که باید آن را دنبال کنید، می‌توانید به اندازه‌ای که می‌خواهید کار کنید.

جزئیات پرداخت

Rev از طریق PayPal به کاربران خود پرداخت می کند. فریلنسرها بین 0.36 تا 0.75 دلار در هر دقیقه صوتی یا تصویری دستمزد می گیرند. آنها به صورت هفتگی پرداخت می کنند.

این وب سایت ها بهترین راه را در اختیار کاربران قرار می دهند تا از مهارت های تایپ خود بهره مند شوند. برخی از این وب سایت ها دارای تست تایپ آنلاین برای انتخاب بهترین و سریع ترین تایپیست هستند. برای دریافت این فرصت‌های تایپ آنلاین، باید ماهر و سریع باشید. رقابت سخت تر از همیشه است.

امتیاز 4.2/5 - از 19 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

5 دیدگاه

  1. بهار گفت:

    وارد سایت شو و با دیدن ویدئو دلار دریافت میکنی حتی با ورودت ده دلار پاداش بهت میده کافیه اون سه خط آبی سمت چپ و کلیک کنی و ثبت نام کنی

  2. Marie گفت:

    برای ساخت حساب پی پل به شماره ی خارجی نیاز داریم اینو چیکارش کنیم؟
    بعد از ساخت حساب پی پال، باید حساب ایرانیمونو وارد کنیم که پول بهش واریز شه؟ یا باید بریم جایی چنج کنن برامون؟ خیلی دردسر داره

    1. سهیل دهقانی گفت:

      سلام دوست عزیز
      نیازی به ساخت حساب توسط خودتون نیست این کار رو مجموعه اول پرداخت براتون انجام میده همینطور نقد درآمد و شارژ حسابتون هم ما می تونیم براتون انجام بدیم

  3. Soltanali hassani گفت:

    خیلی یک ایده خوب برای کسانی که میخواد درآمد آنلاین داشته باشن

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT