کسب درآمد با تماشای فیلم

8 راه برای کسب درآمد با تماشای فیلم

زمان مطالعه 6 دقیقه

تصور کنید بابت تماشای سریال ها و فیلم های مورد علاقه خود از نتفلیکس پول دریافت کنید. مثل یک رویا به نظر می رسد، درست است؟ اما واقعا می توانید از این طریق درآمد کسب کنید. کسب درآمد با تماشای فیلم را در ادامه بررسی کرده ایم.

تماشای فیلم با خانواده و دوستان به یکی از سرگرمی های مورد علاقه بسیاری از مردم تبدیل شده است. با این حال می توانید علاوه بر این که از دیدن فیلم لذت ببرید درآمد هم کسب کنید.

چقدر می توانید با تماشای فیلم درآمد کسب کنید؟

ایده کسب درآمد در حین انجام کاری که دوست دارید عالی و آسان به نظر می رسد. با این حال باید توجه داشته باشید که فقط در مواردی ممکن است به اندازه کافی درآمد کسب کنید. بسیاری از روش های کسب درآمد از طریق فیلم را فقط می توان به عنوان یک کار پاره وقت در نظر گرفت. برای مثال اگر واقعاً در مورد فیلم‌ ها جدی هستید و مهارت ‌های لازم را دارید، می‌توانید یک منتقد سینما یا یک وبلاگ‌نویس شوید و آن را به منبع اصلی درآمد خود تبدیل کنید. اما اگر فقط یک منبع درآمد اضافی می‌خواهید، می‌توانید کارهای آسانی مانند نظرسنجی، ارائه اطلاعات یا بازخورد را انجام دهید.

علاوه بر این مقدار پولی که به دست می آورید به میزان زمانی که برای این فعالیت ها صرف می کنید بستگی دارد. برخی از کارها 50 دلار در سال پرداخت می کنند، برخی حدود 10 دلار در ساعت پرداخت می کنند. بنابراین اگر زمان خود را به درستی اختصاص دهید، می توانید از 10 تا 200 دلار در ماه درآمد کسب کنید.

چگونه با تماشای فیلم درآمد کسب کنیم؟

برخی از محبوب ترین و ساده ترین راه های کسب درآمد عبارتند از:

یک تحلیلگر خلاق شوید (Netflix Tagger)

نتفلیکس هر از گاهی یک تحلیلگر خلاق یا یک تگر استخدام می‌کند. کافی است فقط برخی از نمایش ها یا فیلم ها را در پلتفرم تماشا کنید و ژانر آن ها را به دقت تجزیه و تحلیل کنید و آن ها را تگ گذاری کنید. این کار به این منظور انجام می‌شود که کاربران بتوانند با کمک این برچسب‌ها راحت تر یک فیلم یا نمایش را پیدا کنند. متأسفانه این نوع مشاغل بسیار رقابتی است زیرا برای تماشای فیلم و نمایش از خود نتفلیکس دستمزد دریافت می کنید.

نقد فیلم یا وبلاگ بنویسید

اگر عاشق تماشای فیلم هستید و همچنین در نوشتن خلاقانه مهارت دارید، به راحتی می توانید با نوشتن نقد فیلم درآمد کسب کنید. شما به عنوان یک منتقد فیلم یا یک نویسنده سرگرمی، فیلم ها و برنامه های مختلفی را تماشا می کنید و با نوشتن نقد، نظر خود را در مورد آن ها بیان می کنید. منتقدان فیلم بسیار جزئیات گرا هستند. آن ها باید جنبه های مختلف یک فیلم را تحلیل کنند و دیدگاه های خود را به صورت توصیفی ارائه کنند.

شما همچنین می‌توانید وبلاگ نقد فیلم را راه‌اندازی کنید یا در وب‌سایت‌ هایی که برای مقاله‌ هایتان به شما پول می‌دهند، مشارکت کنید. برخی از این وب سایت ها عبارتند از:

به یک گروه فیلم یا یک شرکت تحقیقاتی بپیوندید

یک گروه متمرکز بر فیلم مکانی عالی برای دوستداران فیلم است. جدا از کسب درآمد، می‌توانید نسخه‌ های اولیه فیلم را تماشا کنید، ارتباطات جدید برقرار کنید و بازخوردهای ارزشمندی را ارائه دهید. دستمزد برای پیوستن به یک گروه متمرکز معمولاً 50 تا 100 دلار در ساعت است. با این حال یافتن یک گروه تمرکز فیلم نسبتاً دشوار است زیرا تا حد زیادی به مکان شما و نمایش‌هایی که در منطقه شما برگزار می شود بستگی دارد.

چند وب سایت برای کمک به شما برای یافتن یک گروه فیلم مناسب شامل موارد زیر است.

در نظرسنجی فیلم شرکت کنید

یکی دیگر از راه های کسب درآمد از طریق تماشای فیلم، شرکت در نظرسنجی های فیلم است. در این نظرسنجی ها، شما فقط باید به چند سوال ساده در مورد تجربه خود در حین تماشای فیلم پاسخ دهید، مانند دوست داشتن و دوست نداشتن فیلم ها، میزان امتیاز دادن به فیلم ها و غیره.

برخی از برنامه های کاربردی محبوبی که برای شرکت در چنین نظرسنجی هایی به شما پول می دهند عبارتند از:

InboxDollars: یکی از محبوب ترین برنامه هایی است که به دلیل نظرسنجی هایش شناخته شده است. شما می توانید از 0.50 تا 5.00 دلار فقط با صرف 3 تا 4 دقیقه روی برنامه درآمد کسب کنید. جدا از آن شما یک جایزه امضای 5 دلاری دریافت می کنید. علاوه بر این، شما حتی می توانید با تماشای ویدیوهای خاص، بازی کردن، خرید کردن و حتی خواندن ایمیل ها درآمد کسب کنید! با این حال برای برداشت پول باید حداقل 30 دلار درآمد داشته باشید.

: Swagbucks این سایت یکی دیگر از سایت های محبوب است که فرصت های زیادی را برای کسب درآمد با پاسخ دادن به برخی نظرسنجی های ساده ارائه می دهد. با استفاده از این وب سایت می توانید ماهیانه 100 دلار درآمد داشته باشید. Swagbucks به شرکت کنندگان خود از طریق کارت های هدیه، کدهای تبلیغاتی و پرداخت پول نقد پرداخت می کند.

MyPoints: برنامه دیگری است که برای پاسخ دادن به برخی نظرسنجی ها کارت هدیه و حتی انتقال پول را ارائه می دهد. علاوه بر این فقط برای ثبت نام 10 دلار جایزه دریافت خواهید کرد!

نوشتن زیرنویس فیلم

شما می توانید از طریق نوشتن زیر نویس برای فیلم ها درآمد کسب کنید. برای کسب درآمد به عنوان یک نویسنده زیرنویس و تیتراژ باید کاری بیشتر از تماشای فیلم انجام دهید. شما باید سریع، دقیق و مسلط به زبان انگلیسی باشید تا به عنوان یک نویسنده زیرنویس درآمد کسب کنید. با این حال می توانید به عنوان یک نویسنده زیرنویس درآمد خوبی کسب کنید. طبق گفته Glassdoor متوسط ​​دستمزد برای یک نویسنده زیرنویس و تیتراژ حدود 14 دلار در ساعت است.

یک منتقد فیلم شوید

منتقد سینما روش هیجان انگیز دیگری برای کسب درآمد برای علاقه مندان به فیلم است. منتقدان حرفه ای فیلم بخش مهمی از صنعت سرگرمی هستند و دارای امتیازات زیادی هستند. به عنوان یک منتقد سینما، باید از عناصری که برای ساختن یک فیلم گرد هم می آیند، اطلاعات خوبی داشته باشید. منتقدان سینما عمیقاً فیلم ‌ها و جنبه ‌های مختلف فیلمسازی را تحلیل می‌کنند و دیدگاه ‌های خود را ارائه می‌کنند تا مخاطب بهتر فیلم را درک کند. منتقد بودن بیش از یک نظر دادن در مورد فیلم است و برای ورود به این صنعت باید کمی بیشتر تلاش کنید.

علاوه بر این،این شغل با امتیازات و شهرت خاص خود همراه است. شما دعوت نامه هایی برای انتشار اولیه فیلم دریافت خواهید کرد. مجلات، روزنامه ها، رسانه های دیجیتال و غیره مختلف با شما تماس خواهند گرفت و مهم تر از همه،دستمزد خوبی دریافت خواهید کرد. به طور متوسط منتقدان فیلم ​​سالانه حدود 30000 دلار دستمزد می گیرند.

خرید مخفیانه

یک راه بسیار جالب برای کسب درآمد اضافی هنگام تماشای فیلم، خرید مخفیانه است. خریداران مخفی به عنوان یک مخاطب معمولی از سالن‌های سینما دیدن می‌کنند و بازخورد خود را در مورد نحوه کارکرد آن ها ارائه می دهند. آ نها اساساً برای ارزیابی تجربه مشتری در یک تئاتر پول می گیرند. در این شغل باید باید سالن های تئاتر و سینما را بررسی کنید و بازخورد ارائه دهید. برخی از شرکت هایی که خریداران مخفی استخدام می کنند عبارتند از:

با همکاری با این شرکت‌ها، می‌توانید به راحتی هر ساعتی از 10 تا 40 دلار در ساعت به‌دست بیاورید.

ارائه اطلاعات

برخی از شرکت‌ ها و وب‌سایت ‌ها به افراد برای جمع‌آوری اطلاعات مربوط به عادت‌ های تماشای فیلم پول می‌دهند. بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که به داده ها و اطلاعات خود دسترسی داشته باشید و سپس با تماشای فیلم ها و نمایش های مورد علاقه خود شروع به کسب درآمد کنید. Nielsen یکی از شرکت‌ های بسیار پر طرفدار است که برای جمع‌ آوری اطلاعات در مورد تماشای نمایش های محبوب شما به شما پول می‌پردازد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اپلیکیشن موبایل آن ها را نصب کنید و 50 دلار در سال درآمد کسب کنید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT