کسب درآمد به عنوان هنرمند سه بعدی

کسب درآمد به عنوان هنرمند سه بعدی (6 وب سایت نهایی)

زمان مطالعه 4 دقیقه

هنرمندان سه بعدی متخصصان بسیار ماهری هستند که می توانند طرح های دیجیتال شگفت انگیزی را با کامپیوتر ایجاد کنند. این راهنما بر روی چگونگی کسب درآمد به عنوان یک هنرمند سه بعدی تمرکز دارد. ایجاد طرح ها و مدل های سه بعدی واقعاً یک هنر است و کسانی که این مهارت را دارند همیشه مورد تقاضا هستند.

برای تبدیل شدن به یک طراح سه بعدی، باید برنامه درسی دقیق و آموزش های سختی را پشت سر بگذارید. شما می توانید تحصیلات عالی را در این زمینه دنبال کنید یا می توانید برای دیپلم اقدام کنید. اکثر افراد دیپلم را انتخاب می کنند زیرا مدت زمان آن در مقایسه با مدرک لیسانس بسیار کوتاهتر است. دیپلم ها و گواهینامه ها نیز عمدتاً بر آموزش عملی متمرکز هستند. آنها کمتر تئوری هستند و بیشتر عملی هستند.

پس از دستیابی به طرح های سه بعدی، می توانید به راحتی در هر کجای دنیا شغلی پیدا کنید، یا همچنین می توانید آژانس گرافیکی خود را راه اندازی کنید. ما دروس و رشته های دیپلم را در راهنمای دیگری پوشش خواهیم داد، اما این مقاله عمدتاً در مورد کسب درآمد از مهارت های گرافیک سه بعدی است.

در اینجا لیستی از وب سایت هایی وجود دارد که می توانید به عنوان هنرمند سه بعدی در آنها درخواست دهید و درآمد کسب کنید:

CadCrowd

CadCrowd بزرگترین انجمن مستقل آنلاین برای طراحان و مدل سازان سه بعدی است. شرکت ها و مشتریان مختلف از سراسر جهان متخصصان سه بعدی را در این پلتفرم استخدام می کنند. به عنوان یک فریلنسر می توانید به این پلتفرم بپیوندید و برای صدها شغلی که مرتباً ارسال می شود درخواست دهید.

به عنوان یک طراح، می توانید برای مشاغل انفرادی ارسال شده توسط مشتریان درخواست دهید و همچنین می توانید در مسابقات طراحی شرکت کنید و جوایز نقدی برنده شوید. CadCrowd توسط Better Business Beureau (BBB) معتبر است، بنابراین هیچ سوالی در مورد قابلیت اطمینان و اعتماد وجود ندارد. برای پیوستن به CADCROWD اینجا را کلیک کنید

جزئیات پرداخت

روش های پرداخت پشتیبانی شده عبارتند از Paypal، Payoneer، انتقال سیمی و چک. پرداخت و ارسال در 15 و 31 هر ماه.

Decora

Decora یک انجمن عالی دیگر برای هنرمندان ماهر سه بعدی است که در آن می توانند برای مشاغل مدل سازی سه بعدی آنلاین درخواست دهند. تمام ابزارهایی که برای کار روی پروژه ها نیاز دارید 3ds Max، Vray و Dropbox هستند. بزرگترین مزیت کار برای این پلتفرم، دامنه جهانی فرصت ها است. شما می توانید از هر جایی بدون محدودیت جغرافیایی درخواست دهید.

مدل هایی که روی آنها کار خواهید کرد متعلق به محبوب ترین برندهای مبلمان در جهان هستند. این پلتفرم نه تنها مزایای پولی را ارائه می دهد، بلکه فرصتی برای اصلاح حرفه خود در سطح بین المللی نیز ارائه می دهد. برای پیوستن به دکورا اینجا را کلیک کنید

جزئیات پرداخت

پرداخت ها بعد از هر 15 روز انجام می شود. پی پال تنها روش پرداختی است که آنها در حال حاضر پشتیبانی می کنند.

TurboSquid

TurboSquid یکی از بزرگترین بازارهای آنلاین برای مدل های سه بعدی است. آنها به شما اجازه می دهند مدل های سه بعدی خود را بسازید و آنها را از طریق پلتفرم خود بفروشید. این به شما انعطاف پذیری را در مورد آنچه می خواهید ایجاد کنید و بفروشید، می دهد.

TurbSquid با برخی از برندهای پیشرو در صنعت طراحی همکاری می کند. اگر در ایجاد مدل های سه بعدی مهارت دارید، هیچ چیز نمی تواند شما را از فروش آنها به بالاترین قیمت پیشنهادی باز دارد.

این پلتفرم برای بسته‌های مختلف، نرخ‌های سلطنتی متفاوتی را برای مدل‌های شما ارائه می‌دهد. اگر فروش شما از 10000 دلار فراتر رود، در بالاترین سطحی قرار می گیرید که پشتیبانی رایگان از مشتری، محافظت از پس گرفتن وجه و سایر ویژگی ها را ارائه می دهد. برای پیوستن به TURBOSQUID اینجا را کلیک کنید

جزئیات پرداخت

ظرف 15 روز از پایان ماه به شما پرداخت می شود. پرداخت ها از طریق Paypal و Payoneer انجام می شود.

CGTrader

CGTrader یکی دیگر از بازارهای عالی برای هنرمندان سه بعدی است. در بین کارشناسان سه بعدی بسیار محبوب است زیرا نرخ حق امتیاز بالای 70٪ تا 80٪ آن است. بهترین چیز در مورد این پلتفرم این است که وقتی یک نمایه خوب با آنها ایجاد کردید، پروژه های فریلنسری را نیز به شما ارائه می دهند.

همچنین می توانید مستقیماً با خریداران بالقوه ارتباط برقرار کنید. اصلا محدودیتی وجود ندارد. آنها همچنین یک جامعه طراح فعال دارند که در آن می توانید سوالات خود را بپرسید و نکات مفیدی برای موفقیت یاد بگیرید. برای پیوستن به CGTRADER اینجا را کلیک کنید

جزئیات پرداخت

روش های پرداخت پشتیبانی شده توسط CGTrader عبارتند از Paypal، Payoneer، WebMoney و Wire Transfer. پرداخت ها در 20 ماه بعد صادر می شود.

DesignCrowd

DesignCrowd یک پلتفرم Crowdsourcing آنلاین برای انواع هنرمندان، طراحان، کارشناسان گرافیک و کارشناسان سه بعدی است. به عنوان یک فریلنسر، نه تنها می توانید برای کارهای مرتبط با سه بعدی درخواست دهید، بلکه می توانید برای سایر مشاغل طراحی گرافیک نیز درخواست دهید. آنها یکی از پردرآمدترین مشاغل را در صنعت طراحی آزاد ارائه می دهند. برای پیوستن به DESIGNCROWD اینجا را کلیک کنید

جزئیات پرداخت

Designcrowd از طریق Paypal و Payoneer پرداخت می کند. آنها به شما این امکان را می دهند که پرداخت های خود را از داشبورد پیگیری کنید.

ShapeWays

ShapeWays یک ارائه دهنده خدمات تخصصی سه بعدی آنلاین است. آنها خدمات مشاوره و مدل سازی را به مشاغل و افراد ارائه می دهند. شما می توانید به عنوان یک هنرمند به استودیوی ShapeWays بپیوندید و به جمع متخصصان سه بعدی آنها بپیوندید. پس از استخدام، از شما خواسته می شود که روی پروژه های مختلف مدلسازی و طراحی کار کنید. این مانند یک کار مناسب است، فقط شما می توانید آن را از خانه خود انجام دهید. برای پیوستن به SHAPEWAYS اینجا را کلیک کنید

جزئیات پرداخت

ShapeWays به طراحان خود از طریق Paypal و انتقال بانکی پرداخت می کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT