کلاهبرداری ارز کینگ مانی

کلاهبرداری ارز کینگ مانی | ارز دیجیتال KIM

زمان مطالعه 2 دقیقه

منابع خبری متعدد از بازداشت نایب رئیس فدراسیون فوتبال، شهره موسوی، در ارتباط با پروژه کلاهبرداری ارز کینگ مانی و ارز دیجیتال KIM توسط وزارت اطلاعات خبر داده اند.

کلاهبرداری ارز کینگ مانی

پرونده رمز ارز کینگ مانی یکی از بزرگترین پرونده های کلاهبرداری در بازار رمز ارز ها در ایران است که شاکیان بسیاری دارد. پیش از نیز آقای فریدون قربانیان متهم ردیف اول و همسر نایب رئیس فدراسیون فوتبال به دلیل فعالیت در این پروژه بازداشت شده بود. گفته می شود که فریدون قربانیان، همسر خانم شهره موسوی مالک شبکه بازاریابی بادران و رمزارز کینگ مانی بوده است که اواسط اسفند ماه سال 1400 دستگیر شده است.

کلاهبرداری ارز کینگ مانی

کلاهبرداری kim

در ادامه پیگیری ها برای دستگیری سران این پروژه در تاریخ 27 فروردین 1400 نایب رئیس فدراسیون فوتبال نیز، بازداشت شده و روانه زندان گردید.

تاکنون بیش از 3000 نفر از مالباختگان در این پرونده کلاهبرداری شکایت کرده اند و چندین هزار میلیارد تومان از شهروندان کلاهبرداری شده است. در حالی که مطالبات شاکیان هنوز ادامه دارد هنوز تکلیف سرمایه های از دست رفته قربانیان روشن نشده است.

این کلاهبرداری سازمان‌یافته توسط یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای صورت گرفته و گردانندگان رمز ارز کینگ مانی با ایجاد نوسانات قیمتی به صورت ساختگی و غیرواقعی، قربانیان را جذب می کردند. جالب اینجاست که قیمت ارز KIM با همین نوسانات غیر واقعی به حدود 5000 دلار نیز رسیده است.

سایت اول پرداخت بار ها درباره کلاهبرداری های این چنینی در بازار رمز ارزها که با هدف سوءاستفاده از ناآگاهی مردم در این حوزه صورت میگیرد هشدار داده است. نمونه ای دیگر که اخیرا در ایران بسیار مشهور شده است پروژه ویکینگ ترون و ارز WKX است. اگر با دام های این چنینی و وعده های غیر واقعی برخورد کرده اید نام پروژه ها را در بخش دیدگاه ها به اشتراک بگذارید تا تیم کارشناسان اول پرداخت اطلاع رسانی های لازم درباره چنین پروژه هایی را میسر سازد و بدین صورت گامی در جهت افزایش آگاهی کاربران و نجات قربانیان برداشته باشید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT