کمپینی‌ به ارزش 100 دلار

کمپینی‌ به ارزش 100 دلار برای تمام کاربران در سراسر جهان!

زمان مطالعه 2 دقیقه

صرافی کوینکس به تازگی کمپینی به ارزش 100 دلار در سراسر جهان برگزار برگزار کرده به طوری که هر کسی در هر نقطه ای از جهان می تواند در این صرافی ثبت نام کند و تا 100 تتر که معادل ارزشی 100 دلار است جایزه دریافت کند. تنها چندی پس از اعلام و ارائه آن، توانست نظر بسیاری از افراد را معطوف خود کند. در ادامه این مقاله برای آشنایی هرچه بیش‌‌تر با این فرصت طلایی و بی‌نظیر، نحوه ثبت نام در کمپین و ویژگی‌های آن را شرح داده‌ایم.

صرافی کوینکس، صرافی پیشران جهانی در معاملات ارز دیجیتال

در سال‌های اخیر افراد بسیاری قدم در عرصه ارز دیجیتال نهاده‌اند؛ به همین جهت صرافی‌های کریپتو گرافی نیز در راستای ارائه خدمات گوناگون به این قشر، در حال گسترشی روزافزون بوده که تاکنون نام کوینکس در این میان درخشان باقی ‌مانده است.

صرافی کوینکس به‌عنوان یکی از برترین مراکز خرید و فروش و تنظیم معاملات ارز دیجیتال در جهان است که با امکانات و ویژگی‌هایی مختلفی که دارد تاکنون جمع کثیری از علاقه‌ مندان به فعالیت در این حوزه را به کاربران دائمی خود تبدیل کرده است.

این روزها نیز با اعلام خبری جدید، سروصدایی در بازار ارز دیجیتال راه انداخته است که حاکی از موقعیتی بی‌نظیر است؛ برای آگاهی بیش‌‌تر از این خدمات کوینکس، در ادامه به برخی از ویژگی‎ها و مزایای ثبت نام در کمپین فوق‌العاده آن اشاره کرده‌ایم.

صرافی کوینکس، راهی برای قدم نهادن در مسیر معاملات ارز دیجیتال

یقیناً صرافی کوینکس خدمات ارزنده‌ای را به کاربران خود ارائه داشته است که تا به امروز در جلب نظر و اعتماد بسیاری از افراد موفق بوده است که نه ‌تنها در این مسیر، ماندگار باقی مانده است؛ بلکه همواره با شدت‌ گرفتن این موج ورودی به مجموعه بزرگ کوینکس، هرساله بر اعتبار آن نیز افزوده می‌شود.

صرافی کوینکس مزایا و امکانات خاصی را برای کاربران خود در نظر گرفته است که شما می‌توانید با شرکت در هر یک از کمپین‌های آن، علاوه بر خدمات متنوع، از جوایز ارزنده‌ای نیز برخوردار شوید؛ به ‌طوری‌ که با ثبت نام در کمپین طلایی این روزهای صرافی کوینکس می‌توانید به ‌آسانی 100 دلار دریافت کرده و با گام‌ هایی محکم‌ تر به عرصه خرید و فروش ارز دیجیتال ورود کنید.

نحوه ثبت نام در کمپین

این کمپین به ‌گونه ای طراحی و برنامه‌ریزی شده است که جوایزی بی‌نظیر را در اختیار کاربران خود قرار داده تا کمکی باشد جهت ترغیب و انگیزه دادن به ‌تمامی علاقه‌ مندان به حضور در بازار ارز دیجیتال. جهت ثبت نام در کمپین می‎بایست مراحل زیر را طی کنید تا درنهایت از امکانات بی‌نظیر آن شگفت‌ زده شوید.

  • کلیک با این لینک و ثبت نام
  • ایجاد حساب کاربری
  • ورود به صفحه تازه واردان برای شريت در کمپین 100 دلاری

پس از طی ‌کردن این مراحل ساده، به امکانات و خدمات موجود در این کمپین دسترسی پیدا خواهید کرد و می‌توانید ازاین ‌پس به معاملات ارزی خود مشغول شوید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT