کیف پول بلاک چین Blockchain Wallet

کیف پول بلاک چین Blockchain Wallet و نحوه عملکرد آن

زمان مطالعه 3 دقیقه

این روزها ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم به دلیل پیشرفت های فراوانی که نسبت به ارزهای سنتی فیات داشته اند ، از محبوبیت بیشتری برخوردار شده اند. سرمایه گذارن در حوزه رمزارزها به کیف پول های ارز دیجیتال برای نگهداری و ترید ارز دیجیتال نیاز دارند و چنانچه  بخواهند از هر یک از این ارزهای رمزپایه مبتنی بر بلاکچین استفاده کنند ، لازم است تا با نحوه عملکرد کیف پول های بلاکچین نیز آشنا باشند. در این مقاله با اول پرداخت همراه شوید تا کیف پول بلاک چین Blockchain Wallet را به شما معرفی کنیم و نکات مهمی را که در مورد آن لازم است بدانید را برای شما بازگو کنیم.

کیف پول بلاک چین Blockchain Wallet چیست؟

سیستم های بانکی سنتی برای انجام هرگونه معامله موراید را در نظر می گیرد که باعث می شود معاملات کمی کندتر انجام شود؛ چرا که برای هر معامله ای که انجام می شود باید فرایند مربوط به آن طی شود و کلیه معاملات از طریق واسطه انجام می شود ، اطلاعات حساب چک می شود و … . داده ها می تواند در چندین سیستم هایی که حساب ها و مانده حساب در آن ها نگهداری  می شود ، به خطر بیفتد ، دستکاری شوند یا حتی خراب شود. در چنین شرایطی کیف پول بلاکچین به کمک سرمایه گذاران آمده است و  این مشکلات را کاهش داده یا به طور کلی از بین برده است.

کیف پول بلاکچین یک کیف پول ارز دیجیتال است که برای کاربران این امکان را فراهم کرده است تا انواع مختلف ارزهای رمزپایه را بتوانند به راحتی، خودشان مدیریت کنند. ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین یا اتریوم.

کیف پول بلاکچین به افراد کمک می کند تا به راحتی مبالغ مالی خود را نیز دریافت کنند و معاملات نیز در کمال امنیت انجام می شود.

این کیف پول از طریق وب سایت و همچنین در تلفن های همراه هوشمند قابل دسترسی است و حریم خصوصی و هویت کاربر در آن کاملا حفظ می شود. به این ترتیب کیف پول بلاکچین تمام ویژگی هایی را که برای انتقال ایمن و مطمئن و مبادله وجوه بین طرفین معامله لازم است ، فراهم می کند.

کیف پول بلاک چین Blockchain Wallet

کیف پول بلاک چین Blockchain Wallet

کیف پول بلاک چین Blockchain Wallet چگونه کار می کند؟

زمانی که کیف پول بلاکچین را ایجاد می کنید ، یک کلید خصوصی و یک کلید عمومی در اختیارتان قرار می گیرد که با کیف پول شما مرتبط است. برای درک بیشتر این موضوع از آدرس ایمیل به عنوان مثال استفاده می کنیم. فرض کنید می خواهید از شخصی ایمیل دریافت کنید ، در این صورت آدرس ایمیل خود را به او می دهید.

اما دادن آدرس ایمیل شما به آن شخص به این معنی نیست که شخص دیگری می تواند از طریق حساب شما، ایمیل ارسال کند؛ چرا که برای انجام این کار آن شخص باید رمز ورود حساب ایمیل شما را داشته باشد.

کیف پول بلاک چین Blockchain Wallet با استفاده از یک کلید عمومی و یک کلید خصوصی نیز روند مشابهی را دنبال می کند. کلید عمومی مانند آدرس ایمیل شماست. شما می توانید آن را به هر کسی بدهید. در حقیقت شما برای دریافت وجه می توانید کلید عمومی را با هر کسی به اشتراک بگذارید.

اما کلید خصوصی کاملاً محرمانه است. این شبیه رمز ورود ایمیل شماست که باید مراقب آن باشید، نباید هک شود و نباید آن را برای کسی فاش کنید. شما برای خرج کردن بودجه خود از این کلید خصوصی استفاده می کنید. اگر کسی به کلید خصوصی شما دسترسی پیدا کند ، احتمال به خطر افتادن حساب شما بسیار زیاد است و ممکن است در پایان کل موجودی حساب ارز رمزنگاری شده خود را از دست بدهید.

حال که با نحوه عملکرد کیف پول بلاک چین Blockchain Wallet آشنا شدید، در ادامه شما را با ویژگی های این کیف پول ارز دیجیتال آشنا خواهیم کرد.

ویژگی های کیف پول بلاک چین Blockchain Wallet

  • استفاده از این کیف پول ارز دیجیتال بسیار آسان است.
  • این کیف پول بسیار ایمن است و مسئله ی ایمن سازی کلید خصوصی نیز بر عهده خود شماست.
  • امکان انجام معاملات فوری در تمام مناطق جغرافیایی سراسر دنیا و بدون واسطه را برای سرمایه گذاران فراهم کرده است.
  • هزینه های معاملاتی و انتقال وجوه از طریق این کیف پول، بسیار کمتر از بانک های سنتی است.
  • تبدیل ارز از طریق کیف پول بلاک چین بسیار آسان انجام می شود.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با کیف پول بلاک چین Blockchain Wallet آشنا کنیم. امید است مطالب ذکر شده توانسته باشد بر اطلاعات مفید شما در این زمینه بیافزاید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT