کیف پول مایکروسافت اج

کیف پول مایکروسافت اج چیست؟

زمان مطالعه 5 دقیقه

آیا می دانستید که مایکروسافت اج دارای ویژگی کیف پول داخلی است؟ کیف پول مایکروسافت اج را بیشتر بشناسید.

مرورگر وب مایکروسافت Edge دارای یک ویژگی بسیار مفید برای خریداران آنلاین و کسانی است که می خواهند کنترل بیشتری بر نحوه تعامل خود با اینترنت داشته باشند. با این حال، این چیزی نیست که همه درباره آن بدانند. هنگامی که بدانید کجا می توانید کیف پول Microsoft Edge را پیدا کنید، تنظیم آن آسان و حتی استفاده از آن آسان تر است.

چگونه کیف پول مایکروسافت اج را پیدا کنیم

مهم نیست در کجای مرورگر Edge هستید، کیف پول Microsoft Edge شما به راحتی از تصویر پروفایل شما در گوشه سمت چپ بالا قابل دسترسی است. به این ترتیب، برای یافتن این ابزار نیازی به بازگشت به صفحه اصلی ندارید. فقط روی آیکون اکانت خود کلیک کنید.

از اینجا، می‌توانید اکانتی را که در حال حاضر استفاده می‌کنید و همچنین هر اکانت متصل را با کیف پول خود در وسط ببینید. بزرگترین ویژگی کیف پول شما از این دیدگاه، موجودی Microsoft Reward Points است (امتیازهایی که با مرور با Edge برای خرج کردن در امتیازات آنلاین کسب می کنید). با این حال، کیف پول Edge چیزهای بیشتری از آن دارد.

از همین دیدگاه، همچنین می‌توانید مستقیماً به سه جزء اصلی کیف پول Edge خود بروید: روش‌های پرداخت، گذرواژه‌ها و اطلاعات شخصی. همه اینها با آیکون هایی در سمت راست کلمه Wallet نشان داده شده اند تا بتوانید مستقیماً آنها را پیمایش کنید. همچنین می توانید روی کلمه Wallet کلیک کنید تا همه چیزهایی که این ویژگی ارائه می دهد را ببینید.

کیف پول Microsoft Edge شما چه کاری می تواند انجام دهد؟

کیف پول Edge شما می‌تواند کارهای زیادی انجام دهد، از جمله مدیریت گذرواژه‌ها و روش‌های پرداخت، امتیازهای پاداش و کوپن‌های آنلاین، و حتی به شما در برنامه‌ریزی سفر بعدی‌تان کمک می‌کند. در حالی که برخی از افراد احتمالا هرگز از برخی از ویژگی های موجود در کیف پول Edge خود استفاده نخواهند کرد، برخی دیگر می توانند هر روز مفید باشند.

1. امتیازهای پاداش مایکروسافت خود را مدیریت کنید

از صفحه اصلی کیف پول شما، امتیازهای Microsoft Rewards شما یک کاشی بسیار بزرگ در نزدیکی بالای صفحه دریافت می کند. این کاشی دارای دو دکمه کوچکتر است: Redeem و Earn Rewards.

. Redeem: این دکمه شما را به مجموعه ای از جوایز برای نقد کردن امتیازهای پاداش خود می برد. این امتیازها را هنگام مرور وب به صورت غیر فعال به دست می آورید.

. کسب پاداش: این دکمه شما را به فرصت های بیشتری برای کسب امتیاز بیشتر می برد، مانند آزمون ها.

Microsoft Cashback: این پنل به شما نشان می دهد که از طریق تخفیف هایی که هنگام خرید آنلاین کالاهای خاص با شرکای Edge به دست می آورید، چقدر در دسترس دارید.

. دریافت پول: این دکمه به شما امکان می دهد موجودی برگشت نقدی موجود خود را نقد کنید.

. پیشنهادات بازگشت نقدی: این دکمه شما را به فروشندگان شرکت کننده و تبلیغات می برد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های مایکروسافت پاداش و بازگشت نقدی، پیشنهادات من را از منوی ستون در سمت چپ صفحه انتخاب کنید.

2. مدیریت روش های پرداخت، عضویت ها و رمزهای عبور

در زیر این کاشی‌ها، کاشی دیگری دکمه‌هایی برای روش‌های پرداخت، عضویت و رمز عبور دارد.

. روش‌های پرداخت: این دکمه به شما امکان می‌دهد هر روش پرداختی را که Edge قبلاً ذخیره کرده است مشاهده کنید و همچنین کارت‌های دیگری را اضافه کنید.

. تنظیمات کارت پرداخت: این ابزارها به شما امکان می‌دهند تعیین کنید که آیا Edge به‌طور خودکار روش‌های پرداخت را ذخیره می‌کند، «تسویه‌حساب اکسپرس» و موارد دیگر را تنظیم کنید.

. عضویت: این ابزاری برای مدیریت پاداش های باشگاه مسافرتی است. باشگاه خود را از منوی کشویی انتخاب کنید، شماره عضویت خود را وارد کنید و وارد شوید. این به شما امکان می دهد جوایز خود را در Edge دنبال کنید و ممکن است هنگام خرید آنلاین با اکانت Edge خود، کسب جوایز را برای شما آسان تر کند.

. گذرواژه‌ها: این پنل به شما امکان می‌دهد گذرواژه‌هایی را که Edge ذخیره می‌کند مدیریت کنید تا حرکت در وب را برای شما آسان‌تر کند. امروزه یکی از قدرتمندترین ابزارها برای کنترل هویت دیجیتالی شما در وب است.

. مشاهده همه در گذرواژه‌ها: این دکمه نشان می‌دهد که مایکروسافت چگونه امنیت گذرواژه‌های شما را رتبه‌بندی می‌کند و حتی اینکه آیا هر یک از آنها ممکن است به خطر افتاده باشد یا خیر. شما می توانید پسوردهایی را که از آنها استفاده می کنید اضافه کنید، اما این ویژگی همچنین به شما امکان می دهد از قبل رمز عبور اضافه کنید.

. گذرواژه‌ها و اطلاعات شخصی: این ابزارها به شما امکان می‌دهند سایر اطلاعات شخصی، از جمله آدرس‌های حمل و نقل و شماره تلفن را مدیریت کنید. این موارد به Edge کمک می‌کنند هنگام خرید یا راه‌اندازی حساب‌های جدید به صورت آنلاین، به‌طور خودکار این اطلاعات را پر کند.

 

3. بلیط ها را مدیریت کنید

در زیر عضویت ها در منوی ستون سمت چپ، بلیط ها را انتخاب کنید تا بلیط هایی را که از طریق سفر بینگ خریداری کرده اید مشاهده کنید. این می تواند به شما کمک کند با اطمینان از داشتن تمام بلیط های مورد نیاز خود، مطمئن شوید که سفر شما از یک سر به سر دیگر برنامه ریزی شده است، اما مشاهده همه آنها در یک مکان می تواند به شما در برنامه ریزی جزئیات بین آن بلیط ها نیز کمک کند.

4. به خیریه ها کمک کنید

از گزینه Donation در ستون سمت چپ برای اهدا به خیریه استفاده کنید. می‌توانید از موجودی کیف پول، روش‌های پرداخت وارد شده یا امتیازهای پاداش خود استفاده کنید.

مایکروسافت مجموعه ای از خیریه های پیشنهادی را ارائه می دهد، اما می توانید از نوار جستجو در بالای صفحه برای جستجوی خیریه مورد علاقه خود نیز استفاده کنید. Edge همچنین کمک های مالی شما را در طول زمان ردیابی می کند.

چگونه تجربه خود را با کیف پول Microsoft Edge تنظیم کنید

گزینه پایین آن منوی ستون در سمت چپ نحوه دسترسی شما به تنظیمات کیف پول Edge است. این یک کنترل پنل واحد برای دسترسی به تنظیماتی است که به صورت جداگانه در سایر صفحات ویژگی کیف پول قابل دسترسی هستند.

اگر این مقاله ابزارهایی را که دوست دارید و ابزارهایی را که دوست ندارید شرح داده است، می‌توانید بیشتر آنها را مستقیماً از صفحه تنظیمات مدیریت کنید، نه اینکه در هر ابزار به طور جداگانه یک تور داشته باشید. تنظیمات همه به صورت یک سری دکمه های ساده ارائه می شوند.

آیا کیف پول مایکروسافت اج تنها کیف پول دیجیتالی است که به آن نیاز دارید؟

مفهوم کیف پول دیجیتال مسلماً ریشه در زبانی دارد که مایکروسافت از دنیای Web3 قرض گرفته است. در آنجا، یک کیف پول دیجیتال بسته‌ای از دارایی‌های مجازی را توصیف می‌کند که به ما امکان می‌دهد به همان سادگی که در جهان سفر می‌کنیم، در وب نیز سفر کنیم. اگر به مفاهیم دیگر Web3 مانند تمرکززدایی علاقه دارید، کیف پول Edge برای شما مناسب نیست. در غیر این صورت، این یک راه عالی برای دستیابی به جنبه سودمندی است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT