بهترین پلتفرم فارکس

5 پلتفرم برتر فارکس برای تجارت در سال 2023

زمان مطالعه 9 دقیقه

بهترین پلتفرم فارکس در سال 2023 را می توان این 5 مورد زیر دانست:

1. TD Ameritrade

2. Interactive Brokers

3. XM

4. FXCM

5. IG

اگر در نظر دارید معاملات فارکس را امتحان کنید، یا یک معامله گر با تجربه به دنبال یک کارگزار جدید و شاید بهتر هستید، با تعداد تقریباً نامحدودی از گزینه ها روبرو خواهید شد.

شارژ حساب بروکر

انتخاب پلتفرم مناسب می تواند دشوار باشد، زیرا ممکن است تحقیقات گسترده ای انجام شود. ما همچنین عواملی را که باید قبل از انتخاب این پلتفرم‌ها برای معامله در نظر بگیرید و برخی از مواردی که باید قبل از معامله آماده کنید را بررسی می‌کنیم.

1.بهترین پلتفرم فارکس TD Ameritrade

TD Ameritrade یک پلتفرم تجاری مستقر در ایالات متحده است که خدمات تجاری خود را به اکثر ساکنان ایالات متحده ارائه می دهد، در حالی که برای سایرین برای مشتریانی مانند تایلند، سنگاپور، مالزی و غیره نیز در دسترس است.

امکانات:

. پلتفرم تجاری توسعه‌یافته اختصاصی با نام Thinkorswim شناخته می‌شود که ابزارهای معاملاتی پیشرو در صنعت داده در زمان واقعی و تجزیه و تحلیل قدرتمندی را ارائه می‌دهد که همگی قابل تنظیم برای شما هستند.

. طیف گسترده ای از ویژگی ها، از جمله دسترسی به سهام، اوراق قرضه، صندوق های سرمایه گذاری متقابل، ETF ها، گزینه ها، IPO ها، معاملات آتی، فارکس، حاشیه، و معاملات ارز دیجیتال با طراحی رابط عالی.

. TD Ameritrade تنها بر اساس پلتفرم معاملاتی خود، به راحتی به معامله گران مستقر در ایالات متحده در تمام سطوح مهارت توصیه می شود.

مزایا: TD Ameritrade طیف گسترده ای از گزینه های سرمایه گذاری را در پلتفرم های تجاری قوی خود ارائه می دهد. همچنین دارای منابع آموزشی بسیاری برای همه معامله گران و همچنین ابزارهای مفیدی مانند ابزارهای تحقیق و تحلیل است.

معایب: این ابزارها برای اکثر مبتدیانی که مجهز به رابط کاربری تجاری نیستند، می توانند بسیار سخت باشند.

گزینه های ارز: TD Ameritrade بیش از 70 جفت ارز ارائه می دهد.

2.بهترین پلتفرم فارکس Interactive Brokers

Interactive Brokers به ​​دلیل زمان و تلاش مورد نیاز برای آشنایی با نرم افزار معاملاتی تعیین شده خود به نام IKBR، یک تجربه بسیار خوب را ارائه می دهد که بهترین گزینه برای معامله گران متوسط ​​و پیشرفته است.

امکانات:

. برای معامله گرانی که اکانت های کوچک را رشد می دهند بسیار مناسب است.

. مشتریان می توانند به سهام، اوراق قرضه، ETF های آتی و بازار فلزات دسترسی داشته باشند، به این معنی که معامله گران از هر نوع می توانند از خدمات Interactive Brokers برای معاملات خود استفاده کنند.

. دسترسی به بازار جهانی به تجارت اوراق بهادار و ارز از منظر جهانی با بیش از 130 بازار در 33 کشور و در حال حاضر.

مزایا: کارگزاران تعاملی برای معامله گرانی که به دنبال ساختاری کم هزینه با کارمزدهای کمیسیون رقابتی هستند، عالی است. در حالی که این مورد است، این پلتفرم معاملاتی ابزارهای مدیریت ریسک را ارائه می دهد که به معامله گران اجازه می دهد ریسک های خود را در حین معامله موثر مدیریت کنند.

معایب: معایب کلیدی شامل هزینه‌های حساب غیرفعال، تنوع محدود گزینه‌های پرداخت است که شامل PayPal نمی‌شود، و در نهایت، گزینه‌ای برای حساب اسپرد ثابت وجود ندارد، و فقط اهرم 1:200 را ارائه می‌دهند که نسبتاً کمتر از سایر بروکرها است و ممکن است. ایجاد اکانت های کوچکتر را دشوارتر می کند.

گزینه های ارز: کارگزاران تعاملی بیش از 100 جفت ارز ارائه می دهد.

3.بهترین پلتفرم فارکس XM

XM یک بروکر است که مزایای زیادی برای معامله گران با اکانت های بسیار کوچک دارد و یکی از پلتفرم هایی است که توسط مقامات شناخته شده در بازار معاملات تنظیم می شود.

امکانات:

. XM به مشتریان جدید 30 دلار به عنوان پاداش افتتاح اکانت و تا 500 دلار پاداش سپرده ارائه می دهد (به این معنی که اگر 100 دلار واریز کنید، 50 دلار اضافی به شما تعلق می گیرد).

. با توجه به اینکه آنها تا 1:888 اهرم، بدون حداقل اکانت، کارمزد برداشت کم، و حتی پشتیبانی از لات های کوچک ارائه می کنند (یک لات با اندازه معمولی 100000 ارز معامله شده است و یک لات میکرو 1000 ارز است)، شما می توانید تجارت را با کمتر از 1 دلار شروع کنید.

. در غیر این صورت، XM یک کارگزار بسیار آسان برای توصیه به اکثر معامله گران است، اگرچه به طور خاص، معامله گران با حساب های بسیار کوچک به دلیل اهرم بسیار بالا، حداقل مبالغ سپرده، تبلیغات افتتاحیه اکانت و همچنین کوچکتر، احتمالاً بهترین گزینه برای کارگزار هستند. اندازه های زیادی

مزایا: اگر در ایالات متحده زندگی می کنید، نمی توانید مزایای گسترده XM را تجربه کنید. با این حال، از کشورهای دیگر از سراسر جهان پشتیبانی می کند. پلتفرم معاملاتی XM همچنین اسپردهای رقابتی، چندین نوع اکانت و موارد دیگر را ارائه می دهد.

معایب: XM نکات منفی بسیار کمی دارد، اگرچه یک عامل قابل توجه این است که کارگزار هزینه های اکانت غیرفعال را دریافت می کند.

گزینه های ارز: XM بیش از 50 جفت ارز ارائه می دهد.

4.بهترین پلتفرم فارکس FXCM

FXCM یکی دیگر از گزینه های عالی از نظر کارگزار فارکس است و یکی از پلتفرم های معاملاتی است که توسط اداره رفتار مالی (FCA) در بریتانیا تنظیم می شود.

امکانات:

. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که آن‌ها ارائه می‌کنند، تبلیغ TradingView است، که در آن مشتریانی که با FXCM اکانت باز می‌کنند، به‌صورت رایگان به TradingView Pro (که معمولاً 14.95 دلار در ماه است) دسترسی پیدا می‌کنند.

. FXCM یک تیم اختصاصی پشتیبانی برای معاملات الگوریتمی ارائه می دهد، در حالی که برخی از پلتفرم های دیگر این کار را انجام می دهند اما ممکن است به اندازه FXCM اختصاصی نباشد.

مزایا: FXCM به شما امکان می‌دهد از اسپردهای متوسط ​​بسیار فشرده مانند 1.3 پیپ برای جفت ارز رایج EUR/USD و 1.8 پیپ برای GBP/USD استفاده کنید. همچنین می توانید تجارت فعال را با اکانت Active Trader FXCM تجربه کنید، جایی که معامله گران می توانند به دنیایی از مزایای انحصاری شیرجه بزنند.

معایب: کلاس‌های دارایی محبوب مانند سهام واقعی یا ETF بخشی از پیشنهادات FXCM نیستند زیرا به طور انحصاری CFD‌هایی را ارائه می‌کند که شامل فارکس، شاخص‌ها، کالاها، ارزهای دیجیتال و سهام می‌شود.

گزینه های ارز: FXCM بیش از 39 جفت ارز ارائه می دهد.

5.بهترین پلتفرم فارکس IG

IG در سال 1974 تاسیس شد و از آن زمان خدمات عالی را به مشتریان ارائه کرده است.

یکی از مزایای اصلی آن پلتفرم اختصاصی است که IG ارائه می دهد، معروف به ProRealTime، که یک پلتفرم معاملاتی مبتنی بر وب و موبایل برنده جایزه است.

امکانات:

. برخلاف TradingView که فقط می‌تواند برای تجزیه و تحلیل نمودار استفاده شود، ProRealTime معاملات خودکار، توانایی اسکن بازارها (برای فیلتر کردن بهترین اوراق بهادار) و همچنین حجم وسیعی از داده‌های تاریخی را ارائه می‌دهد که می‌توان از آنها در بک‌آزمایش استفاده کرد.

. کارمزدهای فارکس IG نیز نسبت به سایر کارگزاران متوسط ​​تا کم در نظر گرفته می شود.

. علاوه بر این، هیچ حداقلی برای سپرده‌های انتقال بانکی وجود ندارد، اگرچه حداقل 300 دلار برای PayPal و کارت‌های اعتباری است.

. در نهایت، زمان باز کردن اکانت طبق نظر بسیاری از مشتریان IG کند است.

. IG برای مدت طولانی وجود داشته است و این کار را با ارائه خدمات عالی به مشتریان خود انجام داده است.

. این یک گزینه عالی برای کسانی است که مایلند معاملات خودکار را امتحان کنند (اگرچه MetaTrader 4 این را نیز ارائه می دهد) و کسانی که علاقه مند به غربالگری و فیلتر کردن اوراق بهادار هستند.

مزایا: پلتفرم معاملاتی IG با اکثر سیستم عامل ها مانند MacOS و Windows سازگار است و همچنین یکی از مطلوب ترین پلتفرم ها برای دسترسی به داده ها و نمودارهای تیک با دستورالعمل های ساده است. برای همه انواع معامله‌گران، چه مبتدی یا متخصص، پشتیبانی وجود دارد، از جمله منابع، تحقیقات و دستورالعمل‌هایی که به‌طور منظم به‌روزرسانی می‌شوند.

معایب: برنامه وب پلتفرم IG در مقایسه با سایر پلتفرم ها از نظر عملکرد و داده های لحظه ای بسیار عقب مانده است. کاربران برخی از خطاها را در پلتفرم گزارش کرده اند، مانند پاسخ های آهسته سرور.

گزینه های ارز: IG بیش از 80 جفت ارز ارائه می دهد.

آیا برای فارکس به کارگزار نیاز دارم؟

کارگزاران فارکس به ساده سازی فعالیت های معاملاتی شما کمک می کنند و اطمینان حاصل می کنند که سفارشات فارکس شما اجرا می شوند. با یک کارگزار، می‌توانید ریسک‌های خود را متنوع کنید و همچنین از سودآوری دارایی‌های خود اطمینان حاصل کنید.

نه تنها کمک کارگزاران برای شما مفید است، بلکه دانش اولیه و فنی آنها می تواند به شما کمک کند تا در پلتفرم های فارکس انتخابی خود حرکت کنید.

در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید هنگام استفاده از کارگزار فارکس برای تجارت انتظار داشته باشید:

. اهرمی برای باز کردن معاملات فراتر از مبلغ سپرده خود دریافت کنید.

. تحلیل بنیادی و تکنیکال با استفاده از ابزارهای درجه یک برای تجارت.

. ابزارهای معاملات غیرفعال با استفاده از برنامه های وابسته، PAAM Investing و غیره.

با دانستن اینکه استفاده از کارگزاران فارکس چقدر حیاتی است، شایان ذکر است که عواملی مانند مجوزهای نظارتی، سرمایه عملیات مالی یا دوره عملیاتی کارگزار خاص با پلتفرم هایی که انتخاب می کنید سازگار است.

هنگام انتخاب پلتفرم فارکس چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

انتخاب یک کارگزار فارکس یک فرآیند شخصی است و مختص هر معامله گر است. اما انتخاب یک پلتفرم چیزی است که هر معامله گر باید در نظر بگیرد.

در اینجا چند فاکتور وجود دارد که باید هنگام انتخاب پلتفرم فارکس برای تجارت در نظر بگیرید.

هزینه های تراکنش

وقتی معامله ای انجام می دهید، همیشه کارمزدی وجود دارد.

اینکه آیا این به طور جداگانه به عنوان “کمیسیون” به تراز معاملاتی شما پرداخت می شود یا در خود معامله به عنوان “اسپرد” شناخته می شود، به کارگزار بستگی دارد.

کارگزاران مختلف انواع و اندازه های مختلف اسپرد را ارائه می دهند که باید برای اکثر معامله گران فاکتور مهمی باشد، بنابراین هنگام انتخاب بروکر باید حتما این را در نظر داشته باشید.

هزینه های کارگزار

برخی از کارگزاران هنگام واریز یا برداشت پول از اکانت تجاری خود، کارمزد دریافت می کنند.

شما باید قبل از کسب سود از این عامل آگاه باشید، زیرا اکثر معامله گران معتقدند که شارژ کارمزد سپرده و برداشت غیرمنصفانه است زیرا کارگزاران در حال حاضر از اسپرد و کمیسیون پول در می آورند.

بنابراین، ممکن است گفته شود که کارگزاران خوب کارمزد واریز یا برداشت یا حداقل کارمزد کم را دریافت نمی کنند.

محل

کارگزاران مختلف فارکس در کشورهای مختلفی قرار دارند که باید قوانین مختلفی را دنبال کنند. نمونه ای از قانون تجارت که عمدتاً در انحصار ایالات متحده است، پوشش ریسک است. پوشش ریسک در مناطق دیگر مجاز است، با این حال، کارگزاران مستقر در ایالات متحده اجازه فعالیت مذکور را نمی دهند.

مثال دیگر کشورهایی در مناطقی مانند اروپا است که تجارت گزینه های باینری را ممنوع کرده اند. قوانین حاکم گسترده هستند و نیاز به تحقیقات خاص خود دارند.

آنها تمایلی به تأثیرگذاری بر معاملات روزانه ندارند، اگرچه هر معامله گر باید از محل کارگزار خود و همچنین مقرراتی که باید رعایت کند آگاه باشد.

خط پایین

توصیه یک کارگزار منفرد به عنوان کارگزار به طور کلی، کارگزار شماره یک در لیست ما می تواند دشوار باشد، زیرا تعداد زیادی کارگزار وجود دارند که ویژگی های متنوعی را ارائه می دهند.

اگرچه برای کمک به شما در انتخاب کارگزار مناسب، باید به جنبه مالی تجربه معاملاتی خود فکر کنید، به عنوان مثال، چقدر مایلید برای معامله هزینه کنید.

در نظر بگیرید که فکر می کنید از چه سبک معاملاتی استفاده خواهید کرد. این می تواند معاملات خودکار، معاملات روزانه یا معاملات بلند مدت باشد، زیرا عواملی مانند اسپرد ممکن است بر معامله گران کوتاه مدت تأثیر بگذارد.

اگر مقیم ایالات متحده هستید، در مورد پلتفرم هایی که به آنها دسترسی دارید فکر کنید و کدام یک به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. در پایان روز، همه چیز به شما و ترجیحات تجاری شما بستگی دارد.

سوالات متداول

بهترین بستر برای سرمایه گذاری در فارکس چیست؟

بهترین پلتفرم فارکس برای سرمایه گذاری TD Ameritrade است. اگرچه این پلتفرم تنها در ایالات متحده است، اما این پلتفرم بهترین برنامه دسکتاپ را برای تجارت روزانه دارد.

ساده ترین پلتفرم فارکس برای تجارت در سال 2023 چیست؟

پلتفرم آسان تر فارکس برای تجارت در سال 2023، شامل موارد زیر است:

1. IG – قابل اعتمادترین کارگزار با بهترین عملکردهای کلی.

2. کارگزاران تعاملی – برای حرفه ای ها در بازار فارکس و همچنین استفاده کلی عالی است.

3. TD Ameritrade – بهترین پلتفرم را برای استفاده به عنوان یک برنامه دسکتاپ ارائه می دهد. دسترسی آسان به عملکردهای خاص

بهترین پلتفرم معاملات فارکس برای مبتدیان چیست؟

بهترین پلتفرم فارکس برای مبتدیان FXCM به دلیل پلتفرم آن است که منابع معاملاتی آموزشی را با ابزارها، راهنماها، تحقیقات و موارد دیگر در اختیار کاربران قرار می دهد.

آیا می توانیم هر روز در فارکس معامله کنیم؟

بله، شما می توانید فارکس را به صورت روزانه معامله کنید. بازار فارکس، بر خلاف سهام، به مدت 24 ساعت / 5 روز در هفته (به استثنای آخر هفته) در دسترس است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT