گزارش PPC برای کمپین های تبلیغاتی

10 ابزار برتر گزارش PPC برای کمپین های تبلیغاتی شما

زمان مطالعه 10 دقیقه

به عنوان یک بازاریاب، باید اثربخشی کمپین های PPC خود را با اندازه گیری معیارهای مناسب پیگیری کنید. این شامل نظارت دقیق بر هر سرنخ به دست آمده، هر تبدیل انجام شده و میزان درآمد واقعی است. گزارش PPC برای کمپین های تبلیغاتی را با این ابزار ها بگیرید.

خرید با ویزا کارت

بدون ابزارهای ردیابی مناسب، همه اینها به یک کار کابوس‌وار تبدیل می‌شود که ساعت‌ها در پلتفرم‌های کمپین خود خزیدن و گزارش‌های عملکرد PPC خود را جمع آوری کنید.

اگر این تجربه شما بوده است، خوشحال خواهید شد که بدانید راه بهتری وجود دارد. ابزارهای گزارش دهی PPC زیادی وجود دارند که می توانند به شما در تولید این گزارش ها، صرفه جویی در زمان و به حداکثر رساندن ROI کمک کنند.

چرا به ابزارهای گزارش دهی PPC نیاز دارید؟

ابزارهای گزارش دهی فقط در وقت شما صرفه جویی نمی کنند. آنها همچنین مدیریت کمپین های شما را بسیار آسان تر می کنند و مشتریان خود را در جریان نگه می دارند. و بله، شما ممکن است در مجموعه ای از ابزارها برای تحقیق کلمات کلیدی و موارد دیگر سرمایه گذاری کرده باشید، و مانند آن بسته های نرم افزاری، تجزیه و تحلیل PPC عاملی است که نیاز به توجه دقیق دارد.

اگر به چند نمونه گزارش PPC بپردازیم، متوجه خواهید شد که اکثر مدیران باید با اتوماسیون PPC خود به 3 هدف دیگر دست یابند.

بهبود دقت

صادرات گزارش ها و جمع آوری آنها در یک صفحه گسترده اکسل نه تنها وقت گیر است. همچنین مستعد خطا است به جای تلاش برای جلب توجه بی‌نقص خود – اگر صادقانه بگوییم، وجود ندارد – می‌توانید آن کار را به یک ابزار از پیش برنامه‌ریزی شده برون‌سپاری کنید.

بینش جامع به دست آورید

اگر کمپین شما با گوگل ادز به خوبی کار می کند اما در اینستاگرام نه، به روشی جامع برای مشاهده آن داده ها و ترسیم یک مسیر رو به جلو نیاز دارید. ابزارهای گزارش دهی PPC می توانند این کار را برای شما انجام دهند.

افزایش بهره وری

معیارهای عملکرد را جمع آوری کنید، گزارشی ایجاد کنید، آن را با لوگوی آژانس خود علامت گذاری کنید، و آن را برای مشتریان ارسال کنید، همه اینها بدون اینکه انگشت خود را بردارید. این همان بهره‌وری است که ابزارهای گزارش‌دهی PPC روی میز می‌آورند.

نشان داده شده است که استفاده از ابزارهای گزارش‌دهی، بهره‌وری را بهبود می‌بخشد و به بازاریابان کمک می‌کند پول بیشتری به دست آورند.

10 ابزار برتر گزارش PPC ما

انتخاب یک راه حل گزارش دهی PPC می تواند دشوار باشد، بنابراین ما نگاهی به بهترین راه حل های موجود برای کسب و کارهای کوچک و تیم های حرفه ای بازاریابی دیجیتال انداخته ایم.

گزارش PPC برای کمپین های تبلیغاتی: گزارش نینجا

گزارش نینجا بسیاری از ویژگی‌هایی را که ممکن است به‌عنوان مدیر به آن نیاز داشته باشید با قیمتی منصفانه ارائه می‌دهد. این ابزار می تواند گزارش های ماهانه را به صورت خودکار تولید کند و آنها را برای مشتریان ارسال کند و در زمان شما صرفه جویی کند.

اما صبر کنید، آیا می خواهید مشتریان شما به گزارش های خود در یک زیر دامنه سفارشی دسترسی داشته باشند؟ مشکلی نیست! گزارش نینجا این را نیز انجام خواهد داد!

با بیش از 16 ادغام موجود، از تبلیغات گوگل گرفته تا تبلیغات لینکدین، Reporting Ninja می تواند گزارش های مستقل تولید کند و آنها را در یک گزارش فوق العاده ترکیب کند.

قیمت گذاری از 20 دلار در ماه برای 10 گزارش و چهار کاربر شروع می شود. برای مدیرانی که به دنبال ردیابی تبلیغات PPC خود هستند و مشتریان را وارد حلقه می کنند، ارزش بسیار خوبی برای پول فراهم می کند.

ویژگی های کلیدی

گزارش های ترکیبی یا مستقل ایجاد کنید

برنامه ریزی تولید گزارش خودکار

پورتال های مشتری اختصاصی را در یک زیر دامنه سفارشی ایجاد کنید

هر گزارش فقط چند کلیک فاصله دارد

تجزیه و تحلیل آژانس

حتی اگر برای آژانس ها طراحی شده است، این راه حل گزارش PPC ویژگی های زیادی را به زرادخانه هر مدیر PPC می آورد. دارای بیش از 50 ادغام برنامه است که به شما امکان می دهد همه چیز را از رسانه های اجتماعی گرفته تا تبلیغات پولی و حتی بازاریابی ایمیلی را به طور جامع پیگیری کنید.

تجزیه و تحلیل آژانس همچنین به شما این امکان را می دهد که داشبورد خود را سفارشی کنید که اگر به پلتفرم گزارش دهی PPC دیگری عادت دارید، منحنی یادگیری را صاف می کند. این گزینه سفارشی سازی به گزارش مشتری نیز گسترش می یابد زیرا این ابزار به شما امکان می دهد از گزارش PPC با برچسب سفید استفاده کنید.

دو سطح از برنامه ها در Agent Analytics موجود است که کمترین آن 49 دلار در ماه است. این پلتفرم یک آزمایش 14 روزه رایگان ارائه می دهد.

ویژگی های کلیدی

معیارهای گزارش سئو گنجانده شده است

60+ ادغام با موارد جدید هر ماه در دسترس است

داشبورد قابل تنظیم

ده ها الگوی گزارش به اضافه یک سازنده گزارش کشیدن و رها کردن

گزارش PPC برای کمپین های تبلیغاتی Swydo

Swydo به شما این امکان را می دهد که در عرض چند دقیقه یک گزارش جامع PPC ایجاد کنید که از چندین پلتفرم از جمله فیس بوک و توییتر تهیه شده است. مانند بسیاری از ابزارهای موثر گزارش دهی PPC، به شما امکان می دهد به راحتی گزارش های مشتری خود را توزیع کنید.

این پلتفرم نظارت بر شاخص‌های کلیدی عملکرد مانند کلیک‌ها و هزینه‌ها و سفارشی کردن داده‌های خود را بر اساس اهداف مشتری خاص آسان می‌کند. هنگامی که گزارش ها آماده شدند، می توانید آنها را به PDF صادر کنید و آنها را به صورت ماهانه، هفتگی یا روزانه برنامه ریزی کنید. شما همچنین می توانید یک لینک دسترسی مستقیم ارسال کنید که می تواند برای دسترسی آنلاین به آنها استفاده شود.

برنامه‌های Swydo از 39 دلار در ماه برای 10 منبع داده شروع می‌شود، اما پرداخت برای منابع داده اضافی تخفیف زیادی برای شما به همراه دارد. همچنین یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه وجود دارد.

ویژگی های کلیدی

KPIهای مهم را تنظیم و نظارت کنید

به راحتی گزارش ها را برنامه ریزی و ارسال کنید

عناصر نام تجاری را به گزارش ها اضافه کنید

ادغام یکپارچه با بیش از 36 برنامه

گزارش PPC برای کمپین های تبلیغاتی: Octoboard

یکی از بهترین ویژگی های Octoboard توانایی دنبال کردن بازدیدکنندگان سایت بدون توجه به نحوه ورود آنها به وب سایت شما است. این یک پلت فرم گزارش PPC است، به این معنی که به شما امکان می دهد معیارهای خود را ردیابی کنید و گزارش های مختصر ایجاد کنید.

حتی می‌توانید کل فرآیند را خودکار کنید، بنابراین نتایج مطابق یک بازه زمانی از پیش انتخاب شده منتشر می‌شوند. با Octoboard، می‌توانید نام تجاری خود را به گزارش‌ها و داشبوردها اضافه کنید، یک داشبورد را در وب‌سایت خود میزبانی کنید، یا مناطق ورود اختصاصی برای مشتریان و کارکنان ایجاد کنید. مشترکین همچنین می‌توانند چندین فرم ممیزی SEO تعبیه‌شده ایجاد کنند که جزئیات بازدیدکننده را به تصویر می‌کشد و در نهایت منجر به تبدیل می‌شود.

برنامه های Octoboard از 16 دلار در ماه برای 5 گزارش شروع می شود و به 42 دلار می رسد. کاربران از 30 درصد تخفیف در طرح سالانه برخوردار می شوند.

ویژگی های کلیدی

تولید و ارسال خودکار گزارش ها

ردیابی بازدیدکنندگان سایت

مناطق اختصاصی برای مشتریان و مشتریان ایجاد کنید

همه چیز را برچسب سفید بزنید

DashThis

DashThis یک راه حل خودکار گزارش دهی PPC است که به آژانس های کوچک و بزرگ ویژگی های قدرتمندی برای مدیریت داده های خود ارائه می دهد. این ابزار دارای بیش از 34 ادغام است که به راحتی می توانید داده ها را از چندین منبع استخراج کنید و آنها را در عرض چند دقیقه به یک گزارش جامع تبدیل کنید.

همچنین می توانید داشبوردی را برای همکاران و مشتریان ایجاد و سفارشی کنید تا گزارش های خود را به اشتراک بگذارند. از طرف دیگر، DashThis به شما امکان می دهد توزیع گزارش خود را خودکار کنید تا مشتریان بتوانند بازخورد بلادرنگ دریافت کنند. سایر ویژگی های عالی عبارتند از گزینه های سفارشی سازی آژانس، الگوهای گزارش از پیش تعیین شده و گزارش داشبورد SEM.

قیمت DashThis از 33 دلار در ماه برای 3 داشبورد شروع می شود و تا 339 دلار در ماه برای 50 داشبورد افزایش می یابد. همچنین شامل یک دوره آزمایشی رایگان 15 روزه است.

امکانات

برچسب سفید و گزینه های سفارشی سازی

داشبورد اختصاصی برای چندین کاربر

ایجاد و توزیع گزارش به صورت خودکار

30+ ادغام در دسترس است

Metrics Watch

 

اگر دوست دارید داده های بازاریابی خود را در یک نگاه بصری ببینید، Metrics Watch درست در خیابان دیجیتال شما خواهد بود. همچنین یکی از ساده‌ترین ابزارهای موجود در این لیست است، با یک سازنده کشیدن و رها کردن با کاربری آسان که به شما امکان می‌دهد نمودارها، نمودارها و فهرست‌ها را سفارشی درج کنید.

همچنین می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی فیسبوک، از جمله تبلیغات اینستاگرام، تبلیغات گوگل و تبلیغات لینکدین را به هم متصل کنید.

Metrics Watch همچنین به شما امکان می‌دهد گزارش‌های PPC سفارشی خود را مستقیماً به ایمیل مشتری خود ارسال کنید، بنابراین حتی نیازی به انجام کاری ندارید.

قیمت گذاری از 29 دلار در ماه برای حداکثر 2 گزارش و 50 دلار برای 10 گزارش با گزینه ای برای یک بسته سازمانی سفارشی شروع می شود. همچنین می توانید Metrics Watch را با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه بررسی کنید.

امکانات

 

ساختمان گزارش را بکشید و رها کنید

نام تجاری برچسب سفید

چیدمان بصری زیبا

با ابزارهای محبوب از جمله Google Analytics و Mailchimp ادغام می شود

Funnel

اگر به دنبال گزارش‌های جامع از تمام داده‌های بازاریابی خود هستید، احتمالاً ابزاری مانند Funnel را می‌خواهید. علاوه بر نظارت بر عملکرد Google Ads، Funnel با پلتفرم‌های بازاریابی و فروش مانند Facebook Ads، Salesforce، Hubspot، TikTok، Baidu و … ادغام می‌شود.

خوب، در واقع، بیش از 500 ادغام برنامه وجود دارد، بنابراین اگر چیزی وجود دارد که به دنبال آن هستید، احتمالاً اینجاست.

برای داده‌های بازاریابی دیجیتال، Funnel به شما امکان می‌دهد اطلاعات را در گزارش‌های ساده مدیریت کنید، و حتی به شما امکان می‌دهد سیستم‌های نام‌گذاری نامرتب یا کمپین‌های متفاوت را پاک کنید. بنابراین می‌توانید ROAS خود را در تمام کانال‌های بازاریابی خود پیگیری کنید و گزارش‌های سفارشی را نیز ارائه دهید.

این قابلیت بزرگ ارزان نیست و قیمت آن از 399 دلار شروع می شود. هیچ بسته رایگانی وجود ندارد، اما می‌توانید یک نسخه نمایشی را برای بررسی همه چیزهایی که Funnel ارائه می‌کند برنامه‌ریزی کنید.

امکانات

جمع آوری و ارائه داده های بازاریابی از بیش از 500 ادغام

تجزیه و تحلیل داده ها از حداکثر 2 سال

ایجاد قوانین داده بدون کد آسان است

گزینه ای برای ایجاد گزارش و داشبورد در هر کجا که دوست دارید

گزارش PPC برای کمپین های تبلیغاتی: Report Garden

یکی از آژانس های مورد علاقه، Report Garden یک ابزار آسان برای تولید گزارش های بازاریابی در تبلیغات PPC شما و همچنین کمپین های SEO و رسانه های اجتماعی است.

گزارش های سفارشی PPC را در تبلیغات گوگل یا مایکروسافت/بینگ خود ایجاد کنید، عملکرد تبلیغات فیس بوک یا اینستاگرام خود را ردیابی کنید و عملکرد را در پلتفرم های محبوب تجارت الکترونیک پیگیری کنید.

همچنین یک داشبورد با برچسب سفید برای Google Ads وجود دارد که به شما امکان می‌دهد داده‌ها و KPI را در زمان واقعی ارائه دهید.

از نظر قیمت، Report Garden از 89 دلار شروع می شود که فقط از ردیابی تبلیغات گوگل پشتیبانی می کند. اگر می‌خواهید به مجموعه کامل ادغام‌ها دسترسی داشته باشید، باید به برنامه Pro که از 299 دلار در ماه شروع می‌شود نگاه کنید. Report Garden را با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه امتحان کنید.

امکانات

گزارش های مربوط به PPC، SEO و کمپین های رسانه های اجتماعی را مدیریت کنید

گزارش های برچسب سفید

ایجاد گزارش آسان با ویجت های کشیدن و رها کردن

گزینه های داشبورد ساده و عالی

گزارش PPC برای کمپین های تبلیغاتی: Adalysis

این ابزار گزارش دهی PPC فقط گزارش های خودکار PPC را ایجاد نمی کند. همچنین اطلاعات بسیار مفیدی را برای کمک به شما در بهبود کمپین‌های تبلیغاتی ارائه می‌کند و حتی فهرستی از کارهایی را که به شما امکان می‌دهد امتیاز کیفیت Google Ads و سایر عوامل رتبه‌بندی خود را بهبود بخشید، ارائه می‌دهد.

Adalysis همچنین ادعا می کند که تنها “پلتفورم تست تبلیغات کاملاً خودکار” است که دارای 6 معیار برای شناسایی کمپین های تبلیغاتی با عملکرد ضعیف است.

کمپین های PPC را در تبلیغات گوگل و تبلیغات بینگ تجزیه و تحلیل کنید، بودجه خود را حفظ کنید و البته گزارش های حرفه ای برای چندین مشتری با بیش از 50 الگوی گزارش ایجاد کنید.

قیمت Adalysis بر اساس هزینه تبلیغات شما است و اشتراک آن از 99 دلار شروع می شود. شما می توانید آن را به مدت 14 روز به صورت رایگان بررسی کنید.

امکانات

تجزیه و تحلیل خودکار و تست A/B روی تبلیغات شما برای کمک به بهینه سازی

بررسی ممیزی روزانه تبلیغات شما را در بالای SERP ها نگه می دارد

گزارش های PPC با برچسب سفید تولید کنید

در مورد قرار دادن تبلیغات نمایشی خود نیز بینشی دریافت کنید!

ClickCease

درست است، ClickCease یک ابزار گزارش دهی PPC نیست. ولی…

با استفاده از ClickCease می توانید گزارش هایی در مورد میزان ترافیک جعلی که وب سایت شما از کمپین های تبلیغاتی پولی و ترافیک مستقیم و ارگانیک در سایت های وردپرس دریافت می کند، ایجاد کنید.

به عنوان یک بازاریاب دیجیتال، این نوع بینش می تواند برای مشتریان تجاری یا آژانس شما بسیار ارزشمند باشد. و، مانند هر ابزار خوب گزارش دهی PPC، می توانید یک گزارش با برچسب سفید ایجاد کنید تا به مشتریان خود نشان دهید که چقدر پول پس انداز کرده اید.

ClickCease با تبلیغات گوگل و بینگ کار می کند و همچنین ترافیک بد تبلیغات فیس بوک از جمله اینستاگرام را مسدود می کند.

امکانات

ابزار انتخابی برای جلوگیری از تقلب کلیک برای بازاریابان حرفه ای

به مشتریان خود نشان دهید که چه مقدار ترافیک جعلی مسدود شده است و میزان پس انداز آنها

مسدود کردن کلیک های بد روی تبلیغات گوگل، تبلیغات فیس بوک، تبلیغات بینگ و سایت های وردپرس (مستقیم/ارگانیک)

مسدود کردن سفارشی از پیش تنظیمات خاص صنعت را ارائه می دهد

نتیجه

انتخاب نرم افزار گزارش دهی PPC در دسترس می تواند گیج کننده باشد و دانستن اینکه کدام یک برای تیم شما مناسب است می تواند مشکل باشد.

همه این ابزارها به مشتریان اجازه می‌دهند تا چندین مشتری را مدیریت کنند و گزارش‌های حرفه‌ای را در کنار هم قرار دهند، اغلب با استفاده از معیارهای سفارشی. استفاده از آزمایش‌های رایگان ارائه شده بهترین راه برای دستیابی به ابزار مناسب برای شما و تیمتان است.

وقتی نوبت به ارائه آن معیارهای کلیدی می رسد، چه برای صاحبان مشاغل و چه برای آژانس های بازاریابی، همه می خواهند روی نتیجه نهایی تمرکز کنند. چقدر پول درآورده اید یا پس انداز کرده اید؟

نشان داده شده است که تقلب کلیک و کلاهبرداری تبلیغاتی باعث هدر رفتن بیش از 40 میلیارد دلار در صنعت بازاریابی دیجیتال در هر سال می شود. اکثر کسب و کارها می بینند که حدود 14 درصد از ترافیک تبلیغات آنها از منابع تقلبی است.

در راهنمای کامل ما برای کلیک بر تقلب بیشتر بخوانید

با استفاده از آزمایشی رایگان 7 روزه ما، یک ممیزی ترافیک را در سایت خود اجرا کنید و خودتان ببینید دقیقا چه کسی روی تبلیغات شما کلیک می کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT