بهترین ارائه دهندگان VoIP 2024

بهترین ارائه دهندگان VoIP 2024 | خرید سرویس VoIP

زمان مطالعه 8 دقیقه

خطوط تلفن برای مشاغلی که می‌خواهند سطح خود را به فضای ابری ارتقا دهند، دیگر قدیمی شده است. صدها مورد از این فناوری جدید VoIP موجود است، اما ما 20 مورد از بهترین ارائه دهندگان VoIP را برای شما گردآوری کرده ایم تا بررسی کنید.

خرید با پی پال

خرید با ویزا کارت

ارائه دهنده VoIP چیست؟

VoIP مخفف Voice Over Internet Protocol است. به جای برقراری تماس از طریق خط تلفن آنالوگ قدیمی، تلفن های VoIP این کار را از طریق اتصال اینترنت انجام می‌دهند.

بسیاری از بسته های VoIP دارای ابزارهای یکپارچه مانند فکس آنلاین، بازاریابی ایمیلی و کنفرانس ویدیویی هستند.

سیستم های VoIP با تبدیل صدای شما به بسته های داده و سپس انتقال آنها از طریق سیگنال دیجیتال به شبکه های دیگر مبتنی بر IP کار می‌کنند. با این روش تماس صوتی وارد عصر دیجیتال می‌شود.

نگران پیچیدگی کارکرد آن نباشید، زیرا استفاده از VoIP آسان است. تنها چیزی که واقعاً نیاز دارید یک دستگاه و اتصال به اینترنت است. ارائه دهنده VoIP انتخابی شما همه چیزهای دیگر را مدیریت خواهد کرد.

چرا باید به دنبال بهترین ارائه دهندگان VoIP باشید؟

همچنان گزارش فروش خود را به صورت دست نویس ارسال می‌کنید؟ راه های کارآمدتری مانند پیام رسانی فوری و ایمیل وجود دارد.

شما در تماس های خود نیز همین اصل را دارید. همانطور که فناوری پیشرفت می‌کند، نحوه ارتباط ما نیز افزایش می‌یابد، و VoIP ها بهبودهایی را از سیستم تماس تلفنی سنتی ارائه می‌دهند.

VoIP ها مقرون به صرفه تر از تماس های آنالوگ هستند، اما مقیاس پذیرتر و همه کاره تر هستند. بسیاری از ارائه دهندگان VoIP نیز در حال تغییر به سمت خدمات مبتنی بر ابر هستند. این به ویژگی های اضافه تر مانند کنفرانس، ضبط و حتی رسانه های اجتماعی نیز شامل می‌شود.

از آنجایی که پویایی محیط کار تغییر می‌کند و کار ترکیبی به گزینه ای پایدار تبدیل می شود، ارائه دهندگان VoIP بیش از همیشه مهم هستند.

با ارائه خدمات سریعتر به مشتریان و ارتباطات داخلی کارآمدتر، VoIPها به طور کلی ارتباطات را بهبود می‌بخشند.

20 مورد از بهترین ارائه دهنده های VoIP برای سال 2024

1. RingCentral

قیمت گذاری:

Essentials: 19.99 دلار/ماه

Standard: 27.99 دلار/ماه

Premium: 34.99 دلار/ماه

Ultimate: 49.99 دلار/ماه

برای یک ترکیب خوب از ویژگی های قوی و البته قیمت مناسب، RingCentral MVP بهترین انتخاب است. این جامع ترین VoIP موجود است و برای مشاغل متوسط ​​و بزرگ، صرف نظر از صنعت، بهترین است.

این رابط برای هر کسی که کامپیوتر دارد در دسترس است و حتی یک نرم افزار مرکز تماس را برای یکسان سازی ارتباطات و پایگاه داده ارائه می‌دهد. نگران امنیت نیز نباشید، زیرا مطابق با HIPAA است.

اگر به دنبال جامع ترین VoIP هستید که بتواند تماس هایی در مقیاس بزرگ را انجام دهد و با طیف وسیعی از برنامه ها همراه باشد، RingCentral MVP را در نظر داشته باشید.

2. Nextiva

قیمت گذاری:

Essentials: 18.95 دلار / ماه

Professional: 22.95 دلار / ماه

Enterprises: 32.95 دلار / ماه

منحنی های یادگیری با فناوری جدید ترسناک هستند، اما Nextiva به عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان VoIP برای سهولت استفاده شناخته شده است. رابط کاربر پسند آن ابزارها را بر اساس ارتباطات، فروش و خدمات تقسیم می‌کند.

همچنین به خوبی با Outlook و Google Contacts و در طرح های بالاتر با Salesforce، Hubspot و Zendesk ادغام می‌شود. با سیستم plug-and-play آن، راه اندازی کل آسان است.

3. Ooma

قیمت گذاری:

Essentials: 19.95 دلار / ماه

Pro: 24.95 دلار / ماه

Pro Plus: 29.95 دلار / ماه

Ooma Office یک VoIP خوب برای مشاغل کوچک و کسانی است که تیم های راه دور دارند.

یکی از ویژگی های مفید Ring Groups این است که امکان گروه بندی برنامه های افزودنی را برای دریافت سریع تر تماس فراهم می‌کند.

Ooma Office با افزوده شدن به تجهیزات شما، مانند سیستم تلفن SMB، به خوبی کار می‌کند. با اختصاص یک شماره منحصر به فرد به هر کاربر، سطح حرفه ای را نیز به ارمغان می‌آورید.

4. Grasshopper

قیمت گذاری:

Solo: 29 دلار در ماه

Partner: 49 دلار در ماه

Small Business: 89 دلار در ماه

Grasshopper بهترین کار را برای مشاغل کوچکتر و صاحبان مشاغل انفرادی دارد که فقط به یک راه حل اساسی با ارسال تماس و برنامه های افزودنی نیاز دارند. همچنین بهترین ارائه دهنده VoIP با نرخ ثابت است.

نکته مثبت Grasshopper این است که شما فقط بر اساس تعداد کاربر پرداخت می‌کنید، به این معنی که بدون توجه به برنامه ای که انتخاب می‌کنید، کل مجموعه برنامه ها را دریافت می‌کنید.

نقطه قوت آن در توانایی آن برای افزودن برنامه های افزودنی به خطوط تلفن است، حتی به شما امکان می‌دهد شماره کسب و کار را به تلفن شخصی خود اضافه کنید.

5. Dialpad

قیمت گذاری:

Standard: 15 دلار / ماه

Pro: 25 دلار / ماه

Emterprises: در صورت درخواست در دسترس است

Dialpad برای مشاغلی که به دنبال استفاده از هوش مصنوعی برای VoIP خود هستند بسیار عالی است. ویژگی های تماس ابری آن هوش مصنوعی را از طریق برنامه های کاربردی خودکار و رونویسی به حداکثر می‌رساند.

Dialpad همچنین به ویژه برای مشاغلی که از تلفن های نرم افزاری استفاده می‌کنند مناسب است.

6. 8×8

قیمت گذاری:

Enterprises: 15 دلار / ماه

X2: 24 دلار / ماه

X4: 44 دلار/ ماه

X6: ۸۵ دلار / ماه

X7: ۱۱۰ دلار / ماه

X8: ۱۴۰ دلار / ماه

8×8 یکی از ارزان ترین ارائه دهندگان VoIP در سراسر جهان است. برای کسب و کارهای کوچکی که بودجه کمی دارند، پلتفرم ارتباطی 8×8 eXperience مناسب است.

هیچ سخت افزاری مورد نیاز نیست، بنابراین نرم افزار به خوبی ادغام می‌شود. علاوه بر این، کنفرانس ویدئویی نامحدود را در سراسر ایالات متحده و کانادا ارائه می‌دهد. قابلیت های این ویژگی با افزایش سطح برنامه خود افزایش می‌یابد.

7. Vonage

قیمت گذاری:

Mobile: 19.99 دلار / ماه

Premium: 29.99 دلار / ماه

Advanced: 39.99 دلار / ماه

امروزه در نرم افزارها، سفارشی سازی بسیار رایج است و Vonage یکی از مواردی نیست که از بازی دور بماند. سیستم آن امکان افزودن شماره های رایگان، پشتیبانی پیشرفته فناوری اطلاعات، ضبط تماس و پست صوتی تصویری را فراهم می‌کند.

Vonage با یک دستیار مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌شود که صدا را برای ارتقای سرویس تماس شما درک می‌کند.

8. Phone.com

قیمت گذاری:

Basic: 11.99 دلار / ماه

Plus: 15.99 دلار / ماه

Pro: 23.99 دلار / ماه

این مقرون به صرفه ترین VoIP در سطح حرفه ای است. با Phone.com، برنامه ها را می‌توان با هم ترکیب کرد و به تیم های فروش ترکیب نامحدودی از ویژگی ها داد.

هزینه ها را می‌توان با دادن تنها ویژگی هایی که به کاربران نیاز دارند کاهش داد.

پذیرش زنده به تماس های شما پاسخ می‌دهد و سپس به یک داخلی منتقل می‌شود تا شما پاسخ دهید.

9. GoTo

قیمت گذاری:

Basic: 27 دلار / ماه

Standard: 32 دلار / ماه

Premium: 43 دلار / ماه

اگر طیف گسترده ای از ویژگی های تلفن چیزی است که به دنبال آن هستید، GoTo Connect برنامه شماست. این برنامه تعداد زیادی ویژگی در دسترس را ارائه داده و بیش از صد ابزار برای تماس، همکاری و کنفرانس به مشاغل ارائه می‌دهد.

تمام ویژگی های عمومی نیز گنجانده شده است، مانند مسیریابی تماس سفارشی، توزیع تماس و موقعیت جغرافیایی. بهترین بخش این است که آنها برای ویژگی های اضافی که خریداری می‌کنید هزینه ای دریافت نمی‌کنند.

10. 1-VoIP

قیمت گذاری:

Residential: 8.97 دلار / ماه

Business: 14.97 دلار / ماه

SIP Trunking: 29.97 دلار / ماه

تماس های هرزنامه بدترین هستند. 1-VoIP از این نظر منحصر به فرد است که راهی برای اجتناب از آنها ارائه می‌دهد.

در همکاری با سرویس ضد هرزنامه شخص ثالث Nomorobo، 1-VoIP توسط سازمان ها به دلیل مسدود کردن بیش از دو میلیارد تماس هرزنامه خودکار ارزیابی شده است.

این ویژگی به گونه ای نظارت می‌شود که تماس های سرویس های ضروری همچنان انجام می‌شود.

11. Mitel

قیمت گذاری:

Essentials: 20.99 دلار / ماه

Premier: 26.00 دلار / ماه

Elite: 38.00 دلار / ماه

اگر به دنبال یک ارائه دهنده PBX سنتی قدیمی هستید، Mitel را در نظر بگیرید که با موفقیت به یک سرویس VoIP تبدیل شد. راه حل های کوچک و متوسط ​​ارائه می‌دهد اما در راه حل های سازمانی خود برجسته است.

ادغام آن با Salesforce برای کسب‌وکار های کوچکی که شروع به کار می‌کنند مفید خواهد بود. برای اشتراک گذاری بی وقفه اطلاعات با Microsoft Outlook و برنامه های Google مرتبط می‌شود.

12. Line2

قیمت گذاری:

ماهانه: 15.99 دلار / ماه

سالانه: 165 دلار در سال

Line2 با افزودن خط دوم به تلفن همراه شما و سپس گسترش از آنجا به عنوان یک ارائه دهنده VoIP کار می‌کند. عمدتاً یک عملیات مبتنی بر ابر، گوشی اختصاصی PBX برای دسترسی آسان مستقیماً به تلفن های هوشمند تیم شما منتقل می‌شود.

برای ویژگی‌های عمومی VoIP، Line2 با توزیع تماس و همراه خودکار ارائه می‌شود.

13. AT&T

قیمت گذاری:

Office@Hand: 25.4۰ دلار / ماه برای استاندارد، 36.25 دلار / ماه برای Premium

Business: 89 دلار در ماه

Business-Advanced: در صورت درخواست در دسترس است

AT&T Business به عنوان یکی از قدیمی ترین بازیگران در فضای ارتباطی، در تطبیق با به‌روزترین تحولات در بازار VoIP عقب نخواهد ماند. چیزی که واقعاً آن را منحصر به فرد می‌کند نحوه ادغام آن با سیستم های قدیمی است.

به طور خاص، Office@Hand راه حلی است که گزینه های صوتی، فکس و متن را همراه با کنفرانس صوتی و تصویری ارائه می‌دهد. پس از راه اندازی، AT&T Business به سادگی شخصیت می‌یابد.

14. Microsoft

قیمت گذاری:

Standard: 8 دلار / ماه

W/ Calling Plan: 15 دلار / ماه

365 E5: 57 دلار / ماه

Microsoft در ادارجات سراسر جهان در حال استفاده است و اکنون آنها Microsoft Teams Phone، یک VoIP مبتنی بر ابر را برای افزودن به مجموعه خود دارند. قوی ترین ویژگی آن توانایی آن در ادغام با برنامه های Microsoft Teams است و برای کسانی که قبلاً از Microsoft 365 استفاده می‌کنند بسیار مقرون به صرفه است.

این ارائه دهنده VoIP به گروه ها اجازه می‌دهد از هر دستگاهی به هر نقطه از جهان تماس بگیرند و از ابر برای اطمینان از قابلیت اطمینان بالا استفاده کنند.

15. Intermedia

طرح قیمت گذاری:

Unite Pro: 27.99 دلار

Unite Enterprise: 32.99 دلار

با Intermedia Unite احساس راحتی در دفتر کار کنید. این شرکت یک برنامه Anyphone BYOP (تلفن خود را بیاورید) دارد که به دستگاه های دیگر اجازه می‌دهد به محیط VoIP Intermedia متصل شوند.

این سرویس همچنین دارای پیوندهای قوی با Office 365 و Workspace و همچنین Slack و Salesforce است تا به شما در کار از راه دور کمک کند.

16. PhoneBurner

قیمت گذاری:

Standard: 124 دلار / ماه

Professional: 149 دلار / ماه

Premium: 166 دلار / ماه

PhoneBurner خود را بیشتر به عنوان یک پلتفرم تعامل فروش توصیف می‌کند، نه پلتفرمی که جایگزین خط تلفن فعلی شما شود. به نمایندگان ابزاری عالی برای جستجو، فروش و بستن معاملات می‌دهد و بهره وری تیم را به سرعت افزایش می‌دهد.

پلتفرم های تعامل فروش نیز توسط اکثر افراد در صنعت SaaS تجارت به کسب و کار استفاده می‌شود. برای تیم های فروش، این PhoneBurner را به یک VoIP عالی تبدیل می‌کند.

17. OpenPhone

قیمت گذاری:

Standard: 10 دلار / ماه

Premium: 20 دلار / ماه

Enterprise: در صورت درخواست در دسترس است

OpenPhone بهترین راه حل را برای راه اندازی کسب و کار خود از طریق تلفن همراه در اختیار شما قرار می‌دهد. بسیاری از سیستم های سانترال مبتنی بر ابر ادعا می‌کنند که می‌توانند جایگزین سیستم تلفن تجاری شوند، OpenPhone در عوض گوشی شما را «ارتقای» می‌کند تا برای کسب‌وکار مناسب تر باشد.

شما یک شماره کسب‌وکار برای تلفن همراه خود دریافت می‌کنید، و یک ویژگی صندوق ورودی مشترک به تیم ها اجازه می‌دهد تا از همان شماره حتی در همان زمان تماس بگیرند.

18. MagicJack

قیمت گذاری:

Business و کار: 15.99 دلار / ماه

برای کسانی که به دنبال یک راه حل VoIP مقرون به صرفه با ویژگی های اساسی، به ویژه کسب‌وکار های کوچک هستند، magicJack این امکان را به شما می‌دهد.

در واقع، شهرت آن بر این اساس استوار است که یکی از مقرون به صرفه ترین ارائه دهندگان VoIP در جهان است. همراه با اپلیکیشنی به نام MagicApp است که امکان تماس رایگان از طریق Wi-Fi را نیز فراهم می‌کند.

19. Freshdesk

قیمت گذاری:

Growth: 15 دلار / ماه

Pro: 39 دلار / ماه

Enterprise: 69 دلار / ماه

مرکز تماس Freshdesk برای مشاغلی که از مرکز تماس استفاده می‌کنند گزینه خوبی است. با سرویس VoIP آن، می‌توانید یک مرکز تماس انعطاف پذیر و هوشمند را در چند مرحله هوشمند با سخت افزار تلفن صفر مستقر کنید.

آنها همچنین گزارش گسترده، تجزیه و تحلیل داده ها را در مورد عملیات روزانه برای مقیاس بندی تصمیمات ارائه می‌دهند.

20. CallHippo

قیمت گذاری:

Bronze: 16 دلار / ماه

Silver: 24 دلار / ماه

Platinum: 40 دلار / ماه

Enterprise: 48 دلار / ماه

CallHippo توسط بیش از 5000 برند از جمله آمازون و Shopify برای سیستم تلفن تجاری مجازی کاربر پسند خود استفاده می‌شود.

یکی از ویژگی های قابل توجه این است که به شما امکان می‌دهد بهترین زمان روز برای تماس را بر اساس کشورهای مبدا بدانید. این سرویس دارای گزینه های مرکز تماس مانند تجزیه و تحلیل بلادرنگ، نظارت بر تماس و توزیع تماس است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT