خدمات PayPal

گسترش خدمات PayPal برای کمک های بشردوستانه به اوکراین

زمان مطالعه 3 دقیقه

پی پال اعلام کرده است که خدمات خود را برای کمک به کشور اوکراین به مدت سه ماه دیگر تا 30 سپتامبر 2022 تمدید می کند. در این خبر به بررسی خدمات PayPal به منظور کمک به اوکراین می پردازیم.

خدمات PayPal برای کمک به اوکراین

این خدمات شامل موارد زیر است :

  • گسترش خدمات ارسال و دریافت پرداخت‌های همتا به همتا (P2P) بین دوستان و خانواده برای مشتریان اوکراینی که مکمل خدمات PayPal و Xoom در اوکراین است.
  • پی پال به طور موقت از کارمزدها و هزینه های خود برای مشتریانی که پول را به حساب های پی پال اوکراینی ارسال می کنند یا از حساب های پی پال اوکراینی دریافت می کنند چشم پوشی می کند.
  • مشتریان اوکراینی می توانند پول را از کیف پول پی پال خود به کارت های اعتباری مسترکارت و ویزا انتقال دهند.
  • مشتریان اوکراینی که به کشورهای دیگر پناه آورده اند با ایجاد کیف پول اوکراینی پی پال می توانند به این خدمات دسترسی داشته باشند.

با افزایش بحران در اوکراین نیاز روزافزونی برای کمک به مردم این منطقه برای دسترسی به کمک های بشردوستانه احساس میشود. پی پال در حال گسترش خدمات خود در اوکراین است تا به مشتریان خود راه هایی برای ارسال سریع و امن پول به دوستان و خانواده ارائه دهد.

خدماتی که برای کمک به مشتریان اوکراینی در دسترس است

  • پرداخت‌های P2P به دوستان و خانواده: دارندگان حساب پی پال اوکراینی جدید و قدیم می‌توانند پرداخت‌های همتا به همتا (P2P) را از دوستان و خانواده ارسال و دریافت کنند و پول را از کیف پول اوکراینی پی‌پال خود به مسترکارت، ویزا و کارت های اعتباری انتقال دهند.
  • انتقال پول از کیف پول پی پال: مشتریان اوکراینی که از طریق کیف پول اوکراینی پی پال خود از طرف دوستان و خانواده پول دریافت می کنند، می توانند این پول را با متصل کردن کارت اعتباری مسترکارت یا ویزا کارت دبیت (Debit Visa Card) یا ویزا کارت اعتباری به حساب بانکی خود منتقل کنند.
  • حذف کارمزدهای پی پال: پی پال به طور موقت از هزینه های خود برای مشتریانی که پول به حساب های پی پال اوکراینی ارسال می کنند یا از حساب های پی پال اوکراینی دریافت می کنند چشم پوشی می کند. Xoom سرویس انتقال بین المللی پی پال نیز کارمزد تراکنش خود را برای پرداخت به حساب های اوکراینی حذف کرده است. هزینه‌هایی که صادرکننده کارت یا بانک دریافت می‌کند ممکن است همچنان اعمال شود.

مشتریان جدید اوکراینی می توانند این مراحل را برای ایجاد یک حساب پی پال انجام دهند :

  • از مرورگر وب موبایل یا دسکتاپ به آدرس PayPal.com/ua/home بروید.
  • روی “Sign Up” در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.
  • شماره موبایل را وارد کنید و شماره را تأیید کنید.
  • مشتریان اوکراینی باید برای پاسخ این سوال که “کجا زندگی می کنید؟” “اوکراین” را انتخاب کنند.
  • در مرحله بعد اطلاعاتی از جمله نام، ایمیل، آدرس، تاریخ تولد و ملیت را وارد کنید و شماره شناسایی (گذرنامه یا شناسه ملی) را وارد کنید.
  • پس از راه‌اندازی و تأیید حساب، مشتریان می‌توانند برای ارسال و انتقال وجه مسترکارت یا کارت نقدی یا را اضافه کنند.

مشتریان اوکراینی می‌توانند پول را از کیف پول پی پال اوکراینی خود به USD، CAD، GBP و EUR ارسال و دریافت کنند. هنگامی که مشتری پول را از کیف پول پی پال خود به یک کارت نقدی یا اعتباری واجد شرایط انتقال می دهد، پول به ارز مرتبط با آن کارت در دسترس خواهد بود. نرخ و کارمزدی تبدیل ارز که صادرکننده کارت یا حساب بانکی مشتری دریافت می‌کند ممکن است همچنان اعمال شود. پی پال این خدمات جدید و حذف هزینه های تراکنش را تا 30 سپتامبر 2022 تمدید کرده است.

منبع : newsroom.paypal

 

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT