یادگیری آنلاین گیتار

یادگیری آنلاین گیتار | معرفی بهترین وبسایت های آموزش گیتار

زمان مطالعه 4 دقیقه

یادگیری گیتار به تنهایی و بدون معلم سخت است و ممکن است تکنیک های نواختن را به درستی یاد نگیرید. همچنین هزینه معلم خصوصی زیاد است، بنابراین مراجعه به یک وب سایت آموزش گیتار یک ایده ی عالی است تا با هزینه کمتری بتوانید نواختن گیتار را یاد بگیرید. در ادامه با معرفی وب سایت های یادگیری آنلاین گیتار با ما همراه باشید.

یادگیری آنلاین گیتار

سایت JustinGuitar

یادگیری آنلاین گیتار

یادگیری آنلاین گیتار

JustinGuitar یکی از بهترین وب سایت ها برای یادگیری گیتار است. با آموزش های Justin Sandercoe با سابقه 18 سال تدریس موسیقی گیتار را یاد بگیرید. این وب سایت بیش از 1250 درس رایگان برای سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته با بیش از 650 آهنگ ارائه داده است.

JustinGuitar همچنین برنامه های مفیدی مانند Ear Trainer برای تمرین شنیدن، مترونوم و tempo calculator را ارائه می دهد.

سایت Fender Play

یادگیری آنلاین گیتار

یادگیری آنلاین گیتار

Fender علاوه بر این که یکی از شرکت های بزرگ سازنده گیتار است دوره های آموزش گیتار را نیز ارائه میدهد. شما میتوانید ویدیوهای آموزشی Fender Play را بر اساس نوع گیتار و سبک و در سطوح مبتدی تا پیشرفته جستجو کنید.

 این وب سایت همچنین چالش های مختلفی مانند تشخیص آکورد برگزار میکند. آهنگ‌های زیادی از مدرن گرفته تا قدیمی مانند Ed Sheeran و The Beatles در این وب سایت وجود دارد که می‌توانید آنها را اجرا کنید. Fender Play یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه دارد و هزینه ماهانه آن 9.99 دلار است.

سایت Guitareo

Guitareo یک انجمن موسیقی است که با شرکت در آن میتوانید با دیگر افراد تعامل داشته باشید و از معلمان موسیقی سوال بپرسید و اشکالات خود را رفع کنید. Guitareo یک برنامه آموزش گیتار گام به گام با 10 مرحله ارائه می دهد و با آن میتوانید تمام تکنیک های گیتار شامل اصول اولیه نوازندگی، آکوردها و لیک را یاد بگیرید. این وب سایت در سبک های مختلف از پاپ گرفته تا کانتری و هوی متال آموزش های زیادی را ارائه داده است.

در این وب سایت بیش از 85 دوره و 1000 درس وجود دارد که می‌توانید در هر زمان به آنها دسترسی داشته باشید. همچنین میتوانید بیش از 500 آکورد در سبک های مختلف را یاد بگیرید. هزینه اشتراک Guitareo 15 دلار در ماه یا 127 دلار در سال است. 

سایت TrueFire

یادگیری آنلاین گیتار

یادگیری آنلاین گیتار

TrueFire شما را وادار میکند تا هر روز گیتار را بردارید و تمرین کنید و با مجموعه ای از 50000 ویدیوی آموزشی تکنیک های نواختن گیتار را به شما یاد میدهد. این وب سایت سطح نوازندگی شما را مشخص میکند و بر اساس آن به شما تمرین میدهد و هر آهنگی که بخواهید را میتوانید یاد بگیرید و بنوازید. 

TrueFire ابزارهایی نت نویسی مانند و همگام‌سازی ویدیو، برنامه loop و slo-mo را نیز ارائه میدهد. حتی می توانید به آموزش های انفرادی، گروهی و پخش زنده بپیوندید. TrueFire  29دلار در ماه یا 249 دلار در سال هزینه دارد. 

سایت Andy Guitar

Andy Guitar از نظر سبک آموزش مانند JustinGuitar است و یک معلم باتجربه شما را در مسیر یادگیری گیتار همراهی میکند. حتی اگر هیچ تجربه قبلی در گیتار نداشته باشید، Andy تمام اصول اولیه را به شما یاد میدهد. شما می توانید پیشرفت خود را بسنجید و اهدافی را تعیین کنید.

JustinGuitar آموزش های رایگان و پولی را ارائه می دهد. هزینه اشتراک دوره های پولی 9.99 پوند در ماه یا 89.99 پوند است.

سایت LickLibrary

یادگیری آنلاین گیتار

یادگیری آنلاین گیتار

این وب سایت آموزش گیتار دارای بیش از 5000 ویدیوی آموزشی است و هر ماه چهار دوره جدید اضافه می شود. این دوره‌ها یک برنامه درسی شخصی ارائه می‌دهند، بنابراین شما می‌توانید بر اساس علایق خود گیتار را یاد بگیرید. در این وب سایت گیتار را توسط نوازندگان حرفه‌ای‌ یاد میگیرید.

در LickLibrary هزاران آهنگ معروف مانند جیمی هندریکس و بادی هالی وجود دارد که میتوانید هر کدام را بخواهید انتخاب کنید. LickLibrary  15.99دلار در ماه یا 135 دلار در سال هزینه دارد.

سایت Your Guitar Academy

یادگیری آنلاین گیتار

یادگیری آنلاین گیتار

Your Guitar Academy آموزش‌های حرفه‌ای گیتار با کمترین قیمت در سبک های مختلف ارائه میدهد. شما همچنین میتوانید توضیحاتی را به ویدیوها اضافه کنید. هر دوره آموزشی به بخش هایی تقسیم میشود و توسط یک معلم حرفه ای به سادگی توضیح داده میشوند.

برنامه های آموزش گیتار را نیز امتحان کنید

با وب سایت های آموزش گیتار میتوانید گیتار را با هزینه کمتری یاد بگیرید. اگر نمی دانید کدام وب سایت برای شما مناسب است میتوانید هر کدام را به مدت یک هفته امتحان کنید. علاوه بر وب سایت های آموزش گیتار برنامه های زیادی وجود دارند که در این مسیر به شما کمک میکنند. وب سایت هایی معرفی کردیم، اپلیکیشن های مخصوص به خود را نیز دارند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT