یافتن مشاغل ورودی داده به صورت آنلاین

5 بهترین وب سایت برای یافتن مشاغل ورودی داده به صورت آنلاین

زمان مطالعه 6 دقیقه

به دنبال مشاغل ورود اطلاعات به صورت آنلاین هستید؟ در اینجا برخی از بهترین وب سایت هایی وجود دارد که می توانید فرصت های قانونی را پیدا کنید و حرفه خود را شروع کنید. یافتن مشاغل ورودی داده به صورت آنلاین را در ادامه بررسی کرده ایم.

سایت های شغلی ورود اطلاعات به مبتدیان امکان دسترسی به فرصت های کاری بسیار متنوع را می دهند. آنها همچنین به متخصصان باتجربه اجازه می‌دهند شبکه مشتریان خود را گسترش دهند و در مهارت‌های خاص تخصص پیدا کنند. بنابراین، جای تعجب نیست که اینترنت پر از وب‌سایت‌هایی است که مشاغل ورود اطلاعات از راه دور به راحتی در دسترس هستند.

با این حال، تمایز بین سایت های شغلی ورود اطلاعات قابل اعتماد و سایت های جعلی که برای کلاهبرداری از شما در آنجا هستند، می تواند دشوار باشد. بنابراین، برای کمک به شما در یافتن شغل رویایی خود در این زمینه، لیستی از معتبرترین وب سایت ها را برای یافتن مشاغل ورودی داده به صورت آنلاین گردآوری کرده ایم.

1.یافتن مشاغل ورودی داده به صورت آنلاین Upwork

Upwork یکی از شناخته شده ترین پلتفرم های فریلنسینگ در سراسر جهان است. همچنین دارای یک بازار پر رونق برای مشاغل ورود اطلاعات است. ثبت نام با Upwork بسیار آسان است – تنها کاری که باید انجام دهید این است که نام، آدرس ایمیل خود را وارد کرده و یک رمز عبور قوی ایجاد کنید. همچنین می توانید با استفاده از اکانت Google خود ثبت نام کنید.

چیزی که Upwork را از سایر وب‌سایت‌های مشاغل ورودی داده متمایز می‌کند این است که می‌توانید یک پروفایل شغلی گسترده در اینجا ایجاد کنید. این می تواند به شما کمک کند تمام دستاوردها و صلاحیت های خود را در یک مکان به نمایش بگذارید که استخدام کنندگان می توانند هنگام استخدام شما ببینند. نکات مختلفی وجود دارد که می توانید برای تنظیم پروفایل Upwork خود به روش صحیح استفاده کنید.

هنگامی که پروفایل شما ایجاد شد، می توانید با جستجوی مشاغل ورودی داده در این پلتفرم، کار پیدا کنید. لیستی از تمام فرصت های شغلی موجود را با اطلاعات مفیدی مانند سطح دشواری شغل و بودجه کارفرما دریافت خواهید کرد.

می‌توانید مشاغل موجود را با پارامترهای مفیدی مانند مکان مشتری، سابقه استخدام مشتری و تعداد پیشنهادات فیلتر کنید. با کلیک بر روی آگهی استخدام می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مشتری کسب کنید. این می تواند به شما کمک کند تا از استخدام کنندگان مشکوک دور شوید.

هنگامی که مشاغل احتمالی را در فهرست نهایی قرار دادید، باید پیشنهاد خود را ارسال کنید. این نشان می دهد که چگونه شما مطابق با الزامات ورود داده های مشتری هستید. قرارداد شما پس از پذیرفته شدن پیشنهاد شما شروع می شود و شما استخدام می شوید.

عضویت در Upwork کاملا رایگان است. با این حال، ارسال پروپوزال ها به Connects، ارز مجازی Upwork نیاز دارد – این ارزها 0.15 دلار قیمت دارند. این پلتفرم همچنین 10 درصد از درآمد شما را به عنوان هزینه خدمات کسر می کند.

2.یافتن مشاغل ورودی داده به صورت آنلاین Fiverr

Fiverr یکی دیگر از پلتفرم‌های فریلنسینگ محبوب است که در آن می‌توانید هزاران شغل ورود اطلاعات از راه دور را پیدا کنید. برای ثبت نام کافی است به وب سایت آن بروید و روی Join کلیک کنید. سپس تمام اطلاعات مورد نیاز را برای تکمیل ثبت نام ارائه دهید.

با Fiverr، لازم نیست خودتان برای مشاغل درخواست دهید. در عوض، مشتریان به شما مراجعه می کنند. شما باید یک “Gig” برای سرویس ورودی داده خود ایجاد کنید. هنگامی که یک خریدار احتمالی سرویس مربوطه را جستجو می کند، این گیگ ها در SERP های Fiverr ظاهر می شوند.

شما می توانید از شیوه های سئو برای جلب توجه به گیگ های خود استفاده کنید. هنگامی که مشتری گیگ شما را خرید، شما به سادگی باید کار را تحویل دهید. سپس خریدار پرداخت سپرده را آزاد می کند و فیدبک خود را می گذارد.

این بررسی‌ها و درآمد انباشته شما، رتبه‌بندی گیگ شما را در SERPهای Fiverr افزایش می‌دهد. به غیر از آن، راه های دیگری برای افزایش فروش خود در Fiverr وجود دارد. ثبت نام در Fiverr رایگان است، اما پلتفرم 20٪ از درآمد شما را به عنوان هزینه پلتفرم کسر می کند. Fiverr همچنین برای تبلیغ گیگ خود در جستجوی پولی از شما هزینه می گیرد.

3. Amazon Mechanical Turk

Amazon Mechanical Turk به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا وظایف مختلف، از جمله کار ورود داده‌ها، را برای کارگران از راه دور از سراسر جهان جمع‌سپاری کنند. برای شروع، باید یک اکانت ورکر (worker) درخواست کنید.

با تمام اطلاعات ارائه شده و تأیید اکانت شما، به انواع مختلفی از وظایف جمع‌سپاری ورودی داده برای انتخاب دسترسی خواهید داشت.

به سادگی دستورالعمل های موجود در Human Intelligence Task (HIT) را دنبال کنید و کار را برای دریافت حقوق ارسال کنید. با کسب تجربه در Amazon Mechanical Turk ، به وظایفی با درآمد بهتر دسترسی خواهید داشت.

هیچ هزینه ای در اینجا وجود ندارد. با این حال، اگر اهل ایالات متحده یا هند نیستید، نمی توانید پول نقد را برداشت کنید. در عوض، کارت های هدیه آمازون را به عنوان نوعی پرداخت دریافت می کنید.

4. FlexJobs

FlexJobs قراردادها، از جمله کارهای ورود داده ها را به نمایش می گذارد و آنها را در پلتفرم خود در دسترس قرار می دهد. این امر احتمال کلاهبرداری را کاهش می دهد. می‌توانید بدون ایجاد اکانت کاربری، کارهای ورود اطلاعات را در وب‌سایت FlexJobs جستجو کنید. با این حال، برای درخواست کار باید ثبت نام کنید.

بسته به موقعیت مکانی شما و نوع کاری که می خواهید وارد کنید، لیست مشاغل جدید تقریباً هر روز ظاهر می شود. شرکت های استخدام به شما این امکان را می دهند که مستقیماً از طریق FlexJobs درخواست دهید یا شما را به صفحه شغلی خود هدایت کنید.

FlexJobs از شما می‌خواهد یک بسته اشتراک بخرید تا برای مشاغل در پلتفرم خود درخواست دهید، با هزینه‌هایی که از 9.95 دلار در هفته شروع می‌شود. این بسته ها همچنین شما را به منابع و نکات مفید جستجوی کار دسترسی خواهند داد.

5.یافتن مشاغل ورودی داده به صورت آنلاین Freelancer

فریلنسر نام بزرگ دیگری در صنعت ورود اطلاعات از راه دور است. برای شروع با Freelancer، باید اکانتی ایجاد کنید که تجربه و تخصص شما را به عنوان یک متخصص ورود داده ها برجسته کند. سپس باید پروژه های ورود داده را جستجو کنید. می‌توانید این نتایج را بر اساس نوع شغل، مهارت‌ها، زبان و بودجه فیلتر کنید.

هنگامی که یک پروژه را در فهرست نهایی قرار دادید، باید با استفاده از یک پیشنهاد برای آن پیشنهاد بدهید. مناقصه رایگان است، اما هر ماه فقط می توانید تعداد معینی از پروژه ها را پیشنهاد دهید. این بستگی به نوع طرح عضویت شما دارد. با پذیرفته شدن پیشنهاد شما، می توانید شروع به کار روی پروژه و دریافت پول کنید.

برای پروژه های ثابت، فریلنسر 10٪ از کل درآمد یا 5 دلار ثابت را از شما دریافت می کند، بسته به اینکه کدام ارزش بیشتری داشته باشد. برای پروژه های ساعتی 10 درصد کسر می شود. می‌توانید در صفحه هزینه‌ها و هزینه‌های فریلنسر، ساختار کامل هزینه را مشاهده کنید.

سایت های شغلی ورودی داده نقطه شروع عالی را ارائه می دهند

بسیاری از وب سایت های شغلی ورود اطلاعات در اینترنت وجود دارد که می توانید به عنوان یک متخصص ورود اطلاعات از راه دور کار پیدا کنید. اما مهم است که به دنبال یک وب سایت قابل اعتماد بروید تا مطمئن شوید که برای کار سخت خود دستمزد دریافت می کنید.

Upwork، Fiverr، Freelancer، و Amazon Mechanical Turk گزینه های مورد علاقه میلیون ها فریلنسر هستند. این پلتفرم‌ها دارای سیستم‌های پرداخت سخت‌گیرانه و تایید کاربر برای جلوگیری از کلاهبرداری هستند.

سایت‌هایی مانند FlexJobs همه آگهی‌های شغلی را به صورت دستی نمایش می‌دهند تا هر چیزی که مشکوک باشد را از بین ببرد. با این حال، همچنان باید در سایت های فریلنسینگ مراقب کلاهبرداران باشید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT