پی پال در کسب و کارها

۵ توصیه مهم کارمندان پی پال در کسب و کارها

زمان مطالعه 3 دقیقه

کار کردن با کسب و کارهای مختلف به کارکنان PayPal بینش بسیار خوبی در مورد چالش های دنیای بیزنس و راه حل هایی که به آنها کمک می کند تا به جلو بروند، داده است. در واقع بسیاری از کارمندان پی پال به عنوان مربی به کسب و کارهای کوچک کمک می کنند تا کسب و کار خود را در یک اقتصاد دیجیتالی که به سرعت در حال تکامل است رشد دهند. در ادامه به برخی از بهترین توصیه های کارمندان پی پال در کسب و کارها می پردازیم. با ما همراه باشید.

پی پال در کسب و کارها

برای مسائل زنجیره تامین آماده شوید

اختلالات زنجیره تامین در طول پاندومی کرونا یک مسئله مهم بوده است، کسب و کارها باید همچنان برای تاخیرهای مداوم و همچنین کمبود منابع و مواد اولیه آماده شوند. مت میلر مدیر ارشد فروش داخلی پی پال گفت: “مدیریت منابع یکی از بزرگترین چالش‌هایی است که یک SMB باید در سال 2022 برای آن آماده شود. علاوه بر این به دلیل عدم قطعیت تورم و تأثیرات زنجیره تأمین طولانی‌تر، جریان نقدینگی و مدیریت حاشیه به اولویت‌های کسب‌وکارها تبدیل می‌شوند.”

از فرصت های فرامرزی استفاده کنید

مکس تانگ که در حوزه جرایم مالی و حفاظت از مشتری در PayPal در شانگهای کار می کند، در سال گذشته به عنوان یک مربی کسب و کار فعالیت کرده است. او می گوید COVID-19 اهمیت بازار جهانی را مجددا مطرح کرده است.

در زمانی که دولت‌ها در سرتاسر جهان محدودیت‌هایی را در محل کار اعمال کردند و مردم را در خانه نگه داشتند، تجارت آنلاین به یک راه نجات بخش تبدیل شد و حتی زمانی که همه محدودیت‌ها برای همیشه برداشته شوند، تجارت آنلاین برای موفقیت یک کسب و کار حیاتی خواهد بود.

او گفت: تأثیر ثانویه COVID-19 و سیاست‌های مربوطه دولت در کشورها متفاوت، غیرقابل پیش‌بینی و پیچیده هستند. محیط تجارت الکترونیک فرامرزی به سرعت برای کسب و کارهای کوچک در چین و فراتر از آن تقویت خواهد شد.

راه های جدید برای کسب درآمد را پیدا کنید

لیشا بل مدیر صندوق فرصت‌های اقتصادی پی پال که در هشت سال گذشته به کارآفرینان مشاوره می‌دهد، می‌گوید که افزایش سرمایه بزرگترین چالش اخیر برای صاحبان کسب و کارها بوده است. او از کسب و کارها می خواهد که خارج از چارچوب سازمانشان فکر کنند تا شرکت های خود را سرپا نگه دارند.

او توصیه می‌کند:

«راه‌های نوآورانه ای برای تولید سرمایه بیشتر پیدا کنید تا شرکت را تا پایان قراردادهای بزرگ حفظ کنید».او همچنین می‌گوید که حفظ سرمایه‌گذاران می‌تواند سودآور باشد. بررسی های سه ماهه کسب و کارها ذینفعان را درگیر می کند و گروه جدیدی از سرمایه گذاران بالقوه را جذب می کند. به عبارت ساده یک بررسی سه ماهه کسب و کار جلسه ای است که هر سه ماه یک بار با مشتریان و کارمندان برگزار میشود و گزارش سه ماهه مالی شرکت ارائه میشود. در این جلسات سه ماهه باید بردها، شکست‌ها را به اشتراک بگذارند و همیشه ASK داشته باشند.

یک تیم رویایی بسازید

میلر می گوید که پشتیبانی مناسب می تواند اساساً برای رشد یک تجارت مهم باشد. او می گوید: تیم خود را بسازید. سازمان‌ها و منابع زیادی برای کمک به کارآفرینان وجود دارد. رویای خود را به اشتراک بگذارید و تیم خود را استخدام کنید. یک تیم رویایی به شما کمک می کنند تا رویا را به واقعیت تبدیل کنید.

روی تجربه مشتری تمرکز کنید

در آخر و مهمتر از همه میلر که در هفت سال گذشته به کارآفرینان مشاوره می‌دهد توصیه می‌کند که صاحبان کسب‌وکارهای کوچک راه بیشتری را طی کنند، زیرا در دنیای پسا کرونا، مصرف‌کنندگان به دنبال چیز بیشتری هستند.

پس از چندین سال استفاده از ماسک و محدودیت بسیاری از مشتریان تشنه تجربه و تعامل هستند. یک تجربه مثبت و لذت بخش نه تنها مشتریان را جذب می کند، بلکه باعث میشود کسب و کارهای کوچک و حاشیه سود خود را بهبود دهند.

 

امتیاز 4.7/5 - از 7 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT