پیدا کردن عبارات معروف

۵ وب سایت برای پیدا کردن عبارات معروف

نقل قول‌ها و جملات انگیزشی کاربردهای مختلفی دارند. این جملات در حین کار میتواند به شما انگیزه دهد یا در پروژه‌ها و شبکه‌های اجتماعی خود از آن‌ها استفاده کنید. پیدا کردن این نقل قول‌ها شاید دشوار باشد. در این مقاله ۵ وب سایت برای پیدا کردن عبارات معروف را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

پیدا کردن عبارات معروف

سایت BrainyQuote

پیدا کردن عبارات معروف

پیدا کردن عبارات معروف

BrainyQuote یک وب سایت عالی برای یافتن نقل قول‌های معروف است. این سایت کاملا کاربرپسند است و برای یافتن نقل‌ قول‌ها میتوانید از نوار جستجوی بالای سایت استفاده کنید. همچنین دسته‌بندی‌های محبوب نیز در زیر نوار جستجو قرار دارد.

عنوان‌های محبوب شامل نقل قول‌های انگیزشی و الهام بخش و همچنین نویسندگان محبوب در این وب‌سایت ارائه شده است. همچنین می‌توانید نقل قول‌های مناسب برای رویدادهای مختلف مانند تولد را در این سایت پیدا کنید.

هر نقل قول موجود در BrainyQuote دارای پس زمینه‌ خاص خود می‌باشد. شما میتوانید با توجه به سلیقه خود پس‌زمینه نقل قول را تغییر دهید. اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال نقل قول‌های جالب می گردند، BrainyQuote نیاز شما را برآورده میکند. 

نقل قول‌ها روزانه به طور مرتب تغییر می‌کند، در نتیجه همیشه میتوانید جملات جدیدی را در این وب سایت پیدا کنید. این وب‌سایت یکی از راه‌های بسیار عالی برای یادگیری لغات جدید از طریق برنامه‌های فرهنگ لغت و واژگان است.

سایت Wikiquote

پیدا کردن عبارات معروف

پیدا کردن عبارات معروف

اگر به دنبال نقل قول برای پروژه‌های خود هستید، سایت Wikiquote برای این‌کار طراحی شده است. Wikiquote بسیار شبیه به ویکی‌پدیا است و دارای اطلاعات زیادی است و توسط افراد زیادی به صورت آنلاین به‌روز می‌شود. 

Wikiquote شامل دسته‌بندی‌های مختلفی از جمله ادبی، انتزاعی، فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی است. این سایت همچنین بر اساس موضوع، مکان و موارد دیگری مانند ضرب المثل ها، شعارها و سنگ نوشته‌ها نقل‌قول‌هایی را ارائه داده است.

روش جستجو در Wikiquote مانند جستجو در ویکی‌پدیا است و به راحتی میتوانید جملات موردنظر خود را پیدا کنید.

سایت Quotery

پیدا کردن عبارات معروف

پیدا کردن عبارات معروف

اگر به دنبال وب سایتی هستید که ظاهر عالی و به طور کلی استفاده از آن احساس خوبی داشته باشد، Quotery یک سایت فوق العاده جذاب است و با استفاده از آن میتوانید نقل قول ها و جملات جدید را به راحتی پیدا کنید.

Quoery دارای تمام ویژگی‌های اصلی یک سایت از جمله نوار جستجو، دسته بندی های و بخشی برای محبوب ترین نقل قول های سایت است.

عملکرد این سایت به این صورت است که اگر روی یک نقل قول کلیک کنید وارد صفحه‌ای می‌شوید که اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار میدهد. با اسکرول به پایین صفحه نقل قول‌های بیشتری را خواهید دید.

علاوه بر این Quotery تصاویری را برای نقل قول‌ها ارائه میدهد. برخلاف سایت BrainyQuote تصاویر  Quotery قابل ویرایش نیستند، البته گاهی چندین گزینه برای ویرایش در دسترس است. همچنین پس‌زمینه‌ها نیز بیشتر مختص خود نقل قول‌ها بوده و با تصاویر مرتبط هستند.

سایت QuotesLyfe

پیدا کردن عبارات معروف

پیدا کردن عبارات معروف

رابط کاربری QuotesLyfe ممکن است کمی ناآشنا به نظر برسد، اما به طور کلی یک وب سایت عالی برای یافتن نقل قول‌ها است و چیزهای زیادی برای ارائه دارد.  QuotesLyfe نوار جستجو، دسته بندی‌، پس‌زمینه و تصاویر مختلفی را برای نقل قول‌ها ارائه میدهد. بنابراین میتوانید برای هر نقل ‌قول پس زمینه مناسب را پیدا کنید.

Quote Maker این وب‌سایت نیز دقیقا همین کار را انجام میدهد. برنامه‌های اندروید زیادی برای ساخت نقل قول های انگیزشی وجود دارد، اما با Quote Maker میتوانید این کار را با رایانه انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نقل قول و نویسنده آن را تایپ کنید و QuotesLyfe یک تصویر پس زمینه مطابق با آن ایجاد می کند. همچنین میتوانید فونت نوشته و پس زمینه را تغییر دهید.

سایت Goodreads

پیدا کردن عبارات معروف

پیدا کردن عبارات معروف

Goodreads یکی از بزرگترین مجموعه‌های نقل قول‌ها و نویسندگان است. شما میتوانید نقل‌قول‌ها را در Goodreads از طریق نوار جستجو پیدا کنید. نقل‌قول‌ها به طور پیش فرض بر اساس میزان محبوبیت قرار داده شده‌اند.

در Goodreads می‌توانید جستجوی خود را محدود کنید. هر نقل قول دارای برچسب‌های مختلف است بنابراین به راحتی می‌توانید نقل قول‌های مشابه را پیدا کنید. همچنین می‌توانید نقل قول‌ها را  بر اساس نویسنده جستجو کنید.

نگران یافتن نقل قول مناسب نباشید

با استفاده از وب‌سایت‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم به راحتی می‌توانید نقل‌ قول‌ها و عبارات انگیزشی مناسب برای پروژه‌ها و شبکه‌های اجتماعی خود را پیدا کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT