سایت HootSuite

معرفی سایت HootSuite | پلتفرمی برای مدیریت هم‌زمان شبکه‌های اجتماعی

زمان مطالعه 3 دقیقه

HootSuite (هوت سوییت) ابزاری برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی است و به کاربران امکان زمان‌بندی ارسال پست در هریک از صفحات یا پروفایل‌های فیس بوک، توییتر، لینکداین، اینستاگرام، وردپرس و دیگر پلتفرم‌ها را به طور هم‌زمان از یک محل (داشبورد HootSuite) می‌دهد. زمانی که ثبت نام می‌کنید، یک داشبورد به همراه تب‌هایی برای تنظیم تمام پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی که می‌خواهید به هوت سوییت متصل کنید به شما داده می‌شود. در این مقاله به بررسی سایت HootSuite می پردازیم.

سایت HootSuite

سایت HootSuite

سایت HootSuite

• هوت سوییت می‌تواند باعث صرفه‌جویی در وقت برای مارکتینگ شبکه اجتماعی شما شود. به جای واردشدن به هر شبکه اجتماعی و هربار پست کردن، می‌توانید فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب، لینکداین، توییتر و پینترست را همه از یک محل مدیریت کنید.

• و قابلیت “Streams” می‌تواند به شما کمک کند که در جریان مکالمات مرتبط باشید. همچنین می‌توانید مکالمات در شبکه‌های مختلف را تنها از داشبورد HootSuite خود دنبال کنید.

• هوت سوییت همچنین قابلیت آنالیتیکس را دارد که برای مشاهده گزارش دقیق عملکرد شبکه اجتماعی بسیار مفید است. اگر شما یک آژانس را اداره می‌کنید، حتما می‌دانید که گزارش دادن ROI از رسانه‌های اجتماعی می‌تواند مشکل باشد. قابلیت آنالیتیکس HootSuite به شما کمک می‌کند که تحویلی‌های خود را نمایش دهید.

امکانات HootSuite هوت سوییت

با هوت سوییت کارهای زیادی می‌توانید انجام دهید؛ اما در اینجا به برخی از پرکاربردترین امکانات که با ثبت نام اکانت رایگان به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنید، اشاره شده است. لطفا توجه داشته باشید که علاوه بر موارد زیر، تعدادی امکانات اضافی دیگر نیز در اکانت‌های پریمیوم موجود هستند که نسبت به اکانت‌های رایگان، دسترسی‌های بیشتری به شما می‌دهند.

• پست مستقیم در پروفایل‌های اجتماعی.
 برترین ویژگی HootSuite توانایی ارسال مستقیم متن، لینک، عکس، ویدیو و غیره از داشبورد HootSuite به پروفایل‌های اجتماعی شما است.

• زمان بندی پست. 
زمان کافی برای ارسال پست در طول روز ندارید؟ پست‌ها را زمان‌بندی کنید تا در زمان مشخص به طور خودکار پست شوند.

• مدیریت پروفایل‌های مختلف.
با اکانت رایگان، امکان مدیریت ۳ پروفایل اجتماعی را خواهید داشت. اگر اکانت خود را ارتقا دهید، این تعداد افزایش می‌یابد. بنابراین اگر به طور مثال، ۲۰ پروفایل توییتر و ۱۵ صفحه فیس بوک دارید، با ارتقای اکانت HootSuite می‌توانید همه آن‌ها را مدیریت کنید.

• پیام‌های هدف‌مند. 
پیام‌های خصوصی را برای گروه‌های مخاطب مورد نظر خود در پروفایل‌های اجتماعی مدنظر از طریق داشبورد HootSuite ارسال کنید.

• آنالیتیکس هوت سوییت.
یک بخش اختصاصی برای تهیه گزارش‌های آنالیتیک و خلاصه عملکرد دارد. که هم با Google Analytics و هم با Facebook Insights کار می‌کند.

سایت HootSuite

سایت HootSuite

اکانت رایگان HootSuite

استفاده از هوت سوییت رایگان است و بدون پرداخت هزینه به تمام قابلیت‌های فوق، دسترسی خواهید داشت. اما اکانت پریمیوم، گزینه‌های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر مدیریت شبکه‌های اجتماعی و آنالیز آن‌ها برای شما مسئله‌ای جدی است، می‌توانید یک دوره ۳۰ روزه رایگان HootSuite Pro بگیرید که هزینه آن بعد از این مدت حدود ۲۹ دلار در ماه است. این اکانت به کاربر امکان مدیریت هم‌زمان ۱۰ پروفایل را می‌دهد. همچنین گزینه‌هایی برای تیم‌ها، بیزینس‌ها و صاحبان کسب و کارها نیز وجود دارد.

خرید اکانت HootSuite

جهت خرید اکانت از HootSuite و پرداخت هزینه در مجموعه ما می‌توانید از درگاه پرداختی پی پال، ویزا کارت و مستر کارت استفاده کنید. همچنین در صورتی که صاحب هریک از این حساب‌ها هستید، می‌توانید برای شارژ حساب‌های خود از خدمات این مجموعه استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT