افزایش قیمت ADA

افزایش قیمت ADA هم زمان با رسیدن قیمت بیت کوین به ۵۰ هزار

زمان مطالعه 2 دقیقه

باری دیگر، قیمت بیت کوین به بالای ۵۰,۰۰۰ دلار رسید. سطح قیمتی که در ۳ ماه گذشته آن را تجربه نکرده بود. در این مقاله به بررسی افزایش قیمت ADA هم زمان با رسیدن قیمت بیت کوین به ۵۰ هزار می‌پردازیم.

افزایش قیمت ADA

بزرگ‌ترین کوین بازار ارزهای دیجیتال، در ۲۴ ساعت گذشته ۲/۵ درصد رشد داشته است و در حال حاضر با قیمت بالای ۵۰,۰۰۰ دلار معاملات آن انجام می‌شود. این بالاترین قیمتی است که از ۱۵ مه تا به امروز شاهد آن بوده است. داده‌های کوین دسک نشان می‌دهد که افزایش BTC در بازه یک ساله برابر با ۷۱/۴ درصد بوده است.

خرید کاردانو

مدیرعامل شرکت Quantum Economics گفت:

این بار اولی نیست که ما از این مانع سخت عبور کرده‌ایم. اما با توجه به پیشرفت‌هایی که در این صنعت رخ داده است، ۵۰,۰۰۰ دلار قطعا قابل توجیه می باشد. 

افزایش قیمت ADA

حجم معاملات روزانه نسبتاً مسطح باقی مانده است و از روزهای قبل کاهش یافته است. اگرچه پرایس اکشن بالای شاخص کلیدی باقی مانده است که برای سنجش یک مسیر معین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

توبی چبل، رئیس شرکت Zerocap در گفت و گوی خود با کوین دسک گفته است که کنترل اوضاع همچنان در دست خریداران است و بازار به حرکت در حوالی میانگین متحرک ۲۰۰ روزه ادامه می دهد.

از طرفی دیگر، پیشرفت دیگر آلتکوین ها نظیر پولکادات (DOT)، اتریوم (ETH)، یونی سواپ (UNI) و مخصوصاً کاردانو (ADA) که همچنان در حال ثبت سقف قیمت های جدید خود می باشد، تاثیر بسزایی در افزایش قیمت BTC داشته‌اند.

چبل افزود، نشانه های قیمت گذاری میان مدت Bitcoin در قالب علاقه طولانی مدت سرمایه گذاران به چشم می‌خورد. همچنین موارد جهانی دیگری از قبیل جلسه آینده فدرال رزرو آمریکا و جلسه کمیته بازار آزاد فدرال، ممکن است بازار را به یک نقدینگی جهانی وادار سازد.

افزایش قیمت ADA

سایر رمز ارزها که در لیست ۲۰ کوین برتر بازار قرار دارند، در کنار پرچمدار خود، مسیری صعودی را طی کردند. کوین‌هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، افزایش‌های بین ۲ تا ۱۲ درصد را برای خود به ثبت رساندند.

همانطور که گفته شد، کاردانو که کوین بومی بزرگ‌ترین بلاک چین با ساز و کار اثبات سهام می‌باشد، در جدیدترین سقف قیمت خود به ۲/۸۴ دلار رسید.

منبع: کوین دسک

حال که با افزایش قیمت ADA آشنا شدید می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT