پولکادات Polkadot (DOT)

پولکادات Polkadot (DOT) | خرید و فروش آنی پولکادات در ایران | قیمت لحظه ای پولکادات

زمان مطالعه 3 دقیقه

شبکه بلاکچین یپولکادات Polkadot (DOT) که دارای ارز رسمی خود به نام dot است، با هدف ایجاد پلتفرمی به منظور اشتراک گذاری داده ها در میان شبکه های بلاکچینی ارائه شده است. با توسعه شبکه پولکادات و به تبع آن افزایش افزایش نرخ Dot، میزان تقاضا برای خرید پولکادات افزایش یافت. این ارز که در ابتدا با توکن دات شناخته می شد، بعدا با گسترش و استقلال این شبکه به یک رمز ارز معتبر برای کاربران تبدیل شد. در این مقاله با اول پرداخت همراه باشید تا به بررسی پولکادات Polkadot (DOT) بپردازیم.

پولکادات چیست

بر اساس گزارش ها پولکادات Polkadot (DOT) در نهایت به دنبال ارائه یک اینترنت کاملا غیرمتمرکز است. لازم به ذکر است که یکی از مدیران ارشد بلاکچین polkadot از بنیانگذاران بلاکچین اتریوم بوده است. به علاوه در طی چندین ماه اخیر این شبکه با ارائه توکن رسمی خود، رویکردی مشابه با افزایش سرمایه در بازار سهام داشته است. همچنین لیست شدن آن در صرافی بایننس نیز یکی دیگر از دلایل رشد قیمت این ارز بوده است.

بر اساس وبسایت رسمی این بلاکچین، پولکادات درواقع یک فناوری چند زنجیره ای محسوب می شود. به زبان دیگر، پولکادات بلاکچینی است که سایر بلاکچین ها را به یکدیگر اتصال می دهد. یکی از اهداف اصلی پولکادات، رفع مشکلاتی است که از ورود بلاکچین به زندگی روزمره جلوگیری می کنند.

قیمت لحظه ای پولکادات Polkadot (DOT)

از آنجایی که شبکه این رمز ارز نسل جدید شبکه بلاکچین می باشد، پیش بینی ها برای افزایش قیمت Polka Dot بیشتر شده است، به گونه ای که کارشناسان آن را رقیب جدی برای اتریوم می دانند. علاوه بر این، مقایس پذیری و قابلیت ارتقا شبکه Dot از جمله مواردی است که باعث تمایل بیشتر سرمایه گذاران در خرید پلکادات شده است.

نرخ لحظه ای پولکادات

نرخ لحظه ای پولکادات

برای مشاهده قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال و پولکادات از لینک زیر استفاده نمایید:

مشاهده قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال

با توجه توسعه و بدون مرز بودن شبکه Polka Dot همانند سایر شبکه های بلاکچین کاربران ایرانی نیز تمایل زیادی به سرمایه گذاری و خرید ارز پولکادات پیدا کرده اند.
به همین خاطر در خدمات این مجموعه نیز امکان خرید سریع و خودکار این ارز به صورت کاملا اتوماتیک در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر شده است.

خرید پولکادات در ایران

سفارش خرید پولکادات همانند تهیه تمامی ارزهای دیجیتال ، به صورت تمام وقت و با متدی بسیار ساده و تماما اتوماتیک انجام می شود. برای خرید کافیست وارد اکانت کاربری خود شوید. پس از تایید مدارک در اکانت کاربری از لینک زیر نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید:

خرید پولکادات

خدمات خرید پولکادات و سایر ارزهای دیجیتال توسط مجموعه اول پرداخت خودکار بوده و به صورت 24 ساعته قابل انجام است. به این معنی که تفاوتی نمی کند که در چه روزی ویا در چه ساعتی از شبانه روز اقدام به خرید Pokladot می کنید.
شما می توانید ارز Dot را به صورت سریع و آنی با قیمت روز خریداری کنید موجودی آن را در کیف پول خود داشته باشید.

خرید اتوماتیک پولکادات

خرید اتوماتیک پولکادات

فروش پولکادات و تبدیل Dot به ریال

تمامی سرمایه گذاری شما در Dot، با فروش پولکادات در قیمت بالاتر از خرید معنا پیدا می کند.
اگر قصد فروش و تبدیل پولکادات به ریال را دارید، می توانید با استفاده از خدمات این مجموعه در قیمت لحظه ای به فروش برسانید.

فروش پولکادات

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT