استارتاپ برتر هوش مصنوعی

10 استارتاپ برتر هوش مصنوعی در حال توسعه فناوری مالی

زمان مطالعه 4 دقیقه

ما نگاهی به 10 استارت آپ هوش مصنوعی می اندازیم که فناوری را برای صنعت مالی ایجاد می کنند. استارتاپ برتر هوش مصنوعی را در ادامه بیشتر بشناسید.

فناوری هوش مصنوعی تقریباً در هر صنعت ادغام شده است، این امر باعث می شود فرآیندها سریعتر و ساده تر از همیشه باشد.

10. استارتاپ برتر هوش مصنوعی Kreditech

Kreditech یک شرکت آلمانی است که در سال 2012 توسط الکساندر گرابنر مولر تاسیس شد. این شرکت برخلاف شرکت‌های وام سنتی، داده‌های آنلاین کاربران را تجزیه و تحلیل می‌کند تا مشخص کند آیا مشتری می‌تواند وام بگیرد یا خیر. این فناوری یک الگوریتم خودآموزی است که می‌تواند داده‌ها را جمع‌آوری کند و در عرض چند ثانیه امتیاز اعتباری را محاسبه کند.

9. استارتاپ برتر هوش مصنوعی Walnut Algorithms

Walnut Algorithms در فرانسه واقع شده است و در سال 2014 توسط گیوم ویدال تاسیس شد. این شرکت بر روی کاربرد علم داده و تطبیق یادگیری، تحقیق و فناوری خود در صنعت مالی متمرکز است. فناوری آنها قادر به ایجاد استراتژی های بازگشت سرمایه است.

8. Lingxi

این شرکت مستقر در چین برای اولین بار در سال 2018 تاسیس شد. Lingxi یک شرکت هوش مصنوعی است که از هوش مصنوعی در صنعت مالی برای محاسبه سرمایه گذاری ها، بدهی ها و بهترین معاملات بیمه استفاده می کند.

7. Numerai

Numerai در سال 2015 توسط ریچارد کریب تأسیس شد، این استارت آپ آمریکایی برای منظم کردن داده های مالی ایجاد شد. این شرکت یک صندوق تامینی با منابع جمعی توسط هوش مصنوعی است که توسط دانشمندان داده ناشناس تامین می شود.

6. استارتاپ برتر هوش مصنوعی Active.ai

Active.ai یک شرکت فین‌تک است که در سنگاپور مستقر است. این شرکت از هوش مصنوعی برای ارائه خدمات مالی مکالمه و بانکی استفاده می کند، آنها به سایر شرکت های مالی کمک می کنند تا دستیاران هوش مجازی را در خدمات خود ادغام کنند. Active.ai در سال 2016 توسط Ravi Shankar، Parikshit Paspulati و Shankar Narayanan تاسیس شد.

5. Skyline AI

Skyline AI یک شرکت املاک و مستغلات است که توسط Amir Leitersdorf در اسرائیل در سال 2014 تأسیس شد. این شرکت بستری را برای سرمایه گذاران فراهم می کند که آنها را با فرصت های املاک و مستغلات در ایالات متحده مرتبط می کند.

4. Fount

این شرکت استارت آپی کره ای که توسط کیم تاسیس شده است. Fount یک مشاور Robo است که به کاربران در سرمایه گذاری های خود کمک می کند. این شرکت در طول همه گیری همه گیر رشد زیادی را تجربه کرد زیرا مردم می خواستند ثروت خود را افزایش دهند و سبد سرمایه گذاری خود را گسترش دهند. پلتفرم هوش مصنوعی از الگوریتم هایی برای کمک به کاربران برای سرمایه گذاری پول خود بدون داشتن دانش یا تجربه قبلی استفاده می کند.

3. استارتاپ برتر هوش مصنوعی Cleo

Cleo یک شرکت مستقر در لندن است که توسط Barnaby Hussey-Yeo در سال 2015 راه اندازی شد. این شرکت یک کمک هوش مصنوعی ارائه می دهد، نرم افزار به ارائه دهنده حساب بانکی شما پیوند می خورد تا بودجه مالی شما را بسته به عادات پس انداز و خرج کردن کاربران انجام دهد. Cleo با هدف ایجاد هیجان انگیزتر مدیریت مالی برای کاربر ایجاد شده است.

2. Upstart

Upstart یک سرویس هوش مصنوعی است که با شرکت های بانکی و اعتباری برای ارائه وام بر اساس تحصیلات و اشتغال کاربران همکاری می کند. این برخلاف رتبه‌بندی اعتباری سنتی است که معمولاً از سابقه اعتباری استفاده می‌کنند. دیو ژیروارد بنیانگذار شرکتی است که برای اولین بار در سال 2012 در ایالات متحده راه اندازی شد.

1. استارتاپ برتر هوش مصنوعی Kabbage

Kabbage یک شرکت فناوری است که خدمات مالی آنلاین را برای مشاغل کوچک و جدید ارائه می دهد. این شرکت یک پلت فرم وام دهی خودکار است که می تواند در عرض چند دقیقه اعمال شود. Kabbage در سال 2008 در ایالات متحده ایجاد شد و متعلق به American Express است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت