بهترین ابزار بازاریابی هوش مصنوعی

10 بهترین ابزار بازاریابی هوش مصنوعی (مه 2023)

زمان مطالعه 7 دقیقه

ابزارهای هوش مصنوعی (AI) تقریباً در هر بخش از جمله بازاریابی متحول می شوند. بسیاری از شرکت ها در هر اندازه به ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی برای تبلیغ برندها و مشاغل خود متکی هستند. آنها باید بخشی از هر طرح کسب و کار باشند، خواه فرد یا سازمان باشید، و این پتانسیل را دارند که استراتژی بازاریابی شما را به سطح بعدی برسانند. بهترین ابزار بازاریابی هوش مصنوعی را در ادامه معرفی کرده ایم.

ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی نرم‌افزار یا پلت‌فرم‌هایی هستند که به ایجاد تصمیم‌های خودکار بر اساس داده‌هایی که جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل می‌شوند کمک می‌کنند و پیش‌بینی رفتار خریدار را بسیار آسان‌تر کرده‌اند. در بیشتر مواقع نیازی به دخالت انسان نیست.

هوش مصنوعی می تواند حجم عظیمی از اطلاعات استخراج شده از منابع مختلف مانند رسانه های اجتماعی و ایمیل را پردازش کند. همه می دانند که داده ها کلید بازاریابی هستند و هوش مصنوعی این کار را یک قدم جلوتر می برد و در عین حال باعث صرفه جویی در هزینه و زمان می شود. سازمان‌ها دیگر نیازی به تکیه بر کارکنان برای این وظایف ندارند، که به آنها اجازه می‌دهد در سایر زمینه‌های حیاتی کسب‌وکار مورد استفاده قرار گیرند.

یکی دیگر از مزایای اصلی ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی این است که به کسب و کارها اجازه می دهد تا استراتژی های فروش و بازاریابی خود را شخصی سازی کنند. این را می توان از طریق تجزیه و تحلیل پیش بینی انجام داد، که بینش عمیقی در مورد عادات خرید ارائه می دهد. آیا می دانید شرکت هایی مانند گوگل و نتفلیکس در مورد توصیه ها چگونه عمل می کنند؟ این کار ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی است.

بهترین ابزار بازاریابی هوش مصنوعی Jasper

بسیاری جاسپر را به عنوان بهترین دستیار نوشتن هوش مصنوعی می شناسند که با ویژگی ها و کیفیت چشمگیر خود بازار را پیشتاز می کند. ابتدا کلمات اولیه را در اختیار آن قرار می‌دهید که جاسپر آن‌ها را قبل از ایجاد عبارات، پاراگراف‌ها یا اسناد بر اساس موضوع و لحن صدا تجزیه و تحلیل می‌کند. قادر است یک مقاله 1500 کلمه ای را در کمتر از 15 دقیقه تولید کند.

این پلتفرم دارای بیش از 50 قالب تولید محتوای هوش مصنوعی است، از جمله پست های وبلاگ، ایمیل ها، کپی بازاریابی، تولیدکننده تبلیغات فیس بوک، تولیدکننده تبلیغات گوگل، عنوان و توضیحات متا، انتشار مطبوعاتی و موارد دیگر.

در اینجا به برخی از بهترین ویژگی های جاسپر نگاهی می اندازیم:

بیش از 11000 فونت رایگان و 2500 دسته سبک نوشتاری

پشتیبانی از 25+ زبان

رابط بصری

دستیار نوشتن طولانی (1000+ کلمه)

شناسایی عناصر کلیدی در متن (ضمایر، افعال، نام ها و غیره)

Anyword

Anyword یک ابزار کپی رایت مبتنی بر داده است که برای بازاریابان طراحی شده است. این امکان تولید کپی موثر برای تبلیغات، ایمیل ها، صفحات فرود و محتوا را برای پلتفرم های مختلف فراهم می کند.

وقتی صحبت از ایجاد تبلیغات می شود، انجام این کار برای تبلیغات فیس بوک، گوگل ادوردز، تبلیغات لینکدین و تبلیغات توییتر آسان است.

البته برای محتوای طولانی‌تر، ایجاد پست‌های وبلاگ، توضیحات محصول، توضیحات YouTube و موارد دیگر را نیز آسان می‌کنند.

وجه تمایز آن این است که Anyword به بازاریابان خلاق قدرت می‌دهد تا با ارائه معیارهای پیش‌بینی‌کننده و بینش‌هایی درباره اینکه کدام بخشی از پیام و برای چه کسی کار می‌کند، داده‌ها را به جعبه ابزار خود اضافه کنند.

بهترین ابزار بازاریابی هوش مصنوعی Scalenut

Scalenut اساساً یک ابزار بازاریابی همه در یک است و برای مقیاس‌بندی طراحی شده است. این شما را قادر می سازد تا به سرعت و کل طرح کلمات کلیدی را برای جایگاه خود دریافت کنید و یک استراتژی مدیریت محتوا برای تسلط بر این اصطلاحات ایجاد کنید. نرم افزار به 4 بخش تقسیم می شود:

تحقیق – بینش‌ها را کشف کنید و استراتژی بسازید که با به دست آوردن تمام بینش‌ها و اصطلاحات کلیدی معنایی مورد نیاز برای پیشی گرفتن از رقبا عمل کند.

ایجاد – محتوای SEO بنویسید که با استفاده از پیشرفته ترین نسخه های NLP و NLU (پردازش زبان طبیعی و درک زبان طبیعی) رتبه بندی کند. بهینه سازی بلادرنگ بر اساس آمار SERP ارائه می دهد و محتوایی را ارائه می دهد که می تواند ارائه دهد.

بهینه سازی – در مورد جایگاه محتوای خود با امتیاز سئوی پویا، در زمان واقعی بازخورد دریافت کنید. بهبود در حال حرکت، بدون تجدید نظر بیشتر!

کپی بازاریابی – یک کپی متقاعدکننده بنویسید که با بیش از 40 الگوی کپی‌نویسی هوش مصنوعی، تبدیل ایجاد می‌کند. این شامل موارد زیر است:

توضیحات محصول

کپی سایت

چارچوب های کپی رایتینگ

کپی رایت ایمیل

Semrush

Semrush مجموعه کاملی است که به شما امکان می دهد کمپین های بازاریابی محتوا، SEO، بازاریابی رسانه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل، PPC و موارد دیگر را انجام دهید. ویژگی برجسته آن ردیاب موقعیت آن است که راهی را برای کسب و کارها فراهم می کند تا رتبه آنها را نسبت به سایر سایت ها در مورد استفاده از کلمات کلیدی ردیابی کنند.

ابزار بازاریابی هوش مصنوعی همچنین یک جعبه ابزار بازاریابی محتوا را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد جستجوهای موضوعی را انجام دهید، که بینشی در مورد آنچه در حال ترند است را ارائه می دهد. سپس می توانید بر اساس این اطلاعات برنامه های بازاریابی محتوا ایجاد کنید.

در اینجا برخی از ویژگی های برتر Semrush آورده شده است:

ردیابی موقعیت که به شما رتبه بندی برای کلمات کلیدی هدفمند را نشان می دهد

سئو روی صفحه

7 ابزار با هدف تجزیه و تحلیل رقبا

مدیریت رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا

بهترین ابزار بازاریابی هوش مصنوعی Pro Rank Tracker

یکی از سخت‌ترین جنبه‌های سئو این است که بدانید در زمان واقعی در کجا رتبه‌بندی می‌کنید. جستجوی دستی در گوگل زمان کارآمد نیست و خطر اینکه نتایج شخصی سازی شده و بومی سازی شده به شما تصور نادرستی بدهد را به همراه دارد.

این بهترین ابزار موجود در بازار برای شناسایی سریع رتبه بندی فعلی شما با ابزارهای قدرتمند آن است.

ردیابی رتبه – ردیابی رتبه قابل اعتماد را از هر کجا با هر دستگاهی دریافت کنید.

تجزیه و تحلیل رتبه بندی – نماهای آنلاین، تجسم داده ها و نمودارها که امکان تجزیه و تحلیل سریع پیشرفت رتبه بندی و تصمیم گیری آگاهانه بر اساس بینش را فراهم می کند.

گزارش‌دهی – اگر می‌خواهید گزارش‌های خود را برای سرمایه‌گذاران بالقوه، مشتریان یا اعضای تیم داخلی ارسال کنید، آنها توانایی تولید و ارسال خودکار گزارش‌های سفارشی با برچسب سفید را ارائه می‌دهند.

INK

INK ترکیبی از نوشتن مشترک هوش مصنوعی و یک دستیار SEO برای کمک به توسعه محتوا است. جنبه SEO Assistant ابزار به شما امکان می دهد محتوایی ایجاد کنید که در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشد و ترافیک ارگانیک را هدایت کند. این امر از طریق یک سیستم هوش مصنوعی ثبت شده که محتوا را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل می کند و در عین حال پیشنهادهایی برای بهبود نمرات SEO ارائه می دهد، به دست می آورد.

ویژگی اصلی دیگر، AI Co-Writing، به تولید کپی با کارایی بالا کمک می کند. هوش مصنوعی به کاربران در نوشتن، بازنویسی و ساده‌سازی جملات کمک می‌کند.

در اینجا به برخی از ویژگی های اصلی ویرایشگر INK نگاهی می اندازیم:

بهینه سازی متا

بهینه سازی تصویر از طریق فشرده سازی و تغییر اندازه

تصحیح املا و دستور زبان

قابلیت های AI-Writing، AI-Simplifying و AI-Expanding

در وردپرس ادغام می شود

بهترین ابزار بازاریابی هوش مصنوعی Seventh Sense

در صدر این لیست Seventh Sense قرار دارد که یک ابزار بازاریابی هوش مصنوعی است که برای جلب توجه مشتریان بر پروفایل رفتار تکیه دارد. این به طور خاص ایمیل هایی را هدف قرار می دهد که اغلب برای افراد و مشاغل به طور یکسان دشوار است. برای داشتن یک استراتژی بازاریابی ایمیلی قوی، باید بهترین زمان‌ها و روزها را برای دستیابی به نرخ‌های باز بالا انتخاب کنید، اما یافتن بهترین زمان برای هر مشتری غیرممکن است.

برای دور زدن این موضوع، Seventh Sense زمان و روز مناسب برای کمپین‌های ایمیل را تجزیه و تحلیل می‌کند و این کار را برای هر مخاطب انجام می‌دهد. پلتفرم هوش مصنوعی با ساخت یک مدل پیش بینی برای هر مخاطب بر اساس فعالیت آنها به این امر دست می یابد.

در اینجا برخی از ویژگی های برتر Seventh Sense آورده شده است:

خدمات شخصی

بهترین زمان برای ارسال ایمیل برای هر مخاطب را تعیین می کند

مدل های پیش بینی فردی را می سازد

پروفایل رفتار

Personalize

شخصی سازی یک ابزار هوش مصنوعی عالی است اگر به دنبال این هستید که بدانید مخاطبین شما به کدام محصولات و خدمات بیشتر علاقه مند هستند. این ابزار برای شناسایی سه علاقه برتر هر مخاطب به الگوریتمی متکی است و این موارد را در زمان واقعی بر اساس به روز رسانی می کند. فعالیت سایت

نشان داده شده است که Personalize نرخ کلیک ایمیل را تا 57 درصد افزایش می دهد و منجر به 13 درصد افزایش میانگین نرخ باز شدن ایمیل می شود. بسیاری از این موارد مربوط به کمپین های شخصی سازی شده موثر آن است که محصول و خدمات مناسب را در زمان مناسب تبلیغ می کند.

در اینجا برخی از مهمترین ویژگی های Personalize آورده شده است:

از الگوریتم برای شناسایی علایق هر مخاطب استفاده می کند

به روز رسانی در زمان واقعی

معیارهایی مانند زمان در صفحه، فرکانس و تازگی را ردیابی می کند

راه اندازی و عملکرد آسان

بهترین ابزار بازاریابی هوش مصنوعی Acrolinx

Acrolinx یک پلتفرم هم ترازی محتوا، به شما کمک می کند تا برند خود را مقیاس بندی کنید و کیفیت محتوا را بهبود بخشید. برخلاف برخی از ابزارهای دیگر، Acrolinx برای شرکت ها طراحی شده است و توسط برخی از برندهای برتر جهان مانند گوگل و آمازون استفاده می شود.

Acrolinx برای تجزیه و تحلیل محتوای موجود شرکت شما قبل از هماهنگی بهتر با نام تجاری، به فناوری هوش مصنوعی متکی است. این فرآیند ابتدا با تنظیم اولویت‌ها برای سبک، لحن صدا، دستور زبان و استفاده از کلمات خاص شرکت آغاز می‌شود. ابزار بازاریابی هوش مصنوعی سپس محتوای موجود شما را بر اساس این دسته بندی ها امتیاز می دهد، قبل از اینکه نشان دهد چگونه می توان محتوا را بهبود بخشید.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی Acrolinx آورده شده است:

محتوای موجود را بررسی می کند و آن را با صدای برند هماهنگ می کند

بخش هایی از فرآیند ویرایش را خودکار می کند

با هدف شرکت ها

با پلتفرم های برتر مانند Google Docs و WordPress ادغام می شود

MarketMuse

MarketMuse یکی دیگر از گزینه های عالی برای کسانی است که به دنبال یک ابزار بازاریابی همه جانبه هوش مصنوعی هستند، به خصوص که فناوری هوش مصنوعی را در تمام خدمات خود به کار می گیرد. این به طور خاص برای مشاغلی طراحی شده است که به دنبال بهینه سازی محتوای طولانی مدت هستند، مانند صفحات فرود، ایمیل ها، مقالات یا نسخه های فروش.

این ابزار با انجام تحقیقات عمیق هوش مصنوعی در مورد یک موضوع قبل از ایجاد اولین پیش نویس بر اساس موضوع انتخاب شده کار می کند، که سپس می تواند توسط کاربران بهبود یابد. MarketMuse همچنین KPI و خلاصه محتوا و همچنین یک ویرایشگر داخلی را ارائه می دهد.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی MarketMuse آورده شده است:

هوش مصنوعی در تمام خدماتش

تحقیقات عمیق هوش مصنوعی را انجام می دهد

یک پیش نویس اولیه ایجاد می کند که می توان آن را تغییر داد

ویرایشگر داخلی و خلاصه محتوا

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !