بهترین ابزار موسیقی مجازی

10 بهترین ابزار موسیقی مجازی برای پخش آنلاین

زمان مطالعه 7 دقیقه

اگر عاشق موسیقی هستید و می‌خواهید کمی بیشتر در فضای آنلاین تمرین کنید، در اینجا برخی از بهترین آلات موسیقی مجازی که می‌توانید بنوازید آورده شده است. بهترین ابزار موسیقی مجازی را در ادامه بشناسید.

خرید آلات موسیقی هزینه بر است. علاوه بر این، شما به ترتیبات ذخیره سازی مناسب برای ایمن نگه داشتن آنها نیاز دارید. اگر یک نوازنده معمولی یا یک سرگرمی هستید، ممکن است آلات موسیقی مجازی را برای تمرین و سرگرمی با آنها امکان پذیرتر بیابید.

حتی نوازندگان حرفه‌ای نیز می‌توانند از این سازهای مجازی برای ایجاد آهنگ‌های جدید در پرواز استفاده کنند، زیرا این سازها رایگان هستند و نیازی به تنظیم خاصی ندارند. می توانید به سادگی به وب سایت ها بروید و با صفحه کلید یا ماوس رایانه خود شروع به ساخت موسیقی کنید.

1.بهترین ابزار موسیقی مجازی: پیانو: پیانو مجازی هنرهای بازگشتی

Piano: Recursive Arts Virtual Piano

Recursive Arts Piano یک برنامه وب است که برای یادگیری موسیقی به طور کلی عالی است. دارای گزینه های زیادی است که به شما کمک می کند ساز را مطابق با ترجیحات خود سفارشی کنید، مانند نقشه برداری و جابجایی کلیدها و انتخاب صدای دلخواه از بین پنج گزینه. برای راحتی و یادگیری، می‌توانید مقیاس‌ها، نت‌ها یا کلیدها را برای نمایش روی کلیدهای مجازی پیانو روشن کنید و نواختن آن را آسان‌تر می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی های سرگرم کننده، گزینه یادگیری دسته ای از آهنگ های موجود است. فقط روی Songs کلیک کنید و آهنگ را از صفحه مجازی در مرکز پیانو انتخاب کنید. همچنین می توانید با کلیک بر روی Game کل فرآیند یادگیری را گیمیفی کنید.

علاوه بر این، شما می توانید یک مترونوم را با سرعت دلخواه روشن کنید تا در امتداد یک ضرب آهنگ تنظیم شود. و هنگامی که وارد شیار شدید، برنامه وب همچنین به شما امکان می دهد موسیقی خود را ضبط کنید. اگرچه، برای انجام این کار باید یک اکانت کاربری ثبت کنید.

2. صفحه کلید چند ساز: پیانو مجازی

Multi-Instrument Keyboard: Virtual Piano

پیانوی مجازی شبیه به آن چیزی است که توسط Recursive Arts ارائه می شود، اما از نظر صداها و آهنگ های ساز گزینه های بیشتری دارد. کافی است هر آهنگی را در نوار جستجوی بالا جستجو کنید و نت های آن را در یک صفحه موسیقی نمایش می دهد. همچنین می توانید موسیقی خود را تا 30 ثانیه به عنوان یک کاربر رایگان ضبط کنید.

علاوه بر ویژگی‌های کمک کلید، مترونوم و گزینه‌های معمول انتقال و حفظ، می‌توانید یک کیبورد میدی را به آن وصل کنید، که صفحه‌کلیدی است که برای پخش موسیقی در رایانه‌های شخصی استفاده می‌شود. اگر یکی داشته باشید، می تواند موسیقی شما را به سطح بالاتری برساند.

در مورد کیبوردهای MIDI، اگر در مورد ساخت موسیقی جدی هستید، می توانید این DAW های آنلاین رایگان (ایستگاه های کاری صوتی دیجیتال) را که می توانید برای ایجاد آهنگ های مناسب استفاده کنید، بررسی کنید. و همچنین ممکن است برای دانلود ابزارها و پلاگین های رایگان VST (فناوری استودیو مجازی) برای استفاده با این DAW ها به این وب سایت ها نیاز داشته باشید.

3.بهترین ابزار موسیقی مجازی: Guitar: Recursive Arts Online Guitar

یکی دیگر از محصولات Recursive Arts در این لیست، گیتار آنلاین است که گزینه های زیادی را ارائه می دهد تا تجربه ای واقعی از نواختن گیتار را در اختیار شما قرار دهد. تکثیر مجازی گیتار به آسانی پیانو و کیبورد نیست و با توجه به این موضوع، Recursive Arts با آن کار بسیار خوبی انجام داده است.

می توانید کلیدهای صفحه کلید را به حداکثر ده آکورد اختصاص دهید و همچنین می توانید کلیدهایی را به هر یک از رشته ها اختصاص دهید. همچنین مجموعه‌های آکورد داخلی مانند پاپ، جاز، بلوز و موارد دیگر را دریافت می‌کنید.

اگر می‌خواهید همه رشته‌ها را به‌طور هم‌زمان صدا بزنید، کلید فلش رو به بالا یا پایین را فشار دهید. شما می توانید سرعت ضربه زدن را با استفاده از گزینه Stroke Speed ​​تنظیم کنید.

4. گیتار باس: Musicca Bass Guitar

Bass Guitar: Musicca Bass Guitar

اکنون که پیانو و گیتار را به صورت آنلاین نواخته اید، ممکن است بخواهید مقداری بیس به موسیقی خود اضافه کنید. Musicca Bass Guitar یک برنامه وب ساده است که به شما این امکان را می دهد.

مانند سایر سازهای این لیست، می توانید از صفحه کلید خود برای نواختن این گیتار باس استفاده کنید. همچنین می‌توانید نت‌ها را روی گیتار علامت‌گذاری کنید تا متوجه شوید کدام نت را می‌نوازید، و همچنین می‌توانید کلید (محیطی از نت‌های خاص) را که می‌خواهید در آن موسیقی پخش کنید برجسته کنید.

5. طبل: طبل زدن مجازی

Drums: Virtual Drumming

به محض اینکه صفحه وب را بارگیری می کنید، طبل سازی مجازی آماده است. اگر مطمئن نیستید که کدام کلیدها را برای پخش صداهای خاص فشار دهید، روی منوی همبرگر در بالا کلیک کنید و کلیدها را فشار دهید تا نگاشت کلید نمایش داده یا تغییر یابد.

بسته به ژانر موسیقی خود، می‌توانید با بارگذاری راک، متال، جاز یا برخی درام‌ست‌های اصلی، تنظیم درام خود را سفارشی کنید. و اگر دانش فنی در مورد درام دارید، حتی می توانید هر صدا را مطابق میل خود تنظیم کنید. در مجموع، شما یک راه حل کوبه ای بسیار محکم در این برنامه وب دریافت می کنید.

6.بهترین ابزار موسیقی مجازی: درام ماشین: درامبیت

Drum Machine: drumbit

اگر نمی‌توانید با طبل‌سازی مجازی آهنگی بسازید، ممکن است درامبیت برایتان مفید باشد. شما مجبور نیستید این ساز را با کیبورد خود بنوازید. شما به سادگی باید با تعیین اینکه کدام ساز در چه زمانی نواخته شود، ضرب آهنگ را از چپ به راست روی نقشه تنظیم کنید.

این درام ماشین مجازی گزینه های زیادی برای تغییر صدا و ضرب دارد. پس از دریافت آن، می توانید ضربات خود را در برنامه وب نیز ضبط کنید.

7. سینت: midi.city

Synth: midi.city

سینتی سایزرها یا به اختصار synths، آلات موسیقی بسیار همه کاره هستند و midi.city یک نمونه عالی از آن است. مصنوعی های فیزیکی سیگنال صوتی را به صورت الکترونیکی تولید می کنند، در حالی که نمونه های مجازی آن را به صورت دیجیتالی تکرار می کنند.

بخش سرگرم کننده استفاده از midi.city، یا بیشتر ترکیب های مصنوعی دیگر، این است که شما از پیش تنظیم های زیادی دریافت می کنید که انتخاب یکی از آنها ممکن است طاقت فرسا باشد. تقریباً تمام سازهای بسته بندی شده در این یک ساز مجازی، از جمله کیت درام، آن را به یک راه حل یک مرحله ای برای نیازهای موسیقی شما تبدیل می کند.

علاوه بر این، می توانید صفحه کلید midi خود را به این برنامه وب متصل کنید. تنها چیزی که از دست می دهد توانایی ضبط موسیقی شما است، اما اگر منصف باشیم، آن را با تمام ویژگی های عالی دیگر جبران می کند.

8.بهترین ابزار موسیقی مجازی: Pan Flute: پن فلوت مجازی

Pan Flute: Virtual Pan Flute

Virtual Pan Flute گزینه های زیادی ندارد. این ساز ساده ای است که می توانید تنها با چند کلید کیبورد آن را بنوازی. این تابه فلوت کمتر دیجیتالی و بیشتر صدای فولکلور به شما می دهد. هر نتی که با آن بازی می کنید حس آرامش بخشی به آن می دهد. علاوه بر این، سادگی آن، آن را برای علاقه‌مندانی که نمی‌خواهند مجموعه‌ای به وسعت یک سینت یا کیبورد داشته باشند، عالی می‌کند.

9. Glockenspiel: Glockenspiel مجازی

Glockenspiel: Virtual Glockenspiel

Glockenspiel تا حدودی شبیه به زیلوفون است، اما صدای متمایز خود را دارد. اگر تجربه نواختن پیانو به صورت آنلاین را دارید، می توانید به راحتی Virtual Glockenspiel را روی صفحه کلید رایانه شخصی خود اجرا کنید.

این از همان شرکتی است که Virtual Pan Flute را ارائه می دهد، بنابراین می توانید همان سادگی و نقشه برداری آسان کلید را داشته باشید. در صورت تمایل می توانید با کلیک بر روی تصویر ساز آن را با موس خود نیز بنوازید.

10.بهترین ابزار موسیقی مجازی: زیلوفون: زیلوفون مجازی

Xylophone: Virtual Xylophone

در مورد زیلوفون صحبت می کنیم، ما مجبور شدیم این زیلوفون مجازی را برای تکمیل لیست اضافه کنیم. صدای بسیار زیبایی دارد، مخصوصاً با توجه به اینکه شما آن را رایگان دریافت می کنید.

شما می توانید آن را تقریباً مانند Virtual Pan Flute و Virtual Glockenspiel کار کنید زیرا یک شرکت پشت هر سه این سازها قرار دارد. این یک مکمل عالی برای زرادخانه موسیقی شما خواهد بود.

عکس

از ایجاد موسیقی در رایانه شخصی خود لذت ببرید

این ابزارهای مجازی به احتمال زیاد رتبه اول جدول بعدی را به شما نخواهند داد. با این حال، می توانید با استفاده از این سازها هنر خود را تمرین کرده و آن را تقویت کنید تا روزی به یک نوازنده حرفه ای تبدیل شوید. در هر صورت، مطمئناً در حین بازی آنها کمی سرگرم خواهید شد.

با این ده بهترین آلات موسیقی مجازی آنلاین، تقریباً تمام صداهای لازم را که ممکن است نیاز داشته باشید، دریافت می کنید. و برخی از این سازها تعداد زیادی تنظیمات از پیش تنظیم شده را برای کاوش در صداهای بیشتر در صورت تمایل ارائه می دهند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT