ابزار هوش مصنوعی برای طراحان UX

10 بهترین ابزار هوش مصنوعی برای طراحان UX

زمان مطالعه 7 دقیقه

هوش مصنوعی در حال حاضر کلید واژه است، با تعداد فزاینده ای از طراحان UX که به موارد استفاده فراوان آن در زمینه های طراحی متمایل شده اند. بهترین ابزار هوش مصنوعی برای طراحان UX را بشناسید.

ابزارهای هوش مصنوعی برای طراحی UX می توانند به شما در ایجاد تجربیات کاربری بصری در کسری از زمان کمک کنند، خواه از قدرت هوش مصنوعی برای افزایش فرآیند طراحی، ساده کردن گردش کار یا به دست آوردن بینش ارزشمند در مورد رفتارها و ترجیحات کاربران خود استفاده کند.

در این پست وبلاگ، به ابزارهای هوش مصنوعی که دنیای طراحی UX را تحت تاثیر قرار داده اند نگاه خواهیم کرد. از ابزارهای نمونه سازی بصری گرفته تا تجزیه و تحلیل های هوشمند، این جواهرات مجهز به هوش مصنوعی به شما قدرت می دهد تا طرح هایی ایجاد کنید که تأثیر ماندگاری بر روی مخاطبان شما بگذارند. پس بیایید شیرجه بزنیم!

ابزار هوش مصنوعی برای طراحان UX

 با Framer

کارکرد: توسعه وب سایت

هزینه: گزینه های اولیه و ممتاز رایگان از 5.50 دلار در ماه

اگر یک طراح UX هستید، به احتمال زیاد نام Framer را شنیده اید. Framer برای مدتی یکی از بازیگران اصلی صحنه ابزار UX بود و به دلیل پلتفرم بدون کد کاربر پسند، ویژگی‌های نمونه‌سازی پیشرفته و کتابخانه گسترده اجزای از پیش ساخته شده، شناخته شده (و دوست‌داشتنی) بود.

در حالی که این ابزار قبلاً فرآیندهای طراحی را ساده کرده است، اخیراً با ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی خود که به شما امکان می‌دهد سایت خود را در چند ثانیه با استفاده از اعلان‌های پویا طراحی، تولید و منتشر کنید، ارتقاء یافته است.

به‌عنوان یک طراح UX، بعید است که در سایتی که با هوش مصنوعی تولید می‌شود، بدون بهینه‌سازی سنگین، انتشار دهید – اما این یک راه عالی برای رسیدن به نیمه راه برای صفحات فرود است.

ابزار هوش مصنوعی برای طراحان UX با Uizard

کارکرد: طراحی و ایده پردازی

هزینه: گزینه های اولیه و ممتاز رایگان از 12 دلار در ماه

Uizard یک ابزار هوش مصنوعی باورنکردنی است که به طراحان کمک می کند جنبه های خسته کننده و وقت گیر کار خود را خودکار کنند و به آنها اجازه می دهد روی استراتژی و خلاقیت سطح بالا تمرکز کنند.

برخی از ویژگی‌های پیشگامانه هوش مصنوعی ابزار شامل تولید طرح‌بندی‌های پیش‌بینی‌شده بر اساس گرایش‌های طراحی اخیر، و همچنین استفاده از ایده‌های طراحی شما و استفاده از یادگیری ماشینی برای تبدیل آن‌ها به رابط‌های صیقلی و حرفه‌ای است. مانند Framer، Uizard همچنین به شما امکان می‌دهد مجموعه‌ای از رابط‌های پیکسلی کامل را بر اساس درخواست‌ها و ورودی‌های منحصربه‌فرد ایجاد کنید.

ChatGPT

عملکرد: تولید محتوای تولیدی

هزینه: پایه رایگان، حق بیمه 20 دلار در ماه

ChatGPT مسلما بحث برانگیزترین ابزار هوش مصنوعی موجود در حال حاضر است، اما در حال حاضر در میان طراحان UX محبوب شده است.

ChatGPT از پردازش زبان طبیعی برای جمع‌آوری داده‌ها و تبدیل آن اطلاعات به بینش‌های عملی استفاده می‌کند و آن را به منبعی ارزشمند برای طراحانی تبدیل می‌کند که به شریک فکری یا مدیریت پروژه نیاز دارند – به‌ویژه در تنظیمات راه‌اندازی ناب.

با ChatGPT می‌توانید در چند ثانیه تحقیق کنید، داده‌ها را جمع‌آوری کنید و پرسونای کاربر ایجاد کنید. ربات چت همچنین می تواند رفتار کاربر را پیش بینی کند و توصیه هایی را برای بهبود طراحی کلی ایجاد کند. جای تعجب نیست که این ابزار بسیار محبوب است – موارد استفاده ظاهراً بی پایان هستند.

ابزار هوش مصنوعی برای طراحان UX با Jasper

عملکرد: ایجاد و بهینه سازی محتوای متمرکز بر برند

هزینه: آزمایشی رایگان، گزینه های برتر از 39 دلار در ماه

ابزارهای هوش مصنوعی برای طراحی UX فقط برای اجزای بصری مفید نیستند. با ابزارهای هوش مصنوعی مانند جاسپر، می‌توانید متن ساختگی را حذف کنید و به سرعت طرح‌های خود را با کپی وب‌سایت بهینه، در دسترس و با نام تجاری پر کنید.

از کپی صفحه فرود گرفته تا توضیحات محصول، جاسپر می تواند به شما کمک کند تا محصول خود را به طور موثر به کاربران منتقل کنید—بنابراین می توانید بر بهینه سازی طراحی تمرکز کنید.

جاسپر از یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل کپی شما و ارائه توصیه‌های عبارت، لحن و ساختار استفاده می‌کند. در جدیدترین به‌روزرسانی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، این ابزار می‌تواند سایت موجود شما را بررسی کند و محتوای جدیدی بر اساس صدای برند فعلی شما ایجاد کند (بدون نیاز به درخواست)!

Fronty

تابع: تبدیل تصویر به HTML

هزینه: گزینه های اولیه و ممتاز رایگان از 4.52 دلار در ماه

به عنوان یک طراح UX، احتمالاً اصطلاحات “بدون کد” و “کد کم” را شنیده اید که به توانایی ایجاد نرم افزار و برنامه های کاربردی بدون دانش برنامه نویسی سنتی اشاره دارد. بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی برای UX بدون کد هستند – از جمله Fronty، اولین مبدل تصویر به HTML در جهان.

فرانتی از هوش مصنوعی برای تولید کدهای HTML و CSS از یک تصویر استفاده می‌کند و به شما امکان می‌دهد در کسری از زمان وایرفریم‌ها و مدل‌های استاتیک خود را به سایت‌های پویا و تعاملی تبدیل کنید. همچنین می‌توانید محصول نهایی را در ویرایشگر بدون کد خود Fronty بهینه کنید.

ابزار هوش مصنوعی برای طراحان UX با Khroma

عملکرد: تولید پالت رنگ

مجانی

در غیاب یک طراح رابط کاربری اختصاصی برای پشتیبانی با نام تجاری زیبا، Kroma یک ابزار هوش مصنوعی ضروری برای طراحی UX است.

Khroma یک تولید کننده پالت رنگ با هوش مصنوعی است که پالت های رنگی زیبا، شیک و مد روز را بر اساس ترجیحات شخصی شما ایجاد می کند.

Kroma با تجزیه و تحلیل میلیون‌ها نمونه طراحی، پالت‌های رنگی منسجمی را پیشنهاد می‌کند که کاملاً طرح شما را تکمیل می‌کنند. با توصیه های هوشمند Kroma، می توانید طرح هایی ایجاد کنید که در سطح احساسی با کاربران خود طنین انداز شود. همچنین مکانی عالی برای الهام گرفتن است.

حتما راهنمای کامل ما در مورد Kroma را بررسی کنید.

Visualeyes

عملکرد: تست کاربر

هزینه: نسخه ی نمایشی رایگان

وقتی نوبت به تست کاربر می رسد، یکی از ابزارهای کلیدی در زرادخانه هر طراح UX، نقشه حرارتی است: نمایش های بصری که نحوه تعامل کاربران با محصول یا وب سایت شما را نشان می دهد.

با برجسته کردن مناطقی که گرم و سرد هستند، نقشه‌های گرمایی می‌توانند بینش‌های ارزشمندی را در مورد اینکه چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی انجام نمی‌دهد به شما ارائه دهد.

Visualeyes یک ابزار جدید مبتنی بر هوش مصنوعی است که اخیراً توسط Neurons خریداری شده است که مطالعات ردیابی چشم و آزمایش‌های ترجیحی را با فناوری پیش‌بینی 93 درصد دقیق شبیه‌سازی می‌کند. با استفاده از این اطلاعات، می توانید تصمیمات آگاهانه ای در مورد بهبود طراحی خود بگیرید تا تجربه ای مؤثرتر و کاربرپسندتر داشته باشید.

ابزار هوش مصنوعی برای طراحان UX با Visily

عملکرد: Wireframing و نمونه سازی

هزینه: رایگان (گزینه های قیمت گذاری برتر به زودی)

برخی از طراحان UX وایرفریم دیجیتال را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر قلم و کاغذ خوب قدیمی را ترجیح می دهند. با Visily می توانید هر دو را انجام دهید.

Visiliy به شما این امکان را می‌دهد که از طرح‌های طراحی شده با دست، قالب‌های برنامه و پیام‌های متنی، قالب‌ها و نمونه‌های اولیه ایجاد کنید.

تا کنون برجسته ترین ویژگی، اسکرین شات به وایرفریم است. این فناوری به جای شروع از یک صفحه خالی، به شما امکان می‌دهد از طرح‌های UX موجود که الهام‌بخش شما هستند، اسکرین‌شات بگیرید و آن‌ها را به قالب‌های قابل ویرایش تبدیل کنید که می‌توانید روی آن‌ها تکرار کنید – به این معنی که می‌توانید با فرمول آزمایش شده و آزمایش‌شده، مرحله وایرفریمینگ را طی کنید.

Adobe Sensei

عملکرد: بهینه سازی ابزارهای Adobe

هزینه: از 9.99 دلار در ماه (بخشی از Creative Cloud)

یکی از جدیدترین نوآوری های Adobe، Adobe Sensei یک ادغام مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما کمک می کند خروجی خلاقانه خود را به ارتفاعات جدیدی ارتقا دهید که قابلیت های هوش مصنوعی را به دنیای طراحی می آورد.

Adobe Sensei از انتخاب اشیاء هوشمند گرفته تا پر کردن آگاهانه از محتوا، کارهای تکراری را خودکار می‌کند و با ایجاد خودکار طرح‌بندی‌ها یا پیشنهاد جفت‌های فونت، به عنوان یک شریک طراحی بصری عمل می‌کند. با Adobe Sensei می‌توانید مهارت‌های طراحی خود را به سطح بالاتری ببرید و تصاویری خیره‌کننده ایجاد کنید که مخاطبان خود را مجذوب خود کند.

بهترین قسمت؟ در حال حاضر در بسیاری از برنامه‌های خلاقانه Adobe، از جمله Photoshop، Illustrator، و InDesign ادغام شده است.

ابزار هوش مصنوعی برای طراحان UX با Attention Insight

عملکرد: تست کاربر

هزینه: آزمایشی رایگان، سپس قیمت گذاری حق بیمه از 21 دلار در ماه

Hot on Visualeyes’ tail، Attention Insight یک ابزار هوش مصنوعی برای UX است که به شما امکان می‌دهد مفاهیم طراحی خود را اعتبارسنجی کنید و عملکرد را بر اساس تحلیل‌های پیش‌بینی‌کننده (قبل از اینکه محصول را عرضه کنید) بهینه کنید.

توجه بینش فراتر از فقط نقشه های حرارتی است. آنها نقشه های فوکوس را ارائه می دهند تا ببینند کاربران شما در پنج ثانیه اول روی چه چیزی تمرکز خواهند کرد.

آنها همچنین گزارش های توجه و مقایسه طراحی را ارائه می دهند، بنابراین می توانید آزمایش کنید که کدام یک از طرح های شما احتمالاً عملکرد بهتری دارد. با داشتن این بینش ها، می توانید با اطمینان محصول دیجیتال خود را با درک خوبی از نحوه تعامل کاربران واقعی با آن راه اندازی کنید.

جمع کردن

بدون توجه به موضع شما در مورد هوش مصنوعی، این 10 ابزار برتر هوش مصنوعی برای طراحی UX، تغییر مسلم بازی هستند. از ساده‌سازی گردش‌های کاری گرفته تا افزایش تجربه کاربر، این ابزارها می‌توانند به شما در ایجاد طرح‌های استثنایی کمک کنند که با کاربران طنین‌انداز شود.

به یاد داشته باشید: تکیه کورکورانه به این ابزارها نیست. در عوض، آنها را به عنوان دستیاران طراحی عملی در نظر بگیرید که کارهای روزمره را به طور خودکار انجام می دهند تا بتوانید روی دستیابی به هدف خود برای ایجاد تجربیات کاربر منحصر به فرد، بصری و در دسترس تمرکز کنید.

آنچه شما باید در حال حاضر انجام دهید

با دوره کوتاه کوتاه طراحی UX رایگان و خودآگاه، یک معرفی عملی برای طراحی UX دریافت کنید.

در یکی از رویدادهای آنلاین رایگان طراحی UX ما با کارشناسان صنعت شرکت کنید و تغییرات شغلی آلیس فارغ التحصیل UX را از بانکداری شرکتی بخوانید.

تنها در عرض 5 تا 10 ماه به یک طراح UX واجد شرایط تبدیل شوید – با ضمانت شغلی کامل.

در این ماه، ما به 100 دانش‌آموز اول شهریه کاهش‌یافته – به ارزش 1425 دلار تخفیف – در همه برنامه‌های تغییر شغل خود پیشنهاد می‌کنیم 🎉 تماس درخواستی خود را رزرو کنید و جایگاه خود را همین امروز تضمین کنید!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT