بهترین شرکت توسعه وردپرس

10 بهترین شرکت توسعه وردپرس

زمان مطالعه 7 دقیقه

وردپرس ممکن است به صورت رایگان قابل استفاده باشد، اما این بدان معنا نیست که بهترین گزینه است. هنگامی که وب سایت شما شروع به رشد کرد، برنامه های ممتاز، هاستینگ، تم ها و افزونه ها به گزینه های جذاب تری تبدیل می شوند. بهترین شرکت توسعه وردپرس  را بشناسید.

هنگامی که سایت وردپرس شما به اندازه مشخصی رسید، ممکن است یک شرکت توسعه دهنده وردپرس چیزی باشد که شما نیاز دارید. این شرکت ها به طراحی و توسعه وب سایت های شما کمک می کنند تا دقیقاً همانطور که می خواهید باشند.

این شامل طیف وسیعی از ویژگی‌ها و گزینه‌های مختلف، مانند نگهداری وب‌سایت، ایجاد پلاگین و تم، مشاوره وب‌سایت و موارد دیگر است.

1.بهترین شرکت توسعه وردپرس eFlair

eFlair یک شرکت طراحی و توسعه وب سفارشی با تمرکز بر این است که مطمئن شود وب سایت شما به همان اندازه که می تواند بصری و عملکردی باشد در حالی که هنوز عالی به نظر می رسد.

این بدان معناست که اگر می‌خواهید وب‌سایت شما متمایز باشد، عالی به نظر برسد، یا عناصر رابط کاربری و UX با کاربری آسان داشته باشد، eFlair گزینه‌ی عالی برای استفاده است.

eFlair گزینه های توسعه وب سفارشی را بر اساس نیازهای شما ارائه می دهد، بنابراین به جای یک گزینه کوکی برش، eFlair برای ارائه وب سایت رویاهای شما با شما همکاری می کند. eFlair این کار را با مشورت مستقیم با شما انجام می‌دهد تا به بهترین شکل خواسته‌های طراحی و جایگاه وب‌سایت شما را درک کند.

از آنجا، eFlair یک وب سایت منحصر به فرد، مینیمالیستی و شهودی برای شما ایجاد می کند. علاوه بر این، eFlair این کار را بدون به خطر انداختن ویژگی‌ها یا کیفیت کد انجام می‌دهد. ممکن است بخواهید وب سایت شما زیبا به نظر برسد، اما این بدان معنا نیست که نباید عملکردی نیز داشته باشد.

eFlair به شما این امکان را می دهد که به این هدف برسید، و در عین حال اطمینان حاصل کنید که زمان چرخش به همان سرعتی که می تواند باشد و در عین حال همچنان کد با کیفیت بالا را حفظ می کند. این بدان معنی است که بدون افت کیفیت به نتایج سریعی دست خواهید یافت.

2.بهترین شرکت توسعه وردپرس Modern Tribe

Modern Tribe یک تیم طراحی دیجیتال است که در توسعه وب سایت ها، برنامه ها، پلاگین ها و پلت فرم های انتشار تخصص دارد. طبیعتاً این شامل توسعه وردپرس نیز می شود.

Modern Tribe با طیف عظیمی از شرکت ها کار کرده است تا تقریباً هر راه حلی را زیر نور خورشید ارائه دهد. وقتی صحبت از راه حل های مهندسی می شود، Modern Tribe بر شفافیت و همکاری تمرکز می کند.

در حالی که برخی از شرکت‌های توسعه‌دهنده وردپرس تنها زمانی که نیاز داشته باشند تعامل خواهند داشت، Modern Tribe قول می‌دهد که از ابتدا تا انتها با مشتریان همکاری کند. این تضمین می کند که راه حل مناسبی برای نیازهای شما دریافت می کنید.

3. DevriX

اگر به دنبال یک شرکت توسعه دهنده وردپرس هستید که به طور انحصاری بر روی وردپرس تمرکز کند، DevriX گزینه خوبی است.

DevriX بر توسعه مشارکت های بلندمدت برای مشاغل تمرکز دارد و تقریباً هر جنبه ای از توسعه وردپرس را که احتمالاً به آن نیاز دارید پوشش می دهد.

اگر به دنبال توسعه بک‌اند یا فرانت‌اند، بازاریابی دیجیتال، مشاوره کسب‌وکار یا نگهداری وب‌سایت هستید، DevriX می‌تواند آن را برای شما فراهم کند.

اگر یک راه حل وردپرس کاملا سفارشی می خواهید، DevriX می تواند این کار را برای شما نیز انجام دهد. این همچنین می تواند برای توسعه متمرکز بر برنامه های کاربردی نرم افزار به عنوان سرویس نیز گسترش یابد.

4. WPRiders

WPRiders یک شرکت توسعه دهنده وردپرس است که در ارائه راه حل های وردپرس برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط ​​و استارت آپ ها تخصص دارد.

طیف وسیعی از بسته‌های مختلف وجود دارد که می‌توانید با WPRiders از بین آنها انتخاب کنید، که هر کدام گزینه‌های مختلفی برای انتخاب دارند. برای مثال، اگر به دنبال یک برنامه توسعه هستید که فقط شامل موارد ضروری باشد، WPRiders برنامه‌ای دارد که 10 ساعت کار توسعه در ماه را برای شما فراهم می‌کند.

از طرف دیگر، اگر به دنبال پشتیبانی برای سایت وردپرس موجود خود هستید، WPRiders برنامه های پشتیبانی نیز ارائه می دهد. این موارد به شما امکان دسترسی به پشتیبان‌گیری، نظارت و پشتیبانی سایت را می‌دهد تا به شما کمک کند تا وب‌سایت خود را بدون نظر شما راه‌اندازی و راه‌اندازی کنید.

5.بهترین شرکت توسعه وردپرس Fixel

اگر به دنبال یک تیم کوچکتر برای کمک به توسعه سایت وردپرس خود هستید، Fixel یک انتخاب عالی برای همین است.

Fixel یک رویکرد ساده برای توسعه وردپرس خود دارد، که شامل کار مستقیم با تیم خود برای ساختن سایتی است که همیشه می‌خواستید. هر وب سایتی بر اساس نیازهای مشتری، از همه چیز، از برندینگ گرفته تا توسعه، سفارشی ساخته شده است.

بسته به وب سایت شما، معنای این ممکن است متفاوت باشد. اگر به یک به‌روزرسانی کامل از جمله آرم‌های جدید، برندسازی، طرح‌بندی و ظاهر نیاز دارید، Fixel می‌تواند آن را برای شما فراهم کند. اگر به یک برداشت جدید در وب سایت خود نیاز دارید که با انرژی محتوای شما مطابقت داشته باشد، Fixel نیز می تواند این کار را انجام دهد.

6. XWP

XWP یک شرکت توسعه دهنده وردپرس است که با طیف وسیعی از نام های بزرگ و پروژه های بزرگ کار کرده است. این متخصص در توسعه وردپرس است و همه چیزهایی را که در مورد توسعه وب سایت باید بدانید می داند.

بخشی از این شامل توسعه تم و پلاگین است که XWP در قالب پروژه های منبع باز به آن کمک می کند، که به ارائه ایده ای از تخصص XWP کمک می کند.

علاوه بر این، XWP اکوسیستم وردپرس و نحوه عملکرد پایگاه کد آن را درک می کند. این می تواند شامل کار بر روی بهینه سازی سرعت بارگذاری وب سایت شما، طراحی UX، قابلیت کشف، طراحی و موارد دیگر باشد.

7.بهترین شرکت توسعه وردپرس Multidots

اگر به دنبال یک شرکت پیشرو در توسعه وردپرس سازمانی هستید، Multidots انتخاب خوبی برای این کار است.

Multidots گزینه های توسعه وردپرس، مهاجرت وب سایت و بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهد. تمرکز این شرکت تا حد زیادی بر روی کیفیت طراحی های خود، ارائه وب سایت های غنی از ویژگی ها و مقیاس پذیری برای کسب و کارهای در حال رشد است.

Multidots همچنین قابلیت توسعه چند سایتی را دارد. این به این معنی است که شما می توانید از Multidots برای ایجاد چندین وب سایت وردپرس برای کسب و کار خود استفاده کنید تا به طور همزمان نصب شوند، که در صورت نیاز می تواند بسیار مفید باشد.

8. Human Made

برای سازمان های سازمانی، Human Made ممکن است تنها شرکت توسعه وردپرس باشد که متناسب با نیازهای شما باشد. به این دلیل که Human Made با در نظر گرفتن نوع مشتری شما طراحی شده است.

این بدان معناست که اگر به یک پلتفرم مقیاس‌پذیر و امن برای سایت وردپرس خود نیاز دارید، Human Made می‌تواند دقیقاً به شما کمک کند. این می تواند چیزی شبیه اتاق خبر شرکتی باشد که به مراکز رسانه ای پویا و صفحات فرود نیاز دارد یا یک راه حل مقرون به صرفه CMS که دارای جدیدترین فناوری است.

9.بهترین شرکت توسعه وردپرس up10

اگر شما یک تولید کننده محتوا هستید که به دنبال گسترش سایت وردپرس خود هستید، up10 انتخاب خوبی است. up10 یک شرکت توسعه دهنده وردپرس است که بر روی ساخت وب سایت ها و ابزارهای بهتر برای سازندگان محتوا تمرکز دارد.

up10 نه تنها طراحی و توسعه وب سایت را ارائه می دهد، بلکه استراتژی های بازاریابی را نیز ارائه می دهد. اگر به دنبال چیزی هستید که به اشتراک گذاری حجم زیادی از رسانه پاسخگو باشد یا به راه بهتری برای دستیابی به مخاطبان خود نیاز دارید، up10 یک گزینه عالی برای همین است.

up10 دارای مجموعه عظیمی از وب‌سایت‌ها است که می‌توانید به آن‌ها نگاه کنید تا ببینید که چه نوع وب‌سایتی در گذشته ایجاد کرده است، و یک مدل خوب برای خدمات مشتری است که هدف آن تضمین این است که شما همیشه از نتیجه نهایی راضی هستید.

10.بهترین شرکت توسعه وردپرس WPExperts

در نهایت، WPExperts یک شرکت توسعه وردپرس در سطح سازمانی است که بر خدمات وب و تجارت الکترونیک تمرکز دارد. اگر به دنبال توسعه تجارت الکترونیکی در مقیاس گسترده هستید، WPExperts یک گزینه عالی برای همین است.

WPExperts تقریباً هر وردپرسی را که ممکن است نیاز داشته باشید پوشش می دهد. همه چیز از توسعه تم قدیمی و ساخت صفحه، تا بهینه سازی سرعت، پلتفرم های تجارت الکترونیک و توسعه افزونه ها همه در اینجا ارائه می شوند.

گزینه های زیادی با WPExperts وجود دارد، بنابراین صرف نظر از نیازهای خود، مطمئناً می توانید آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید.

وب سایت خود را به سطح بعدی ببرید

همانطور که می بینید، در مورد شرکت های توسعه وردپرس گزینه های بسیار متنوعی وجود دارد. چه به دنبال افزایش مقیاس کسب و کار کوچک خود و ارتقاء آن به سطح بعدی باشید، یا یک وب سایت تاسیس داشته باشید که نیاز به مهاجرت دارد، یک شرکت توسعه دهنده وردپرس وجود دارد که برای شما مناسب است.

کار با برخی از بهترین شرکت های توسعه وردپرس می تواند دارایی بزرگی برای بهبود دسترسی دیجیتالی شما و اطمینان از اینکه وب سایت شما تا حد ممکن خوب است باشد. اگر به مرحله ای رسیده اید که وب سایت شما باید به رشد خود ادامه دهد، یک شرکت توسعه دهنده وردپرس می تواند یک سرمایه گذاری عالی باشد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT