سایت معماری

10 بهترین وب سایت معماری 2023

زمان مطالعه 6 دقیقه

بهترین وب سایت های معماری باید به گونه ای طراحی شوند که نمونه کارهای معمار را به نمایش بگذارند و توانایی های آنها را نشان دهند. یک وب سایت معماری عالی به بازدیدکنندگان این حس را می دهد که شرکت معماری به چه کسانی خدمات می دهد، آنها چه چیزی را نمایندگی می کنند و چرا خدمات آن ارزش توجه دارد. سایت معماری را در ادامه معرفی کرده ایم.

یک وب سایت معماری خوب باید نیازهای بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه را برآورده کند. باید به بازدیدکنندگان طرح‌بندی آسانی برای پیمایش ارائه دهد و به آنها اجازه دهد آنچه را که به دنبال آن هستند سریع و کارآمد بیابند. علاوه بر این، باید مجموعه آثار معمار را به صورت بصری خیره کننده نشان دهد که کار انجام شده را نشان می دهد.

علاوه بر این، وب سایت باید شامل اطلاعات تماس باشد تا مشتریان بالقوه بتوانند به راحتی با سوالات تماس بگیرند. با برآوردن این خواسته ها و نیازها، یک وب سایت معماری به جذب مشتریان بیشتر کمک می کند و شانس شما را برای رسیدن به پروژه های ایده آل افزایش می دهد.

با یک وب سایت خوب طراحی شده و کاربردی، معماران می توانند انتظار داشته باشند که به مشتریان بالقوه بیشتری دسترسی پیدا کنند و سوالات بیشتری دریافت کنند. وب‌سایت‌های معماری زیر را کشف کنید تا متوجه شوید که چگونه شرکت شما می‌تواند از یک وب‌سایت برای متمایز شدن از رقبا استفاده کند و کسب‌وکار را به سطح بعدی برساند!

10.سایت معماری Vertically Built

خطوط تمیز، تصاویر واضح بزرگ و فضای سفید مناسب دقیقاً همان چیزی بود که شرکت معماری، توسعه و ساخت و ساز Vertically Built برای ساخت وب سایت جدید خود می خواست.

تیم ما وب‌سایتی ایجاد کرد که گزینه‌های خدمات چند وجهی خود را در منطقه مترو-نشویل به اشتراک می‌گذاشت و یکی از بهترین وب‌سایت‌های معماری در منطقه نشویل را برای آنها به ارمغان می‌آورد.

9. EYRC Architects

برای کسانی که به دنبال وب سایتی هستند که کمی مبهم باشد، اما کارهای باورنکردنی را که انجام می دهید برجسته کند، حتماً به EYRC Architects مراجعه کنید.

این شرکت از تصاویر خود برای بیان داستان خود و استفاده بازیگوشانه از کلمات نوشتاری برای نشان دادن منحصر به فرد بودن خود استفاده می کند.

8.سایت معماری GNB Architects

این وب سایت از پوشش های با کنتراست بالا و تصاویر بزرگ استفاده می کند تا به کاربران در سایت کمک کند. به طور کلی، ما طراحی وب سایت GNB Architects را دوست داریم زیرا سعی می کند تا جایی که ممکن است فضای اطراف تصاویر را تمیز کند و در عین حال به کاربران امکان می دهد اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند.

7. Archi-Graphi

Archi-Graphi بر روی پیشرفت‌های معماری و فرآیند ارتباط کلی درگیر در پروژه‌های خود متمرکز است. آنها از ابتدا تا انتها درگیر هستند و نیازهای مختلف را برآورده می کنند و در عین حال کیفیت نتایج را تضمین می کنند. با طیف وسیعی از تخصص های طراحی، Archi-Graphi بیش از 15 سال تجربه طراحی و 1200 مرجع برای پروژه ها دارد.

وب‌سایت آن‌ها شامل انیمیشن‌های پیمایش تعاملی و تصاویر با کیفیت بالا از پروژه‌های آن‌ها در پس‌زمینه‌ای تیره و تک رنگ برای یک استعداد دراماتیک و با کنتراست بالا است. نتیجه مینیمال و در عین حال شیک و پیچیده است.

6.سایت معماری Kilograph

Kilograph اگرچه این یک شرکت معماری معتبر نیست – ما احساس کردیم که باید این آژانس خلاق با خدمات کامل مستقر در لس آنجلس را به دلیل جایگاه منحصر به فردی که در دنیای معماری ایجاد کرده است، وارد کنیم. خدمات Kilograph طیف گسترده ای از دیجیتال را در بر می گیرد، از بازاریابی تا رندر AR/VR، که از پروژه های توسعه معماری جدید با فرصتی منحصر به فرد برای داستان سرایی پشتیبانی می کند. به طور خلاصه، Kilograph از فناوری‌های نوآورانه برای کمک به شرکت‌های معماری و طراحی کمک می‌کند تا چشم‌انداز خود را درک کنند و پیام خود را به بیرون برسانند.

وب سایت Kilograph واقعاً در استفاده از ویدیوهای قهرمان با عرض کامل (که بسیار چشم نواز هستند)، چیدمان و تایپوگرافی تمیز و گیف برای متحرک کردن عکس های کوچک خود می درخشد. مطمئناً خود را برای آژانسی که خود را به عنوان یک گورو دیجیتال با خدمات انیمیشن و برندینگ معرفی می کند، به خوبی تبلیغ می کند.

5.سایت معماری SOM

SOM یک شرکت معماری بین المللی است که در ساختمان ها و فضاهای عمومی پیشرفته از نظر فنی و محیطی متخصص است و یکی از بهترین وب سایت های معماری را برای اثبات ارزش خود دارد. مجموعه پروژه‌های چشمگیر آن‌ها دارای کارهای بسیار برجسته‌ای است، مانند برج آزادی در نیویورک، که در نزدیکی محل ساختمان‌های سابق مرکز تجارت جهانی قرار دارد. SOM همچنین عمیقاً به پایداری متعهد است و یک مبتکر پیشرو در طراحی ساختمان های سبز است – پروژه های SOM به طور مداوم سطوح بالایی از گواهینامه LEED را دریافت می کنند.

وب‌سایت SOM با مجموعه‌ای از کارهایی که برای خود صحبت می‌کند، در به نمایش گذاشتن تجربه گسترده خود بسیار ماهر است. با یک طرح شبکه ای ساده که دارای یک تصویر کوچک با نام و مکان پروژه است، فقط یک نگاه اجمالی لازم است تا متوجه شوید که این آژانس روی بسیاری از پروژه های پیشرفته در سراسر جهان کار کرده است.

4. MAFCOHouse

همانطور که در صفحه اصلی خود بیان شد، MAFCOhouse معتقد است که خانه های عالی با روابط عالی شروع می شوند. این شرکت معماری مستقر در کانادا در حال ایجاد خانه‌های مدرن و سازگار با محیط‌زیست است که دان و دایان مولنار پیشتاز عملیات طراحی خود هستند.

با MAFCOhouse، می توانید خود را از طریق طبیعت به زمین بازگردانید. علاوه بر این، وب‌سایت آن‌ها یک رابط کاربری ساده و آسان برای پیمایش است که با تصاویر روشن و باکیفیت آراسته شده است – که یک نفس دیجیتالی از هوای تازه ایجاد می‌کند. بنابراین، با مرور بدون زحمت و محتوای مستقیم، MAFCOhouse یک نمایش ایده آل از طراحی مینیمالیستی است که بر ارتباط مجدد مشتریان خود با طبیعت متمرکز شده است.

3.سایت معماری Olson Kundig

Olson Kundig یک استودیوی طراحی است که ظاهراً در تلفیق طراحی شیک و مدرن با مناظر طبیعی تسلط یافته است. اکثر پروژه‌های استودیو دارای کاربرد ماهرانه عناصر طبیعی، مانند چوب و سنگ، با طرح‌های مفهومی باز و عناصر جنبشی هستند که مقیاس و لمس انسان را تحسین می‌کنند.

طراحی وب سایت شرکت از این زیبایی شناسی با تصاویر بزرگ و تمام عرض تقلید می کند که صفحه را پر می کند و زیبایی طبیعی مناظر اطراف را برجسته می کند. عناصر اختلاف منظر و انتقال‌های متحرک ظریف و یکپارچه، یک لمس صاف و در عین حال ظریف از پیچیدگی به این سایت اضافه می‌کنند. نتیجه نهایی یک زیبایی شناسی متعادل و آموزنده است که یادآور طرح های معماری آنهاست.

2. Ark Shelter

Ark Shelter یک شرکت اروپایی است که فضاهایی را برای زندگی، کار و استراحت شما ایجاد می کند. پناهگاه Ark مانند MAFCOhouse، جوهر طبیعت را در طراحی خود گنجانده است. Ark Shelter بر اساس اصول طراحی خود بر روی انعطاف پذیری، عملی بودن، دوام و فناوری هوشمند، مشتریان را دوباره به طبیعت و با یکدیگر متصل می کند.

به غیر از اختراع مجدد فرارهای مدرن، آرک شیلتر نیز با موفقیت چشم انداز خود را از طریق وب سایت مدرن و با طراحی دقیق خود نشان می دهد. یک ویدیوی قهرمان در پشت منوی سرصفحه قرار می گیرد و شما را در تجربه Ark Shelter در بر می گیرد. مرور ساده و مستقیم، پیمایش در صفحات آنها را بدون انبوه و زواید آسان می کند. درست مانند مسکن Ark Shelter، وب سایت آنها اطلاعات مورد نیاز شما را از طریق طراحی زیبا و مینیمال ارائه می دهد.

1.سایت معماری Largo Studio

انتخاب برتر ما یک شرکت معماری ژاپنی، لارگو استودیو است. آنها در طراحی سالن های زیبایی، رستوران ها و دفاتر در سراسر ژاپن تخصص دارند. علاوه بر این، آنها تعدادی پروژه زرق و برق دار دارند که توانایی آنها را در طراحی روان و مسئولانه نشان می دهد.

با ورود به صفحه اصلی لارگو استودیو، گرافیک های هندسی و اسکرول متحرک به شما خوشامد می گوید. علاوه بر این، آنها همچنین دارای ویدیوهای پیشرونده هستند که یک داستان را نشان می دهند. استودیو لارگو بیان زیبایی از طراحی حرفه ای است. آنها همچنین نحوه نمایش کار و مشتریان خود را از طریق طراحی وب سایت متفکرانه و تخیلی به دقت تنظیم می کنند.

برای ساختن یکی از بهترین وب سایت های معماری برای شرکت خود به کمک نیاز دارید؟ ما یک نمونه کار وب سایت گسترده در صنعت AEC و ساختمان داریم. کیت رسانه وب سایت ما را در زیر درخواست کنید، یا یک ایمیل به [email protected] ارسال کنید تا مکالمه را امروز شروع کنید!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT